Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - FURNIZARE PORUMB BOABE PENTRU COMPLEXUL CASCIOARELE SI FAZANERIA GHIMPATI


Anunt de participare numarul 131235/07.10.2011
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
REGIA NATIONALA A PADURILOR - ROMSILVA
Adresa postala:  str. 1 Decembrie 1918, nr. 12, Localitatea:  Giurgiu, Cod postal:  080191, Romania, Punct(e) de contact:  Enescu Petrisor, Tel. 0246218238, Email:  [email protected], Fax:  0246218292, Adresa internet (URL):  www.dsgiurgiu.ro, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
REGIE AUTONOMA
Activitate (activitati)
Altele: SILVICULTURA
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
FURNIZARE PORUMB BOABE PENTRU COMPLEXUL CASCIOARELE SI FAZANERIA GHIMPATI
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: O.S. BOLINTIN, LOC. MALU SPART. JUD GIURGIU;
O.S. GHIMPATI, LOC. GHIMPATI, JUD GIURGIU
Codul NUTS: RO314 - Giurgiu
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
FURNIZAREA CANTITATII DE 149 TONE PORUMB BOABE PENTRU HRANA VANATULUI LA O.S. BOLINTIN SI O.S. GHIMPATI
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
03211200-5 - Porumb (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
FURNIZARE 149 TONE PORUMB BOABE PENTRU HRANA VANATULUI
Valoarea estimata fara TVA: 126, 650RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
GARANTIA DE PARTICIPARE IN CUANTUM DE 1267 LEI CONSTITUITA CONFORM DOCUMENTATIEI DE ATRIBUIRE;GARANTIA DE BUNA EXECUTIE IN CUANTUM DE 5% DIN VALOAREA CONTRACTULUI;
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
FONDURI PROPRII
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. DECLARATIE PRIVIND ELIGIBILITATEA;
2. DECLARATIE PRIVIND NEINCADRAREA IN PREVEDERILE ART. 181 DIN OUG 34/2006 CU MODIFICARILE SI COMPLETARILE ULTERIOARE;
3. CERTIFICAT FISCAL PRIVIND ACHITAREA OBLIGATIILOR LA BUGETUL CONSOLIDAT IN LUNA SEPTEMBRIE;
4. DECLARATIE PRIVIND CALITATEA DE PARTICIPANT;
5. CERTIFICAT DE PARTICIPARE LA LICITATIE CU OFERTA INDEPENDENTA;
6 DECLARATIE PRIVIND NEINCADRAREA IN PREVEDERILE ART. 69 DIN OUG.34/2006 CU MODIFICARILE SI COMPLETARILE ULTERIOARE;
7.CERTIFICAT CONSTATATOR EMIS DE REGISTRUL COMERTULUI;
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
CIFRA MEDIE DE AFACERI PE ULTIMII TREI ANI
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
LISTA PRINCIPALELOR PRODUSE LIVRATE IN ULTIMII TREI ANI
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
MINIM UN CONTRACT SIMILAR;
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 28.10.2011 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
10.11.2011 14:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 11.11.2011 09:00
Locul: SEDIUL DIRECTIEI SILVICE GIURGIU, STR. 1 DECEMBRIE 1918, NR 12, GIURGIU
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
REPREZENTANTUL LEGAL SAU IMPUTERNICITUL ACESTUIA
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala:  STR. STAVROPOLEOS, NR. 6;, Localitatea:  BUBURESTI, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 0213104641, Email:  [email protected], Fax:  0213104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
5 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta despre un act sau refuzul de a emite un act;
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
DIRECTIA SILVICA GIURGIU-OFICIUL JURIDIC
Adresa postala:  SRT. 1 DECEMBRIE 1918, NR. 12, Localitatea:  GIURGIU, Cod postal:  080191, Romania, Tel. 0246218238, Email:  [email protected], Fax:  0246218292
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
06.10.2011 10:42
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer