Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Furnizare uniforma de serviciu pentru DS Ilfov


Anunt de participare numarul 137214/05.07.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
REGIA NATIONALA A PADURILOR - ROMSILVA
Adresa postala: sos Pipera, nr 46B, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 014254, Romania, Punct(e) de contact: Stefan Gisca, Tel. +40 212332416, Email: [email protected], Fax: +40 212332417, Adresa internet (URL): www.rosilva.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Regie Nationala
Activitate (activitati)
Altele: Silvicultura
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Furnizare uniforma de serviciu pentru DS Ilfov
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Sediul DS ILFOV, sos Pipera nr 46B, Bucuresti
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Furnizare costume si incaltaminte pentru personalul DS Ilfov
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
18222000-1 - Haine de serviciu (Rev.2)
18813000-1-Incaltaminte cu fete de piele (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Conform prevederilor din caietul de sarcini
Valoarea estimata fara TVA: 98, 100RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
30 zile incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Lot1-pantofi, bocanci=600 lei, Lot2-costume=1300 lei.Garantia de participare va fi valabila minim 30 zile de la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor. Modalitatea de constituire: numerar la casieria unitatii, prin virament bancar in contul RO45BRDE445SV12329894450-BRD Victoria sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari Valoarea garantiei de buna executie este de 5% din valoarea fiecarui lot al contractului semnat si se constitue sub forma de scrisoare de garantie bancara valabila pe toata durata contractului, polita de asigurare sau virarea valorii in contul de garantii deschis pentru contractul semnat
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
fonduri din productie
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta(cf. Ordin ANRMAP Nr. 314/2010)2. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 691 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare ., conform formular din D.A. in care apar persoanele cu functii de decizie din cadrul A.C.
3. Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 180 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.4. Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare5. Certificat fiscal din care sa reiasa ca nu exista datorii la bugetul de stat , scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. Aceste documente se vor prezenta in oricare din formele: original/copie legalizata/copie conform cu originalul 1. Certificat constatator, eliberat de Oficiul Registrului Comertului, in original sau copie lizibila conforma cu originalul, valabil la data depunerii ofertelor(emis cu maximum 30 zile inainte de data depunerii ofertelor), din care sa reiasa ca ofertantul are ca obiect de activitate principal sau secundar producerea sau comercializarea produselor solicitate prin prezenta documentatie de atribuire.
Ofertantul clasat pe primul loc(cu punctajul cel mai mare), va prezenta certificatul constatator in original sau copie legalizata , in termen de de maxim 48 ore d la solicitarea A.C.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cifra medie de afaceri globala pe ultimii 3 ani, avnd in vedere cursul mediu anual lei/valuta (euro) comunicat de BNR/BCE, petru echivalenta.
Nivel minim pentru lot 1=60 000 lei;
Nivel minim pentru lot 2=130 000 lei;
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista a principalelor livrari de produse efectuate in ultimii 3 ani
ofertantul va prezenta copii de pe procesul-verbal/procesele-verbale de receptie partiala/finala de la beneficiar din care sa reiasa ca au fost furnizate pana la data depunerii ofertelor, produse similare pentru fiecare lot in parte.Mostrele ce insotesc oferta sunt pentru Lotul 1-o pereche de pantofi si una pereche de bocanci iar pentru Lotul 2 -un costum de iarna personal birou, un costum de iarna personal teren si un costum de primavara- toamna personal birou.
Mostrele raman in custodia A.C. pana la adjudecarea licitatiei.
Ofertele depuse , in termen, fara aceste mostre nu vor fi luate in considerare.
Certificate privind indeplinirea standardelor de calitate
Certificat ISO9001 sau similar
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
80%
Descriere: Componenta financiara(Punctajul ofertei pentru pret=pretul cel mai mic: pret oferta x 50;)
2.
Garantia acordata
10%
Descriere: Punctajul ofertei pentru garantia acordata=termenul in luni al ofertei: termenul cel mai mareofertat x 10.Pragurile garantiei sunt : minim12 luni de zile , maxim 36 luni de zile, ofertele sub prag nu sunt acceptate iar cele peste prag nu sunt punctate suplimentar.
3.
Termenul de livrare
10%
Descriere: Punctajul ofertei pentru termenul de livrare=termen cel mai mic ofertat : termenul ofertei x 10.Pragurile privind termenele de furnizare sunt : minim 15 zile, maxim 30 zile, ofertele sub prag nu sunt punctate suplimentar iar cele peste prag nu sunt acceptate
Punctaj maxim componenta tehnica: 20
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 30.07.2012 10:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
31.07.2012 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
30zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 31.07.2012 12:00
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Administratorul sau reprezentantul legal
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
In cazul unor oferte cu punctajeegale , A.C. va solicita prezentarea de documente cu noi preturi . Pentru vizualizarea documentelor de atribuire incarcate in SEAP, operatorii trebuie sa aiba un program necesar vizualizarii fisierelor semnate electronic(disponibil gratuit pe site-urile furnizorilor de semnatura electronica
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Compartimentul Juridic
Adresa postala: sos Pipera, nr 46B, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 014254, Romania, Tel. +40 0212332416, Email: [email protected], Fax: +40 0212332417
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
04.07.2012 13:43
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer