Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Furnizarea si distributia zilnica a produselor lactate si de panificatie pentru elevii din clasele I - VIII si copii prescolari, din invatamantul de stat si privat, in judetul Botosani pentru anul scolar 2009 - 2010.


Anunt de participare numarul 81494/04.07.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
JUDETUL BOTOSANI
Adresa postala: Piata Revolutiei nr.1-3, Localitatea: Botosani, Cod postal: 710236, Romania, Punct(e) de contact: Antonela Patrascu, Tel.0231/514712, int.4111, 4141, 4181, In atentia: d-nei director executiv Antonela Patrascu, Email: [email protected], [email protected], [email protected], Fax: 0231/514715, Adresa internet (URL): www.cjbotosani.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Furnizarea si distributia zilnica a produselor lactate si de panificatie pentru elevii din clasele I - VIII si copii prescolari, din invatamantul de stat si privat, in judetul Botosani pentru anul scolar 2009 - 2010.
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Scolile cu clasele I IV si V- VIII, gradinitele din judetul Botosani
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Furnizarea si distributia zilnica a produselor lactate si de panificatie(pachet) pentru elevii din clasele I - VIII si copii prescolari, din invatamantul de stat si privat, in judetul Botosani pentru anul scolar 2009 2010 in cele sapte zone. Pachetul va include si transportul la scoli si gradinite.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
15500000-3 - Produse lactate (Rev.2)
15811000-6-Produse de panificatie (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
nr. de elevi si prescolari :58.168
Valoarea estimata fara TVA: 10, 006, 352RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
175 zile incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
garantii de participare: -zona I: 33.344, 00 lei;
-zona II: 17.729, 00 lei;
-zona III: 8.911, 00 lei;
-zona IV: 12.035, 00 lei;
-zona V: 10.531, 00 lei;
-zona VI: 7.364, 00 lei;
-zona VII: 10.149, 00 lei.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
OUG nr. 96/2002, Regulamentul din 29 august 2002 de aplicare a Ordonantei de urgenta a Guvernului nr. 96/2002, OUG nr. 95/2008 si legea bugetului pe anul 2009.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere/subcontractare legalizata
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-declaratie privind eligibilitatea-form. 12A;
-declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181-form. 12B; - certificate valabile la data deschiderii ofertelor, de la D.G.F.P. si Primarie;
-declaratie privind calitatea de participant la procedura-form. 12C; - certificat constatator de la ORC;
- certificat constatator de la ORC din care rezulta ca operatorul este autorizat sa desfasoare activitatea de producere si de distributie a produselor de panificatie si lactate.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- informatii generale-Anexa nr. 2;
- bilanturile pe anii 2006, 2007, 2008 insotite de conturile de profit si pierdere; - scrisoare de bonitate financiara la zi eliberata de o banca;
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-declaratie privind principalele livrari de produse in ultimii 3 ani conform Formularului nr.12D si Lista cuprinzand principalelor livrari de produse in ultimii 3 ani;
-exp similara Form B 3.1.-Formular 12H si Lista cuprinzand cantitatile de utilaje, instalatii si echipamente tehnice;
-dotarea cu personal de specialitate (conducere si executie) disponibil pentru realizarea prezentului contract Formular 12I;
-dotarea cu mijloace de transport autorizate pentru realizarea prezentului contract.Ofertantul va demonstra ca dispune de mijloace de transport si distributie (autovehicule speciale termoizolante, sau dotate cu instalatii frigorifice in cazul furnizarii de lapte pasteurizat, autorizate legal, minim 7 autovehicule / judet). Pentru un lot minim 1 autovehicul;
-declaratie pe propria raspundere prin care ofertantul isi asuma raspunderea respectarii regulilor obligatorii referitoare la conditiile de munca si de protectie a muncii;
-documente, valabile, din care sa rezulte calitatea de agent economic autorizat: licenta de fabricare, STAS-uri proprii de fabricatie in conformitate cu legislatia in vigoare, laborator de analize acreditat sau contract de prestari servicii autorizat;
-Autorizatie Sanitar Veterinara si pentru siguranta alimentelor valabila pentru produse lactate;
-Inregistrare Sanitar Veterinara si pentru siguranta alimentelor valabila pentru paine si produse de panificatie;
-Inregistrare Sanitar Veterinara si pentru siguranta alimentelor valabila pentru mijloacele de transport;
-Autorizatie sanitara eliberata de DSP conform Ordinului 117/2002 pentru mijloace de transport lapte si paine;
-Program de autocontrol vizat de DSVSA conform Regulamentului CE 2073/2005 si Regulamentului CE 1441/2007 pentru lapte siproduse lactate;
-Certificat ISO 9001/2002;
-Declaratie privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti si specializarea acestora Formularul 12G
-Declaratie privind asociereaFormularul D1
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
La licitatia electronica vor participa numai ofertantii selectati si introdusi in SEAP de comisia de evaluare. Imbunatatirea ofertelor la licitatia electronica se va face intr-o runda de o zi.
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
3
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 14.08.2009 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
17.08.2009 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 17.08.2009 10:00
Locul: Consiliul Judetean Botosani, cam. 420
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
reprezentantii imputerniciti ai firmelor participante
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliului National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str.Stravopoleus nr. 6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021/3104641, Email: [email protected], Fax: 021/3104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Suceava
Adresa postala: str. Stefan Cel Mare, nr.62, Localitatea: Suceava, Cod postal: 720062, Romania, Tel.0230/215383; 0230/216321, Fax: 0230/524022
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
10 zile de la data luarii la cunostinta de catre contestator despre un act al autoritatii contractante pe care acesta il considera nelegal.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul Juridic - Contencios din cadrul Consiliului Judetean Botosani
Adresa postala: Piata Revolutiei nr. 1-3, Localitatea: Botosani, Cod postal: 710236, Romania, Tel.0231/514712, Email: [email protected], Fax: 0261/514715, Adresa internet (URL): www.cjbotosani.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
02.07.2009 13:28
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer