Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Furnizarea si alimentarea cu carburanti de aviatie


Anunt de participare numarul 148972/23.01.2014
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
SCOALA SUPERIOARA DE AVIATIE CIVILA
Adresa postala: Gratioasanr. 13, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 013955, Romania, Punct(e) de contact: TRUTESCU STEFAN, Tel. +40 0212321143/01, Email: [email protected], Fax: +40 0212321142, Adresa internet (URL): www.aviationacademy.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
Altele: Altele (Pregatirea de specialitate a personalului pentru prestarea activitatilor aeronautice civile)
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Furnizarea si alimentarea cu carburanti de aviatie
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Aeroportul International Bucuresti Baneasa, Aerodromul Ploiesti Vest-Strejnicu, alte aeroporturi/aerodromuri din tara la cerere.
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 4 ani
Valoarea estimata fara TVA: 14, 665, 000RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: Se vor incheia anual contracte subsecvente. Cantitatile minime si maxine pentru fiecare tip de produs si care vor face obiectul unui contract subsecvent sunt: AVGAS 100 LL - min. 100000 L cu o valoare de aprox. 814698 lei, max. 300000 L cu o valoare de aprox. 2444094 lei; JET A1 - min. 100000 L cu o valoare de aprox. 407349 lei, max. 300000 L cu o valoare de aprox. 1222047 lei.
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Furnizarea si alimentarea cu carburanti de aviatie pentru aeronavele din dotarea Scolii Superioare de Aviatie Civila.
Se va livra benzina de aviatie AVGAS 100 LL(conform specificatie ASTM-D-87 si carburant de aviatie JET A1 (conform specificatiei ASTM-D-1655)
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
09131100-7 - Carburanti de tip kerosen (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Cantitatea necesara pentru durata acordului cadru este de 1.200.000 litri, respectiv 300.000 litri/an atat pentru AVGAS cat si pentru JET A1.
Valoarea estimata fara TVA: 14, 665, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
48 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Cuantumul garantiei de participare este de 0.25% din valoarea estimata a acordului cadru, respectiv 36662, 50 lei. Perioada de valabilitate a garantiei de participare este egala cu perioada de valabilitate a ofertei - 90 de zile de la termenul limita de depunere a ofertelor. Garantia de participare se va constitui conform tuturor optiunilor mentionate in art. 86 din H.G. 925/2006, iar dovada constituirii va fi prezentata cel mai tarziu la data si ora stabilita pentru deschiderea ofertelor; aceasta se va anexa la plicul ce contine documentele ofertei, dar neinclusa in plic. Echivalenta pentru o garantie de participare depusa in valuta se va face la cursul BNR din data anterioara datei limita de depunere a ofertelor cu 5 zile. In cazul in care s-a optat pentru constituirea garantiei prin ordin de plata, contul este RO74TREZ7015003XXX000034 deschis la Trezoreria Sector 1. In cazul depunerii unei contestatii pe care CNSC o respinge ca nefondata, se va retine contestatorului din garantia de participare suma de 9026, 50 lei. (art.278 indice 1 alin. 1 lit. c) din OUG nr.34/2006). Retinerea garantiei de participare se va face in conformitate cu prevederile legale in domeniul achizitiilor publice. Valoarea garantiei de buna executie este de 2% din valoarea contractului fara TVA. Garantia se va constitui prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul de stat si venituri proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta 1. - Declaratie privind eligibilitatea; Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in situatiile prevazute de art.180 din OUG 34/2006, declaratie completata in conformitate cu Formularul nr. 2.Cerinta 2. - Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute de art. 181 din OUG 34/2006-Declaratie completata in conformitate cu Formularul nr. 3, la care se va atasa certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea isi are sediul social privind plata obligatiilor la bugetul de stat sau echivalent, de unde sa rezulte ca nu are datorii scadente la nivelul lunii anterioare celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor. Nota: In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere, se accepta o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.Cerinta 3. - Certificat de participare la procedura cu oferta independenta(cf. Ordin ANRMAP Nr. 314/2010)-Certificat completat in conformitate cu Formularul nr. 4.Cerinta 4. - Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69 ind 1 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare - Formularul nr. 5.Cerinta 5. - 1. Declaratie privind calitatea de participant la procedura- Declaratie completata in conformitate cu Formular nr. 6.Persoane cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante: Director General-Sarbu Stefan, Economist - Marian Eteu membru cominie evaluare, Director Tehnic - Mihai Popa presedinte comisie evaluare, Inginer aviatie- Laurentiu Manole membru comisie evaluare, Inginer aviatie- Gabriel Marcu membru rezerva comisie evaluare, Referent specialitate-Ana Maria Niculae membru comisie evaluare, Director Zbor-Zaporojanu Ioan membru comisie evaluare, Sef Birou-Paul Vente membru comisie evaluare, Consilier Juridic-Carmen Gheorghe membru comisie evaluare 1.-Certificat constatator ORC - Certificat constatator, eliberat de Oficiul Registrului Comertului, in original sau copie lizibila conforma cu originalul. Informatiile cuprinse in certificatul constatator trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator.Pentru persoanele fizice/juridice strainevor prezenta documente edificatoare care sa dovedeasca forma de inregistrare ca persoana fizica sau juridica, de atestare ori aparteneta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile din tara in care ofertantul/candidatul este stabilit.
2.- Autorizare AACR - Furnizorul va prezenta autorizarea emisa de Autoritatea Aeronautica Civila pentru distribuirea de produse aeronautice civile. Autorizarea agentilor aeronautici civili in domeniul aeroportuar se face conform cerintelor reglementarii aeronautice RACR-AD-AAH (Ordinul nr. 1245/06.10.2008)
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cifra medie de afaceri globala pe ultimii 3 ani - 2011, 2012, 2013
Bilant contabil la 30.06.2013 sau la 31.12.2013
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Se va completa Fisa de informatii generale in conformitate cu Formularul nr. 7. Pentru calculul echivalentei cifrei de afaceri exprimata in alta moneda se va lua in considerare cursul mediu anual lei/valuata cominicat de Banca Nationala a Romaniei.Prezentarea bilantului contabil in copie conforma cu originalul. Se pot prezenta si alte documente precum balanta de verificare la 31.12.2013
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista principalelor livrari de produse din ultimii 3 ani
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Se va completa Lista principalelor livrari de produse in conformitate cu Formularul nr. 8
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 28.02.2014 10:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
07.03.2014 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 07.03.2014 11:00
Locul: Scoala Superioara de Aviatie Civila - Sala de Consiliu - Str. Gratioasa, nr. 13, Sector 1, Bucuresti
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii operatorilor economici care depun oferta pe baza de imputernicire.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
In cazul in care procedura de atribuire este offline (cu sau fara etapa finala de licitatie electronica) si se constata ca ofertele clasate pe primul loc au preturi egale, se va solicita reofertarea in plic inchis, in vederea departajarii ofertelor.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
10 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta despre un act al autoritatii contractante considerat nelegal.(art. 256 indice 2 alin. 1 lit. a) si alin. 2 din OUG 34/2006
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
22.01.2014 11:17
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer