Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Furnizare propan lichefiat pentru perioada 2009 -2013


Anunt de participare numarul 83502/05.08.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMPANIA NATIONALA DE AUTOSTRAZI SI DRUMURI NATIONALE SA
Adresa postala: Directia Regionala de Drumuri si Poduri Bucuresti , B-dul. Iuliu Maniu nr. 401A, parter, sector 6, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 061127, Romania, Punct(e) de contact: Serviciul Achizitii Publice, Tel.0213186684, In atentia: Alin Munteanu, Email: [email protected], Fax: 0213186704, Adresa internet (URL): www.drdpb.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice- Constructii si amenajari teritoriale
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Furnizare propan lichefiat pentru perioada 2009 -2013
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: - SDN Bucuresti Nord
- SDN Bucuresti Sud
- SDN Alexandria
- SDN Ploiesti
- SDN Pitesti
- SDN Buzau
- ACI Giurgiu
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 48 luni
Valoarea estimata fara TVA: 4, 012, 000RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: Numarul de contracte subsecvente estimate a fi incheiate in perioada de derulare a acordului cadru: minim 4(patru) cate 1(unu) in fiecare an
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Furnizare propan lichefiat pentru perioada 2009 -2013
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
09122110-4 - Propan lichefiat (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Furnizare propan lichefiat pentru perioada 2009 -2013
Valoarea estimata fara TVA: 4, 012, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
48 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de participare = 15.000 lei
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul de stat (transferuri curente pentru infrastructura rutiera) si venituri proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere in conditiile impuse de prevederile art.44 si 45 din OUG 34/2006
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesionala)Certificat de inregistrare emis de catre Oficiul Registrul Comertului de pe langa Tribunalul teritorial, in copie legalizata;
b)Certificat constatator emis de catre Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul teritorial, cu cel mult30 de zile inainte de data deschiderii ofertelor, in original sau copie legalizata.
c) Atestat producator sau pentru comercianti autorizatie de livrare produse, in original
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii generale, cu declararea cifrei medii de afaceri pe ultimii 3 ani. Ofertantii trebuie sa faca dovada realizarii unei cifre medii de afaceri pe ultimii 3 ani (2006, 2007, 2008)-
Bilantul contabil la 31.12.2006, 31.12.2007 si la 31.12.2008 vizat si inregistrat la organele competente-
-In cazul in care oferta este prezentata in asociere de mai multi operatori economici, aceste documente trebuie prezentate de fiecare dintre operatorii economici din cadrul asocierii, iar cifra de afaceri solicitata poate fi indeplinita prin luarea in considerare a tuturor operatorilor care depun oferta comuna respectiva.Obligatii contractuale in desfasurare fata de alti beneficiari/client
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
2.006.000 lei /473.147 euro
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii privind experienta similara: Lista principalelor furnizari de produse in ultimii 3 ani-Experienta similara-Fisa/fise de informatii privind experienta similara -Operatorii economici vor face dovada indeplinirii, in ultimii 3 ani, a unui contract ce a avut ca obiect furnizarea de produse similare-
Recomandari din partea altor beneficiari/clienti-Certificate emise de organisme independente care atesta implementarea sistemului de:
1.asigurare a calitatii, respectiv SR EN ISO 9001/2001 sau echivalent.
2.mediu, respectiv SR EN ISO 14001/2005 sau echivalent.
3.managementul sanatatii si securitatii in munca, respectiv SR EN OHASAS 18001/2005 sau echivalent
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
501.500 lei (118.287 euro).
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 11.09.2009 15:30
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
14.09.2009 08:30
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 14.09.2009 09:30
Locul: DRDP Bucuresti, B-dul. Iuliu Maniu nr. 401A, Parter, Sect. 6, Bucuresti
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Orice reprezentant al ofertantilorpoate participa la sedinta de deschidere a ofertelor in baza unei imputerniciri
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
Documentatia se obtine prin accesare directa a fisierului electronic disponibil in SEAP la adresa de internet www.e-licitatie.ro
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: str. Stravropoleos nr.6 , sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030081, Romania, Tel.021310 46 41, Fax: 021 310 46 42, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Bucuresti
Adresa postala: Splaiul Independentei nr. 5, sector 4, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050091, Romania
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
conform art.256^2 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Directia Regionala de Drumuri si Poduri Bucuresti Serviciul Juridic
Adresa postala: B-dul. Iuliu Maniu nr. 401A, parter, sector 6, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 061127, Romania, Tel.0213186684, Fax: 0213186704, Adresa internet (URL): www.drdpb.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
31.07.2009 10:26
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer