Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Furnizarea de imprimate nefalsificabile constand in lozuri instant razuibile


Anunt de participare numarul 140168/03.11.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMPANIA NATIONALA LOTERIA ROMANA S.A.
Adresa postala: Str.Poenaru Bordea nr.20, sector 4, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 040094, Romania, Punct(e) de contact: IONUT DESPA, Tel. +40 0213363440/115, Email: [email protected], Fax: +40 0213363146, Adresa internet (URL): www.loto.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Societate comerciala pe actiuni cu capital integral de stat
Activitate (activitati)
Altele: Jocuri de noroc
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Furnizarea de imprimate nefalsificabile constand in lozuri instant razuibile
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Bucuresti, Depozitul CN Loteria Romana SA dinstr. Reinvierii, nr. 2B, sector 2
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Furnizarea de imprimate nefalsificabile constand in lozuri instant razuibile
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
22450000-9 - Imprimate nefalsificabile (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Furnizarea de imprimate nefalsificabile constand in lozuri instant razuibile
Valoarea estimata fara TVA: 898, 891.5RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Cuantumul garantiei de participare: 17888 lei. Poate fi constituita prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii, de o societate bancara, ori de o societate de asigurari.- model Formularul 7 pentru scrisoare bancara. Pentru virament bancar: codul IBAN al CNLR SA este RO69 RZBR 0000 0600 0067 1458, deschis la Banca Raiffeisen -Agentia BucurestiGarantia de participare trebuie sa fie valabila pe perioada de valabilitate a ofertei, respectiv 90 de zile.In cazul depunerii de oferte in asociere, garantia de participare se constituie in numele asocierii si va mentiona ca acopera in mod solidar toti membrii grupului de operatori economici.Conditii de retinere a garantiei de participare- isi retrage oferta in perioada de valabilitate a acesteia;
- oferta sa fiind stabilita castigatoare, refuza sa semneze contractul de achizitie publica in perioada de valabilitate a ofertei;
- oferta sa fiind stabilita castigatoare, nu constituie garantia de buna executie in perioada de valabilitate a ofertei si, oricum, nu mai tarziu de 15 zile de la semnarea contractului;In masura in care Consiliul respinge contestatia depusa de operatorul economic in cadrul procedurii de atribuire, autoritatea contractanta va retine din garantia de participare a ofertantului contestator, in conformitate cu prevederile art.278 1 lit. b) OUG nr.34/2006, 4200 + 0, 1% din ceea ce depaste 420.001 lei.In cazul in care instanta competenta admite plangerea formulata impotriva deciziei Consiliului de respingere a contestatiei, autoritatea contractanta va returna contestatorului suma retinuta in cel mult 5 zile lucratoare de la data pronuntarii deciziei instantei de judecata.Echivalenta pentru o garantie de participare depusa in euro se va face la cursul BNR din data anterioara datei limita de depunere a ofertelor cu 5 zile. Cuantumul garantiei de buna executie: 10% din valoarea contractului fara TVA si se constituie printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract - model Formularul 8 pentru scrisoare bancara.Daca partile convin, garantia de executie se poate constitui si prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale. In acest caz, contractantul deschide la unitatea Trezoteriei Statului un cont la dispozitia C.N.L.R. Suma care se depune de contractant nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din pretul contractului. Pe parcursul indeplinirii contractului, C.N.L.R. va alimenta acest cont prin retineri succesive din sumele datorate si cuvenite contractantului pana la concurenta sumei stabilite drept garantie de buna executie .
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Surse proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea - Formularul 4;Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.181 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare - Formularul 5
Pentru confirmare, se vor prezenta:
1.Certificat de atestare fiscala (datorii la bugetul consolidat general) din care sa reiasa obligatiile scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.
2.Certificat privind plata impozitelor locale, (datorii la bugetele locale) din care sa reiasa obligatiile scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.
3.Ofertantul va depune documentele in oricare dintre formele: - original/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?/copie legalizata.
NOTA: Data la care expira termenul de achitare a datoriilor este data de 25 a fiecarei luni, conform prevederilor Legii nr. 571/2003 privind Codul fiscal, cu modificarile si completarile ulterioare.
Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.69'1 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare - Formularul F 12. Persoanele cu functie de decizie in cadrul C.N.L.R. in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt:
Directorul General Dan Alexandru Ghita, Director Economic Cristinela Odeta Nestor, Director Comercial si Logistica Cornelia Pestisanu, Sef Serviciu Achizitii Postolache Olesea, Sef Serviciu Avizare Juridic Ionut Tunaru, Comisia de evaluare: Ionut Despa-presedinte, Antoaneta Ionescu-membru si Florin Teodorescu-membru
Declaratie privind calitatea de participant la procedura - Formularul nr. 9
Certificat de participare cu oferta independenta - Formularul nr. 11 Documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional.Certificat constatator emis de Oficiul National al Registrului Comertuluidin care sa rezulte obiectul de activitate al respectivului operator economic.Din codul CAEN trebuie sa rezulte ca obiectul de activitateal operatorului economic trebuie sa aibe corespondent cu obiectul contractului ce urmeaza a fi atribuit.
Ofertantul va depune documentul in oricare dintre formele: - original sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.- copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul
Autoritatea contractanta in evaluare poate solicita, inaintea transmiterii comunicarii rezultatului procedurii de atribuire ofertantului clasat pe locul I, sa prezinte pentru conformitate documentul in original sau copie legalizata
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Se va prezenta Bilantul contabil la 31.12.2011 vizat si inregistrat la AFP.
Ofertantul va depune documentele in oricare dintre formele: -original sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.
Ofertantul va completa Formularul nr. 3
Autoritatea contractanta solicitamedia cifrei de afaceri in domeniul de activitate aferent contractului intr-o perioada anterioara care vizeaza ultimii 3 ani sa fie cel putin 898.891, 50 lei. Ofertantul va completa Formularul nr. 3Convertirea in lei/euro se va realiza la cursul mediu stabilit de BNR pentru anul respectiv, dupa cum urmeaza:
Anul 2009 1euro=4, 2373 lei; Anul 2010 euro=4, 2099 lei si
Anul 2011 euro=4, 2379 lei
Ofertantii vor prezenta o declaratie pe propria raspundere privind incheierea unei polite de asigurare dupa semnarea contractului de furnizare in valoare de 57.000.000 lei acoperitoare pentru toate seriile de lozuri solicitate. (Ofertantul declarat castigator trebuie sa prezinte, in termen de maxim 15 zile calendaristice de la data semnarii contractului de catre ambele parti, o polita de asigurare in favoarea Achizitorului, cu valoarea de 57.000.000 lei, pentru toate seriile de loz ce fac obiectul contractului, pentru acoperirea oricarui risc care ar putea rezulta din neglijenta Furnizorului, si sa o mentina valabila la acest nivel pana la finalizarea vanzarii / retragerii din vanzare a seriilor de loz, respectiv maxim 4 ani)
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Mostre: Ofertantii vor prezenta mostre dupa cum urmeaza: Minim 3 bucati din cel putin 3 sortimente diferite de loz realizate de ofertant, a caror autenticitate trebuie sa poata fi demonstrata in cazul in care autoritatea contractanta solicita acest lucru. Pe verso-ul mostrelor de loz razuibil va fi scris ?Mostra? (sau echivalent).
Se va prezenta olista a principalelor livrari de produse similare efectuate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de prestare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati.Ofertantul va prezenta cel putin un document/ contract/ proces verbal de receptie prin care saconfirmelivrarea de produse a caror valoare sa fie de cel putin 898.891, 50 lei fara TVA .Ofertantul va depune documentele in oricare dintre formele: - copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?Convertirea in lei/euro se va realiza la cursul mediu stabilit de BNR pentru anul respectiv, dupa cum urmeaza:
Anul 2009 euro=4, 2373 lei
Anul 2010 euro=4, 2099 lei
Anul 2011 euro=4, 2379 lei
Informatii privind subcontractantii. Ofertantul va completa Formularul nr. 10.
Informatii privind asocierea. Ofertantul va prezenta acord sau o scrisoare preliminara de asociere
Informatii privind sustinatorul tert. Se va prezenta Angajament ferm incheiat in forma autentica sau declaratie de sustinere pe propria raspundere
Certificarea standardului ISO 9001 in domeniul calitatii sau echivalent.Ofertantul va prezenta documente emise de organisme nationale sau internationale acreditate care confirma certificarea sistemului de management al calitatii, respectiv ISO 9001 sau echivalent in domeniul specific obiectului achizitiei.Ofertantul va depune documentele in oricare dintre formele: -copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Nota:
In situatia in care operatorul economic nu detine un certificat de calitate, poate prezenta orice alte probe sau dovezi care confirma asigurarea unui nivel corespunzator al calitatii in domeniul specific obiectului achizitiei.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 17.12.2012 11:59
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
17.12.2012 12:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 18.12.2012 12:00
Locul: La sediul autoritatii contractante din Str.Poenaru Bordea nr.20, sector 4
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Comisia de evaluare a ofertelor si reprezentantii imputerniciti ai operatorilor economici care depun oferta.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
In cazul in care se constata ca ofertele clasate pe primul loc au preturi egale, autoritatea contractanta va solicita reofertarea in plic inchis, in vederea departajarii ofertelor.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
In conformitate cu prevederile art. 256^2 din OUG nr. 34/2006, persoana vatamata poate sesiza CNSC in vederea anularii actului si/sau recunoasterea dreptului pretins ori a interesului legitim.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
DEPARTAMENTUL COMERCIAL SI LOGISTICA - Serviciul Achizitii
Adresa postala: Str. Poenaru Bordea, nr. 20, sector 4, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 040094, Romania, Tel. +40 213363440, Email: [email protected], Fax: +40 213363146
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
01.11.2012 16:38
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer