Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Furnizare utilaje pentru Actiunea 1 : ?Modernizare drumuri comunale-ulite, Achizitionare utilaje? , pentru: ?Proiect Integrat: Modernizare drumuri comunale-ulite, Achizitionare utilaje, Organizare festival targ la Babiciu si Infiintare Centru asistenta du


Anunt de participare numarul 141784/02.02.2013
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Comuna Babiciu (Primaria Comunei Babiciu)
Adresa postala: Comuna Babiciu, Judetul Olt, Localitatea: Babiciu, Cod postal: 237015, Romania, Punct(e) de contact: Negrila Florea, Tel. +40 249532033, In atentia: Negrila Florea, Email: [email protected], Fax: +40 249532033, Adresa internet (URL): www.primariababiciu.judetulolt.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Furnizare utilaje pentru Actiunea 1 : ?Modernizare drumuri comunale-ulite, Achizitionare utilaje? , pentru: ?Proiect Integrat: Modernizare drumuri comunale-ulite, Achizitionare utilaje, Organizare festival targ la Babiciu si Infiintare Centru asistenta dupa programul scolar, de tip After School, in Comuna Babiciu, Judetul Olt ".
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Comuna Babiciu, judetul Olt
Codul NUTS: RO414 - Olt
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
furnizare utilaje pentru Actiunea 1 : ?Modernizare drumuri comunale-ulite, Achizitionare utilaje? pentru: ?Proiect Integrat: Modernizare drumuri comunale-ulite, Achizitionare utilaje, Organizare festival targ la Babiciu si Infiintare Centru asistenta dupa programul scolar, de tip After School, in Comuna Babiciu, Judetul Olt ".
Furnizare a2 utilaje, dintre care:
? 1 Buldoexcavator
? 1 Autogreder
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
43220000-1 - Gredere si nivelatoare (Rev.2)
43262000-7-Utilaje excavatoare (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Furnizare a2 utilaje, dintre care:
? 1 Buldoexcavator- Valoarea maxima de 206210 lei (fara TVA)
? 1 Autogreder- Valoarea maxima de 561990 lei (fara TVA)
Valoarea estimata fara TVA: 768, 200RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
3 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare: 9.000 lei(pentru a benef. de red. cu 50% a garantiei se va prezenta decl. pe propria raspundere ca societatea se incadreaza in IMM)Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare trebuie sa fie cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei(60 de zile de la data limita de depunere a ofertelor)Modul de constit. a garantiei pentru participarea la licitatie (una din urmat. var.): Scrisoare de garantie bancara pentru participare la licitatie/ Instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate de asigurari ; scrisoarea de garantie bancara se va depune in original si este de preferatsa fie emisa de catre o banca din Romania; sau- O.P. (vizat de banca) in contul RO30TREZ5075006XXX000094, Trezoreria CARACAL.In masura in care Consiliul respinge contestatia, aut. Contract. va retine contestatorului din garantia de participare, o suma conform art. 278^1, alin. 1, lit. (b) din OUG nr. 34/2006 Cuantumul garantiei de buna executie a contractului reprezinta 5 % din valoarea contractului fara TVA.Modul de constituire a garantiei de buna executie la alegere: - prin scris. de gar. banc. cu per. de valab. pana la expirarea perioadei de garantie/Instrument de garant. emis in conditiile legii de o societate de asigurari, - prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale. In acest caz, contractantul are obligatia de a deschide, la unitatea Trezoreria Statului din cadrul organului fiscal competent in administratia acestuia un cont de disponibil distinct la dispozitia autoritatii contractanteSuma initiala care se depune de catre contractant in contul de disponibil astfel deschis nu trebuie sa fie < de 0, 5% din pretul contractului. Pe parcursul indeplininirii contractului, autoritatea contractanta urmeaza sa alimenteze acest cont de disponibil conform prevederilor legale.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fonduri nerambursabile, FEADR, PNDR
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 180 din OUG 34/2006, aprobata cu modificari si completarile ulterioare2.Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 181 din OUG 34/2006, aprobata cu modificari si completarile ulterioare3.Certificat de participare cu oferta independenta, conform Ordinului presedintelui Autoritatii Nationale pentru Reglementarea si Monitorizarea Achizitiilor Publice nr. 314/2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta4.Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69^1(evitarea conflictului de interese) din OUG 34/2006, aprobata cu modificari si completari ulterioare .In vederea completarii acestei declaratii precizam ca persoanele cu functii de decizie din cadrul autoritatii contractante sunt: Negrila Florea -primar, Adam Petrica Andrei - Viceprimar, Briceag Catalin -Secretar, Joita Sima - Contabil, Mitran Petruta -Casier, Dragan Luminita -Consilier superior Impozite si Taxe, Consilieri locali: Moraru Marin, Rusaneanu Marina, Lupu Vasile, Vintila Alexandru, Dumbrava Ilie, Toma Nicolae, Barbu Gheorghe, Toma Petre, Constantin Eugen, Andrei Dumitra
5. Declaratie privind calitatea de participant la procedura6. Certificat de atestare fiscala(datorii la bugetul consolidat general) din care sa reiasa ca nu exista datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.7.Certificat de taxe si impozite locale (datorii la bugetele locale) din care sa reiasa ca nu exista datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.
Documentele de la pct. 6 si 7 se pot depune in original, copie legalizata sau copie conforma cu originalul. In cazul in care sunt depuse in copie simpla, acestea se vor solicita in original ofertantului declarat castigator inainte de comunicarea rezultatului procedurii. Certificatele constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata pentru persoane fizice / juridice straine: Operatorul economic va prezenta documente edificatoare (certificate, caziere judiciare, alte documente echivalente) prin care sa se dovedeasca ca si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre buget, date in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competenta in acest sens ( traducere autorizata in limba romana) Persoane juridice/fizice romane - Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului - forma scurta : - Certificat constatator emis de O.R.C.din care sa rezulte obiectul de activitate al operatorului economic (original / copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?Conform cu originalul?)
Autoritatea contractanta va solicita ofertantului ce urmeaza a fi declarat castigator, inainte de trasmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, prezentarea pentru conformitate a documentului in original sau copie legalizata. ( acolo unde este cazul )
Obiectul contractului, trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de O.R.C.
Informatiile cuprinse in acest document trebuie sa fie reale/valabile la data limita de depunere a ofertelor.
2. Persoane juridice /fizice straine - Documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional: Documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional ? valabile la data depunerii ofertei,
- Obiectul contractului, trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de O.R.C.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Media cifrei de afaceri globala 2009, 2010, 2011 mai mare sau egala cu
1200000 lei. IMM-urile beneficiaza de reducere cu 50% a cifrei medii de afaceri.
Bilant contabil la 31.12.2009, 31.12.2010, 31.12.2011 vizat de DGFP vizate si inregistrate la organele competente
Potrivit art.186 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare capacitatea economica si financiara a ofertantului poate fi sustinuta, pentru indeplinirea contractului, si de o alta persoana, indiferent de natura relatiilor juridice existente intre ofertant si persoana respectiva
In cazul in care ofertantul/candidatul isi demonstreaza capacitatea economica si financiara invocand si sustinerea acordata, in conformitate cu prevederile alin.(1) art.186 din OUG 34/2006, de catre o alta persoana, atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, incheiat in forma autentica, prin care acesta confirma faptul ca va pune la dispozitia ofertantului resursele financiare invocate. Persoana care asigura sustinerea financiara nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art.180 si art. 181 lit. a), c1)
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
lista principale livrari de produse efectuate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de livrare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati
-prezentarea cel putin a unui document/certificat emis de beneficiarii anteriori prin care sa confirme livrarea de produse similare a caror valoare cumulata sa fie de minim 760.000, 00 lei
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 18.03.2013 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
28.03.2013 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 28.03.2013 11:30
Locul: Primaria Comunei Babiciu, Comuna Babiciu, judetul Olt
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
reprezentanti imputerniciti ai ofertantilor, conform art 33, alin 2/HG 925/06
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): FEADR, PNDR, Masura 322
Tip de finantare: Program / ProiectProgram / Proiect: Programul National de Dezvoltare Rurala - PNDR
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
termenele de exercitare a cailor de atac sunt cele prevazute la art. 256^2 din OUG34/2006
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Comuna Babiciu, judetul Olt
Adresa postala: Comuna Babiciu, localitatea Babiciu, judetul Olt, Localitatea: Babiciu, Cod postal: 237015, Romania, Tel. +40 249532033, Email: [email protected]
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
31.01.2013 15:54
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer