Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Furnizare Motorina Euro pentru anul 2014


Anunt de participare (utilitati) numarul 148691/24.12.2013
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
MULTI-TRANS SA
Adresa postala: str.Csaszar Balint Nr. 6 jud.Covasna, Localitatea: Sfantu Gheorghe, Cod postal: 520032, Romania, Punct(e) de contact: Bokor Alexandru, Tel. +40 267351156, Email: [email protected], Fax: +40 267351156, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
societati comerciale pe actiuni
Activitate (activitati)
- Servicii feroviare, de tramvai sau de autobuz
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Furnizare Motorina Euro pentru anul 2014
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Sf.Gheorghe, str.Csaszar Balint, nr.6 Jud.Covasna
Codul NUTS: RO123 - Covasna
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Furnizarea Motorina Euro pentru anul 2014
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
09134220-5 - Motorina (EN 590) (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
230 000 litri
Valoarea estimata fara TVA: 1, 150, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Valoarea garantiei de participareeste de 5 520 leisi se constituieprintr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societatede asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentruperioadaprevazuta mai jos sau prin virament bancar in contul : RO76BRDE150SV01364851500deschis la BRD-GRG Sfantu Gheorghe, cu numerar la caseria soietatii, Intreprinderile mici si mijlocii beneficiaza de reduceri cu 50 %. In cazul in care ofertantul a depus o contestatie, iar aceasta a fost respinsa ca nefondata de catre Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor, autoritatea contractanta va retine garantia de participareconform art. 278^1, alin.(1), litera b) din OUG nr.34/2006. Perioada de valabilitate a garantieide participare este de 60 zile de la data limita de depunere a ofertelor.Garantia este recomandabil sa fie emisa de catre o bancadin Romania.. Data pentru care se determina echivalenta RON/alta valuta va fi cu trei (3) zile inainte de data limita de depunere a ofertelor, curs BNR dupa ora 14.00. Cuantumul garantiei debuna executie :5 % din pretul contractului (fara TVA), conform art.90 dinHG nr. 925/2006. Modul de constituire a garantiei de buna executie : instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, si va fi anexa la contract. Garantia este recomandabil sa fie emisa de catre o banca din Romania. Autoritatea contractanta are obligatia de a elibera/ restituigarantia de buna executie in cel mult 14 zile de la data intocmirii procesului -verbal dereceptie a produsului care face obiectulcontractului, daca nu a ridicat pana la acea data pretentiiasupra ei.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul propriu si subventii de la bugetul local - modalitati legale de plata la 35 de zile de la inregistrarea facturii la sediul de facturare.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Declaratie privind eligibilitatea ( Declaratie pe proprie raspundere privind neancadrarea in prevederile art.180 din OUG nr.34/2006.;
2. Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor locale precum si a contributiei privind asigurarile sociale ? se solicita ca operatorii economici sa prezinte certificate care sa prezinte situatia obligatiilor si nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor.
3. Declaratie pe propria raspundere privind neancadrarea in prevederile art. 69^1 din OUG 34/2006 cu modificari si completari prin Legea nr. 279/2011, art. 13.;
4. Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta conformOrdin nr. 314/2010;
5. Persoane cu functii de decizie in organizarea, derularea si finalizarea procedurii: TitteszZoltan-Diector General, Ing. Bokor Alexandru ? Inginer sef, Joos Csilla ? Contabil sef, sIng. Broscareanu Ioan ? Sef Birou Tehnic Exploatare, Ec. Bacs Mihaly ? Economist, Csakany Andras- Merceolog. Atestarea formei de inregistrare profesionale a operatorului economic ofertant:
- pentru persoane juridice /fizice romane: a) pentru persoane juridiceCertificat constatator emisde Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul teritorial astfel incat informatiile cuprinse in acesta sa fie valabile/reale la data limita de depunere a ofertelor.
b) pentru persoane fizice
Autorizatie de functionare valabila, cu viza la zi.- pentru persoane juridice / fizice straine:
Prezentarea de documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional din tara de origine a ofertantului traduse in limba romana. Ofertantul clasat pe primul loc va prezenta pentru conformitate, inainte de comunicarea rezultatului procedurii, documentul in original sau in copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea *conform cu originalul*, si sa fie valabile/reale la data limita de depunere a ofertelor.
Se solicita ca obiectul contractului sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Informatii generale cu cifra globala de afaceri pe ultimii trei ani( 2010, 2011 2012) . Ofertanful va demonstra realizarea unei cifre medi anuale de afaceri, petrei ani, ramanandla latitudinea operatorului economic documentele care vor fi prezentate in sustinerea indeplinirii cerintei de calificare.. Se va prezenta formularulB2-Fisa de informatii generale cu cifra de afaceri petrei ani. Cerinta minima: media cifrei globale de afaceri pe ultimii trei ani sa fie de minim, 2 300 000 lei . Cifra de afaceri pentru operatorii economici incadrati in categoria IMM ? urilor conformLegii 346/2004 va fi admisain cuantumde 50 % din nivelul minim impus. Pentru calculul echivalentei se va tine cont decursul mediu leu/euro comunicat de BNR .
Modalitatea de indeplinire
FormularulB2
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta minima Ofertantul va demonstra ca a desfasurat in ultimi trei ani cel putin uncontract-maxim trei contractecare a avut ca obiect vinzarea unor produse similare cu cel care face obiectul prezentei achizitii- valoarea/suma valorilor produselor livrate in contractul/contractele(se va accepta si copii de pe parti relevante ale contractului sau orice alte dovezi relevante) prezentat/prezentate ca dovada a experientei similare sa fie de minim 1 150 000 lei .Pentru calculul echivalentei se va tine cont decursul mediu leu/euro comunicat de BNR. Livrarile de produse se confirma prin certificate / documenteemise sau contrasemnatede o autoritate sau beneficiar. Daca beneficiarul este privat, demonstrarea livrarii se poate face printr-o declaratie a operatorului economic. Formularul 12S.
Modalitatea de indeplinire
Formularul 12 S
Certificatele privind implementarea si mentinerea unui sistem de menagement al calitatii in conformitate cu standardeleISO9001 sau echivalent, acordat de unorganism de certificare recunoscut.
Modalitatea de indeplinire
- ISO 9001
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Licitatia electronica se va organiza prin intermediul SEAP intr-o singura runda. Durata rundei este de una zi. Pentru a participa la licitatia elecrtronica operatorul economictrebuie sa detina certificat digital valid, tehnica de calcul si conexiune internet.Obiectul procesului repetitiv de ofertare se refera la pretul ofertei. Informatii puse la dispozitia operatorului economic odata cu publicarea anuntului privind licitatia electronica sunt: ofertantii potvedea cea mai buna oferta, nr. de participanti inscrisi, pasul minim de licitare, ofertarea se prelungeste automat in cazul modificarii clasamentului. Ofertantul castigator al licitatiei electronice are obligatia sa transmita agentului economicformularul de oferta si oferta refacuta in original in cel mult douazile lucratoare de la finalizarea licitatiei electronice.
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 13.02.2014 10:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
20.02.2014 10:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 20.02.2014 11:00
Locul: sediu S.C. Multi-Trans S.A., Sfantu Gheorghe, str. Csaszar Balint, nr.6, jud. Covasna
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisiei de evaluare, reprezentatii inputerniciti ai ofertantilor, observatorii ucvap.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
- Deoarececriteriul aplicat pentru atribuirea contractuluide achizitie publicaeste cel mai mic pret si daca doua sau mai multe oferte contin in cadrul propunerii financiare acelasi pret minim, autoritatea contractanta va solicita ofertantilorin cauza o noua propunere financiara in plic inchis, caz in care contractul va fi atribuit ofertantului acarui noua propunere financiara are cel mai mic pret.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Termenele de exercitare a caii de atac sunt cele prevazute la art. 256 2 din O.U.G. nr. 34/2006.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
SC MULTI-TRANS SA
Adresa postala: str. Csaszar Balintnt , nr. 6, Localitatea: Sfantu Gheorghe, Cod postal: 520032, Romania, Tel. +40 267315368, Email: [email protected], Fax: +40 267351156, Adresa internet (URL): www.multitrans.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
23.12.2013 09:32
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer