Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Furnizare (inchieriere) sistem (softwarw si hardware) de vanzare bilete si servicii de vanzare de bilete on-laine


Anunt de participare numarul 97633/07.04.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
OPERA NATIONALA BUCURESTI
Adresa postala: B-DUL MIHAIL KOGALNICEANU, NR. 70-72, SECTOR 5 BUCURESTI, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050108, Romania, Punct(e) de contact: Alina Cristina Mircescu, Tel.021/3104988, Email: [email protected], [email protected], Fax: 021/3104988, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Recreere, cultura si religie
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Furnizare (inchieriere) sistem (softwarw si hardware) de vanzare bilete si servicii de vanzare de bilete on-laine
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Inchiriere
Locul principal de livrare: Opera Nationala Bucuresti
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 24 luni
Valoarea estimata fara TVA: 273, 120RON
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Implementarea (inchirierea) unui sistem automat, electronic de tiketing care sa permita tiparirea si vanzarea simultana de bilete la casa de bilete a ONB, precum si on-line si prin reteaua de distributie a operatorului economic.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
48110000-2 - Pachete software pentru puncte de vanzare (POS) (Rev.2)
66151100-4-Servicii de vanzare cu amanuntul prin intermediul pietei electronice (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
conform cerintelor caietului de sarcini
Valoarea estimata fara TVA: 273, 120RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
24 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantie de buna executie 5% din valoarea fara TVA, a contractelor subsecvente si se va constitui in conformitate cu prevederile HG 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
buget de stat
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea conform OUG 34/2006;
Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181;
Certificat de atestare fiscala privind achitarea obligatiilor exigibile catre bugetul de stat si catre bugetele asugurarilor sociale;
Certificat privind plata taxelor si impozitelor locale;
Certificat constattator ORC;
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Bilant contabil la 31.12.2008;
Bilant contabil la 30.06.2009;
Balanta de verificare la 31.03.2010;
Cifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani
Operatorii economici trebuie safaca dovada ca cifra deafaceri pe ultimi 3 ani este cel putin egala cu dublul valorii estimate anuale acelui mai mare contract subsecvent.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista principalelor prestari de servicii efectuate in ultimii 3 ani;
Cerinte minime: Incheierea in ultimii trei ani a cel putin 1 contract ce are ca obiect prestarea de servicii similare.Operatorul economic trebuie sa faca dovada ca detine licenta de folosire a programului de soft si ca il poate ceda, vinde, inchiria etc.
Operatorul economic trebuie sa faca dovada ca detine un site specializatde vanzari de bilete online, in limba romana si engleza).Operatorul economic trebuie sa faca dovada ca prin sistemul detinut se poate face vanzare de bilete online, cu plata prin card bancar iar biletul astfel cumparat se poate imprima la orice imprimanta.Operatorul economic trebuie sa faca dovada ca are implementata o procedura de fiscalizare a biletelor de spectacol autorizata de Directia de Impozite si Taxe, precum si dovada ca respecta cerintele minimale ale legislatiei romanesti referitoare la contabilizarea biletelor.
Operatorul economic trebuie sa faca dovada ca este inregistrat ca operator de date cu caracter personal.
Operatorul economic trebuie sa faca dovada ca prin sistemul detinut biletele suntpersonalizate, inclusiv pe verso.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 14.04.2010 14:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
23.04.2010 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 23.04.2010 11:00
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Persoane imputernicite ale operatorului economic.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONALA PENTRU SOLUTIONAREA CONTESTATIILOR
Adresa postala: Str. STRAVOPOLEUS NR.6, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030064, Romania, Tel.0213104641, Fax: 0213104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
CURTEA DE APEL
Adresa postala: SPLAIUL INDEPENDENTEI NR.5, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050091, Romania, Tel.0213195183, Fax: 0213195183
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
CONFORM PREVEDERILOR OUG 34/2006 CU MODIFICARILE SI COMPLETARILE ULTERIOARE
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
BIROU ACHIZITII
Adresa postala: B-dul M.Kogalniceanu nr.70-72, sector 5, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050108, Romania, Tel.0213104988, Fax: 0213104988
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
07.04.2010 15:42
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer