Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Furnizare set uniforma primavara toamna personal silvic de teren


Anunt de participare numarul 82650/17.07.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
REGIA NATIONALA A PADURILOR - ROMSILVA
Adresa postala: B-dul Magheru nr. 31, sect. 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 70164, Romania, Punct(e) de contact: PETRISOR VICA, Tel.021 317 10 05 int 215, Email: [email protected], Fax: 021 317 10 05 int 229, Adresa internet (URL): www.rosilva.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
prin DIRECTIA SILVICA MURES
Adresa postala: str. George Enescu, nr.6, Localitatea: Targu-Mures, Cod postal: 540052, Romania, Tel.0265/250074, In atentia: d-lui Stainbok Sorin, Email: [email protected], Fax: 0265/264447, Adresa internet (URL): www.rosilva.ro
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
DIRECTIA SILVICA MURES
Adresa postala: str. George Enescu, nr.6, Localitatea: Targu-Mures, Cod postal: 540052, Romania, Tel.0265/250074, In atentia: d-lui Stainbok Sorin, Email: [email protected], Fax: 0265/264447, Adresa internet (URL): www.rosilva.ro
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
DIRECTIA SILVICA MURES
Adresa postala: str. George Enescu, nr.6, Localitatea: Targu-Mures, Cod postal: 540052, Romania, Tel.0265/250074, In atentia: d-lui Stainbok Sorin, Email: [email protected], Fax: 0265/264447, Adresa internet (URL): www.rosilva.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Regie Autonoma
Activitate (activitati)
Altele: silvicultura exploat forestiere
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Furnizare set uniforma primavara toamna personal silvic de teren
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Sediul O.S. Ludus, Tg.Mures, Reghin, Gurghiu, Fancel, Rastolita, Lunca Bradului, Sovata , Tarnaveni si Sighisoara
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Furnizarea uniformelor de serviciude primavara toamna pentru personal silvic de teren si biroucompusa din scurta veston, pantaloni, 3camasi cu maneca lunga si una cu maneca scurta conform O.M. MAPDR nr 1305/2005, modificat cu O.M.332/2006
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
18222100-2 - Costume (barbati); taioare (femei) (Rev.2)
18332000-5-Camasi (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
-260 seturi uniforma serviciu primavara- toamna personalsilvic de teren
-2 seturi uniforma serviciu primavara- toamna personalsilvic de birou barbati
-1 set uniforma serviciu primavara- toamna personalsilvic de birou femei
Valoarea estimata fara TVA: 150RON
II.2.2) Optiuni
Da
suplimentarecu 10% a cantit conform art.6 alin 3 lit a din HG 925/2006
1 prelungiri posibile
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
2 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
garantie de participare 3000lei, garantie debuna executie 5% la valoarea contractului
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fonduri proprii, cu OP sau CEC
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere legalizata conf art. alin 1 si 2 din OUG 34/2006
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- declaratie privind eligibilitatea, declaratie privind neincadr in art 181 din OUG34/2006, certificat constatator emis de ORC cu cod caen Corespunzator procedurii, dovada platii taxelor la bugetul general consolidat, dovada platii taxelor la unitatea administrativ teritoriala, dovada incadrarii in IMM-uri, declaratie privind calitatea de participant la procedura, informatii generale
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-prezentare bilant contabil la 31.12.2008 depus si inregistrat
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
cifra de afaceri ultimii 3 ani egala sau mai mare de 450000 lei
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- lista prin liv produse similare ultimii 3 ani
- autorizatie pentru livrare pentru cei care nu sunt producatori, - declaratie referitoare la echipamente tehnice,
- prezentare mostre ale uniformelor si cupoane de material utilizat la uniforme
- standarde de calitate din gama ISO sau echivalente valabile in CE
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
minim 2 recomandari de la beneficiari de uniforme personal silvic, 1 contract cu valoare egala sau mai mare de 45.000 lei
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
6471/17.07.2009
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Da
Anunt de intentie
Numarul anuntului in JO: 2009/S44-063950 din 05.03.2009
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 20.08.2009 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
26.08.2009 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 26.08.2009 10:00
Locul: Sediul Directiei Silvice Mures, str. George Enescu, nr.6, loc targu-Mures, sala de sedinte etaj II
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
administratorii firmei sau imputernicitulacestora pe baza de imputernicire scrisa si copie BI/CI sau pasaport
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CURTEA DE APEL Targu-Mures
Adresa postala: str. Justitiei, nr.1, Localitatea: Targu-Mures, Cod postal: 540069, Romania, Tel.0265/263694, Email: [email protected], Fax: 0265/269199
Organism competent pentru procedurile de mediere
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: str. Stavropoleos, nr.6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021/3104641, Fax: 021/310642
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Oficiul Juridic al DS Mures
Adresa postala: Str. George Enescu, nr.6, Localitatea: Targu-Mures, Cod postal: 540052, Romania, Tel.0265/250074, Email: [email protected], Fax: 0265/264447, Adresa internet (URL): www.rosilva.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
17.07.2009 13:28
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer