Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Furnizare produse de curatenie DS Gorj


Anunt de participare numarul 145501/02.08.2013
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
REGIA NATIONALA A PADURILOR - ROMSILVA RA
Adresa postala: B-dul Magheru nr. 31, sect. 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 70164, Romania, Punct(e) de contact: ADAM CRACIUNESCU, Tel. +40 213171005, Email: [email protected], Fax: +40 213169745, Adresa internet (URL): www.rosilva.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
DIRECTIA SILVICA GORJ
Adresa postala: str.lt.col.Dumitru Petrescu nr. 3, Localitatea: TG.JIU, Cod postal: 210184, Romania, Punct(e) de contact: achizitii, Tel. +40 0253216510, In atentia: Maria Safta, Email: [email protected], Fax: +40 0253213508
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
DIRECTIA SILVICAGORJ
Adresa postala: str.lt.col.Dumitru Petrescu nr.3, Localitatea: TG.JIU, Cod postal: 210184, Romania, Punct(e) de contact: achizitii, Tel. +40 0253216510, In atentia: Safta Mariatel :0730652268, Email: [email protected], Fax: +40 0253213508
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
DIRECTIA SILVICA GORJ
Adresa postala: str.lt.col. Dumitru Petrescu nr. 3, Localitatea: Tg. Jiu, Cod postal: 210184, Romania, Punct(e) de contact: secretariat, Tel. +40 0253216510, In atentia: LESENCIUC MIHAELA, Email: [email protected], Fax: +40 0253213508
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
regie autonoma -Regia Nationala a Padurilor-Romsilva
Activitate (activitati)
Altele: silvicultura si exploatari forestiere
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Furnizare produse de curatenie DS Gorj
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: magazia Preajba, str. Izlaz, nr. 8, Tg. Jiu, judetul Gorj
Codul NUTS: RO412 - Gorj
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
sapun lichid in flacoane de 300ml = 360 bucati;detartrant =30flacone;detergent vase =40 flacoane;detergent lichid pentru gresie si fainata= 120flacoane; gel curatat WC=60 flacoane;solutie de curatat geamuri= 150 flacoane ;solutie de curatat mobila= 100 flacoane.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
39812100-8 - Produse de intretinere a podelelor (Rev.2)
39831240-0-Produse de curatenie (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
860 flacoane de produse pentru curatenie si dezinfectanti
Valoarea estimata fara TVA: 5, 840RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
da;garantia de participare este de 116 lei; cursul de referinta la care se va face echivalenta leu/alta valuta este cel comunicat de BNR inainte cu 5 zile de la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor; perioada de valabilitate a garantiei de participare este de 60 zile de la data limita a depunerii ofertelor;forma de constituire : ordin de plata vizat de banca in contul RO33 RZBR 0000 0600 0215 9892, sau instrumentde garantie emis de o societate de asigurare sau de o societate bancara, sau numerar la casieria Directiei Silvice Gorj, str. lt. col. Dumitru Petrescu nr. 3, Tg. Jiu; nu se aplica prevederile art. 278^ din OUG 34/2006 cu completarile si modificarile ulterioare
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
cofinantare- fondurii proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Declaratia privind incadrarea intreprinderii in categoria inteprinderilor mici si mijlocii, din sectiunea formulare, care se va completa de operatorul economic care pe propria raspundere declara ca se incadreaza in aceasta situatie si poate achita garantia de participare la licitatie in proportie de 50%.
2.Informatii generale din sectiunea formulare , in care se vor inscrie toate datele de identitate ale operatorului economic ( adresa, CUI, nr. de inregistrare la ORC, nr. telefon fix , mobil, fax, principala piata a afacerilor.
3.certificatul de participare cu oferta independenta, din sectiunea formulare. conform ordinului presedintelui ANRAMAP nr. 314/2010, privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta.
4.Declaratia privind calitatea de participant, din sectiunea formulare in care operatorul economic declara in ce calitate participa si depune oferta si daca face parte din grupuri sau retele de operatori economici.
5.Declaratia de eligibilitate, din sectiunea formulare, in care operatorul economic declara ca nu se afla in niciuna din situatiile prevazute de art. 180 din OUG 34/2006.
6.Declaratia privind neincadrarea in prevederile art. 181 din sectiunea formulare, in care operatorul economic declra ca nu se afla intr-una din situatiile prevazute de art. 181 di OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.
7.Declaraia pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69^( evitarea conflictului de interese)din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare; persoane cu functii de decizie in cadrul Directiei Silvice Gorj, care semneaza si aproba documentele aferente procedurii sunt: Cirstoc Adrian Ovidiu, Iftimie Marioara, Ciolacu Ion, Andonie Ion, Dumbrava Cornel, Safta Maria.Nota : in cazul in care in tara de origine sau alta tara in care este stabilit ofertantul nu exista prevederi legale referitoare la declaratiape propria raspundere, se acepta o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei unitati administrative sau juridice, sau a unei societati profesionale care are competente in acest sens. 1.Depunerea certificatului constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului, in origial, sau copie lizibila conform cu originalul;informatiile din certificatul constatator trebuie sa fie reale/valide la data limita de depunere a ofertelor.Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator. Inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, ofertantul clasat pe locul I va prezenta pentru conformitate documentul in original/copie legalizata
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 19.08.2013 14:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
23.08.2013 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 23.08.2013 11:00
Locul: sala de sedinte a Directiei Silvice Gorj, str lt. col. Dumitru Petrescu nr. 3, Tg. Jiu, judetul Gorj
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
reprezentantul legal al ofertantului sau imputernicitul acestuia pe baza de imputernicire
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Cofinantare
VI.3) Alte informatii
in cazul in care procedura de atribuire este offline si se constata ca ofertele clasate pe primul loc au preturi egale, autoritatea contractanta va solicita reofertarea in plic inchis in vederea departajerii ofertelor.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
termenele de exercitare a cailor de atac sunt cele prevazute la art. 256^2 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Oficiul juridic al Directiei Silvice Gorj
Adresa postala: str.lt.col.Dumitru Petrescu nr. 3, Localitatea: Tg. Jiu, Cod postal: 210184, Romania, Tel. +40 0253216510, Fax: +40 0253213508
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
01.08.2013 13:01
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer