Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - FURNIZARE PRODUSE SI PREPARATE FARMACEUTICE


Anunt de participare numarul 149181/06.02.2014
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
SERVICIUL DE INFORMATII EXTERNE
Adresa postala: Str. Erou Iancu Nicolae, nr. 156, Voluntari, jud. Ilfov, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 013686, Romania, Punct(e) de contact: Mihaela Tudor, Tel. +40 212083868, In atentia: Mihaela Tudor, Email: [email protected], Fax: +40 212083841, Adresa internet (URL): www.sie.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Ordine si siguranta publica
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
FURNIZARE PRODUSE SI PREPARATE FARMACEUTICE
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Voluntari, jud Ilfov
Codul NUTS: RO322 - Ilfov
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Furnizare produse si preparate farmaceutice
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
33600000-6 - Produse farmaceutice (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
conform caietului de sarcini nr. 2
Cantitatile minime si maxime estimate sunt prezentate pentru fiecare lot in parte, in anexa B a Fisei de date a achizitiei.Valoarea estimata fara TVA: intre 1.280.397, 94 lei ? 1.760.560, 28 lei
Valoarea minima a intervalului reprezinta valoarea estimata a prezentei proceduri iar valoarea estimata maxima contine si posibilele suplimentari.
Valoarea minima, pana la 31.12.2014, este valoarea estimata a prezentei proceduri, in functie de care se elaboreaza si evalueaza ofertele.Avand in vedere prevederile art. 6 din H.G. nr. 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, autoritatea contractanta poate opta pentru prelungirea duratei de indeplinire a contractelor si suplimentarea valorii acestora pana la nivelul maxim specificat in documentatia de atribuire, cu conditia existentei creditelor avand aceasta destinatie.
Valoarea estimata fara TVA: intre 1, 280, 397.94 si 1, 760, 560.28RON
II.2.2) Optiuni
Da
1.280.397, 94 lei ? 1.760.560, 28 leiCf. art 6 din H.G.925/2006
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
8 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
se constituie in lei, euro sau alta moneda ? conform anexei B privind loturile. Data pentru care se determina echivalenta leu/alta valuta: curs de referinta BNR din data publicarii anuntului de participare.Forma de constituire a garantiei de participare, conform prevederilor art. 86 din HG nr. 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare: * instrument de garantare, emis in conditiile legii de o societate bancara sau de asigurari, (pentru scrisoare de garantie bancara ? model Anexa nr. 9), * virament- cont RO23TREZ7005005XXX000138, deschis la ATCPMB, cod fiscal 10668016, - depunere la casieria autoritatii contractante, in situatia in care garantia de participare este redusa ca valoare(pana la 100 RON)Autoritatea contractanta are dreptul de a retine garantia de participare in conformitate cu prevederile art. 87, alin 1 din HG 925/2006.Perioada de valabilitate a garantiei de participare trebuie sa fie cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei, respectiv 90 de zile de la data limita de depunere a ofertei.In conformitate cu prevederile art. 2781* alin.1 din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, in cazul in care ofertantul va depune o contestatie iar aceasta va fi respinsa de catre Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor, autoritatea contractanta va retinecontestatarului din garantia de participare urmatoarele sume: - pentru lotul nr. 154 = 1.032, 00 lei, - pentru lotul nr. 413 = 911, 40 leiPrevederea legala anterior mentionata se aplica si in cazul in carecontestatarul renunta la contestatie. reprezentand 6% din valoarea, fara TVA, a contractului de achizitie publica, sub forma unui instrument de garantare emis de o societate bancara ori de asigurari, care devine anexa la contract. In cazul in care garantia se constituie sub forma de scrisoare de garantie bancara, modelul este cel din anexa nr. 10.Perioada de valabilitatea a garantiei de buna executie va trebui sa fie mai mare cu 14 zile decat perioada de derulare a contractului si se va constitui, in maxim 10 zile de la semnarea de ambele parti a acestuia.In cazul ofertantilor care se incadreaza in categoria intreprinderilor mici si mijlocii (facand dovada in acest sens, pana la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor) garantia de participare/buna executie se constituie in procent de 50% din cuantumul precizat in documentatia de atribuire.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
finantare: bugetul de stat pentru anul 2014 si fonduri obtinute de la CASAOPSNAJ.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 180 din OUG nr.34/2006 ? Anexa nr. 2
Anexa nr. 2 se depune si de tertul sustinator, daca este cazul
Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG nr.34/2006 ?Anexa nr.3.
Documentul solicitat pentru neincadrarea in prevederile art. 181 lit. a), lit. c1) si lit. d) din O.U.G. nr. 34/2006 va fi depus si de tertul sustinator, daca este cazul.
Daca ofertantul a fost in relatie contractuala cu autoritatea contractanta in ultimii 2 ani si nu si-a indeplinit sau si-a indeplinit in mod defectuos obligatiile contractuale, din motive imputabile ofertantului in cauza, fapt care a produs sau este de natura sa produca grave prejudicii beneficiarului, depunerea acestei declaratii de catre ofertantul respectiv poate da dreptul autoritatii contractante de a incadra acest aspect la ?fals in declaratii? si atrage dupa sine descalificarea ofertei.
Certificat de participare la procedura cu oferta independenta ? Anexa nr. 4
Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 691 din OUG nr.34/2006 ? Anexa nr. 5
Anexa nr. 5 se depune de catre subcontractant si tertul sustinator, daca este cazul.
Declaratie privind calitatea de participant la procedura? Anexa nr. 6
Anexa nr. 6 se va depune dupa caz, de ofertant sau de catre toti asociatii.Documente din care sa rezulte indeplinirea obligatiilor de plata
certificat de atestare fiscala pentru persoanele juridice, emis de A.N.A.F (original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?),
-certificat privind impozitele si taxele locale pentru persoane juridice, emis de Directia de Impozite si Taxe Locale (original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?)
NOTA: Din certificatele fiscale trebuie sa reiasa faptul ca ofertantul nu are datorii scadente la nivelul lunii anterioare celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor.In masura in care procedura de emitere a acestor certificate nu permite confirmarea situatiei datoriilor la data solicitata, operatorul economic poate depune o declaratie pe propria raspundere potrivit art. 11 alin (4) din HG. nr. 925/2006. Intr-o astfel de situatie devin aplicabile prevederile art.9 alin (3)din ordinul nr. 509/2011.Cerintele referitoare la obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale sunt considerate ca fiind indeplinite in masura in care operatorii economici prezinta inlesniri la plata de genul esalonarilor sau compensarilor aprobate de catre organele competente in domeniu.
In cazul depunerii unei oferte in asociere, fiecare asociat are obligatia de a demonstra indeplinirea cerintelor. In situatia depunerii unei oferte individuale/comune sustinuta financiar de catre un tert/terti sustinator, acesta/acestia au obligatia neincadrarii in prevederile art 69 indice 1, art 180 si art 181 lit. a, c indice 1 si d din OUG 34/2006.
Persoanele din cadrul autoritatii contractante cu functii de decizie referitoare la organizarea, derularea si finalizarea procedurii sunt: Sarca Vasilica ? reprezentant legal, Ion Popa ? Director Directia de Logistica, Catalin Tanase - consilier juridic si Uta Cristian ? specialist achizitii publice.
Achizitorul va exclude din procedura aplicata pentru atribuirea contractului ofertantul care se afla in una sau mai multe dintre situatiile prevazute la art. 180, 181 si 691 declarand oferta ca inacceptabila, conform art. 36 alin.1, lit. b din H.G. nr. 925/2006. Certificat constatator emis de Oficiul National al Registrului Comertului, din care sa rezulte ca obiectul procedurii de achizitie este inclus in obiectul de activitate al ofertantului.Certificatul constatator va fi prezentat in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, semnat si stampilat. Ofertantul isi va asuma raspunderea cu privire la faptul ca informatiile cuprinse in acest document trebuie sa fie valabile/reale la data limita de depunere a ofertei.
Inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii, ofertantului clasat pe primul loc i se va solicita prezentarea in original/copie legalizata a acestui document pentru conformitate, in cazul in care a fost prezentat initial in forma copie ?conform cu originalul?.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
S2-2
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 26.03.2014 11:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
27.03.2014 11:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 28.03.2014 11:00
Locul: Strada Erou Iancu Nicolae, nr. 156, Voluntari, Ilfov
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii imputerniciti de operatorii economici care au depus oferte si comisia de evaluare
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Da
Programul estimat de publicare a anunturilor viitoare: septembrie 2014
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
a)In cazul in care se constata ca ofertele clasate pe primul loc au preturi egale, autoritatea contractanta, va solicita ofertantilor sa prezinte noi propuneri financiare in plic inchis, la sediul precizat in adresa de solicitare;b)Pentru vizualizarea documentatiei de atribuire incarcate in SEAP, operatorii economici trebuie sa aiba un program necesar vizualizarii fisierelor semnate electronic (acest program fiind disponibil gratuit pe site-urile furnizorilor de semnatura electronica);plata: cu OP in contul furnizorului deschis la Trezorerie, in perioada 24-31 a lunii urmatoare furnizarii produselor, conform prevederilor art. 36 alin. 1 din O.U.G. nr. 34/2009 (M. Of. nr. 249/14.04.2009), cu conditia primirii facturii pana cel tarziu in data de 10 a lunii in care se face plata.In situatii exceptionale, termenul de plata poate fi prelungit pana la maxim 60 de zile calendaristice de la data primirii facturii sau a receptiei produselor livrate, conform prevederilor art. 7 alin. 1 din Legea nr. 72/2013 (MO nr.182/02.04.2013).CLAUZE CONTRACTUALE OBLIGATORII-obiectul contractului;
-pretul contractului si modalitatile de plata.-durata contractului;
-sanctiuni pentru neexecutarea culpabila a obligatiilor;
-obligatiile principale ale partilor;
-garantia de buna executie;
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Conform art. 2562 din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, termenele de exercitare a cailor de atac se stabilesc prin raportarea la valoarea estimata a fiecarui lot .
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul de Informatii Externe ? Directia de Logistica
Adresa postala: Str. Erou Iancu Nicolae, nr. 156Voluntari, jud. Ilfov, Localitatea: Voluntari, jud. Ilfov, Cod postal: : 077190, Romania, Tel. +40 212083868, Fax: +40 212083841
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
05.02.2014 10:10
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer