Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Furnizarea si distribuirea de mere elevilor din clasele pregatitoare si I-VIII care frecventeaza invatamantul de stat si privat autorizat/acreditat din judetul Mehedinti, in anul scolar 2012 - 2013


Anunt de participare numarul 141502/17.01.2013
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
CONSILIUL JUDETEAN MEHEDINTI
Adresa postala: str. traian, nr. 89, Localitatea: Drobeta-Turnu Severin, Cod postal: 1500, Romania, Punct(e) de contact: ION MANEA, Tel. +40 372521151, Email: [email protected], Fax: +40 372521151, Adresa internet (URL): www.sejmh.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Furnizarea si distribuirea de mere elevilor din clasele pregatitoare si I-VIII care frecventeaza invatamantul de stat siprivat autorizat/acreditat din judetul Mehedinti, in anul scolar 2012- 2013
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: jud. Mehedinti
Codul NUTS: RO413 - Mehedinti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Furnizarea si distribuirea de mere elevilor din clasele pregatitoare si I-VIII care frecventeaza invatamantul de stat siprivat autorizat/acreditat din judetul Mehedinti, in anul scolar 2012- 2013
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
03222321-9 - Mere (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Numarul estimativ de elevi din clasele I-VIII care frecventeaza invatamantul de stat si privat autorizat/acreditat este de 22.681, conform adresei Inspectoratului Scolar Judetean Mehedinti
Pentru anul scolar 2012 ? 2013 - 22.681 elevix 89 zile scolare= 2.018.609 buca?i
Fiecare elev va primi cate 1 mar zilnic, avand greutatea de minim 100 grame.
Limita valorica zilnica este de 0, 2984 lei/zi/elev fara TVA (0.37 lei/elev/zi cu TVA), incluzand cheltuieli de transport, distributie si depozitare a merelor.
Valoarea estimata fara TVA: 577, 790.32RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
5 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Cuantumul garantiei de participare este de 5000 lei, iar perioada de valabilitate este de 90 de zile calendaristice de la data limita de primire a ofertelor si trebuie prezentata in original. Forma de constituire a garantiei de participare care va fi acceptata: Instrument de garantare in conditiile HG 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. Daca ofertantul se afla in situatia descrisa la art 278^1 din OUG 34/2006, aprobata cu modificarile si completarile ulterioare si autoritatea contractanta va solicita retinerea sumei de 4357.8 lei. Data la care se va face echivalenta leu/alta valuta este cu 5 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
buget local
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Declaratia privind eligibilitatea.Operatorul economic (lider, asociat, sustinator) trebuie sa completeze Declaratie privind eligibilitatea ?Formular anexat.2.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din Ordonanta de urgenta nr. 34/2006.Operatorul economic (lider, asociat) trebuie sa completeze ? Formularul anexat. In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular.De asemenea tertul sustinator va prezenta acest document in care va face referire numai la lit.a), c) indice 1 si d).3.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69?1 din Ordonanta de urgenta nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Operatorul economic (lider, asociat, subcontractant si /sau tert sustinator)trebuie sa completeze ? Formularul anexat Persoanele care detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante in ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt prezentate in continuare, depun aceasta declaratie: Presedinte ? IOAN ADRIAN DUICU, Vicepresedinte ? ADRIANA BADANOIU Vicepresednte ? GEORGESCU ALADIN GIGI, , Manea Ion ? Compartiment Achizitii Publice, consilierii judeteni: Alexe Virgil, Baboniu Nastasia Sanda, Mazilu Liviu, Balanescu Alexandru, Balu Marius, Biriboiu Oana Adriana, Dracea Florin Ionut, Draghici Adrian, Dumitrache Claudiu, Firu Stela, Floari Gheorghita, Manofu Silviu Eugen, Mazilu Ionela, Munteanu Marcel, Negru Ionica, Nicolicea Tiberiu Alin, Nicolicioiu Cristian Sorin, Nistorescu Sever Cristian, Nodit Andi, Piciorus Valentin Eugen, Popescu Doru, Scarlat Florin Dan, Sibinescu Ionut, Spataru Nelu Eugen, Steanta Dumitru Cosmin, Tatormi Valentin, Tufis Ion, Tutu Ecaterina).4.Declaratie privind calitatea de participant la procedura de achizitie.Operatorul economic (lider, asociat, subcontractant) va completa- Formularul anexat.5.Declaratia privind concordanta participarea la procedura cu regulile de concurenta - Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta. Operatorul economic (lider, asociat) trebuie sa completeze ? Formularul anexat.6.Certificat de atestare fiscala privind persoanele juridice eliberat de Ministerul Finamtelor Publice.7.Certificat fiscal privind impozitele si taxele locale in cazul persoanelor juridice eliberat de Primarie. NOTA referitoare la certificatele de la punctele 6 si 7: In cazul unei asocieri fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente. Certificatele de atestare fiscala vor fi prezentate in original, copie legalizata sau copie lizibila semnata si stampilata pentru conformitate cu originalul. Acesta trebuie sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Persoanele juridice straine vor prezenta orice document edificator pentru dovedirea eligibiltatii eliberate de autoritatile din tara de origine (certificate, caziere fiscale, alte documente echivalente) prin care sa dovedeasca ca si-au indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiile catre bugetul de stat si bugetul local inconfomitate cu cerintele autoritatii contractante. Certificatele trebuie sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. Documentele vor fi prezentate in traducere autorizata si legalizata in limba romana. Certificat constatator emis de oficiul registrului comertului care sa contina informatii ce trebuie sa fie reale la data limita de depunere a ofertelor (copie conform cu originalul) avand ca obiect de activitate furnizare de fructe.Certificat constatator emis de oficiul registrului comertului (copie conform cu originalul) avand ca obiect de activitate furnizare de fructe.In etapa evaluarii ofertelor , se vor prezenta documentele in original sau copie legalizata, se accepta si copie conforma cu originalul. In cazul unei asocieri, fiecare asociat are obligatia sa prezinte acest document. In cazul in care persoana care semneaza declaratiile/formularele nu este reprezentantul legal al operatorului economic, se va atasa o imputernicire pentru acesta.Pentru persoanele juridice/fizice straine, se vor prezenta documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta la din punct de vedere professional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este resident, in original sau copie conf. cu originalul.In etapa de evaluare se solicita doar ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea ocmunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, prezentarea pentru conformitate a documentului in original / copie legalizata.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii generale cu declararea cifrei de afaceri medii anuale in domeniul de activitate aferent obiectului contractului pe ultimii 3 ani - completare Formular nr. 8 .Cerinta minima: cifra medie anuala de afaceri pe ultimii 3 ani. Valoare minima a mediei cifrei de afaceri pe ultimii 3 ani sa fie de 1.000.000 lei.
Operatorul economic va decide ce documente prezinta pentru sustinereaindeplinirii cerintei de calificare.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Lista principalelor livrari de produse similare efectuate in ultimii 3 ani (prin raportare la data limita de depunere a ofertelor), continand valori, perioada de livrare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati.
Se va completa Formularul nr. 4 ? Declaratie privind lista principalelor livrari de produse similare in ultimii 3 ani.
In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular.Cerinta minima: Se va prezenta fisa de informatii privind experienta similara , astfel: Cerinta minima: indeplinirea si finalizarea, in ultimii 3 ani, a maxim 2 contracte care au avut ca obiect livrarea de mere, a carui valoare insumata sa fie de cel putin 500.000 lei, fara TVA;
- dovada ca dispune de un numar de minim 4 mijloace de transport care sa asigure integritatea merelor pana la destinatar.
- dovada ca dispune de spatiu de depozitare de minim 200 mp in judetul Mehedinti, autorizat pentru pastrarea merelor la temperaturi indicate de producatorinregistrat sanitar veterinar si pentru siguranta alimentelor, conform cerintelor Regulamentului CE nr.852/2004 privind igiena produselor alimentare.
- autorizatii sanitar-veterinare pentru mijloacele de transport si spatiul (spatiile) de depozitare, eliberate de institutia de resort.
- buletine de analiza pentru fiecare lot de mere destinat programului de incurajare a consumului de fructe in scoli, privind continutul de pesticide, nitriti, nitrati sau alti contaminanti (in termen de valabilitate), eliberat de un laborator acreditat sau un laborator de referinta;
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 27.02.2013 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
28.02.2013 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 28.02.2013 12:00
Locul: sala 18 sediul Consiliului Judetean Mehedinti
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
Este declarata castigatoare oferta cu pretul cel mai mic pentru produsele furnizate. In cazul in care ofertele clasate pe primul loc, in cadrul propunerii financiare, au acelasi pret minim, atunci in vederea atribuirii contractului se va solicita respectivilor ofertanti, pentru departajare, o noua propunere financiara in plic inchis, caz in care contractul va fi atribuit ofertantului a carui oferta financiara are pretul cel mai scazut.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
5 zile conform art 256 indice 2 din OUG 34/2006
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
CONSILIUL JUDETEAN MEHEDINTI - DIRECTIA JURIDICA
Adresa postala: Str Traian nr 89, Localitatea: Drobeta Turnu Severin, Cod postal: 220132, Romania, Tel. +40 0372521151, Email: [email protected], Fax: +40 0372521151
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
15.01.2013 11:50
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer