Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Furnizarea si distributia zilnica a produselor lactate si de panificatie pentru elevii din clasele I-VIII si copii prescolari, din invatamantul de stat si privat, in orasul Hirlau, judetul Iasi, pentru anul scolar 2009-2010


Anunt de participare numarul 84664/17.08.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
ORASUL HIRLAU (CONSILIUL LOCAL AL ORASULUI HIRLAU)
Adresa postala: Str. Musatini, nr. 1, Localitatea: Harlau, Cod postal: 705100, Romania, Punct(e) de contact: SAVA CARMEN, Tel.0232 720412, Email: [email protected], Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Furnizarea si distributia zilnica a produselor lactate si de panificatie pentru elevii din clasele I-VIII si copii prescolari, din invatamantul de stat si privat, in orasul Hirlau, judetul Iasi, pentru anul scolar 2009-2010
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: La sediul scolilor si gradinitelor din orasul Hirlau judetul Iasi, conform anexei.
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Furnizarea si distributia zilnica a produselor lactate si de panificatie pentru elevii din clasele I-VIII si copii prescolari, din invatamantul de stat si privat, in orasul Hirlau, judetul Iasi, pentru anul scolar 2009-2010.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
15511210-8 - Lapte UHT (Rev.2)
15511100-4-Lapte pasteurizat (Rev.2)
15811000-6-Produse de panificatie (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
LOT 1 lapte UHT, lapte pasteurizat in ambalaje de 200g/unitate :1982 elevi si prescolari x 175 zile = 346.850 portii / an scolar 2009-2010
LOT 2 cornuri, batoane, biscuiti in ambalaje de 80g/unitate :1982 elevi si prescolari x 175 zile = 346.850 portii / an scolar 2009-2010Valoarea estimata fara TVA: 328709, 745 RON
Valoarea estimata fara TVA: 328, 709.75RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
175 zile incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
garantie de participare la licitatie - lot 1 produse lactate - 4380 lei, lot 2 produse de panificatie 2200 lei. Garantia de buna executie - 10% din valoarea contractului fara TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
bugetul local. bugetul autoritatii contractante nu poate depasi 0, 65 lei/ portie / zi fara TVA pentru lapte UHT, si 0, 30 lei/portie/zi pentru produse panificatie
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere legalizata
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate- Declaratie privind eligibilitatea, - certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile la plata a impozitelor si taxelor catre stat, inclusiv a celor locale- declaratie privind calitatea de participant la procedura - certificat constatator emis de Oficiul registrului comertului /
- autorizatia de functionare, precum si orice alt act , document considerat edificator , necesar pentru dovedirea apartenentei la categoria profesionala impusa pentru indeplinirea contractului
pers jurifdice straine - Documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional din care sa rezulte ca are obiectul de activitate necesar pentru indeplinirea contractului
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate- Bilanturile contabile pe anii 2006, 2007, 2008, vizate si inregistrate de organele competente.
- fisa de informatii generale privind cifra de afaceri pe ultimii 3 ani
- Scrisoare de bonitate bancara care cuprinde indicatorii: rata serviciului datoriei, solvabilitate si lichiditate curenta.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate- Fisa de informatii privind experienta similara - Prezentarea unui contract de furnizare produse de panificatie sau lactate impreuna cu recomandarea ( in original ) din partea beneficiarului;
-Sa aiba cel putin un an vechime de productie si / sau distributie a produselor alimentare;
- Sa fie producator si /sau distribuitor autorizat al produselor solicitate; sa detina licenta de fabricatie pentru activitatile desfasurate (copie dupa licenta de fabricatie);
- Sa dispuna de suficiente mijloace de transport si/sau distributie si autovehicule speciale autorizate, termoizolante, dotate cu instalatii frigorifice (pt lapte), (min 4 bc.) (copie dupa fisa mijloacelor fixe);
- sa dispuna de spatii de depozitare pentru asigurarea pastrarii produselor de panificatie sau lactate la temperatura indicata de producatori (copie dupa fisa mijloacelor fixe );
- Sa dispuna de personal calificat. Se vor specifica certificate/diplome de absolvire care sa ateste calificarea acestora - Se va prezenta contractul cu medicul de medicina muncii in vederea supravegherii starii de sanatate a personalului angajat.
- Procese verbale de constatare a conditiilor igienico-sanitare din partea Directiei de Sanatate Publica Iasi privind conditiile de functionare.
- Buletine de analiza eliberate de catre un laborator autorizat privind calitatea si compozitia produselor lactate si panificatie - Documente de inregistrare a unitatilor si documente de inregistrare pentru mijloacele de transport autorizate - Adrese din partea Directiei Sanitar Veterinare care sa ateste conditiile de functionare.
- sa aiba sistemul HACCP implementat si functional
- Buletine de analiza pentru materia prima si produsul finit.
- Autorizatii sanitar veterinare pentru unitati si autorizatii sanitar veterinare pentru mijloacele de transport
- Licente de fabricatie pentru produsele ofertate (produse lactate, de panificatie), eliberate de Ministerul Agriculturii si Alimentatiei;
- Declaratie privind dotarile specifice, utilaje, echipamente tehnologice, laboratoare si alte mijloace fixe .
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Autoritatea contractanta va organiza o singura runda de licitatie electronica de o zi.
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
9562/10.08.2009
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 24.08.2009 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
27.08.2009 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 27.08.2009 12:00
Locul: La sediul autoritatii contractante
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: str.stravopoleos nr.6, Romania, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.0213104641, Email: [email protected], Fax: 0213104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Tribunalul Iasi
Adresa postala: Adresa: Str. A. Panu, Nr. 25, Iasi, Localitatea: Iasi, Cod postal: 700024, Romania, Tel.0232-260600, Email: [email protected]
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
In termen de 10 zile de la data luarii la cunostinta de catre contestator al actului pe care acesta il considera nelegal
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Orasul Hirlau
Adresa postala: str. Musatini, nr. 1, jud. Iasi, Localitatea: Hirlau, Cod postal: 705100, Romania, Tel.0232720412, Email: [email protected], Fax: 0232720412
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
17.08.2009 11:31
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer