Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Furnizare materiale promotionale pentru ADR SUD MUNTENIA


Anunt de participare numarul 145357/30.07.2013
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Agentia pentru Dezvoltare Regionala Sud Muntenia
Adresa postala: STR.General Constantin Pantazi Nr.7A, Localitatea: Calarasi, Cod postal: 910164, Romania, Punct(e) de contact: OCTAVIAN DOBRESCU, Tel. +40 242331769, In atentia: Daniela TRAIAN, Email: [email protected], Fax: +40 242313167, Adresa internet (URL): WWW.ADRMUNTENIA.RO, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
ONG
Activitate (activitati)
Altele: Dezvoltare Regionala
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Furnizare materiale promotionale pentru ADR SUD MUNTENIA
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Sediul Autoritatii contractante
Codul NUTS: RO312 - Calarasi
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Furnizare materiale promotionale conform caiet sarcini
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
39294100-0 - Produse informative si de promovare (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
- Pixuri personalizate ? 5.000 buc.
- Dulciuri personalizate ? 5.000 buc.- Truse pix/stilou ? 1.000 buc.
- Genti material textilpersonalizate ? 1.000 buc.
- Set calatorie termos si cani ? 1.000 buc.
- Pungi personalizate ? 1.500 buc.
- Suport sticla de vin ? 500 buc.
- Sticle de vin personalizate ? 1.000 buc.- CD-uri personalizate ? 3.000 buc.
- Coperti CD personalizate ? 3.000 buc.
- Bloc notes personalizat ? 4.000 buc.
- Mape personalizate ? 5.000 buc.
- Tricouri personalizate ? 500 buc.
- Jachete impermeabile ? 250 buc.
- Agende personalizate -1.000 buc.
- Caendare birou personalizate ? 300 buc.
- Calendare de perete personalizate ? 700 buc.
Valoarea estimata fara TVA: 511, 500RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
11 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
10.000 lei. Garantia de participare se va constitui prin Scrisoare de garantie emisa in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari - Anexa 9 sau prin ordin de plata (vizat de catre banca - RO78RNCB0098037561140001 - CUI - 11390243. Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare - 60 zile de la termenul limita de primire a ofertelor. Perioada de valabilitate a ofertei - 60 zile de la termenul limita de primire a ofertelor . In situatia in care operatorul economic participant la procedura intra in categoria IMM benficiaza de 50% reducere din cuantumul cerintei privind garantia de participare. Data la care se va face echivalenta leu/alta valuta este cursul BNR din data publicarii invitatiei de participare. 10% din valoarea fara TVA a contractului si respectiv 5% din valoarea fara TVA a contractului. In situatia in care operatorul economic participant la procedura intra in categoria IMM. Constituirea garantiei de buna executie a contractului se face in termen de maxim 15 zile de la semnarea contractului de achizitie publica de catre ambele parti. Autoritatea contractanta va elibera garantia de buna executie conform art.92 alin(1) din HG 925/2006. Garantia d buna executie se poate constitui prin orice mijloc prevazut la art.90 alin(1)-(3) din HG nr.925/2006 actualizata cu prevederile HG 1045/2011.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
POR DMI 6.2
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea, Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181din O.U.G. nr. 34 / 2006, Declaratie privind calitatea de participant la procedura, Prezentare situatii scadente in luna anterioara celei de depunere a ofertelor privind plata obligatiilor catre bugetul general consolidat de stat eliberate de D.G.F.P. din care sa reiasa faptul ca ofertantul nu are datorii catre Bugetul general consolidati, in original, copie legalizata sau copie conform cu originalul, Prezentare situatii scadente in luna anterioara celei de depunere a ofertelor privind plata obligatiilor catre bugetul local din care sa reiasa faptul ca ofertantul nu obligatii restante la bugetul local, in original, copie legalizata copie conform cu originalul, Certificat de participare la licitatie cu oferta independent, Se solicita declaratie pe proprie raspundere din partea operatorului economic din care sa rezulte ca nu are drept membri in cadrul consiliului de administra?ie/organ de conducere sau de supervizare si nu are ac?ionari ori asocia?i persoane care sunt so?/so?ie, ruda sau afini pana la gradul al patrulea inclusiv si nu se afla in relatii comerciale cu persoane care de?in func?ii de decizie in cadrul autorita?ii contractante, conformart. 691*)din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile ?i completarile ulterioare.Aceasta declaratie nu este un format tip ? este o declaratie pe proprie raspundere(In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceasta declaratie)
Persoanele care detin functii de decizie sunt urmatoarele:
Liviu MUSAT - Director ADR SUD MUNTENIA
Mirela TACHE - Director Economic ADR SUD MUNTENIA
Mariana VISAN - Director Adjunct Organism Intermediar
Daniela TRAIAN - Director Adjunct Dezvoltare Comunicare
Mircea ENESCU - Sef Serviciu POSCCE
Octavian DOBRESCU - Expert Achizitii
Cristina RADU - Sef serviciu Comunicare
Diana Neagu - Expert
Ionut Visan - Expert
Ionut POPA - Expert Certificat constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului in original, copie legalizata sau copie conform cu originalul. Informatiile cuprinse in acest certificate trebuie sa fie reale/valabile la data limita de depunere a ofertelor . Ofertantul clasat pe primul loc va prezenta acest certificat pentru conformitate in original sau copie legalizata. Acest certificates va solicita inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii privind cifra de afaceri medie globala- Cifra de afaceri medie globala pe ultimii 3 ani, respectiv 2010 2011, 2012 sa fie minim 1000.000 lei. In situatia in care op economici intra in categoria IMM beneficiaza de 50% reducere din cuantumul cerintei privind cifra de afaceri. Se va completa si prezenta anexa nr.5.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Se va completa si prezenta anexa nr.5. Pentru calcului echivalentei se va aplica cursul mediu annual/lei/valuta comunicat de BNR pentru fiecare an in parte, respectiv: 2010 - 4, 2099 lei/euro 2011 - 4, 2379 lei/euro 2012 - 4, 4560 lei/euro 2013 - 4, 3882 lei/euro
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista principalelor livrari in ultimii 3 ani. Se va completa si prezenta anexa nr.6
Lista de experienta similara - Ofertantul trebuie sa faca dovada ca, in ultimii trei ani, a furnizat produse similare celor care compun obiectul contractului, in valoare/valoare cumulata de cel putin 450.000 lei fara TVA, prin prezntarea cel putin a unui document/contract/proces verbal de receptie sau a unui nr. maxim de 3 documente/contracte /procese verbale de receptie care sa confirme livrarea de produse.
Completare Anexa 7
Se vor prezenta mostre de produse personalizate care sa fi fost realizate anterior de ofertant prin procedeul de personalizare solicitat in cadrul acestei proceduri, Toate mostrele vor fi depuse impreuna cu ofertele. Lipsa oricarei mostre va conduce la descalificarea ofertantului in cauza. Mostrele pot fi pentru orice produs de orice tip/model. Nu este necesar sa se prezinte mostre similare cu cele din caietul de sarcini. Ofertantul trebuie doar sa dovedeasca faptul ca a mai aplicat procedeul de personalizare solicitat si in cadrul altor produse realizate anterior.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Se va completa si prezenta anexa nr.6Pentru calcului echivalentei se va aplica cursul mediu annual/lei/valuta comunicat de BNR pentru fiecare an in parte, respectiv: 2010 - 4, 2099 lei/euro 2011 - 4, 2379 lei/euro 2012 - 4, 4560 lei/euro 2013 - 4, 3882 lei/euroCompletare Anexa 7Pentru calcului echivalentei se va aplica cursul mediu annual/lei/valuta comunicat de BNR pentru fiecare an in parte, respectiv: 2010 - 4, 2099 lei/euro 2011 - 4, 2379 lei/euro 2012 - 4, 4560 lei/euro 2013 - 4, 3882 lei/euroSe vor prezenta mostre de produse personalizate care sa fi fost realizate anterior de ofertant prin procedeul de personalizare solicitat in cadrul acestei proceduri, Toate mostrele vor fi depuse impreuna cu ofertele. Lipsa oricarei mostre va conduce la descalificarea ofertantului in cauza. Mostrele pot fi pentru orice produs de orice tip/model. Nu este necesar sa se prezinte mostre similare cu cele din caietul de sarcini. Ofertantul trebuie doar sa dovedeasca faptul ca a mai aplicat procedeul de personalizare solicitat si in cadrul altor produse realizate anterior
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Etapa finala de licitatie electronica. Se va desfasura intr-o singura runda iar elementele ofertei care vor face obiectul repetitiv de reofertare sunt: pretul total al ofertei. Operatorii economici care participa la procedura de atribuire trebuie sa fie inregistrati in SEAP pentru a intra in faza finala de licitatie electronica.
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 05.08.2013 10:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
19.08.2013 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 19.08.2013 10:00
Locul: Calarasi, Str.General Constantin Pantazi Nr.7A
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii ofertantilor pe baza unei imputerniciri
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): POR DMI 6.2
Tip de finantare: Program / ProiectProgram / Proiect: Programul Operational Regional - POR
VI.3) Alte informatii
In cazul in care 2 sau mai multe oferte admisibile clasate pe locul 1 dupa derularea licitatie electronice au acelasi pret ofertat, departajarea se va face prin reofertarea propunerii financiare, in plic inchis depus la registratura autoritatii contractante.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Orice contestatie poate fi depusa in termen de maxim 5 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta in conditiile prevazute de OUG 34/2006
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Compartimentul Achizitii Publice al ADR SUD MUNTENIA
Adresa postala: Str.General Constantin Pantazi Nr.7A, Localitatea: Calarasi, Cod postal: 910164, Romania, Tel. +40 242313167, Email: [email protected], Fax: +40 242313167, Adresa internet (URL): www.adrmuntenia.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
29.07.2013 17:06
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer