Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Furnizare sisteme de automatizare - Regulatoare automate de viteza hidroagregat


Anunt de participare numarul 15029/19.05.2007
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Filiala pentru Reparatii si Servicii Hidroserv Hateg S.A.
Adresa postala: str. Progresului, nr. 38 bis., jud. Hunedoara, Localitatea: Hateg, Cod postal: 335500, Romania, Punct(e) de contact: Ioan Vintan, Tel.0254777220, Email: [email protected], Fax: 0254777221, Adresa internet (URL): www.hidroservhateg.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Filiala de servicii
Activitate (activitati)
Altele: Energie
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Da
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Furnizare sisteme de automatizare - Regulatoare automate de viteza hidroagregat
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Sediul autoritatii contractante
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Furnizare la sediul autoritatii contractante, asistenta tehnica la montaj si PIF, a 5 bucati Regulator automat de viteza hidroagregat
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
30259100-0 - Sisteme de automatizare (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
5. bucati
Valoarea estimata fara TVA: 415, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
Incepand de la 15.08.2007 pana la 31.12.2007
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
garantia de participare - 8300 lei - scrisoare de garantie bancaragarantie de buna executie - 5 % din valoare contract - scrisoare de garantie bancara
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
surse proprii (plata cu OP la 60 de zile de la livrare)
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Operatorii economici pot incheia acorduri de asociere sau subcontractare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
a)formular A - Declaratie de eligibilitate
b)formular B - Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181
c)Certificat de atestare fiscala prin care se atesta ca operatorul ofertant nu are datorii la bugetul consolidat
d)Certificat constatator emis de oficiul registrului comertului pentru operatorii economici ofertanti - din romania
e)Documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare pentru operatorii economici persoane fizice/juridice straine
f)atestat responsabil tehnic cu executia si verificator de proiect
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Ofertantul va prezenta bilant la 31.12.2007 vizat
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
1. Ofertantul va face dovada ca a derulat contracte in ultimii trei ani in valoare minim egala cu cea ofertata
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Ofertantul va prezenta proiect de executie verificat
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 06.07.2007 10:00
Documente de plata: DA
Pretul: 100 RON
Conditii si modalitate de plata: plata in cont RO76RNCB0169018339380001 BCR Hateg prin OP sau numerar in casieria unitatii
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
12.07.2007 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 12.07.2007 12:00
Locul: Sala de sedinte - Sediul autoritatii contractante
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
membrii comisiei de evaluare si reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Tribunalul Hunedoara
Adresa postala: str. 1 Decembrie, nr. 35, Localitatea: Deva, Cod postal: 330025, Romania, Tel.0254211574, Email: [email protected], Fax: 0254216333
Organism competent pentru procedurile de mediere
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: str. Stavropoleos, nr. 6, sector. 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.0213104641, Email: [email protected], Fax: 0213104642
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Solutionarea se face in cel mult 10 zile de la data luarii la cunostinta de catre contestatar despre un act considerat nelegal. Depunerea contestatiei: la CNSC sau la instanta de judecata
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Hidroserv Hateg SA - Oficiul juridic - cons. jr. Dumbrava Marius
Adresa postala: str. Progresului 38 bis, Localitatea: Hateg, Cod postal: 335500, Romania, Tel.0254777220, Email: [email protected], Fax: 0254777221
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
17.05.2007 20:20
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer