Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Furnizare materiale pietroase pentru intretinerea drumurilor forestiere


Anunt de participare numarul 137142/05.07.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
REGIA NATIONALA A PADURILOR - ROMSILVA
Adresa postala: B-dul Magheru nr. 31, sect. 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 70164, Romania, Punct(e) de contact: ADAM CRACIUNESCU, Tel. +40 213171005, Email: [email protected], Fax: +40 213169745, Adresa internet (URL): www.rosilva.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
DIRECTIA SILVICA MURES
Adresa postala: str. Enescu George nr.6, Localitatea: Targu-Mures, Cod postal: 540052, Romania, Tel. +40 265250074, In atentia: ing. Pop Iosif, Email: [email protected], Fax: +40 265264447
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
DIRECTIA SILVICA MURES
Adresa postala: str. Enescu George nr.6, Localitatea: Targu-Mures, Cod postal: 540052, Romania, Tel. +40 265250074, In atentia: ing. Pop Iosif, Email: [email protected], Fax: +40 265264447
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Regie autonoma
Activitate (activitati)
Altele: silvicultura
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Furnizare materiale pietroase pentru intretinerea drumurilor forestiere
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Depozitele de materiale ale O.S. Gurghiu, Fancel, Rastolita Lunca Braduluisi Sovata
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
materiale pietroase pentru intretinerea drumurilor forestiere provenite din balastiere sau cariere in sortimentatiile de la 0- 63 mm( nisip, balast, piatra sparta, piatra bruta sorturi 8pana la 32 mm)
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
14210000-6 - Pietris, nisip, piatra concasata si agregate (Rev.2)
14211000-3-Nisip (Rev.2)
14212000-0-Granule, criblura, nisip fin, pietre mici, pietris, piatra faramitata si concasata, amestecuri de piatra, amestec de nisip si pietris si alte agregate (Rev.2)
14212300-3-Piatra de cariera si concasata (Rev.2)
14212310-6-Balast (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
piatra sparta 9500 mc, balast 10800mc, piatra bruta 500 mc, nisip 3340 mc, sorturi 3850 mc
Valoarea estimata fara TVA: 1, 027, 700RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
5 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare se constituie, conform art. 86 alin. (1) din H.G. 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis de o societate bancara ori de o societate de asigurari. Aceasta reprezinta 1.80%, din valoarea maxima alocata pentru fiecare lot in parte. Cuantumul garantiei de participare la licitatie pe loturi este prezentata in Anexa B. Cuantumul garantiei de participare la licitatie se va constitui numai pentru lotul/loturile sau sortimentele pentru care ofertantul intentioneaza sa depuna oferta. Pentru IMM-uri garantia de paticipare poate fi constituita in cuantum de 50% din valoarea garantiei de participare. In acest caz dovada constituirii garantiei de participare va fi insotita de Declaratia pe propria raspundere privind incadrarea in categoria IMM (facand dovada in acest sens prin prezentarea documentelor prevazute in Legea 346/2004 ? Anexa 1 ? Declaratie privind incadrarea intreprinderilor in categoria intreprinderilor mici si mijlocii) prezentata in original, la vedere. Garantia de participare trebuie sa fie irevocabila si emisa in favoarea DIRECTIEI SILVICE Mures. (adresa str.Enescu George , Nr.6, Targu-Mures, cod postal 540052 jud.Mures, ROMANIA) contul in care se poate depune garantia este RO23BRDE 270SV03048642700 suc. BRD Targu-Mures, RO 1590120. Perioada de valabilitate a garantiei de participare va fi cel putin egala cu perioada minima de valabilitate a ofertei (90 zile), de la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor, cu posibilitatea prelungirii acesteia la cererea autoritatii contractante.Dovada constituirii garantiei de participare obligatoriu va fi scanata si depusa in SEAP cat si la sediul autoritatii contractante de catre toti operatorii economici. Cuantumul garantiei de buna executie a contractului de furnizare :5% din valoarea de atribuire a contractului (fara TVA) . Garantia de buna executie se constituie de ofertantul castigator pentru intreaga perioada de derulare a contractului ( conf. art. 89 din OUG 34/2006); Mod de constituire a garantiei de buna executie a contractului de lucrari (conf. art. 90 alin.3 din OUG 34/2006): retineri succesive din plata cuvenita pentru facturile partiale ; Contractantul are obligatia de a deschide la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent in administarea acestuia un cont de disponibil distinct la dispozitia autoritatii contractante. In acest cont se va depune de catre contractant 0.5 % din pretul contractului (fara TVA). *Contractul se va semna dupa ce furnizorul va face dovada deschiderii contului si a virarii sumei de 0, 5% din valoarea totala a contractului (fara TVA)
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
alte surse- fondurii proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta potrivit Ordinului nr. 314/2010 al Presedintelui ANRMAP Se va completa si depune Formularul F3 din Sectiunea Formulare a prezentei documentatii de atribuire Prezentarea acestui document reprezinta o cerinta minima obligatorie, iar lipsa lui va duce la respingerea ofertei ca fiind inacceptabila
Declaratie privind neincadrarea in situatia prevazuta la art. 691 din OUG 34/2006 (evitarea conflictului de interese).Persoane cu functii de decizie din cadrul Directiei Silvice Mures:
- - Ing. Miculi Vasile, director
- Ing. Dogaru Ioan Anton, director tehnic
- Ec. Kacso Ecaterina, director economic
- Ec. Pirlea Cornelia, compartiment financiar-contabilitate
- Ing. Pop Iosif, compartiment paza-protectia padurilor
- Ing. Pirlea Adrian, compartiment regenerarea padurilor investitii
- Jr. Icob Lucian, compartiment juridic
- Tehn Stainbok Sorin, compartiment achizitii.
- Ing. Chiorean Ovidiu sef O.S. Gurghiu,
- Tehn. Harsan Aurel sef distric DF Gurghiu,
- Ing. Butiu Lucian sef O.S. Fancel,
- Tehn. Mircea Zaharie sef district DF Fancel
- Ing.EsanSilviu sef O.S. Rastolita
- Tehn. Cheia Emil sef district DF Rastolita
- Ing. Rosianu Mihai sef O.S. Rastolita,
- Tehn Croitor Cornel sef district Df
- Ing. Bicajan Silvestru sef comp invest achiz O.S. lunca Bradului
- Dr. Ing. Covrig Ilie sef o.S. Sovata
- Tehn. Cseghedi Ioan resp activitatea DF SovataSe va completa si depune Formularul F4 din Sectiunea Formulare a prezentei documentatii de atribuire .
Incadrarea in situatia prevazuta la art. 691 din OUG nr. 34/2006 cu completarile si modificarile ulterioare atrage excluderea ofertantului de la procedura aplicata pentru atribuirea contractului de furnizare.
Prezentarea acestui document reprezinta o cerinta minima obligatorie, iar lipsa lui va duce la respingerea ofertei ca fiind inacceptabila.Declaratie privind eligibilitatea Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii: Se va completa si depune Formularul 12 A din Sectiunea Formulare a prezentei documentatii de atribuire.Prezentarea acestui document reprezinta o cerinta minima obligatorie, iar lipsa lui va duce la respingerea ofertei ca fiind inacceptabila.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006.
ATENTIE:
- daca ofertantul a fost in relatii contractuale cu autoritatea contractanta in ultimii 2 ani, si din motive imputabile acestuia, autoritatea contractanta a fost pusa in situatia de a rezilia contractul, depunerea acestei declaratii de catre ofertantul respectiv, poate da dreptul autoritatii contractante de a incadra acest aspect la ?fals in declaratii? si atrage descalificarea ofertei
Certificat de atestare fiscala (inclusiv privind plata contributiilor sociale) pentru persoane juridice, eliberat de Ministerul Finantelor Publice sau unitatile sale subordonate, care au calitatea de creditor bugetar.Certificat privind plata impozitelor si taxelor locale, eliberat de Primarie (Consiliul Local).
Certificat de cazier fiscal, eliberat de Directia Generala a Finantelor Publice si Controlul Finantelor de Stat.Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii: Se va completa si depune Formularul 12 B din Sectiunea Formulare a prezentei documentatii de atribuire.Prezentarea acestui document reprezinta o cerinta minima obligatorie, iar lipsa lui va duce la respingerea ofertei ca fiind inacceptabila.
Se va prezenta si depune de catre ofertant- confirmarea cu privire la plata taxelor si impozitelor la bugetul general consolidat, confirmarea cu privire plata impozitelor si taxelor locale, certificatul de cazier fiscal, prin prezentarea:
Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale pe raza careia isi are sediul social operatorul economic, din care sa rezulte indeplinirea obligatiilor scadente la plata in luna anterioara celei in care se depune oferta.
Certificat privind plata impozitelor si taxelor locale din care sa rezulte indeplinirea obligatiilor scadente la plata in luna anterioara celei in care se depune oferta.eliberate de autoritatile mentionate din care sa reiasa situatia operatorului economic.Certificat de cazier fiscal: eliberat de Directia Generala a Finantelor Publice si Controlul Finantelor de Stat(prezentat de operatorul economic).
Prezentarea acestor documente reprezinta o cerinta minima obligatorie, iar lipsa lor va duce la respingerea ofertei ca fiind inacceptabila.
In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit operatorul economic nu se emit astfel de documente sau acestea nu vizeaza toate situatiile, atunci se accepta alte documente edificatoare care sa dovedeasca indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat, inclusiv cele catre autoritatile locale, eliberate de catre autoritatile competente in materie din tara in care ofertantul este rezident.
Declaratie privind calitatea de participant la procedura: Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii: Se va completa si depune Formularul 12 C din Sectiunea Formulare a prezentei documentatii de atribuire. Ofertantul sa fie legal inregistrat si sa aiba dreptul de a executa lucrarile solicitate solicitate prin prezenta documentatie de atribuire - respectiv cod CAEN:
Cod 0811 - Extractia pietrei ornamentale si a pietrei pentru constructii, extractia pietrei calcaroase, ghipsului, cretei si a ardeziei, sau
Cod 0812 - Extractia pietrisului si nisipului; extractia argilei si caolinului,
sau
Cod 4673- Comert cu ridicata al materialului lemnos si a materialelor de constructie si echipamentelor sanitareModalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii:
Se va prezenta si depune Certificatului constatator eliberat de Oficiul National al Registrului Comertului de pe langa instanta competenta, emis cu cel mult 30 de zile inainte de data limita de deschidere a ofertelor ? in oricare din formele: in original, copie legalizata, copie lizibila si stampilata cu mentiunea ?conform cu originalul?.
Vor fi calificati doar operatorii economici care au ca domeniu de activitate, extractia pietrei ornamentale si a pietrei pentru constructii, extractia pietrei calcaroase, ghipsului, cretei si a ardeziei sau extractia pietrisului si nisipului; extractia argilei si caolinului sau comertul cu ridicata al materialului lemnos si a materialelor de constructie si echipamentelor sanitare.Prezentarea acestui document reprezinta o cerinta minima obligatorie iar lipsa lui va duce la respingerea ofertei ca inacceptabila.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr. 1 Lista principalelor livrari similare efectuate in ultimii 3 ani (calculati pana la data limita de depunere a ofertei ) continand valori, perioade de livrare, beneficiari, indiferent daca acestia sunt autoritati contractante sau clienti privati. Cerinta minima obligatorie: Ofertantii trebuie sa faca dovada ca in ultimii 3 ani (calculati pana la data depunerii ofertei) au livrat produse similare celor solicitate prin documentatia de atribuire. Ofertantii trebuie sa faca dovada livrarii de produse similare, in valoare egala sau mai mare decat valoarea in lei a lotului/loturilor la care intentioneaza sa participe la licitatie.Formularul E va fi insotit de documente doveditoare din care sa rezulte indeplinirea tuturor elementelor solicitate ca si cerinta minima obligatorie: copii dupa contracte derulate (se vor prezentacopii de parti relevante, nu integral), vor fiprezentate in copie certificata ?conform cu originalul?, purtand stampila si semnatura reprezentantului legal.
Cerinta nr. 3 Declaratie pe propria raspundere referitoare la utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice etc. de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de furnizare. Cerinta minima obligatorie: Ofertantul trebuie sa faca dovada ca dispune de utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de furnizare materiale pietroase. Vor fi acceptate sisi angajamente de punere la dispozitie a echipantelor utilajelor instalatiilor.
Cerinta nr. 1 Certificare ISO 9001:2008 sau echivalent.Se vor prezenta si depune documente emise de organisme acreditate care confirma Certificarea sistemului de management al calitatii ISO 9001 (sau echivalent) la ofertant, cu aplicabilitate la codurile CAEN solicitate (la codul CAEN 4673 doar pentru materiale de constructie). Se va prezent Certificatul ISO 9001 sau echivalent, in copie cu mentiune ?Conform cu originalul? semnata si stampilata. Documentele emise in alta limba decat romana trebuie sa fie insotite de traducerea autorizata in limba romana si legalizata la notariat. Prezentarea acestui document reprezinta o cerinta minima obligatorie Vor fi acceptati si operatori care dovedesc ca raportul de audit a fost finalizatsi din el reiese ca vor primi certificarea .
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
5104/31.05.2012
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 17.08.2012 14:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
20.08.2012 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 03.09.2012 18:00
Locul: In SEAP
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: nu
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Oficiul juridic al DS Mures
Adresa postala: str. Enescu George, nr6, Localitatea: Targu-Mures, Cod postal: 540052, Romania, Tel. +40 265250074, Email: [email protected], Fax: +40 265264447
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
03.07.2012 13:29
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer