Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Furnizare produse lactate si de panificatie pentru elevii din clasele I-VIII din invatamantul de stat si privat, precum si pentru copiii prescolari din gradinitele de stat si private cu program normal de 4 ore din Judetul Maramures, in anul scolar 2013-


Anunt de participare numarul 145911/21.08.2013
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
JUDETUL MARAMURES (CONSILIUL JUDETEAN MARAMURES)
Adresa postala: Str. Gheorghe Sincai, nr.46, Localitatea: Baia Mare, Cod postal: 430311, Romania, Punct(e) de contact: Maria Gherasim, Ana Zaharia, Tel. +40 0262214659, Email: [email protected], [email protected], Fax: +40 0262215597, Adresa internet (URL): www.cjmaramures.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Furnizare produse lactate si de panificatiepentruelevii din clasele I-VIII din invatamantul de stat si privat, precum si pentru copiii prescolari din gradinitele de stat si private cu program normal de 4 ore din Judetul Maramures, in anul scolar 2013-2014
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Sediile scolilor si gradinitelor de stat si private cu program normal de 4 ore din Judetul Maramures
Codul NUTS: RO114 - Maramures
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Furnizarea si distribuirea pe loturi a produselor lactate si de panificatieelevilor din clasele I-VIII din invatamantul de stat si privat, precum si copiilorprescolari din gradinitele de stat si private cu program normal de 4 ore, din Judetul Maramures, in anul scolar 2013-2014
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
15511210-8 - Lapte UHT (Rev.2)
15811300-9-Cornuri (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Numar total estimat de elevi si prescolari pentru anul scolar 2013-2014:51.573Numar estimat de zile scolare: 176
Numar total estimat de beneficiari ai produsuluide panificatie: 51.573 elevi si prescolari, din care, pentruLot 1 ? 8763, Lot 2 ?12598, Lot 3 ? 7879Lot 4 ? 15153, Lot 5 ? 7180Numar total estimat de beneficiari ai produsuluilactat , Lot 6 - 51.573elevi si prescolari
Cantitatea totala estimata pentru produsul de panificatie :9.076.848portii, din careLot 1 ?1542288, Lot 2-2217248, Lot 3-1386704, Lot 4-2666928, Lot 5 -1263680
Cantitatea totala estimata pentru produsul lapte, Lot 6-9.076.848 portiiTotalul cantitatilor se poate modifica in functie de fluctuatia numarului de copii si/saude modificarile legislative.Dupa caz, valoarea estimata fara TVA (numai in cifre): 8.532.237, 12 lei , din care:
Lot1 (corn): 431840, 64 lei
Lot 2(corn): 620829, 44 lei
Lot 3(corn): 388277, 12 lei
Lot 4(corn): 746739, 84 lei
Lot 5(corn): 353830.40 lei
Lot 6 ?Lapte UHT: 5 990 719, 68 LEI
Valoarea estimata fara TVA: 8, 532, 237.12RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
9 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Lot 1 :8500, Lot 2 :8900 lei Lot 3 :7765, 54 lei . Lot 4 :9100 lei Lot 5 :7076, 60 lei Lot 6:16 400 Perioada de valabilitate: 90 dezile de la termenul limita de depunere a ofertelor. Garantia de participare se va constitui prin virament bancar in contul Consiliului Judetean Maramures, deschis la TREZORERIA BAIA MARE, nr. RO41TREZ4365006XXX000127, sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazutain documentatia de atribuire. In cazul formularii unei contestatii si respingerii acesteia de catre CNSC, autoritateacontractanta va retine din garantia de participare suma de : Lot 1 :4211, 84 lei, Lot 2 :4400, 83 lei Lot 3 :3882, 77 lei . Lot 4 :4526, 74 lei Lot 5 :3538, 3 lei Lot 6:8159.07lei calculata conform prevederilor art. 2781 alin. (1) din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.Ofertantii care se prezinta la procedura de achizitie in calitate de IMM, in conformitate cu Legea346/2004 cu modificarilesi completarile ulterioare, vor prezenta dovada constituirii garantiei de participare in cuantum de 50% din valoarea integrala a acesteia, insotita de Declaratia privind incadrarea intreprinderii in categoria IMM. In cadrul instrumentului de garantare trebuie sa fie prevazuta in mod expres situatia retinerii in conditiile art. 2781 din O.U.G. nr. 34/2006.Echivalenta pentru o garantie de participare depusa in euro se va face la cursul BNR din data anterioara datei limita de depunere a ofertelor cu 5 zile. ? Cuantumul garantiei de buna executie este de 10 % din valoarea fara TVA a contractului ;? Mod de constituire: conform art. 90 din HG 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.La semnarea contractului se va conveni modul de constituire a garantiei.In cazul ofertantilor care se regasesc in categoria IMM , conform Legii nr. 346/2004 (facand dovada in acest sens) garantia de buna executie se constituie in procent de 50% din cuantumul precizat in documentatia de atribuire.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul de stat
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte documentele din aceasta sectiune.
? Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 180 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Conditie de calificare: Ofertantul nu trebuie safi fost condamnat in ultimii 5 ani, printr-o hotarare definitiva si irevocabila, pentru frauda, coruptie, spalare de bani, activitati criminale.
Modalitatea de indeplinire: Declaratie pe proprie raspundere semnata de reprezentantul legal (Completare Formular A1 ) / Cazier judiciar al operatorului economic / Cazier judiciar al administratorului/directorului generalNota: Acest formular trebuie prezentat de ofertant/candidat, ofertantul asociat/candidatul asociat, tertul sustinator (dupa caz).
? Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 181 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.
Modalitatea de indeplinire: Declaratie pe proprie raspundere semnata de reprezentantul legal(Model - Formular A2 )Nota : Acest formular trebuie prezentat de ofertant/candidat, ofertantul asociat/candidatul asociat, tertul sustinator (dupa caz).
? Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta (datat, semnat si parafat), completat in conformitate cu Ordinul nr. 314 din 12 octombrie 2010 al Presedintelui Autoritatii Nationale pentru Reglementarea si Monitorizarea Achizitiilor Publice.1.Documente de confirmare : Declaratie pe proprie raspundere (completareFormularul A5.
Nota: Acest formular trebuie prezentat de ofertant/candidat, ofertantul asociat/candidatul asociat (dupa caz).
? Confirmarea platii obligatiilor la bugetul de stat.Cerinta minima: prezentarea in original, copie legalizata, sau copie lizibila insotita de mentiunea ?conform cu originalul? semnata de catre reprezentantul legal a unui Certificat de atestare fiscala (datorii la bugetul consolidat general) din care sa reiasa obligatiile exigibile in luna anterioara celei care se depun ofertele - formulare-tip eliberate de autoritatile competente dintara in care ofertantul este rezident.
? Confirmarea platii taxelor si impozitelor la bugetul local.Cerinta minima: prezentarea in original, copie legalizata, sau copie lizibila insotita de mentiunea ?conform cu originalul? semnata de catre reprezentantul legal a unui Certificat de taxe si impozite locale (datorii la bugetele locale) din care sa reiasa obligatiile exigibile in luna anterioara celei care se depun ofertele - formulare-tip eliberate de autoritatile competente dintara in care ofertantul este rezident.
? Evitarea conflictului de interese.Declaratieprivind neincadrarea in prevederile art. 691 din O.U.G. nr. 34/2006 , cu modificarile si completarile ulterioare. Aceasta declaratie se vaprezenta atat de catre subcontractant, cat si de tertul sustinator, daca este cazul.In sensul prevederilor art. 69^1 din O.U.G. nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, persoanele din cadrul autoritatii contractante ce detin functii de decizie in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt: Ciceu Zamfir-Presedinte; Marinescu Emil ?Vicepresedinte; Zetea Gabriel Valer-Vicepresedinte; consilieri judeteni: Ambrus Emil, Ardusatan Gavril, Ban Vasile, Beuca Ion, Bindiu Nicolae, Bondi Gyongyike, Cernestean Mihai Felician, Chereches Cristian Corin, Coman Gheorghe, Costiuc Ioan, Cristea Pamfil, Deac Alexandru, Drulea Cosmin Ion, Gainaru Mirel, Godja Eugenia, Gui Florian, Hoban Paul Andrei, Horj Lupu, Horj Pavel, Ilea Cornelica, Kovacs Francisc Marinel, Kokenyesdi Mihai Stefan, Marginean Marius Doru, Marian Gheorghe, Moldovan Ana Lucretia Maria, Muntean Emil Vasile, Pana Viorel, Petean Sorin Silviu, Pop George, Bazarea Daniela, Tuns Calin Andrei, Zoicas Marinel Costantin; Dumuta Dumitru-Secretar al judetului;Bragaru Marin-Administrator public judetean, directori executivi: Glodan Ana, Span Vasile, Dragos Ioan, Breban Claudia ; Lite Mihaela-sef birou; biroul achizitii publice: Zaharia Ana- sef birou, Gherasim Maria, Pascu Sorin.
Cerinta minima: Se completeaza si se prezinta Formularul A3. Persoane juridice romane
Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului. Cerinta minima: Prezentarea in original, copie legalizata, sau copie lizibila insotita de mentiunea ?conform cu originalul? semnata de catre reprezentantul legala Certificatului constatator emis de ONRC.Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator.Informatiile cuprinse in acest document vor fi reale /actuale la data limita de depunere a ofertelor
In cazul unei asocieri, fiecare asociat trebuie sa prezinte acest document.Persoane juridice straineCerinta minima: Prezentarea in original sau copie lizibila insotita de mentiunea ?conform cu originalul? semnata de catre reprezentantul legal, a unor documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este resident. Documentelorprezentate li se vor alatura traducerile autorizate si legalizate.In cazul unei asocieri, fiecare asociat trebuie sa prezinte aceste documente.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Pentru fiecare lot in parte: Informatii privind cifra de afaceri globala pe ultimii 3 ani respectiv 2010 , 2011 si 2012
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Se completeaza si se prezinta Formularul B1Convertirea in lei si euro, pentru ofertantii romani si straini se va realiza la cursul mediu anual lei/valuta comunicat de BNR, dupa cum urmeaza: anul 2010 1 euro=4, 2099 lei; anul 2011; 1 euro=4, 2379 lei, anul 2012 1 euro=4, 4560 lei
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr. 1 Experienta similaraPentru lotul 1 : Realizarea in ultimii 3 ani, calculati pana la data limita de depunere a ofertelor, a maxim 6contracte de furnizare de produse similare cu o valoare cumulatade celputin 150.000 lei.
Prezentarea de documente/contracte/procese-verbale de receptie, in copie lizibila, cu mentiunea ?conform cu originalul? care sa confirme indeplinirea cerintelor minime solicitatePentru lotul 2: Realizarea in ultimii 3 ani, calculati pana la data limita de depunere a ofertelor, a maxim 6contracte de furnizare de produse similare cu o valoare cumulatade celputin 300.000 lei.
Prezentarea de documente/contracte/procese-verbale de receptie, in copie lizibila, cu mentiunea ?conform cu originalul? care sa confirme indeplinirea cerintelor minime solicitate.Pentru lotul 3: Realizarea in ultimii 3 ani, calculati pana la data limita de depunere a ofertelor, a maxim 6contracte de furnizare de produse similare cu o valoare cumulatade celputin 150.000 lei.Prezentarea de documente/contracte/procese-verbale de receptie, in copie lizibila, cu mentiunea ?conform cu originalul? care sa confirme indeplinirea cerintelor minime solicitatePentru lotul 4: Realizarea in ultimii 3 ani, calculati pana la data limita de depunere a ofertelor, a maxim 6contracte de furnizare de produse similare cu o valoare cumulatade celputin 350.000 lei.
Prezentarea de documente/contracte/procese-verbale de receptie, in copie lizibila, cu mentiunea ?conform cu originalul? care sa confirme indeplinirea cerintelor minime solicitate.Pentru lotul 5: Realizarea in ultimii 3 ani, calculati pana la data limita de depunere a ofertelor, a maxim 6contracte de furnizare de produse similare cu o valoare cumulatade celputin 150.000 lei.
Prezentarea de documente/contracte/procese-verbale de receptie, in copie lizibila, cu mentiunea ?conform cu originalul? care sa confirme indeplinirea cerintelor minime solicitate.
Pentru lotul 6:
Realizarea in ultimii 3 ani, calculati pana la data limita de depunere a ofertelor, a maxim 3 contracte de furnizare de produse similare cu o valoare cumulatade celputin2.000.000lei, Prezentarea de documente/contracte/procese-verbale de receptie, in copie lizibila, cu mentiunea ?conform cu originalul? care sa confirme indeplinirea cerintelor minime solicitateIn cazul unei asocieri cerinta va putea fi indeplinita prin cumul
In cazul in care ofertantulisi demonstreaza indeplinirea cerintei minime privind capacitatea tehnica invocand sustinerea acordata de catre o alta persoana (conform art. 190 din OUG 34/2006), acesta se considera a fi calificat daca tertul sustinator demonstreaza indeplinirea in integralitate a cerintei minime solicitate prin prezentarea listei principalelor livrari de produse in ultimii 3 ani insotita de documente relevante. Aceste documente vor insoti angajamentul fermal persoanei respective (Formular B4) care trebuie sa garanteze autoritatii contractante faptul ca, in cazul in care contractantul intampina dificultati pe parcursul derularii contractului, persoana sustinatoare se obliga sa asigure indeplinirea completa si reglementara a obligatiilor contractuale prin implicarea sa directa.Nota : Persoana ce asigura sustinerea capacitatii tehnice nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire conform prevederilor art. 180, art. 181 lit. a), c^1) si d) si art .69^1 din OUG 34/2006.
Cerinta nr. 2Informatii privind dotarile specificePentru fiecare lot in parte:
Produsele alimentare vor fi transportate de la furnizor catre unitatile scolare si prescolare numai cumijloace auto speciale, autorizate in conformitate cu prevederile legislatiei in vigoare.
Mijloacele de transport nominalizate in anexa la formular (care se va anexa la contract) vor putea fi inlocuite pe perioada de derulare a contractuluinumai cu acceptul autoritatii contractante.
In cazul unei asocieri cerinta va putea fi indeplinitaprin cumul
Cerinta nr. 3: Informatii privind asociatiiPentru fiecare lot in parteMai multi operatori economici au dreptul de a se asocia cu scopul de a depune oferta comuna, fara a fi obligati sa isi legalizeze din punct de vedere formal asocierea.In cazul in care oferta comuna este declarata castigatoare, inainte de semnarea contractului asocierea va fi legalizata in conformitate cu prevederile articolului 44 din O.U.G. nr. 34/2006
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Se completeaza si se prezintaFormular B2;Se completeaza si se prezintaFormular B4Convertirea in lei si euro, pentru ofertantii romani si straini se va realiza la cursul mediu anual lei/valuta comunicat de BNR, dupa cum urmeaza: anul 2010 , 1 euro= 4, 2099 lei; anul 2011; 1 euro=4, 2379 lei, anul 2012 1 euro=4, 4560 leiDeclaratie referitoare la utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului - Formularul B3Se completeaza si se prezinta Formularul B9- Declaratie privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de asociati si specializarea acestora, Formularul B10 Acord de asociere.Aceste documente vor preciza atat categoriile de servicii care se vor executa cit si cota procentuala pe care o reprezinta acestea din valoarea totala a contractului.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Elementul ofertei care trebuie sa faca obiectul procesului de reofertare estepretul maximal pe unitate de produs (fara TVA), astfel : - Pentru corn :0, 28 lei/unitate de produs- Pentru lapte UHT :0, 66 lei/unitate de produsNr. de runde al LE: o singura runda.LE va incepe la doua zile lucratoare de la transmiterea invitatiei.Durata unei runde: 1(una) ziDupa runda de licitatie electronica, se solicita ofertantului castigator sa depuna la Registratura autoritatii contractante, camera 24, in termen de 24 ore, nouapropunere financiara cu noile valori rezultate in urma procesului electronic de reofertare.
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 04.10.2013 10:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
07.10.2013 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 07.10.2013 11:00
Locul: Consiliul judetean Maramures
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
Modul de departajare a ofertelor clasate pe primul loc cu preturi egale: Daca dupa etapa de licitatia electronica, doua sau mai multe oferte contin acelasi pret, autoritatea contractanta va solicita ofertantilor care au ofertat cel mai mic pret o noua propunere financiara in plic inchis, caz in care contractul va fi atribuit ofertantului a carui noua propunere financiara are pretul cel mai scazut.Pentru vizualizarea documentatiei de atribuire incarcata in SEAP operatorii economici trebuie sa aiba un program necesar vizualizarii fisierelor semnate electronic
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Termenele de exercitare a caii de atac sunt cele prevazute la art.2562 din O.U.G. nr.34/2006
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Consiliul judetean Maramures, Biroul juridic ?i monitor oficial
Adresa postala: str. Gheorghe Sincai, nr.46, Localitatea: Baia Mare, Cod postal: 430311, Romania, Tel. +40 262215090, Email: [email protected], Fax: +40 262215597, Adresa internet (URL): www.cjmaramures.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
19.08.2013 14:27
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer