Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Furnizare mixturi asfaltice


Anunt de participare numarul 44329/23.02.2008
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Municipiul Pascani
Adresa postala: Str. Stefan cel Mare. nr.16, Pascani, jud. Iasi, Localitatea: Pascani, Cod postal: 705200, Romania, Punct(e) de contact: Comp.Achizitii Publice, Tel.0232762300, In atentia: D-nei Cristina Simon, Email: [email protected], Fax: 0232766259, Adresa internet (URL): www.primariapascani.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Furnizare mixturi asfaltice
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Primaria Municipiului Pascani
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Furnizare mixturi asfaltice
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
14510000-9 - Bitum si asfalt (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Total cantitati: Beton asfaltic BA8 1500 t ; Beton asfaltic BADPC 25 -500 t; Emulsie bituminoasa cationica -15 t
Valoarea estimata fara TVA: 500, 000RON
II.2.2) Optiuni
Da
Achizitionare a unor cantitati suplimentare conform art.6 alin.2 din HG 925/2006
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
8 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Cuantumul garantiei de participare 5.000 lei.Cuantumul garantiei de buna executie va fi de 5% din pretul contractului fara TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul local
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere daca e cazul
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea ;Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181Certificate constatatoare (in original sau copie legalizata) din care sa rezulte indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat, inclusiv cele locale, precum si a contributiei pentru asigurarile sociale de stat, valabile la data deschiderii ofertelor.Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului , cu cel mult 30 zile inainte de data deschiderii ofertelor (in original)
Copie dupa codul unic de inregistrare-persoane juridice;
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-rezultatul exercitiilor financiare pe ultimii 3(trei)ani
-declararea cifrei medie de afaceri pe ultimii 3 ani
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
cifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani trebuie sa fie minim de 1300000 lei.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Declaratie privind lista principalelor livrari de produse in ultimii 3 ani
-Declaratie referitoare la utilajele, echipamentele tehnice, dotarile specifice, mijloacele de transport, statii de preparare a mixturii asfaltice si alte mijloace fixe-Declaratie care sa contina informatii privind numarul mediu, in ultimele 12 luni, al personalului angajat, asigurarea cu personal de specialitate, numarul si pregatirea cadrelor de conducere, precum si a persoanelor cu indeplinirea contractului- CV- urile personalului de conducere.
- Certificarea sistemului de management al calitatii , firmelor ofertante , respectivISO 9001 sau echivalent;
- Autorizare laborator propriu de incercari gradul III minim sau contract de colaborare;
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
se va prezenta o lista cu cel putin 2(doua) contracte de furnizare de produse de aceeasi natura in valoare minima fiecare de250.000 lei, insotite de recomandari din partea beneficiarilor.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 31.03.2008 16:00
Documente de plata: DA
Pretul: 50 RON
Conditii si modalitate de plata: Plata se va face in numerar la casieria unitatii sau prin virament cu ordin de plata in contul RO56TREZ4075002XXX000012, Trezoreria Pascani
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
10.04.2008 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 10.04.2008 11:00
Locul: Primaria Municipiului Pascani
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentanti legali ai operatorilor economici
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str.Stavropoleos nr.6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.0213104641, Email: [email protected], Fax: 0213104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de apel
Adresa postala: Str.Anastasie Panu nr.25 bis, Localitatea: Iasi, Cod postal: 700024, Romania, Tel.0232260600, Email: [email protected], Fax: 0232255907
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
10 zile de la data luarii la cunostinta de catre contestator, de un act al autoritatii contractante pe care acesta il considera nelegal
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Comp.juridic - Primaria Municipiului Pascani
Adresa postala: Str. Stefan cel Mare nr.16, Localitatea: Pascani, Cod postal: 705200, Romania, Tel.0232762300, Email: [email protected], Fax: 0232766259, Adresa internet (URL): www.primariapascani.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
21.02.2008 15:22
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer