Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Furnizare licente pentru produse Microsoft Enterprise Agreement


Anunt de participare (utilitati) numarul 144546/22.06.2013
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
CONPET SA PLOIESTI
Adresa postala: Str. Anul 1848, nr. 1-3, Localitatea: Ploiesti, Cod postal: 100559, Romania, Punct(e) de contact: Sinziana Motoc, Tel. +40 0244401360, Email: [email protected], Fax: +40 0244402304, Adresa internet (URL): www.conpet.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Transportator unic de titei, gazolina si etan prin conducte
Activitate (activitati)
- Producere, transport ?i distribu?ie de gaz ?i de energie termic?
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Furnizare licente pentru produse Microsoft Enterprise Agreement
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: sediul beneficiarului
Codul NUTS: RO316 - Prahova
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Furnizare licente pentru produse Microsoft Enterprise Agreement si prestarea serviciilor asociate acestora, consultanta si suport in ceea ce priveste programele de licentiere si serviciile aferente.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
48422000-2 - Suite de pachete software (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
conform cerintelor cuprinse in Caietul de sarcini
Valoarea estimata fara TVA: 420, 000EUR
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
36 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Cuantum: 8400 euro.In cazul in care garantia de participare se constituie in alta moneda, echivalenta euro/alta moneda se va face la cursul stabilit de BNR valabil cu 5 zile inainte de data limita stabilita pentru depunerea ofertelor.Valabilitate: cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei, respectiv 120 de zile de la termenul limita pentru depunerea ofertelor.Forma de constituire: a.prin virament bancar (OP), in contul Conpet (RO38 RNCB 0205 0448 6570 0001 (LEI), BCR Ploiesti sau RO84 RZBR 0000 0600 0745 6532 (EUR), Raiffeisen Bank Ploiesti), al sumei solicitate;b.prin instrument de garantare emis de catre o societ.bancara sau de asigurari, in ORIGINAL, irevocabil, in favoarea SC CONPET SA Ploiesti, elaborat conf.model din ?Formulare?, in cuantumul si pt.per.de valabilit.solicit.In mod obligatoriu, instrum.de garantare va mentiona clar ca, in cazul in care ofertantul a formulat o contestatie ce i-a fost respinsa de CNSC, a.c. CONPET are dreptul sa retina din garantia de particip., iar soc.bancara/de asig.va elibera catre a.c. CONPET suma stab.in conf.cu art.278 ind.1 din OUG 34/2006, in rap.cu val.est.a contractului.Doc.care confirma plata gar.de part.va fi anexat plicului ext.In cazul neprez.dovezii constit.garantiei de part., pana cel mai tarziu la data si ora stab.pt.desch.ofertelor conf.86 alin.(6)din HG 925/2006, oferta va fi respinsa, potrivit prev.art.33 alin (3) lit. b) din HG 925/2006. In cazul in care ofertantul benef.de reducerea privind gar.de part.prev.de Legea nr. 346/2004 privind IMM, are oblig.de a anexa plicului ext.declaratia si doc.prev.de aceasta Lege. Ofertantii asoc.trebuie sa aiba fiecare calit.de IMM asa cum se prev.in Legea 346/2004, pentru a benef.de reducerea privind cuantumul gar.de participare. Garantia de buna executie se constituie in conf.cu art. 90 alin.(1) din HG 925/2006 si conform clauzei obligatorii referitoare la garantia de buna executie, din contractul din documentatia de atribuire.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
surse proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr. 1. Declaratie privind eligibilitatea. Cerinta obligatorie: Ofertantul (in cazul asocierii, fiecare asociat; in cazul sustinerii, tertul sustinator) are obligatia de a completa si prezenta in original Formularul nr. 2 din Sectiunea IV, ?Anexa Formulare?. Ofertantul din alta tara are obligatia de a completa si prezenta Formularul nr. 2 din Sectiunea IV, ?Anexa Formulare?, in original si traducere legalizata in limba romana, in conformitate cu prevederile legale ale statului de rezidenta sau va prezenta documente edificatoare, in traducere legalizata in limba romana, care sa ateste faptul ca ofertantul nu se afla in niciuna din situatiile prevazute in declaratie, adaptate la legislatia statului de rezidenta. Autoritatea contractanta are dreptul de a exclude din procedura orice ofertant despre care are cunostinta ca, in ultimii 5 ani, a fost condamnat prin hotararea definitiva a unei instante judecatoresti pentru participarea la activitati ale unei organizatii criminale, pentru coruptie, frauda si/ sau spalare de bani.Cerinta nr. 2. Declaratie privind neincadrarea intr-una din situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34/2006. Cerinta obligatorie: Ofertantul (in cazul asocierii, fiecare asociat; in cazul sustinerii, tertul sustinator, pt. lit. a), c1) si d) are obligatia de a completa si prezenta in original Formularul nr. 3 din Sectiunea IV, ?Anexa Formulare?. Ofertantul din alta tara are obligatia de a completa si prezenta Formularul nr. 3 din Sectiunea IV, ?Anexa Formulare?, in original si traducere legalizata in limba romana, in conformitate cu prevederile legale ale statului de rezidenta sau va prezenta documente edificatoare, in traducere legalizata in limba romana, care sa ateste faptul ca ofertantul nu se afla in niciuna din situatiile prevazute in declaratie, adaptate la legislatia statului de rezidenta.Autoritatea contractanta are dreptul de a exclude din procedura orice ofertant care se afla intr-una dintre situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34/2006.Cerinta nr. 3. Ofertantul (in cazul asocierii, fiecare asociat) are obligatia de a prezenta Certificatele de atestare fiscala din care sa rezulte situatia obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre bugetul consolidat de stat si bugetele locale eliberate de autoritatile competente, respectiv de Ministerul Finantelor Publice, respectiv consiliul local/primarie, din care sa reiasa ca operatorul economic si-a indeplinit obligatiile exigibile de plata catre bugetul de stat, respectiv catre bugetul local, la ultimul termen legal al scadentei de plata, anterior datei de depunere a ofertelor. Certificatele vor fi depuse in oferta in original, in copie legalizata sau in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?. In acest ultim caz, autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a verifica ulterior conformitatea copiei cu originalul/copia legalizata. In cazul in care ofertantului i s-au acordat inlesniri la plata, acesta va prezenta si Conventia si Graficul de esalonare, precum si copii ale ultimelor documente de plata care sa dovedeasca faptul ca a respectat graficul de esalonare a platilor. Observatii: Impozitele si taxele pentru care s-au acordat inlesniri la plata (amanari, esalonari etc.) de catre organele competente nu se considera obligatii exigibile de plata, in masura in care s-au respectat conditiile impuse la acordarea inlesnirilor. Ofertantul din alta tara are obligatia de a prezenta certificat de rezident fiscal al statului de rezidenta, in original si in traducere legalizata in limba romana, valabil la termenul limita de depunere a ofertelor.Cerinta nr. 4. Declaratie privind calitatea de participant la procedura. Cerinta obligatorie: Ofertantul (in cazul asocierii, fiecare asociat) are obligatia de a completa si prezenta in original Formularul nr. 4 din Sectiunea IV, ?Anexa Formulare?, in care sa-si declare calitatea in care participa la procedura. Ofertantul din alta tara are obligatia de a completa si prezenta Formularul nr. 4 in original si in traducere legalizata in limba romana.Cerinta nr. 5. Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta. Cerinta obligatorie: Ofertanul (in cazul asocierii, fiecare asociat) are obligatia de a completa si prezenta in original Formularul nr. 5 din Sectiunea IV, ?Anexa Formulare?. Ofertantul din alta tara are obligatia de a completa si prezenta Formularul nr. 5 in original si in traducere legalizata in limba romana.Cerinta nr. 6. Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69 ind.1 din OUG 34/2006. Cerinta obligatorie: Ofertanul (in cazul asocierii, fiecare asociat) si, in cazul sustinerii, si tertul sustinator si / sau subcontractantul, daca este cazul, are obligatia de a completa si prezenta in original Formularul nr. 6 din Sectiunea IV, ?Anexa Formulare?. Ofertantul din alta tara are obligatia de a completa si prezenta Formularul nr. 6 in original si in traducere legalizata in limba romana. Persoanele cu functii de decizie in sensul art. 33 ind.1 din OUG 34/2006: Ing. Liviu Ilasi ?Director General, Ing. Narcis Stoica ?Director General Adjunct, Ec. Sanda Toader ? Director Financiar, Ing. Vasile Crisan ? Sef Serv.Achizitii-Logistica ? Presedinte comisie de evaluare; Membrii comisiei de evaluare: ing. Eduard Scarlat ? Sef Birou AID; Tehn. Vasile Bobocea? Birou CFP; cs.jr. Tache Ion Octavian ? Serv. Juridic-Avizare; Motoc Sinziana Costina- Serv. Achizitii-Logistica. Membrii de rezerva pentru membrii comisiei de evaluare: ec. Ivan Nicolae Adrian ? Sef Birou Achizitii-Aprovizionare, Ing. Daniel David ? Sef Birou Help Desk, ing. Voinea Ingrid ? Birou CFP, Cons. Jr. Banica Cornel ? Sef Serv. Juridic-Avizare, exp. A.P. Braslasu Elena-Claudia ? Serv. Achizitii-Logistica Cerinta nr. 1. Certificat Constatator emis de Oficiul Registrului Comertului. Cerinta obligatorie: Ofertantul (in cazul asocierii, fiecare asociat) are obligatia de a prezenta certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului in conformitate cu Legea nr. 26/1990, care sa cuprinda informatii reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor, in original, in copie legalizata sau in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?. Autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a verifica ulterior conformitatea copiei simple cu originalul/copia legalizata. Ofertantul din alta tara are obligatia de a prezenta documente edificatoare care sa dovedeasca forma de inregistrare ca persoana juridica, starea societatii, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este stabilit. Documentele vor fi prezentate in limba romana, traducere legalizata.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr. 1. Se solicita cifra medie de afaceri globala pe ultimii 3 ani, de minimum 840.000 euro. Daca situatiile financiare sunt intocmite in alta moneda, pentru echivalenta euro/alta moneda se va lua in considerare cursul mediu anual euro/alta moneda comunicat de Banca Nationala a Romaniei pentru anul respectiv.
Modalitatea de indeplinire
Cerinta obligatorie: Ofertantul trebuie sa faca dovada cifrei medii de afaceri globale pe ultimii 3 ani, de minimum 840.000 euro. Ofertantul are obligatia de a completa si prezenta in original Formularul nr. 7 din Sectiunea IV, ?Anexa Formulare?. Ofertantul din alta tara are obligatia de a completa si prezenta Formularul nr. 7 din Sectiunea IV, ?Anexa Formulare? in original si in traducere legalizata in limba romana.
Daca situatiile financiare sunt intocmite in alta moneda, pentru echivalenta euro/alta moneda se va lua in considerare cursul mediu anual euro/alta moneda comunicat de Banca Nationala a Romaniei pentru anul respectiv.
Cerinta nr. 2. Se solicita Bilanturile contabile pe ultimii 3 ani, vizate si inregistrate de organele competente. In cazul in care nu a fost depus bilantul contabil la 31.12.2012, se accepta prezentarea oricaror documente din care sa rezulte indeplinirea cerintei. In cazul asocierii, documentele vor fi prezentate de catre fiecare asociat, pentru demonstrarea indeplinirii prin cumul, a cerintei.
Modalitatea de indeplinire
Cerinta obligatorie: Ofertantul va prezenta Bilanturile contabile, vizate si inregistrate de organele competente. In cazul in care nu a fost depus bilantul contabil la 31.12.2012, se accepta prezentarea oricaror documente din care sa rezulte indeplinirea cerintei. Ofertantul din alta tara are obligatia de a prezenta bilanturile contabile sau extrase de bilant sau orice alte documente din care sa reiasa indeplinirea cerintei.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr. 1 Se solicita Lista principalelor livrari de produse in ultimii 3 ani ? maximum 3 contracte cu obiect similar, cu valoare cumulata de minimum 420.000 euro. Pentru contractele prezentate, ofertantii vor prezenta documente/certificate de buna executie emise sau contrasemnate de catre o autoritate sau de catre clientul privat beneficiar din care sa rezulte furnizarea de produse similare. Pentru contracte incheiate in alte monede, pentru echivalenta euro/alta moneda se va lua in considerare cursul mediu anual euro/alta moneda comunicat de Banca Nationala a Romaniei pentru anul in care a fost finalizat contractul. Ofertantii straini prezinta documentele in original si in limba romana, traducere legalizata. In cazul asocierii, documentele vor fi prezentate de catre fiecare asociat, pentru demonstrarea indeplinirii prin cumul a cerintei.Ofertantul va putea prezenta si alte documente pe care le considera edificatoare in sustinerea si dovedirea experientei similare.
In cazul asocierii, documentele vor fi prezentate de catre fiecare asociat, pentru demonstrarea indeplinirii prin cumul a cerintei.
Modalitatea de indeplinire
Cerinta obligatorie: Ofertantul trebuie sa faca dovada experientei sale in ultimii 3 ani prin prezentarea a maximum 3 contracte cu obiect similar celui pentru care oferteaza.
Ofertantul va anexa documente/certificate de buna executie emise sau contrasemnate de catre o autoritate sau de catre clientul privat beneficiar din care sa rezulte furnizarea de produse similare.Ofertantul va putea prezenta si alte documente pe care le considera edificatoare in sustinerea si dovedirea experientei similare.
Ofertantul are obligatia de a prezenta: Formularul nr. 8 si Anexa 1 la Formularul nr. 8, completate si stampilate de beneficiarul contractului prezentat in copie, formulare din Sectiunea IV, ?Anexa Formulare?. Ofertantii straini prezinta documentele in original si in limba romana, traducere legalizata.
Pentru contracte incheiate in alte monede, pentru echivalenta euro/alta moneda se va lua in considerare cursul mediu anual euro/alta moneda comunicat de Banca Nationala a Romaniei pentru anul in care a fost finalizat contractul
Cerinta nr. 2
Se solicita informatii privind personalul tehnic de specialitate de care dispune ofertantul. Ofertantul va prezenta, pentru fiecare persoana raspunzatoare de indeplinirea contractului CV-urile si copiile certificarilor obtinute.
Modalitatea de indeplinire
Cerinte obligatorii: Ofertantul are obligatia de a completa si prezenta Formularul nr. 10 din Sectiunea IV, ?Anexa Formulare?, indicand personalul tehnic de care dispune pentru indeplinirea contractului si copii ale documentelor de autorizare/certificare. Ofertantii straini vor prezenta documentele in original si in limba romana, traducere legalizata.
Cerinta 1 Se solicita prezentarea Certificatului ISO 9001:2008 sau a echivalentului acestuia, emise de un organism acreditat, care confirma certificarea sistemului de management al calitatii. Certificatul va fi valabil la data limita de depunere a ofertelor.
Modalitatea de indeplinire
Cerinta obligatorie: Ofertantul va prezenta, in copie, Certificatul ISO 9001:2008 (SR EN ISO 9001:2008), sau echivalent, emis de organisme acreditate, care confirma certificarea sistemului de management al calitatii. Certificatul va fi valabil la data limita de depunere a ofertelor.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
La licit.electronica participa ofertantii inreg.in SEAP si cu oferte admisibile. In conf.cu art.38 alin.(4) din HG 925/2006, refuzul unui operator ec.de a se inreg.in SEAP pt. particip.la etapa finala de licit.electronica e asimil.cu retragerea ofertei, in acest caz fiind aplic.prev. art. 87 alin. (1) lit.a). Inainte de lansarea licit.electronice, autorit.contract.realiz.o eval.initiala integrala a ofertelor. In cadrul l.e., reofertarea se ref. la pretul ofertei (din Formul.de oferta); Pt.licit.electr., a.c. invita ofertantii admisi sa prez. preturi noi. Invit.se transm.simultan tuturor ofertantilor admisi.Invitatiile de particip.si notificarile de incep.a l.e. sunt generate si transm.automat de sist.la email-ul inreg. si vor fi disp.in sectiunea ?Notif.de sistem?; Pretul ofertat in runda 1 treb.sa fie mai mic decat cel initial din Form. de oferta.In cazul in care pretul este aparent neobisn. de scazut conf. prev.art.36 ind.1 alin. (1) din HG 925/2006, a.c. va solicita justific.acestuia. Ofertantii NU pot vedea cea mai buna oferta; Ofertantii POT vedea numarul de participanti inscrisi la licitatie; Nr.de runde ale licit.el.: 1; Durata unei runde: 1 zi; Daca ofertantul nu modif. in cadrul unei runde pretul, la stab.clasam. final e luata in consid.ultima oferta depusa (electronic sau initial).Autorit. contract.atribuie contr.conf.art. 200 din OUG 34/2006. Dupa runda de of.electronica, autorit.contr.va solicita transm.ofertei fin.cu noile valori.
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 08.08.2013 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
12.08.2013 09:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: EUR
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
120zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 12.08.2013 11:00
Locul: Sediul II al S.C. CONPET S.A. din Ploiesti, Str. Rezervoarelor nr. 8 - sala de sedinte
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor, cu imputernicire in original si original/copie act de identitate.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
ATRIBUIREA CONTRACTULUICerinte obligatorii: 1) Ofertantul are obligatia sa completeze si sa prezinte Formularul nr. 14 din Sectiunea IV, ?Anexe Formulare?, ?Declaratie privind acceptarea clauzelor contractuale obligatorii?.2) Oferta va fi considerata neconforma in cazul in care se fac propuneri de modificare a clauzelor contractuale obligatorii si care sunt in mod dezavantajoase pentru autoritatea contractanta. Ofertantii pot formula amendamente numai la clauzele contractuale specifice.PRECIZARI: In cazul ofertei comune, se va prezenta pe plicul exterior Acord de asociere in original, completat, semnat si stampilat, conf.modelului din ?Formulare?.Criteriile de calificare de la punctul III.2.1. ? Situatia personala inclusiv inregistrare se indeplinesc individual. E obligatoriu ca fiecare asociat sa completeze si sa prezinte documentele solicitate la punctul III.2.1. Tertul sustinator, daca este cazul, va prezenta Declaratiile privind: neincadr. la art.180, la art.181-lit. a), c1) si d), si art. 69 ind.1 din OUG 34/2006, precum si Angajament ferm de sustinere, in forma autentica (autentificat notarial), cf. modelului din ?Formulare?. Cerinta de la punctul III.2.2.-Capacitatea economica si financiara se indeplineste prin cumul de catre grupul de asociati. Cerintele de la punctul III.2.3 ? Capacitatea tehnica se indeplinesc astfel: cerinta 1 privind exp.similara ? se indeplineste prin cumul; cerinta 2 privind personalul se indeplinesc prin cumul, cu cond.ca asociatul, sa indeplineasca integral partea din contract pentru care prezinta personalul. Pentru demonstrarea indeplinirii criteriilor, ofertantii asociati vor prezenta, fiecare, documentele solicitate la aceste puncte. Cerinta privind certificarea sistemului de management al calitatii se indeplineste individual de catre asociati, fiecare pentru partea din contract pe care urmeaza sa o execute. In cazul in care oferta comuna este declarata castigatoare, la incheierea contractului cu autoritatea contractanta, asociatia isi va legaliza asocierea, prezentand contractul de asociere, autentificat sau legalizat notarial, cu clauzele obligatorii: partile contractante, obiectul, scopul, durata asocierii, executia contractului si contributia partilor la executia acestui contract, cauzele de incetare a asocierii, confidentialitate, litigii; liderul asocierii va fi pe deplin responsabil in fata autoritatii contractante pentru executia contractului, inclusiv platile. Platile vor fi efectuate direct catre liderul asociatiei. Liderului asociatiei ii revine responsabilitatea platii asociatului. Contractul de asociere autentificat sau legalizat notarial va constitui anexa la contractul incheiat cu autoritatea contractanta.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul Juridic al S.C. CONPET S.A. Ploiesti
Adresa postala: Str. Anul 1848 nr. 1-3, Localitatea: Ploiesti, Cod postal: 100559, Romania, Tel. +40 244401360, Fax: +40 244516451
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
21.06.2013 07:55
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer