Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta
Licitatii hot: 123241 | 1233 | 12339 | 1234000 | 123790 | 12382 | 123e | 124079t761 | 124146 | 124404 +

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Furnizare vopsele, pensule si diluanti utilizate in activitati silvice


Anunt de participare numarul 144946/16.07.2013
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
REGIA NATIONALA A PADURILOR - ROMSILVA RA
Adresa postala: B-dul Magheru nr. 31, sect. 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 70164, Romania, Punct(e) de contact: ADAM CRACIUNESCU, Tel. +40 213171005, Email: [email protected], Fax: +40 213169745, Adresa internet (URL): www.rosilva.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
DIRECTIA SILVICAMURES
Adresa postala: str. Enescu George nr.6, Localitatea: Targu-Mures, Cod postal: 540052, Romania, Tel. +40 265250074, In atentia: Stainbok Sorin, Email: [email protected], Fax: +40 265264447
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
S.E.A.P
Adresa postala: -, Localitatea: -, Cod postal: -, Romania, Tel. +40 2131720996, In atentia: -, Email: [email protected], Fax: +40 2131720997
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
S.E.A.P
Adresa postala: -, Localitatea: -, Cod postal: -, Romania, Tel. +40 2131720996, In atentia: -, Email: [email protected], Fax: +40 2131720997
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Regie Autonoma
Activitate (activitati)
Altele: silvicultura
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Furnizare vopsele, pensule si diluanti utilizate in activitati silvice
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Sediul subunitatilor DS Mures- O.S. Ludus, Targu-Mures, Reghin, Gurghiu, Fancel, Rastolita, Lunca Bradului, Sovata, Tarnaveni, Sighisoara DEp Armasari Tg-Mures
Codul NUTS: RO125 - Mures
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
livrarea de Vopsele, pensule , sprayuri si diluanti necesare pentru Directia Silvica Mures si subunitatile acesteia pentru punerea in valoare a arborilor, marcare limite U.P., u.a. si subparcelare
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
44810000-1 - Vopsele (Rev.2)
39224210-3-Pensule pentru zugravit interior (Rev.2)
44832200-3-Diluanti (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
vopsea : rosie 216 kg, alba- 120 kg, verde-3kg, albastra 30kg, galbena 430 kg, diluant 150 l, pensule110x40=100bu, spray vopsea: rosu 60buc, alba 60 buc, verde 15 buc, albastra 82 buc, galbena 216 buc
Valoarea estimata fara TVA: 25, 087RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
2 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Cuantumul garantiei de participare: 501.74 lei, din care pentru: Lot 1= 241.26lei, lot 2= 242.48 lei si lot 3= 18 lei. Perioada de valabilitate a garantiei de participare este cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei, respectiv este de 60 zile de la termenul limita de primire a ofertelor. Pentru o evaluare si raportare unitara ale cuantumului aferent garantiei de participare depusa in valuta , se va face la cursul BNR din data anterioara datei limita de depunere cu 5 zile. Modul de constituire a garantiei de participare: Garantia de participare va fi constituita in conformitate cu prevederile art. 86, alin (1) din H.G. nr. 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari in forma prezentata in formularul ?Scrisoare de garantie?, instrument care va fi prezentat A.C.in original cel mai tarziu la data si ora limita stabilite pentru depunerea ofertelor. In cazul in care ofertantul opteaza pentru contituirea garantiei de participare prin virament bancar, acesta va vira contravaloarea garantiei intr-unul din conturile ?DIRECTIA SILVICA MURES (RO1590120, J40/450/1991): cont RO23 BRDE 270S V030 4864 2700 ? BRD suc Tg.Mures; RO39RZBR0000060000197280 ? Raiffeisen Bank suc Bartok Bela.Garantia de participare se restituie in conditiile prevazute de art. 88, alin 1, 2, 3 din H.G. nr. 925/2006 in contul IBAN declarat in formularul INFORMATII GENERALE sau in situatia prevazuta de art. 88, alin 4) din H.G. nr. 925/2006 in contul IBAN declarat de ofertant in Cererea de restituire a garantiei de participare.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
fondurii proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Operatorii economici participanti la procedura in calitate de ofertanti, ofertanti asociati, terti sustinatori nu trebuie sa se incadreze in situatiile prevazute la art. 180 din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare (incadrarea in una sau mai multe situatiile situatia prevazute la art.180 din OUG nr. 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica);
i) Se va completa formularul: Declaratie privind eligibilitatea.
Cerinta nr. 2
Operatorii economici participanti la procedura in calitate de ofertanti, ofertanti asociati, terti sustinatori nu trebuie sa se incadreze in situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34/2006. (incadrarea in una sau mai multe din situatiile prevazute la art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006, atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica);La fel se va solicita declaratie de neincadrare in art 181 din OUG 34/2006 si ptr tertul sustinator conform art 186 si 190 nu trebuie sa se incadreze in prevederile art.180 si ale art181 lkit a, c^1 si dSe va completa formularul: Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006, si se va prezenta insotita de :
- certificat eliberat de autoritatile legale competente, care sa ateste faptul ca ofertantul si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor si taxelor catre bugetul general consolidat scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.
- certificat eliberat de autoritatile legale competente, care sa ateste faptul ca ofertantul si-a indeplinit obligatiile de plata a taxelor locale, in conformitate cu prevederile legale in vigoare in Romania sau echivalent, scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.
Cerinta nr. 3
Operatorii economici participanti la procedura in calitate de ofertanti si ofertanti asociati au obligatia sa depuna formularele: Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta.
Cerinta nr. 4
Operatorii economici participanti la procedura in calitate de ofertanti, ofertanti asociati, terti sustinatori, subcontractanti nu trebuie sa se incadreze in situatiile prevazute de art. 69^1 din O.U.G. nr. 34/2006 .(incadrarea in una sau mai multe din situatiile prevazute la art. 69^1 din O.U.G. nr. 34/2006, atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica)
i) Se va completa formularul: Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69^1 din O.U.G. nr. 34/2006.
Persoane cu functie de decizie in cadrul Directiei Silvice Mures: Ilie Covrig, Puchianu R.I. Calin, Kacso Ecaterina, Iacob Lucian, Dobrescu Stanca Dana, Pirlea Cornelia Aurora, Nastasescu Valentin, Pop Sorin Gavril Stainbok Sorin .
Cerinta nr. 5
Operatorii economici participanti la procedura in calitate de ofertanti si ofertanti asociati au obligatia sa depuna formularele: Declaratie privind calitatea de participant la procedura. Ofertantul sa fie legal inregistrat si sa aiba dreptul de a furniza produsele solicitate prin prezenta documentatie de atribuire.
i) Se va atasa Certificatul constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului, din care sa rezulte ca informatiile cuprinse in acestea sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor, din care sa reiasa faptul ca ofertantul are ca obiect de activitate principal sau secundar furnizarea de produse solicitate prin prezenta documentatie de atribuire.Pentru ofertantul clasat pe primul loc autoritatea contractanta va solicita transmiterea certificatului constator emis de ORC in una din formele original sau copie legalizata
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Mostre ale urmatoarelor produse: cate o cutie vopsea din fiecare culoare si cate un tub vopsea spray din fiecare culoare, 2 buc pensule, 1 litru diluant utilizat pentru diluarea vopselelor. Mostrele vor fi transmise la sediul Directiei Silvice Mures, str. Enescu George, nr.6, loc. Targu-Mures , secretariat et. 1, pana la data limita de depunere a ofertelor
?Lista principalelor livrari de produse in ultimii trei ani?. Ofertantul trebuie sa prezinte un contract prin care sa faca dovada ca a furnizat in ultimii 3 ani produse similare.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Mostre ale urmatoarelor produse: cate o cutie vopsea din fiecare culoare si cate un tub vopsea spray din fiecare culoare, 2 buc pensule, 1 litru diluant utilizat pentru diluarea vopselelor. Mostrele vor fi transmise la sediul Directiei Silvice Mures, str. Enescu George, nr.6, loc. Targu-Mures , secretariat et. 1, pana la data limita de depunere a ofertelor?Lista principalelor livrari de produse in ultimii trei ani?. Ofertantul trebuie sa prezinte un contract prin care sa faca dovada ca a furnizat in ultimii 3 ani produse similare.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
4010/e/10.06.2013
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 05.08.2013 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
06.08.2013 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 20.08.2013 18:00
Locul: In SEAP
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: nu
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
Ptr. vizualizarea DA incarcate in SEAP ag. ec. trebuie sa aiba un program necesar vizualizarii fisierelor semnate electronic.Comunicarea privind rezultatul procedurii va fi transmis prin intermediul SEAP si utilizarea uneia din urmatoarele modalitati de comunicare: fax/e-mail/. Autoritatea contractanta are dreptul de a solicita ofertantilor, in circumstante exceptionale, inainte de expirarea perioadei de valabilitate a ofertei, prelungirea acestei perioade. In cazul extinderii perioadei de valabilitate a ofertei perioada de valabilitate a garantiei pentru participare va fi prelungita in mod corespunzator. Ofertantul are obligatia de a comunica autoritatii contractante daca este sau nu de acord cu prelungiera perioadei de valabilitate a ofertei.Ofertantul care nu este de acord cu prelungirea perioadei de valabilitate a ofertei se considera ca ?i-a retras oferta, fara ca acest fapt sa atraga pierderea garantiei de participare.In cazul in care, in urma stabilirii clasamentului final, conform criteriului de atribuire, comisia de evaluare constata ca sunt doua sau mai multe oferte cu acelasi pret, se va solicita o noua oferta de pret prin intermediul SEAP, numai daca acele oferte au pretul cel mai scazut si nu se poate adjudeca oferta castigatoare.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
OFICIUL JURIDIC AL DS MURES
Adresa postala: str. Enescu George, nr.6, ,Localitatea: Targu-Mures, Cod postal: 540052, Romania, Tel. +40 265250074, Email: [email protected], Fax: +40 265264447
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
15.07.2013 10:26
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer