Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Furnizare, montare si instalare aparatura medicala de specialitate si de laborator pentru: Lot 1: Furniz, mont si inst aparatura medicala, Lot 2: Furniz, mont si inst aparatura medicala, Lot 3: Furniz, mont si inst aparatura medicala, lot 4: Furniz, mont


Anunt de participare numarul 130402/15.09.2011
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
CONSILIUL JUDETEAN BRAILA
Adresa postala:  P-ta Independentei nr.1, Localitatea:  Braila, Cod postal:  810210, Romania, Punct(e) de contact:  Birou Achizitii Publice, cam.132, Tel. 0239.619.600, In atentia:  Moisiu Nicolae, Fax:  0239.619.044, Adresa internet (URL):  www.portal-braila.ro, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Consiliul Judetean Braila
Adresa postala:  P-ta Independentei nr.1, Localitatea:  Braila, Cod postal:  810210, Romania, Punct(e) de contact:  Birou Achizitii Publice cam.132, Tel. 0239/619600/249, In atentia:  Moisiu Nicolae, Fax:  0239/619044
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Consiliul Judetean Braila
Adresa postala:  P-ta Independentei nr.1, Localitatea:  Braila, Cod postal:  810210, Romania, Punct(e) de contact:  Birou Achizitii Publice cam.132, Tel. 0239/619600/249, Fax:  0239/619044
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Consiliul Judetean Braila
Adresa postala:  P-ta Independentei nr.1, Localitatea:  Braila, Cod postal:  810210, Romania, Punct(e) de contact:  Registratura Generala, Tel. 0239/619600/249, Fax:  0239/619044
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Furnizare, montare si instalare aparatura medicala de specialitatesi de laborator pentru: Lot 1: Furniz, mont si inst aparatura medicala, Lot 2: Furniz, mont si inst aparatura medicala, Lot 3: Furniz, mont si inst aparatura medicala, lot 4: Furniz, mont si inst aparatura medicala, lot 5: Furniz, mont si inst aparatura medicala, Lot 6: Furniza instrumente medicale de spec in cadrul proiectului ?Modernizarea Ambulatoriului de Spec. Sp.Jud.de Urg.Braila"
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Sediul Spitalului Judetean de Urgenta Braila, str. Buzaului, nr.2, Braila
Codul NUTS: RO221 - Braila
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Furnizare, montare si instalare aparatura medicala de specialitatesi de laborator pentru: Lot 1: Furnizare, montare si instalare aparatura medicala, Lot 2: Furnizare, montare si instalare aparatura medicala, Lot 3: Furnizare, montare si instalare aparatura medicala, lot 4: Furnizare, montare si instalare aparatura medicala, lot 5: Furnizare, montare si instalare aparatura medicala, Lot 6: Furnizare instrumente medicale de specialitate in cadrul proiectului ?Modernizarea Ambulatoriului de Specialitate Integrat in cadrul Spitalului Judetean de Urgenta Braila?
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
33100000-1 - Echipamente medicale (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Furnizare, montare si instalare aparatura medicala de specialitatesi de laborator pentru: Lot 1: Furnizare, montare si instalare aparatura medicala, Lot 2: Furnizare, montare si instalare aparatura medicala, Lot 3: Furnizare, montare si instalare aparatura medicala, lot 4: Furnizare, montare si instalare aparatura medicala, lot 5: Furnizare, montare si instalare aparatura medicala, Lot 6: Furnizare instrumente medicale de specialitate in cadrul proiectului ?Modernizarea Ambulatoriului de Specialitate Integrat in cadrul Spitalului Judetean de Urgenta Braila? in conformitate cu cerintele din Caietul de sarcini din documentatia de atribuire
Valoarea estimata fara TVA: 519, 503.07RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
60 zile incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garpartic: Lot 1 ? 263 leiLot 2 ? 140 leiLot 3 ? 3750 leiLot 4 ? 1425 leiLot 5 ? 1070 leiLot 6 ? 1147 leiper de val=90 zile, gar buna exec=10% din val fara TVA a contr
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Progr. Operational Regional 2007-2013, Axa prioritara 3, Dom. major de interventie 3.1-Reab/moderniz/echip infrastructurii serv. de sanatate
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie de eligibilitate-Form.12A si Decl priv neincadr in prev. art.181 din OUG nr. 34/2006 -Form 12BCertificat de participare la procedura de atribuire a contractului de achizitie publicaCertif const elib de ORC, val la data desch, orig/copie legalizata/ xerocopie certificata pentru conformitate cu originalulCertif de inreg fiscala, elib de ORC, fotocopie cu mentiunea conf. cu originalulCertif const priv plata oblig catre bug gen consolid de stat elib de DGFP din care sa reiasa ca nu are dat catre buget general consolid, val la data desch, orig/copie legalizata/xerocopie certificata pentru conformitate cu originalulCertif priv plata oblig catre buget local elib Directia Specialitate din Primarii din care sa reiasa ca ofertantul nu are oblig restante la buget local, val la data desch, original/copie legalizata/ xerocopie certificata pentru conformitate cu originalulPers jur str vor prez doc edif ptr dov elig-elib de aut ale tarii de orig (certif, caz jud sau alte doc echiv) prin care sa dov ca si-a indepl oblig de plata imp taxe si contrib catre bug de stat si loc in conf cu cer solic de aut contr.Doc. se vor prezenta in copie, la care se va alatura traducerea autoriz in limba rom.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Se sol ca cifra de afaceri medie anuala pe ult 3 ani sa fie mai mare decat
Lot 1 ? 33250, 00 lei fara TVA;
Lot 2 ? 17670, 00 lei fara TVA;
Lot 3 ? 475000, 00 lei fara TVA;
Lot 4 ? 180500, 00 lei fara TVA;
Lot 5 ? 135414, 48 lei fara TVA;
Lot 6 ? 145221, 35 lei fara TVA;
Se va intocmi Form.nr.2
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Se sol finalizarea in ultimii 3 ani a unui contr sau cel mult 3 contracte de furnizareLot 1 ? 15750, 00 lei fara TVA;
Lot 2 ?8370, 00 lei fara TVA;
Lot 3 ? 225000, 00 lei fara TVA;
Lot 4 ? 85500, 00 lei fara TVA;
Lot 5 ? 64143, 70 lei fara TVA;
Lot 6 ? 68789, 06 lei fara TVA;
Se va prezenta Form.5, insotit de copia/copiile contractului/contractelor invocate drept experienta similara, de recomandarea/recomandarile din partea beneficiarului/beneficiarilor respective/respective.
Inf. privind subcontractantii-Form.12G si anexa la Form.12G, daca este cazul.
Inf. privind asocierea-Form.6, daca este cazul
ISO 9001 :2000 sau echivalent
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 07.10.2011 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
10.10.2011 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 10.10.2011 12:00
Locul: CJ Braila, P-ta Independentei nr.1, cam.404, etaj IV, Braila
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Imputernicitul in scris al ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Programul Operational Regional 2007-2013, Axa prioritara 3, Domeniul major de interventie 3.1-Reabilitarea/modernizarea/echiparea infrastructurii serviciilor de sanatate
Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Regionale
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala:  Str. Stavropoleos nr.6, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 021/3104641, Email:  [email protected], Fax:  021/3104642, Adresa internet (URL):  www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Contestatiile se depun in termen de 5 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta a actului respectiv, pe cale administrativ-jurisdictionala la CNSC
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
CONSILIUL JUDETEAN BRAILA-COMP. JURIDIC
Adresa postala:  P-ta Independentei nr.1, Localitatea:  Braila, Cod postal:  810210, Romania, Tel. 0239/619600/223, Fax:  0239/619044
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
13.09.2011 11:40
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer