Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Furnizare icre embrionate D.S. Arges


Anunt de participare numarul 134656/06.04.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
REGIA NATIONALA A PADURILOR - ROMSILVA
Adresa postala: B-dul Magheru nr. 31, sect. 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 70164, Romania, Punct(e) de contact: Daniel Vasile Robu, Tel. +40 213171005, Email: [email protected], Fax: +40 213169745, Adresa internet (URL): www.rosilva.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
DIRECTIA SILVICA ARGES
Adresa postala: str. Trivale, nr. 82, Localitatea: PITESTI, Cod postal: 110058, Romania, Punct(e) de contact: Dorel BIRIBOIU, Tel. +40 248213434, Email: [email protected], Fax: +40 248214099, Adresa internet (URL): www.silvapit.ro
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
SEAP
Adresa postala: str. Trivale, nr. 82, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 020976, Romania, Tel. +40 213032997, Email: [email protected], Fax: +40 213032937, Adresa internet (URL): www.e-licitatie.ro
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
SEAP
Adresa postala: str. Trivale, nr. 82, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 020976, Romania, Tel. +40 213032997, Email: [email protected], Fax: +40 213032937, Adresa internet (URL): www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
regie autonoma
Activitate (activitati)
Altele: silvicultura
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Furnizare icre embrionate D.S. Arges
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Sediul Directiei Silvice Pitesti
PITESTI, str. Trivale, nr. 82
Codul NUTS: RO311 - Arges
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitia de icre embrionate conform descrierii din caietul de sarcini.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
15212000-7 - Icre sau lapti de peste (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Achizitie icre embrionate in cantitatile specificate in caietul de sarcini.
Valoarea estimata fara TVA: 105, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
24 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Cuantumul garantiei de participare este de 1050 lei. Perioada de valabilitate a garantiei de participare: 90 zile de la data limita de depunere a ofertelor. Forma de constituire a garantiei de participare: instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari sau ordin de plata cu conditia confirmarii acestuia de catre banca emitenta pana la data deschiderii ofertelor. Cont: RO17RZBR0000060000197191 ? Raiffeisen Bank Pitesti. Daca garantia de participare a fost constituita prin scrisoare de garantie bancara sau prin orice instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, atunci ofertantul va avea obligatia sa il depuna atat pe SEAP, cat si in original la sediul Directiei Silvice Arges pana la data deschiderii ofertelor. Daca garantia de participare a fost constituita prin ordin de plata, atunci ofertantul va avea obligatia sa il depuna doar in SEAP. Garantia de participare trebuie prezentata cel mai tarziu la deschiderea ofertelor, care, pentru procedurile desfasurate prin mijloace electronice, coincide cu data si ora limita de depunere a ofertelor. In cazul in care garantia de participare nu este prezentata cel mai tarziu la deschiderea ofertelor, precum si in cazul in care nu este constituita in conditiile prevazute mai sus, respectiva oferta va fi considerata inacceptabila si respinsa la sedinta de deschidere. Cuantumul garan?iei de buna execu?ie: - 4% din valoarea contractului fara TVAForma de constituire a garan?iei de buna execu?ie: - prin instrument de garantare emis in condi?iile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari- retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale. Contractantul are obligatia de a deschide un cont la dispozitia Regiei Nationale a Padurilor ? Romsilva, la o banca agreata de ambele parti. Suma initiala pe care o depune contractantul, in 5 zile de la semnarea contractului, in contul astfel deschis este de 0, 5% din pretul contractului.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Surse proprii ale Directiei Silvice Arges.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr. 1 Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 180 din Ordonata de urgenta a Guvernului nr.34, aprobapa prin legea nr. 337-2006, cu modificarile si completarile ulterioare (Se va prezenta Formularul 1 din Sectiunea a III- a , completat , semnat si stampilat de catre reprezentantul legal al operatorului economic)Cerinta nr. 2 Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 181 din Ordonata de urgenta a Guvernului nr.34, aprobapa prin legea nr. 337-2006, cu modificarile si completarile ulterioare (Se va prezenta Formularul 2 din Sectiunea a III- a , completat , semnat si stampilat de catre reprezentantul legal al operatorului economic.Cerinta nr. 3 Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 69^1 din Ordonata de urgenta a Guvernului nr.34, aprobapa prin legea nr. 337-2006, cu modificarile si completarile ulterioare (Se va prezenta Formularul 3 din Sectiunea a III- a , completat , semnat si stampilat de catre reprezentantul legal al operatorului economic si daca este cazul de subcontractanti si/sau tertii sustinatori. Prezentarea acestui document reprezinta o cerinta minima obligatorie, iar lipsa lui va duce la respingerea ofertei ca fiind inacceptabila). Persoanele cu functii de decizie in cadrul autoritatii contractante: ing. Daniel VLADAU- director, : ing. Constantin TRUICA- director tehnic , ec. Petruta VILCOCI- director economic, ing.Dorel BIRIBOIU, ing. Olivian ZAMFIRESCU.Cerinta nr. 4 Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta (Se va prezenta Formularul 4 din Sectiunea a III- a , completat , semnat si stampilat de catre reprezentantul legal al operatorului economic.
Cerinta nr. 5 Certificat eliberat de autoritatile legale competente, care sa prezinte situatia obligatiilor de plata a impozitelor si taxelor catre bugetul general consolidat scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele, in original sau copie legalizata si copie lizibila ?conform cu originalul?, pentru persoanele juridice romane.
Cerinta nr. 6 Certificat eliberat de autoritatile legale competente, care sa prezinte situatia obligatiilor de plata a taxelor locale, in conformitate cu prevederile legale in vigoare in Romania, scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele, in original sau copie legalizata si copie lizibila ?conform cu originalul?, pentru persoanele juridice romane. Cerinta nr. 7 Obiectul de activitate Se va prezenta Certificat constatator emis de Oficiul National al Registrului Comertului din care sa rezulte obiectul de activitate al operatorului economic, valabil la data depunerii ofertelor. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul emis de Oficiul National al Registrului Comertului.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cifra medie de afaceri globala pe ultimii 3 ani sa fie de cel putin: 105.000 lei (2011, 2010, 2009)
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista a principalelor livrari de produse efectuate in ultimii 3 ani.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 25.04.2012 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
26.04.2012 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 27.04.2012 18:00
Locul: In SEAP
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: nu
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
5 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta, in conditiile ordonantei de urgenta 34/2006 , despre un act al autoritatii contractante considerat nelegal.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
06.04.2012 13:36
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer