Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - furnizare produse pentru protectia plantelor


Anunt de participare (utilitati) numarul 123476/11.06.2011
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Compania Nationala Administratia Porturilor Dunarii Maritime SA
Adresa postala:  Str. Portului nr.34, Localitatea:  Galati, Cod postal:  800025, Romania, Punct(e) de contact:  Gabriela David, Tel. 0236/460660/121, Email:  [email protected], Fax:  0236/460140, Adresa internet (URL):  http//apdm.galati.ro, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Companie nationala cu capital majoritar de stat
Activitate (activitati)
- Activit??i portuare
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Furnizare nava pentru asistenta operatiunilor de transvazare a produselor petroliere si colectarea deseurilor menajere de la nave, autopropulsata pentru Portul Galati
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Dana 15-Portul Galati
Codul NUTS: RO224 - Galati
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Nava care face obiectul achizitiei si care face parte din proiectul privind sistemul de colectare a deseurilor generate de nave in porturile de pe Dunarea maritima CODENAV este din categoria navelor de colectare si tratare a deseurilor solide si lichide generate de nave si va deservi portul Galati .
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
34513600-2 - Nave de combatere a poluarii (Rev.2)
71322500-6-Servicii de proiectare tehnica pentru infrastructura de transport (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Furnizare nava asistenta -1 bucata
Valoarea estimata fara TVA: 4, 544, 378RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
20 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare: 80000lei/19400euro, garantia de buna executie: 10% din valoarea contractului de achizitie publica,
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Contributii Bugetare, din care contributii Fonduri Europene de Dezvoltare Regionala: 71, 12%, Contractul de Finantare nr. 45/23.12.2010 privind proiectul Codenav
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind situatia personala a candidatului
Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.69^1 din OUG nr.34/2006
Documente privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plataCertificat constatator emis de ORC
Cazier judiciar al companiei/societatii comercialeAcord de asociere(daca este cazul)
Certificat de Inregistrare emis ORC.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Fisa de Informatii GeneraleSituatii financiare aferente anilor 2008, 2009 si 2010.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind Lista principalelor livrari de nave complet echipate efectuate in ultimii 3 aniMaxim 3(trei) contracte de furnizare nave complet echipate a caror valoare cumulata sa fie de minim1.000.000 euro (fara TVA).
Minimum, 1(o) recomandare/document constatatoare pentru contractele din Lista de contracte
Declaratie privind asigurarea personalului/organismului tehnic de specialitate pentru executia contractului, Declaratie respectare obligatii conditii de munca si protectia muncii la elaborarea ofertei
Declaratie respectare masurile de protectia mediuluiISO 9001 :2008 al calitatii al furnizorului sau document echivalent
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Negociere
Au fost deja selectati candidati
Nu
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Da
Anunt de intentie
Numarul anuntului in JO: 2011/S73-120187 din 14.04.2011
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 23.06.2011 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
29.06.2011 10:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 29.06.2011 10:30
Locul: sediul CN APDMSA GALATI, str. Portuluinr.34, 800025
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
membrii comisiei de evaluare, reprezentantii imputerniciti ai candidatilor, observatori UCVAP, experti cooptati(daca este cazul)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): POSTransport, Titlul proiectului: "Sistem de colectare a deseurilor generate de nave in porturile de pe Dunarea maritima- CODENAV Domeniul major de interventie 3, Axa prioritara 3
Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Sectorial Transport
VI.3) Alte informatii
1. Procedura de atribuire este accelerata datorita necesitatii adoptarii unor masuri urgente privind absorbtia rapidasi gestionarea fondurilor europene, aut. contrc. beneficiind de prevederile OUG 34/2006, art 113, alin.2 si alin.3.2.Pretul care va sta la baza aplicarii criteriului de atribuire , , oferta cea mai avantajoasa din punct de vedere economic, este pretul total al serviciilor de proiectare al NAVEI, dotate conform specificatiilor din Documentatia Descriptiva, al executiei si furnizarii acesteia la destinatia finala a achizitorului, inclusiv punere in functiune, testare, acordare garantiei si al instruirii personalului ce va deservi NAVA.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  srt. Stavropoleus nr. 6, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 021-3104672
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
CN APDM SA GALATI-BIROUL JURIDIC
Adresa postala:  STR.PORTULUI, nr.34, Localitatea:  Galati, Cod postal:  800025, Romania, Tel. 0236-460660/110, Email:  [email protected], Fax:  0236-460140
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
07.06.2011 11:35
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer