Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Furnizare piese de schimb pentru utilaje pentru Directia Silvica Satu Mare


Anunt de participare numarul 139948/25.10.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
REGIA NATIONALA A PADURILOR - ROMSILVA
Adresa postala: B-dul Magheru nr. 31, sect. 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 70164, Romania, Punct(e) de contact: ADAM CRACIUNESCU, Tel. +40 213171005, Email: [email protected], Fax: +40 213169745, Adresa internet (URL): www.rosilva.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Directia Silvica Satu Mare
Adresa postala: P-ta Eroii Revolutiei, nr.12, Localitatea: Satu Mare, Cod postal: 440055, Romania, Tel. +40 0261717304, In atentia: Avram Calin, Email: [email protected], Fax: +40 026171306
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Directia Silvica Satu Mare
Adresa postala: P-ta Eroii Revolutiei, nr.12, Localitatea: Satu Mare, Cod postal: 440055, Romania, Tel. +40 0261717304, In atentia: Avram Calin, Email: [email protected], Fax: +40 026171306
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Directia Silvica Satu Mare
Adresa postala: P-ta Eroii Revolutiei, nr.12, Localitatea: Satu Mare, Cod postal: 440055, Romania, Tel. +40 0261717304, In atentia: Avram Calin, Email: [email protected], Fax: +40 026171306
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Regie Autonoma
Activitate (activitati)
Altele: Silvicultura si exploatari forestiere
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Furnizare piese de schimb pentru utilaje pentru Directia Silvica Satu Mare
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Sediile D.S.Satu Mare si sediile ocolalelor silvice Borlesti, Tasnad, Livada, Negresti Oas si Satu Mare
Codul NUTS: RO115 - Satu Mare
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Furnizare piese de schimb si acumulatori pentru utilaje pentru D.S.Satu Mare .
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
16810000-6 - Piese pentru utilaje agricole (Rev.2)
16800000-3-Piese pentru utilaje agricole si forestiere (Rev.2)
31431000-6-Acumulatori cu placi de plumb si acid sulfuric (Rev.2)
42642100-9-Masini-unelte pentru prelucrarea lemnului (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Total cantitati - Conform Caietului de Sarcini ?
Valoarea estimata a tuturor produselor care urmeaza sa fie contractate este de:
Lot 1 ? O.S.Borlesti ? Piese pentru utilaje agricole si forestiere TAF- conform anexa 1 =27000 lei,
Lot 2 ? O.S.Borlesti ? Piese pentru utilaje agricole Tractor U650- conform anexa 2 =5000 lei,
Lot 3 ? O.S.Borlesti ? Piese pentru utilaje agricole si forestiere IFRON- conform anexa 3 =3000 lei,
Lot 4 ? O.S.Borlesti ? Piese pentru utilaje agricole si forestiere autoplatforma forestiera si autobasculanta- conform anexa 4 =33000 lei,
Lot 5 ? O.S.Borlesti ? Piese pentru utilaje agricole si forestiere motoferastaie Husqvarna- conform anexa 5 =12000 lei,
Lot 6 ? O.S.Tasnad ? Piese pentru utilaje agricole Tractor U650- conform anexa 6 =5913 lei,
Lot 7 ? O.S.Tasnad ? Piese pentru utilaje agricole Tractor Zetor 8441- conform anexa 7 =9087 lei,
Lot 8 ? O.S.Tasnad ? Piese pentru utilaje agricole Tractor U650 cu sapa si troliu - conform anexa 8 =5607 lei,
Lot 9 ? O.S.Tasnad ? Piese pentru utilaje agricole si forestiere IFRON- conform anexa 9 =7743 lei,
Lot 10 ? O.S.Tasnad ? Piese pentru utilaje agricole si forestiere motoferastaie Husqvarna- conform anexa 10 =1650 lei,
Lot 11 ? O.S.Livada ? Piese pentru utilaje agricole si forestiere Tractor U683DT- conform anexa 11 =5000 lei,
Lot 12 ? O.S.Livada ? Piese pentru utilaje agricole si forestiere motoferastaie Husqvarna- conform anexa 12 =1974 lei,
Lot 13 ? O.S.Negresti Oas ? Piese pentru utilaje agricole si forestiere TAF- conform anexa 13 =13500 lei,
Lot 14 ? O.S.Negresti Oas ? Piese pentru utilaje agricole si forestiere motoferastaie Husqvarna- conform anexa 14 =1500 lei,
Lot 15 ? O.S.Satu Mare ? Piese pentru utilaje agricole si forestiere Tractor U683DT- conform anexa 15 =1162 lei,
Lot 16 ? O.S.Satu Mare ? Piese pentru utilaje agricole si forestiere autobasculanta- conform anexa 16 =11048 lei,
Lot 17 ? D.S.Satu Mare ? Acumulatori cu placi de plumb si acid sulfuric- conform anexa 17 =5210 lei,
Lot 18 ? D.S.Satu Mare ? Masini unelte pentru prelucrarea lemnului- conform anexa 18 =7000 lei,
TOTAL valoare estimata a contractelor fara TVA?156394 lei.
Valoarea estimata fara TVA: 156, 394RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Cerinta obligatorie: Cuantumul garantiei de participare: 1% din valoarea estimata a lotului: Lot 1 ? 270 lei;Lot 2 ? 50 lei;Lot 3 ? 30 lei;Lot 4 ? 330 lei;Lot 5 ? 120 lei;Lot 6 ? 59.13 lei;Lot 7 ? 90.87 lei;Lot 8 ? 56.07 lei;Lot 9 ? 77.43 lei;Lot 10 ? 16.50 lei;Lot 11 ? 50 lei;Lot 12 ? 19.74 lei;Lot 13 ? 135 lei;Lot 14 ? 15 lei;Lot 15 ? 11.62 lei;Lot 16 ? 110.48 lei;Lot 17 ? 52.1 lei;Lot 18 ? 70 lei;Perioada de valabilitate a garantiei de participare este de 60 zile de la data stabilita pentru depunerea ofertelor.Forma de constituire a garantiei de participare: Se va constitui prin virament bancar in contul RO97RZBR0000060002935419 ?deschis laRaiffeisen Bank Satu Mare sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari in original, sau numerar la casieria Directiei Silvice Satu Mare, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire.In cazul in care garantia de participare nu este prezentata cel mai tarziu la data si ora de deschidere a ofertelor, precum si in cazul in care nu este constituita, respectiva oferta va fi considerata inacceptabila si respinsa la sedinta de deschidere.Nota: Restituirea garantiei de participare se va face in baza cererii transmise de catre ofertant, la sediul autoritatii contractante Cerere de restituire a garantiei de participare din sectiunea Formulare cu precizarea valorii de restituit, a contului si bancii societatii, precum si a numarului si denumirii procedurii. Restituirea garantiei de participare se face conform art. 88 din H.G. 925/2006.In masura in care C.N.S.C. respinge o contestatie, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare, in cuantum de 1% din valoarea estimata a contractului. Cuantumul garantiei de buna executie: 5 %din valoarea contractului de servicii (2.5% in cazul I.M.M.), fara TVA ;
- Forma de constituire a garantiei de buna executie: garantia de buna executie se constituie printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract.Contul Directiei Silvice Satu Mare RO97RZBR0000060002935419 ? Raiffeisen Bank Satu Mare.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fonduri proprii.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Pentru demonstrarea indeplinirii criteriilor de calificare, ofertantul are dreptul de a prezenta initial doar o declaratie pe propria raspundere, semnata de reprezentantul sau legal, prin care confirma ca indeplineste cerintele de calificare astfel cum au fost solicitate in documentatia de atribuire. Declaratia va fi insotita de o anexa in care ofertantul trebuie sa mentioneze succint, dar precis, modul concret de indeplinire a respectivelor cerinte - inclusiv, daca au fost solicitate, diverse valori, cantitati sau altele asemenea."(conf.art.11, alin.(4) din H.G.925/2006).
Ofertantul care uzeaza de dreptul prevazut mai sus are obligatia de a prezenta/completa certificatele/documentele edificatoare care probeaza/confirma indeplinirea cerintelor de calificare, atunci cind primeste din partea autoritatii contractante o solicitare in acest sens, in termenul prevazut in respectiva solicitare, termen care nu va fi mai mic de 3 zile lucratoare. (conf.art.11, alin.(5) din H.G.925/2006).
1.Declaratii privind eligibilitatea: Cerinta obligatorie: Operatorii economici participanti la procedura nu trebuie sa se incadreze in situatiile prevazute la art. 180 din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare (incadrarea in situatia prevazuta la art.180 din OUG nr. 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica);
Documente obligatorii
i) Se va completa formularul ?Declaratie privind eligibilitatea? din sectiunea FORMULARE
Nota:
In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere, se accepta o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.
2.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181: Cerinta obligatorie: Operatorii economici participanti la procedura nu trebuie sa se incadreze in situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34/2006. (In situatia in care din documentele solicitate reiese ca ofertantul se afla intr-una din situatiile prezentate de art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006, acesta va fi exclus de la procedura de achizitie publica)
Documente obligatorii:
Se va completa formularul ?Declaratie privindneincadrarea in prevederile art. 181? din sectiunea FORMULARE.
Se vor depune si urmatoarele documente:
i) Certificat eliberat de autoritatile legale competente, care sa ateste faptul ca ofertantul si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor si taxelor catre bugetul general consolidat caresa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele, in original sau copie lizibila conform cu originalul, pentru persoanele juridice romane.ii) Certificat eliberat de autoritatile legale competente, care sa ateste faptul ca ofertantul si-a indeplinit obligatiile de plata a taxelor locale care sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele, in conformitate cu prevederile legale in vigoare in Romania, in original sau copie lizibila conform cu originalul, pentru persoanele juridice romane.iii)Persoanele juridice straine vor prezenta orice documente edificatoare eliberate de autoritati ale tarii de origine (certificate, caziere judiciare, alte documente echivalente) prin care sa dovedeasca indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat si bugetul local in conformitate cu cerintele solicitate de autoritatea contractanta.Nota:
Documentele prezentate de personale juridice straine vor fi prezentate in original , copie legalizata sau copie conforma cu originalul. Documentele emise in alta limba decat limba romana trebuie sa fie insotite de traducere autorizata in limba romana si legalizata
3.Declaratia pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69 ind 1 din OUG 34/2006: Completarea Declaratiei privind neincadrarea in prevederile art.69 ind.1 din O.U.G. nr.34/2006, din sectiunea Formulare.
Persoanele cu functie de decizie din cadrul Directiei Silvice Satu Mare sunt: ing. Ster Sever ? director, ec. Ceica Monica ? director economic, ing.Balogh Sandor-resp.comercializare , ing. Mihalca Ioan ? sef birou, jr.Filip Gheorghe ?consilier juridic, ing.Fogas Ioan-resp.mecanizare, ing.Trella Adrian-resp.fond forestier, ing.Dragos Daniel-resp.vanatoare, ing Osan Cosmin-resp.paza, ing.Avram Calin-resp. achizitii publice, ec.Trella Sanda-economist, 4.Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta: Documente obligatorii:
i) Se va completa formularul: Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta?din sectiunea FORMULARE.
5.Declaratie privind calitatea de participant la procedura: Documente obligatorii:
i) Se va completa formularul: Declaratie privind calitatea de participant la procedura?din sectiunea FORMULARE. 1.Persoane juridice / fizice romane: Cerinta obligatorie: Ofertantul sa fie legal inregistrat si sa aiba dreptul de a furniza produsele solicitate prin prezenta documentatie de atribuire
Documente obligatorii:
Se va atasa in original , copie legalizata sau xerocopie certificata pentru conformitate cu originalul cu semnatura si stampila din care sa rezulte adresa actuala si obiectul de activitate al societatii, Certificat Constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului care sa nu fie emis/eliberat cu mai mult de30 de zile inainte de data depunerii ofertelor, - sa functioneze in conformitate cu prevederile legale referitoare la furnizarea acestor produse .
Inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, ofertantului clasat pe primul loc i se va solicita sa prezinte pentru conformitate certificatul constatator emis de ORC in original sau copie legalizata.2.Persoane juridice /fizice straine: Cerinta obligatorie:
- prezentare de documente edificatoare in traducere legalizata care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana fizica sau juridica, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este stabilit.
- prezentare autorizatie de functionare emisa de autoritatea competenta din tara in care ofertantul este rezident.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii generale: Se va completa formularul: ?Informatii generale? din sectiunea FORMULARE
Informatii privind situatiaeconomico ? financiara: Cerinta obligatorie:
Ultimul bilant contabil vizat de organele in drept, sau, in lipsa acestuia, orice alt document care sustine aceasta cerinta de calificare.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii privindcapacitatea tehnica: -Prezentare formular ?Declaratie privind lista principalelor livrari de produse similare in ultimii 3 ani si Lista principalelor livrari de produse similare in ultimii 3 ani ;
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile mentionate in continuare
- criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
80%
Descriere: Componenta financiara
2.
Termenul de livrare
20%
Descriere: conform caietului de sarcini
Punctaj maxim componenta tehnica: 20
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
4401/03.10.2012
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 05.11.2012 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
12.11.2012 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 13.11.2012 10:00
Locul: Sediul Directiei Silvice Satu Mare: Loc.Satu Mare, P-ta Eroii Revolutiei, nr.12, jud Satu Mare.
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Imputerniciti ai ofertantilor.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
In situatia in care doua sau mai multe oferte clasate pe primul loc cu punctaje egale, autoritatea contractanta va solicita ofertantilor, pentru departajare, o noua propunere financiara care va fi depusa la o data si o ora stabilita ulterior, caz in care contractul va fi atribuit ofertantului a carui noua propunere financiara are pretul cel mai scazut. In aceasta situatie pretul prezentat in noua propunere financiara nu poate depasi pretul oferit initial.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Conform art.256^2 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Oficiul Juridic al Directiei Silvice Satu Mare
Adresa postala: P-ta Eroii Revolutiei , nr.12, Localitatea: Satu Mare, Cod postal: 440055, Romania, Tel. +40 0261717304, Email: [email protected], Fax: +40 0261717306
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
24.10.2012 08:28
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer