Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - furnizarea ,instalarea si punerea in functiune a unui ?SISTEM DE SUPRAVEGHERE PENTRU CRESTEREA SIGURANTEI SI PREVENIREA CRIMINALITATII IN MUNICIPIUL FOCSANI?


Anunt de participare numarul 139772/20.10.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
MUNICIPIUL FOCSANI
Adresa postala: Str.Dimitrie Cantemir Nr.1 bis, Localitatea: Focsani, Cod postal: 620098, Romania, Punct(e) de contact: VASILICA PETRONIE, Tel. +40 237215710, Email: [email protected], Fax: +40 237216700, Adresa internet (URL): www.focsani.info, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
furnizarea , instalarea si punerea in functiune a unui ?SISTEM DE SUPRAVEGHERE PENTRU CRESTEREA SIGURANTEI SI PREVENIREA CRIMINALITATII IN MUNICIPIUL FOCSANI?
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Focsani
Codul NUTS: RO226 - Vrancea
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitionare sisteme de supraveghere si servicii de instalare in zona de actiune urbana ? Municipiul Focsani
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
32323500-8 - Sistem video de supraveghere (Rev.2)
45314000-1-Instalare de echipament de telecomunicatii (Rev.2)
51314000-6-Servicii de instalare de echipament video (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Contract de furnizare avand ca obiect furnizarea , instalarea si punerea in functiune a unui ?SISTEM DE SUPRAVEGHERE PENTRU CRESTEREA SIGURANTEI SI PREVENIREA CRIMINALITATII IN MUNICIPIUL FOCSANI? conform specificatiilor din Caietul de sarcini
Valoarea estimata fara TVA: 2, 501, 558.95RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia pentru participare este de: 50031 lei.Perioada de valabilitate a g.p.: 90 de zile de la data limita de depunere a ofertelor. Mod constit.g.p.: s.g.b. in favoarea a.c.;o.p. in contul RO53TREZ6915006xxx000106, deschis la Trez Focsani, CF 4350645, vizat de banca emitenta, pana la data deschiderii ofertelor);lichiditati depuse la casieria a.c.de la sediu, dovedite prin chitanta fiscala. prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire.Garantia trebuie sa fie irevocabila.Instrumentul de garantare trebuie sa prevada daca plata garantiei se va executa: a) conditionat, respectiv dupa constatarea culpei persoanei garantate, in conf. cu contractul garantat;sau b)neconditionat, respectiv la prima cerere a beneficiarului, pe baza declaratiei acestuia cu privire la culpa persoanei garantate. In masura in care Consiliul respinge constestatia depusa de operatorul economic in cadrul procedurii de atribuire, autoritatea contractanta va retine din garantia de participare a ofertantului contestator, suma de 6281 lei Garant de buna exec-10% din pret contract faraTVA.Se constituie prin retineri succesive in cond.art90alin3 dinHG925/2006 intr-un cont la Trez.Stat. cf. HG1045/2011;AC va elibera va elibera/restitui garant de buna exec cf.preved art.91-92 din H.G925/2006
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fondul European de Dezvoltare Regionala-Programul Operational Regional 2007-2013 - Axa prioritara 1= 80, 35% ?Co-finantare nationala = 17, 65% - buget de stat ?Co-finantare locala = 2% - buget local
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea - Formular 9;Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG nr. 34/2006-Formular 10;Cazier judiciar sau alte acte doveditoare (declaratii pe propria raspundere, certificate) echivalente - pentru ofertant persoana juridica/ofertant persoana fizica ; Certificat privind plata impozitelor si taxelor la bugetul de stat si bugetele locale, scadente in luna anterioara celei in care se prezinta ofertele - copie ?conform cu originalul?; Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.69^1din OUG nr.34/2006 - Formular 7 Personalul de decizie: Primar- ing.Decebal Bacinschi, Viceprimar: Gabriel Necula, Viceprimar: Trofin Tudorel, manager proiect: Imireanu Adrian , Comp. achizitii: Petronie Vasilica; Consiliul Local Mun. Focsani: Alecsandrescu Dorian, Axente Manuela, Balaban Elena-Luminita, Bacu Aurel, Berbece Gheorghita, Buzoi Dan, Horhocea Puiu-Dragos, Ilie Lilian, Matisan Bogdan-Emilian, Mersoiu Ionut, Milea Lionida, Necula Ionel-Gabriel, Oloeriu Ioan Liviu, Padineanu Gabriel, Patrascu Enache, Preda Ionel, Radu Nitu, Tanase Neculai, Trofin Tudorel-Daniel, Vrabie CatalinCertificat de participare la licitatie cu oferta independenta potrivit Ordinului nr. 314/2010 al Presedintelui ANRMAP- Formular 14 Pentru persoane juridice/fizice romane: 1. Sa dovedeasca forma de inregistrare ca persoana fizica sau juridica: Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului / autorizatie de functionare / altele echivalente din care sa rezulte ca ofertantul desfasoara activitati similare cu cele care fac obiectul prezentei achizitii, emis cu maxim 30 zile inainte de data depunerii ofertelor - copie ?conform cu originalul?- ofertantului declarat castigator i se va solicita inainte de transmiterea comunicarilor privind rezultatul procedurii prezentarea acestuia in original/copie legalizata;2. Licenta de functionare in termen de valabilitate, emisa de catre I.G.P. in conformitate cu Legea nr. 333/2003 pentru activitati de proiectare, instalare si intretinere sisteme de alarmare impotriva efractiei .Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii: xerocopie semnata si stampilata de reprezentantul legal cu mentiunea ?Conform cu originalul?, dupa formularul tip elaborat de autoritatea competenta.3. Atestat ANRE tip B (valabil la data depunerii ofertelor) pentru executie bransamente electrice. Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii: xerocopie semnata si stampilata de reprezentantul legal cu mentiunea ?Conform cu originalul?, dupa formularul tip elaborat de autoritatea competenta.Pentru persoane juridice/fizice straine: Sa dovedeasca forma de inregistrare ca persoana fizica sau juridica si, daca este cazul, atestarea ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile din tara in care ofertantul este stabilit. Va fi insot de trad autoriz in lb romana, leg.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
valoarea cifreimedii globalede afaceri a operatorului economic sa fie minim 5.000.000 lei(Se va completa formularul 12-Informatii generale)
Valorile vor fi exprimate in lei . Cursul mediu lei/euro pentru: ? 2009 : = 4.2373 lei
? 2010: = 4.2099 lei
? 2011: = 4.2379 lei
Cursul mediu lei/euro s-a calculat conform curs oficial BNR.Ofertantii care trebuie sa efectueze conversia altor monede decat Euro sau Lei vor utiliza ratele de schimb medii anuale stabilite de catre BNR)
ofertantul sa dispuna de resurse financiare de minim 500.000, 00 lei pt aputea sustine contractual pentru o perioada de cel putin 3 luni de zile de la data semnarii contractului de achizitie publica. Dovada sub forma de scrisoare de garantie bancara, scrisoare de atestare linii de credit sau orice alt document din care sa rezulte ca ofertantul are acces la facilitati de finantare negrevate de datoriiin valoare de minim 500.000, 00 lei pentru a putea sustine contractul pentru o perioada de cel putin 3 luni de zile de la data semnarii acestuia.Documentul va fi in original
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Experienta similara : Prezentareacel putin a unui document prin care se confirma livrarea in ultimii 3 ani de sistem video de supraveghere in valoare de cel putin 2.000.000 lei. Valoarea solicitata pentru contractul/contractele prezentate in scopul dovedirii experientei similare trebuie sa fie valoarea efectiv executata in cadrul contractului. Se vor prezenta recomandari sau documente constatatoare. Pentru contracte incheiate in alta moneda (valuta), la echivalarea in lei se va lua in considerare cursul mediu anual lei/valuta comunicat de B.N.R. pentru anul respectiv. Se va completa formularul 13.
Inf. privind pers. resppentru indeplcontr.: Nivel specific min nec
1. Responsabil / Manager de proiect:
- atestatcursuri recunoscute national si/sau international si Certificare de Project Manager
- Participarea in calitate de Project Manager la min. un proiect similar2. Ing sist securit ? (min. 2 pers)
- Studii sup. IT&C
- Certif. profes emis de o instit acredit
- avizat cf art 34, alin3 din L333/2003
- Certif. ing sis pt soft. de monitoriz- Certificare de la prod de echip
- avizat pt lucru la inaltime
3. Specialist wireless / WiFi / WiMax (min. 2 pers)
- Studii sup. IT&C
- Certific profes emisa de o instit acredit
- Certific in dom retelisticii (CCNA, JNCIA/echiv)
4. Specialist IT (min.2 pers)
- Studii in domeniul IT&C
- Certif ing sistem pt soft de monitoriz video
5. Ing telecom- Studii sup IT&C
- Alpinist utilitar avizat pt lucru la inaltime
6. Electrician- Autorizat ANRE cls II gr A si B
- Avizat pt lucru la inaltime
Formular 19 si form 20
Declaratie privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti si specializarea acestora ? Formularul 6.
Ofertantii vor dovedi ca detin competente tehnice in vederea implementarii contractului care urmeaza sa fie atribuit. Pentru dovedirea indeplinirii cerintei minime privind competentele tehnice, ofertantul va face dovada ca dispune de personal care este instruit de institutii/organisme tehnice abilitate sa instaleze, sa configureze, sa utilizeze aplicatiile software de monitorizare precum si sa instruiasca utilizatorii finali ai sistemului
-ofertantii vor prezenta o copie a unui document care sa ateste implementarea standardelor de management al calitatii privind modul de conducere si control al activitatilor (certificat valabil ISO 9001 sau echivalent).
-ofertantii vor prezenta o copie a unui document care sa ateste implementarea standardelor de management al mediului (certificat valabil ISO 14001 sau echivalent)
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 28.11.2012 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
03.12.2012 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 03.12.2012 12:00
Locul: sediul Primariei Municipiului Focsani - sala consiliu et.2
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor si reprezentantii UCVAP
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Programul Operational Regional 2007-2013 - Axa prioritara 1
Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Regionale
VI.3) Alte informatii
In cazul in care pe prima pozitie se claseaza doua sau mai multe oferte cu acelasi pret, se va cere prezentarea unei noi propuneri financiare, mai mica decat pretul ofertei egale, in plic inchis si se va declara castigatoare oferta cu pretul cel mai mic.1) Durata contractului se poate prelungi fara modificarea pretului, prin act aditional, in cazul prelungirii datei de implementare a Proiectului finantat.2) Conditia obligatorie impusa ofertantilor este reprezentata de vizitarea amplasamentelor in vederea culegerii tuturor informatiilor necesare pentru elaborarea ofertei. Ofertantii au obligatia sa transmita o solicitare in scris catre AC prin care sa solicite permisiunea de vizitare a amplasamentelor si asigurarea reprezentantului AC. La final reprezentantul ofertantului (imputernicit prin document emis de acesta) si reprezentul autoritatii contractante vor incheia un PV (Formularul 16.) care va fi atasat la oferta.Vizita in teren se va face numai in zilele lucratoare, pana cu 5 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor (in acest sens ofertantii vor transmite solicitarea pe fax cel tarziu cu 7 zile inainte de data limita de depunere a ofertei).Ofertantii care nu se pot prezenta la data ce va fi stabilita de autoritatea contractanta pentru vizitarea amplasamentului pot face vizita pe cont propriu si atunci vor intocmi un raport de vizita in teren pe care il vor inregistra la autoritatea contractanta si il vor depune ca dovada ca au vizitat amplasamentul
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Primaria municipiului Focsani
Adresa postala: str.Dimitrie Cantemir nr.1 bis, Localitatea: Focsani, Cod postal: 620098, Romania, Tel. +40 237215710, Email: [email protected], Fax: +40 237216700
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
17.10.2012 16:14
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer