Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Furnizarea si distribuirea de mere elevilor din clasele I-VIII care frecventeaza invatamantul de stat si privat autorizat/acreditat din jud.Caras-Severin an scolar 2010-2011


Anunt de participare numarul 103656/10.07.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
JUDETUL CARAS-SEVERIN
Adresa postala:  Str. 1 Decembrie 1918, nr.1, Localitatea:  Resita, Cod postal:  320084, Romania, Punct(e) de contact:  VIORICA MOGOSIN, Tel. 0255216247, 0255211240/int.228, Email:  [email protected], [email protected], [email protected], Fax:  0255216247, Adresa internet (URL):  www.cjcs.ro, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Furnizarea si distribuirea de mere elevilor din clasele I-VIII care frecventeaza invatamantul de stat si privat autorizat/acreditat din jud.Caras-Severin an scolar 2010-2011
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Scolile cu clasele I-VIII din judetul Caras-Severin
Codul NUTS: RO422 - Caras-Severin
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Furnizarea si distribuirea de mere elevilor din clasele I-VIII care frecventeaza invatamantul de stat si privat autorizat/acreditat din jud.Caras-Severin an scolar 2010-2011
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
03222321-9 - Mere (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
4.401.990 bucati, fiecare elev va primi zilnic cate 1 mar cu greutate cuprinsa intre 90 gr si 150 gr.
Valoarea estimata fara TVA: 1, 056, 477.6RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
9 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
cuantumul garantiei de participare pt toate loturile este de 21.129, 55 lei, iar garantia de buna executie este de 5% din valoarea contractului
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Conform alocatiilor bugetare
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asocierea si subcontractarea se va face conform art.44 si art 45 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratiei privind eligibilitatea, Declaratiei privind neincadrarea in prevederile art. 181, Declaratiei privind calitatea de participant la procedura, Certificatul de atestare fiscala, eliberat de Directia Impozite si Taxe Locale al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea are sediul social, care sa ateste ca societatea ofertanta nu se inregistreaza cu debite la bugetul local, in original sau copie legalizata, valabil la data deschiderii ofertelor. Certificatul de atestare fiscala, eliberat de organul de administrare fiscala al unitati administrativ teritoriale de pe raza careia societatea are sediul social privind plata obligatiilor la bugetul general consolidat, in original sau copie legalizata, valabil la data deschiderii ofertelor, Certificatului constatator si a Certificatului de inregistrare emise de Oficiul Registrului Comertului/ autorizatie de functionare/altele echivalente, original sau copie legalizata.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Bilantul contabil pe anul precedent (2009), vizat si inregistrat de organele competente, scrisoare de bonitate
- istoricul incidentelor de plati inregistrat la instrumentele de debit (C.I.P.)
- informatii existente in baza de date a centralei riscurilor bancare C.R.B. (tip A)
- cazier fiscal
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
dovada detinerii de mijloace de transport care sa asigure integritatea merelor pana la destinatar. In cazul in care mijloacele de transport sunt inchiriate se va prezenta o copie dupa contractul de inchiriere, contract ce va avea o durata de valabilitate cel putin egala cu durata de desfasurare a contractului .
- dovada ca dispune de spatii de depozitare in proprietate, inchiriate sau cu contract de comodat pentru asigurarea pastrarii produselor in conditii de igiena. In cazul in care spatiile de depozitare sunt inchiriate se va prezenta o copie dupa contractul de inchiriere, contract ce va avea o durata de valabilitate cel putin egala cu durata de desfasurare a programului.
Lipsa mijloacelor de transport si a spatiilor de depozitare conform cerintelor este eliminatorie.
- experienta similara in distribuirea fructelor de minim un an. Ofertantul va prezenta documente din care sa rezulte indeplinirea a minim un contract de furnizarea fructelor.
- autorizatii sanitar-veterinare pentru mijloacele de transport si spatiile de depozitare, eliberate de institutia de resort.
- buletinul de analiza pentru fiecare lot de mere destinat programului de incurajare a consumului de fructe in scoli, privind continutul de pesticide, nitriti, nitrati sau alti contaminanti (in termen de valabilitate), eliberat de un laborator acreditat sau un laborator de referinta;
- dovada ca personalul angajat care manipuleaza produsele in timpul livrarii are cunostinte minime de igiena produselor agroalimentare sau instruite in acest sens si avand efectuat controlul medical periodic.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Se va organiza licitatie electronica pt imbunatatirea ofertei financiare intr-o singurarunda
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
2
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 23.08.2010 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
24.08.2010 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 24.08.2010 12:00
Locul: Consiliul Judetean Caras-Severin, Resita P-ta 1 Decembrie 1918 nr.1 cam 9
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Orice ofertant are dreptul de a fi prezent la sedinta de deschidere a ofertelor prin reprezentant imputernicit avand o copie dupa actul de identitate
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Curtea de Apel Timisoara
Adresa postala:  P-ta Tepes Voda nr.2A, Localitatea:  Timisoara, Cod postal:  300055, Romania, Tel. 0256-498092, Fax:  0256-498092
Organism competent pentru procedurile de mediere
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  str. Stravopoleos nr. 6 A, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 021-3104641, Fax:  021-3204642
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Consiliul Judetean Caras-Severin
Adresa postala:  P-ta 1 Decembrie 1918 nr 1, Localitatea:  Resita, Cod postal:  320084, Romania, Tel. 0255-211420, Fax:  0255-211127
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
08.07.2010 10:53
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer