Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Furnizare piese schimb/materiale pentru aparatele ce compun sistemul de aer conditionat si aparatele tip split din cladirea DRDP Bucuresti si cladirea Laborator,cu service-ul aferent si intretinere lunara


Anunt de participare numarul 92214/11.12.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMPANIA NATIONALA DE AUTOSTRAZI SI DRUMURI NATIONALE SA
Adresa postala: Directia Regionala de Drumuri si Poduri Bucuresti , B-dul. Iuliu Maniu nr. 401A, parter, sector 6, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 061127, Romania, Punct(e) de contact: Serviciul Achizitii Publice, Tel.0213186684, Email: [email protected], Fax: 0213186704, Adresa internet (URL): www.drdpb.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice- Constructii si amenajari teritoriale
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Furnizare piese schimb/materiale pentru aparatele ce compun sistemul de aer conditionat si aparatele tip split din cladirea DRDP Bucuresti si cladirea Laborator, cu service-ul aferent si intretinere lunara
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Sediu DRDP Bucuresti si Laborator
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Furnizare piese schimb/materiale pentru aparatele ce compun sistemul de aer conditionat si aparatele tip split din cladirea DRDP Bucuresti si cladirea Laborator, cu service-ul aferent si intretinere lunara
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
42512500-3 - Piese pentru dispozitive de climatizare (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Furnizare piese schimb/materiale pentru aparatele ce compun sistemul de aer conditionat si aparatele tip split din cladirea DRDP Bucuresti si cladirea Laborator, cu service-ul aferent si intretinere lunara
Valoarea estimata fara TVA: 84, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de participare = 1.600 lei
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Venituri proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere in conditiile impuse de prevederile art.44 si 45 din OUG 34/2006
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Certificate privind obligatiile de plata:
- catre bugetul de stat consolidat, in urma verificarii balantei la 31.10.2009 sau ulterior;
- catre bugetul local la data de 31.10.2009 sau ulterior
Certificat constatator emis, de Oficiul Registrului Comertului, cu cel mult 30 de zile inainte de data deschiderii ofertelor, in original sau copie legalizata.
Certificatul constatator trebuie sa contina codurile CAEN actualizate conform Ordinului INS nr. 337/2007
Certificat de inregistrare fiscala (C.U.I.), copie legalizata.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii generale, inclusiv cifra de afaceri pe ultimii 3 ani (socotiti prin raportare la data publicarii anuntului de participare)- Bilantul contabil la 31.12.2006, 31.12.2007si 31.12. 2008, vizate de organele competente.
- Obligatii contractuale, in desfasurare, fata de alti beneficiari/clienti.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
valoare minima de: 168.000 lei/39.648 euro
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista principalelor livrari efectuate in ultimii 3 ani - Experienta similara : ofertantul trebuie sa faca dovada incheierii si indeplinirii in ultimii 3 ani (socotiti prin raportare la data publicarii anuntului de participare), a unui contract cu oal carui obiect a fost furnizarea unor produse similare (componente si piese de schimb pentru instalatii/echipamente de climatizare pentru cladiri). Se vor prezenta recomandari din partea altor beneficiari/clienti, cu referire la furnizari de produse similare celor solicitate la Experienta similara-Certificat emis de organisme independente care atesta respectarea standardelor de asigurarea calitatii, respectiv ISO 9001-Certificat privind sistemul de management de mediu ISO 14001 sau alte documente echivalente.Certificat privind sistemul de management de securitate si sanatate in munca OHSAS 18001 sau alte documente echivalente.
Documentele sa fie emise pentru domeniul de activitate ce face obiectul procedurii.
- Declaratie pe propria raspundere privind respectarea legislatiei de securitate si sanatate in munca pe parcursul indeplinirii contractului-Declaratie pe propria raspundere si, totodata, dovezi privind dotarea tehnica pentru indeplinirea contractului, in conformitate cu cerintele din caietul de sarcini, pe toata durata de valabilitate a viitorului contract de achizitie-
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
valoare minima (fara TVA) de: 42.000 lei/9.912 euro
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 24.12.2009 15:30
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
29.12.2009 08:30
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 29.12.2009 09:30
Locul: DRDP Bucuresti, B-dul. Iuliu Maniu nr. 401A, parter, sect. 6, Bucuresti
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Orice reprezentant al ofertantilorpoate participa la sedinta de deschidere a ofertelor in baza unei imputerniciri
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
Documentatia se obtine prin accesare directa a fisierului electronic disponibil in SEAP la adresa de internet www.e-licitatie.ro
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoles, nr.6, Sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021/311 80 90, Email: [email protected], Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Bucuresti
Adresa postala: Splaiul independentei, nr. 5, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050091, Romania, Tel.021-3191674, Email: [email protected]
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
conform art.256^2 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Directia Regionala de Drumuri si Poduri Bucuresti Serviciul Juridic
Adresa postala: B-dul. Iuliu Maniu nr. 401A, parter, sector 6, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 061127, Romania, Tel.0213186684, Fax: 0213186704, Adresa internet (URL): www.drdpb.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
11.12.2009 14:04
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer