Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - furnizare produse agroalimentare


Anunt de participare numarul 142098/22.02.2013
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
MINISTERUL APARARII - UNITATEA MILITARA 02238 CHITILA
Adresa postala: STRADA CRINULUI NUMARUL 2, Localitatea: Chitila, Cod postal: 077045, Romania, Punct(e) de contact: dinca mihai, Tel. +40 0214363935, Email: [email protected], Fax: +40 0214363474, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Aparare
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
furnizare produse agroalimentare
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: UNITATEA MILITARA 02238 CHITILA STRADA CRINULUI NUMARUL 2 , Localitatea: Chitila , Cod postal: 077045 , Romania
Codul NUTS: RO - ROMANIA
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Da
Cu reluarea competitiei in SEAP: Nu
Acord-cadru cu 3 agenti economici
Durata acordului-cadru: 12 luni
Valoarea estimata fara TVA: 1, 607, 551.4RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: Vor exista 4 contracte subsecvente aproximativ egale valoric si cantitativ. Cantitatile minime si maxime estimative pentru un contract subsecvent sunt atasate in caietul de sarcini.
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
incheierea unui acord-cadru in vederea furnizarii de produse agroalimentare.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
15000000-8 - Alimente, bauturi, tutun si produse conexe (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
cantitatile maximale/minilale cu produsele agroalimentare care fac obiectul procedurii: apa minerala crbogazoasa: 100800/63000 L
apa minerala plata: 43200/27000 L
amelioratori: 672/420 kg
zahar vanilat: 3.36/2.10 kg
esente alimentare: 3.36/2.10 kg
bauturi racoritoare: 12000/7500 L
biscuiti spritati simpli: 538/336 kg
biscuiti spritati cu cacao :134/84 kg
boia de ardei: 150/94 kg
bors: 360/210 kg
branza proaspata de vaca: 1248/780 kg
branza telemea de vaca: 1344/840 kg
branza telemea de oaie: 1344/840 kg
cacao: 202/126 kg
cafea naturala: 1056/660 kg
carnati cabanos: 874/546 kg
carnati oltenesti: 874/546 kg
cremwursti de porc: 374/234 kg
cremwursti de pasare: 374/234 kg
carne de pasare (pui gril) :5544/3540 kg
pulpe de pui: 300/150 kg
piept de pui: 300/150 kg
carne de porc(pulpa fara os): 10707/6840 kg
cotlet de porc fara os: 600/300 kg
ceafa de porc fara os: 600/300 kg
carne de vita: 6336/3960 kg
cartofi: 25920/16200 kg
cascaval: 3168/1980 kg
ceai: 269/168 kg
ceapa uscata: 2016/1260 kg
cereale: 3360/2100 kg
ciocolata: 192/120 kg
lamai: 912/570 kg
mandarine: 4104/2565 kg
portocale: 4104/2565 kg
condimente tarhon: 6.08/3.78 kg
condimente cimbru: 6.08/3.78 kg
condimente oregano: 1.35/0.84 kg
conserve mazare verde: 672/420 kg
conserve fasole verde: 672/420 kg
conserve zarzavat pentru ciorbe: 1008/630 kg
conserve rosii in bulion: 1008/630 kg
conserve peste in ulei(ton): 672/420 kg
conserve peste in ulei (hering): 522/320 kg
conserve peste in sos tomat(hering): 150/100 kg
conserve din carne de porc in suc propriu: 200/100 kg
conserve din carne de vita in suc propriu: 200/100 kg
drojdie de bere proaspata: 979/612 kg
dulceata de cirese: 144/90 kg
dulceata de piersici: 144/90 kg
dulceata de capsuni: 192/120 kg
fasole uscata boabe: 3360/2100 kg
faina de grau alba: 1776/1110 kg
faina de porumb (malai): 480/300 kg
foi de dafin: 8.6/5.4 kg
mere: 5376/3360 kg
pere: 3360/2100 kg
piersici: 3360/2100 kg
pepeni: 672/420 kg
struguri de masa: 672/420 kg
gem de mere: 538/336 kg
gem de caise: 470/294 kg
gem de visine: 336/210 kg
gris: 2496/1560 kg
iaurt: 4800/3000 kg
bicarbonat de sodiu alimentar: 6.72/4.20 kg
praf de copt: 6.72/4.20 kg
lapte de vaca pasteurizat: 9600/6000 L
ardei iute: 201/126 kg
ardei gras: 4032/2520 kg
castraveti: 4032/2520 kg
conopida: 201/126 kg
dovlecei: 403/252 kg
fasole verde pastai: 403/252 kg
gogosari: 2620/1638 kg
leustean: 403/252 kg
marar: 201/126 kg
patrunjel: 403/252 kg
ridichi rosii: 201/126 kg
ridichi albe: 201/126 kg
rosii: 5443/3402 kg
salata verde: 201/126 kg
sfecla rosie: 201/126 kg
spanac: 201/126 kg
vinete: 806/504 kg
masline: 1344/840 kg
miere de albine: 864/540 kg
morcovi: 864/540 kg
castraveti murati: 720/450 kg
gogosari murati: 720/420 kg
gogonele murate: 720/420 kg
muraturi asortate: 720/420 kg
mustar: 336/210 kg
orez decorticat: 1728/1080 kg
otet: 298/186 L
Oua de gaina: 91200/57000 buc
paine alba simpla 250-500g: 26880/16800 kg
fidea: 604/378 kg
spaghete: 519/324 kg
taietei: 604/378 kg
pasta de rosii: 864/540 kg
pate de ficat: 1824/1140 kg
piper: 23/14.4 kg
crap proaspat eviscerat: 806/504 kg
salau proaspat eviscerat: 202/126 kg
macrou afumat: 605/378 kg
hering afumat: 605/378 kg
macrou marinat: 561/378 kg
binan proaspat eviscerat: 202/126 kg
pastrav proaspat eviscerat: 806/504 kg
scrumbie proaspata: 202/126 kg
hrean radacina: 67/42 kg
pastarnac radacina: 202/126 kg
patrunjel radacina: 202/126 kg
telina radacina: 202/126 kg
salam tip sibiu: 1440/900 kg
sare comestibila iodata de bucatarie: 944/640 kg
sare comestibila de masa fina: 400/200 kg
salam de vara: 605/375 kg
salam victoria: 907/562 kg
salam canadian: 504/312 kg
ceafa de porc afumata: 500/312 kg
cotlet de porc afumat: 500/312 kg
muschiulet de porc afumat: 500/312 kg
piept de pasare afumat: 250/156 kg
pulpa de pasare afumata: 250/156 kg
muschi de vita afumat: 250/ 156 kg
pastrama de oaie afumata: 125/78 kg
ghiudem de oaie afumat: 125/78
smantana: 1632/1020 kg
suc de caise natural: 960/600 kg
suc de mere natural: 960/600 kg
suc de portocale natural: 960/600 kg
suc de pierscici natural: 960/600 kg
suc de grephuit: 960/600 kg
ulei comestibil din floarea soarelui: 2016/1260 Kg
Ulei comestibil din masline: 1008/630 Kg
unt ambalat la 15-20g: 1008/630 kg
unt ambalat la 200-300 g: 1008/630 kg
usturoi verde: 98/61 kg
usturoi de toamna: 881/551 kg
varza alba: 5616/3510 kg
varza rosie: 624/390kg
zahar ambalat la 1 Kg: 1171/732 kg
zahar la plic 4-10g: 1756/1098 kg
vin: 150/120 L
bere: 80/60 L
Valoarea estimata fara TVA: 1, 607, 551.4RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Se solicita garantie de participare conform art. 86 din H.G 925/2006 si a art. 43 din OUG 34/2006 in cuantum de maxim 2% pe fiecare lot in parte pentru care se depune oferta. (conform capitolului 8 din caietul de sarcini) Garantia de participare se poate depune: - print-un instrument de garantare emis de o societate de asigurari;
- la sediul autoritatii contractante in numerar;
- in contul de trezorerie IBAN RO11TREZ7015005XXX000195, Trezoreria sector 1 Bucuresti;
- prin scrisoare de garantie bancara; Perioada de valabilitate a garantiei de participare este de 60 de zile de la termenul limita de primire a ofertelor. Autoritatea contractanta, conform art. 87 din H.G. 925/2006, are dreptul de a retine garantia de participare, ofertantul pierzand astfel suma constituita, atunci cand acesta se afla in oricare din urmatoarele situatii: -isi retrage oferta in perioada de valabilitate a acesteia; -oferta ca fiind stabilita castigatoare, refuza sa semneze acordul cadru in perioada de valabilitate a ofertei;Garantia de participare pentru agentii economici, a caror ofertaafost stabilita castigatoare, se restituie de autoritatea contractanta, in cel mult 3 zile lucratoare de la data constituirii garantiei de buna executie cf art.88(1) din HG 925/2006.Garantia de participare constituita de ofertantul a carui oferta NUa fost stabilita castigatoare, se returneaza de autoritatea contractanta dupa semnarea contractului de achizitie publica cu ofertantul/afertantii ale carui/caror oferte au fost desemnate castigatoare, dar nu mai tarziu de 3 zile lucratoare de la data expirarii perioadei de valabilitate a ofertei cf art.88(1) din HG 925/2006.PentruIMM-uri, valoarea totala a garantiei de participare poate sa fie 50% din valoarea totala aferenta ofertei depuse.Pentru op. ec. straini, cuantumul garantiei de participare va fi calculat la cursul de schimb leu/euro stabilit de BNR inainte cu 5 zile de data limita stabilita pentru depunerea ofertelor. Mod de constituire si exprimare a garantiei de buna executie cf. art. 90(1) si art. 89 alin 2 din HG 925/2006 :5% din valoarea contractului in lei, fara TVA. Garantia de buna executie se constituie printr-un instrumet de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari.Aceasta va fi valabila pe toata perioada derularii contractului plus 15 zile de la data expirarii acestuia. Dupa trecerea celor 15 zile de la incetarea valabilitatii contractului, garantia de buna executie va fi eliberata/restituita, daca nu s-au ridicat pana la aceasta data pretentii asupra acesteia.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul de stat.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Se califica pentru procedura operatorii economici care nu se incadreaza in situatia prevazuta in art. 180 din O.U.G 34/2006Criteriu de calificare impus: Se califica pentru procedura operatorii economici care nu se incadreaza in prevederile art.181 din OUG.34/2006.Persoanele juridice / fizice straine vor prezenta, in cadrul ofertei, documente echivalente declaratiilor referitoare la prevederile art. 180 si 181, in conformitate cu prevederile legale din tara in care sunt rezidente. Acolo unde aceste documente nu au echivalent, este suficienta completarea declaratiilor prezentate ca model in documentatia de atribuire.-Autoritatea contractanta va exclude din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica pe oricare ofertant care se incadreaza in dispozitiile art. 180 si 181 din O.U.G 34/2006, completata cu O.U.G. 94/2007-Se solicita prezantarea Declaratiei privind neincadrarea in prevederile articolului 69^1 din OUG 34/2006-Persoanele cu functie de decizie, din cadrul autoritatii contractante: Col.dr. Orheanu Miluta, Col. Marian Fasie, Col. Balan Costica, Col. Deciu Calin.
Persoane implicate in organizarea, desfasurarea si finalizarea procedurii: Lt.Col. Minea Dorel, Mr. Chiciorea Maricel, Cpt. Danciulescu Marius, Lt. Dinca Mihai.-Se solicita Declaratia ?Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta? conform ordinului ANRMAP nr 314/2010; Se califica pentru procedura operatorii economici ce fac dovada ca au in domeniul de activitate producerea sau comercializarea produselor agroalimentare: -Certificatul constatator eliberat de Oficiul National Registrul Comertului copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul.In etapa evaluarii ofertelor, se solicita ofertantilor calificati pentru licitatia electronica, sa prezinte autoritatii contractante documentul original sau copie lizibila.
Autorizatie sanitar veterinara de functionare: autoritatile cu drept de eliberare a acestui document sunt- DIRECIILE SANITAR VETERINARE din zonele unde sunt inmatriculate societatile in cauza. -acte normative de reglementare: MS nr. 1030/2009 si HG 857/2011
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Criteriu de calificare impus pentru persoane juridice/fizice romane: Se califica pentru procedura operatorii economici ce fac dovada situatiei economice si financiare.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Fisa de informatii generale, din care sa rezulte cifra de afaceri pe domeniul de activitate, care vizeaza activitatea din cel mult ultimii 3 ani (2010, 2011, 2012), potrivit formularului, atasat, din SECTIUNEA IV FORMULARE.Pentru calculul echivalentei se va aplica cursul mediu anual lei/valuta comunicat de BNR.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind utilajele , instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de cumparare de produse.
Autorizatie pentru mijloacele de transport din punct de vedere igienico-sanitar. Autoritati cu drept de eliberare a acestora: DIRECIILE SANITAR VETERINARE din zonele unde sunt inmatriculate societatile in cauza. -acte normative de reglementare: HG 857/2011 si MS nr. 1030/2009
Ofertantul trebuie sa aiba certificat al sistemului de management al calitatii in conformitate cu cerinteleISO 9001:2008, cf. art. 191 din OUG 34/2006.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Declaratie pe propria raspundere privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune si se obliga sa le angajeze operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de furnizare de produse (conform formularului nr.12 H);Autorizatii pentru mijloacele de transport din punct de vedere igienico-sanitar, in functie de specificul si produsul/produsele pentru care se depune oferta;Declaratie privind lista principalelor livrari in ultimii 3 ani in originalSe califica pentru procedura operatorii economici ce fac dovada indeplinirii standardelor de asigurare a calitatii referitoare la producerea, transportul, depozitarea, marcarea si ambalarea produselor alimentare ce fac obiectul prezentei proceduri de achizitii.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Dupa faza finala de licitatie electronica, autoritatea contractanta incheie acord-cadru cu operatorii economici clasati pe primele trei locuri. Va exista o (1) runda de licitatie electronica pentru produsele agroalimentare solicitate. Conform art 164 din OUG 34/2006, in cazul ofertelor egale, se va solicita reofertare. Noua propunere financiara, va fi depusa in plic sigilat la sediul autoritatii contractante. Documentele si informatiile care vor fi puse la dispozitie (Caietul de sarcini, Informatii generale) vor putea fi disponibile in momentul validarii documentatiei de catre ANRMAP.
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 22.03.2013 13:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
05.04.2013 13:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 08.04.2013 10:00
Locul: la sediul autoritatii contractante. (Chitila, str. Crinului nr. 2 Ilfov)
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
La deschiderea ofertelor pot participa reprezentantii legali ai operatorilor economici care au depus oferta.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
Departajarea ofertelor cu preturi egale dupa faza finala de licitatie electronica, clasate pe unul dintre primele 3 locuri, ale clasamentului se face prin reofertare (plicuri sigilatedepus la sediul autoritatii contractante, care se vor deschide la o data comunicata ulterior) cu mentiunea ca pretul reofertat nu trebuie sa afecteze (prin pret mai mic) ofertantul sau ofertantii clasati pe locurile superioare.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
termenele de exercitare a caii de atac sunt cele prevazute la art.2562 din OUG nr.34/2006
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
20.02.2013 09:27
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer