Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - GRADINITA CU PROGRAM PRELUNGIT CU PATRU SALI DE CLASA SI DEPENDINTE UTILE


Anunt de participare numarul 55126/11.06.2008
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
SCOALA GENERALA NR.1 GRUIU
Adresa postala: COMUNA GRUIU, SATUL SILISTEA SNAGOVULUI, STRADA PESCARI NR.78, JUDETUL ILFOV, Localitatea: Gruiu, Cod postal: 077117, Romania, Punct(e) de contact: MIHAELA MURARITA, Tel.0213508010, Email: [email protected], Fax: 0213508010
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Educatie
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
GRADINITA CU PROGRAM PRELUNGIT CU PATRU SALI DE CLASA SI DEPENDINTE UTILE
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea, prin orice mijloace, a unei lucrari, conform cerintelor specificate de autoritatea contractanta
Locul principal de executare: GRUIU JUD. ILFOV
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
GRADINITA CU PROGRAM PRELUNGIT CU PATRU SALI DE CLASA DEPENDINTE UTILE , LOC DE JOACASI IMPREJMUIRE
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45214100-1 - Lucrari de constructii de gradinite (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
O GRADINITA
Valoarea estimata fara TVA: intre 3, 500, 000 si 4, 000, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
24 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
GARANTIE DE PARTICIPARE IN VALOARE DE 37000 LEI SI GARANTIE DE BUNA EXECUTIE IN PROCENT DE 10% DIN VALOAREA CONTRACTULUI DE LUCRARI
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
FONDURI ALOCATE DE LA Ministerul EDucatiei Cercetarii si Tineretului
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
ASOCIERE
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
declaratie privind eligibilitatea, Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr.34/2006 Certificatul de inregistrare fiscala eliberat de Oficiul Registrului Comertului, de pe langa instanta competenta, in copie legalizata sau xerocopie certificata pentru conformitate cu originalul cu semnatura si stampila din care sa rezulte adresa actuala si obiectul de activitate al societatii.
Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Camera de Comert si Industrie Nationala, valabil la data depunerii ofertei Documente edificatoarecare sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica saude inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional in conformitate cu prevederile legale din tara in care candidatul/ofertantul este rezident(pentru persoane straine)
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
BILANTUL ECONOMIC PE ULTIMII 3 ANI (2005, 2006, 2007) INFORMATII DESPRE CIFRA DE AFACERI
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
CIFRA MEDIE ANUALA DE AFACERI A CONTRACTANTULUI PRINCIPAL IN ULTIMII 3 ANI SA FIE CEL PUTIN EGALA CU 6000000LEI
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
LISTA PRINCIPALA LUCRARI ULTIMII 5 ANI, FISA DE EXPERIENTA SIMILARA , DECLARATIE PRIVIND ECHIPAMENTELE , INF. PRIVIND PERSONALUL, INF PRIVIND CONTRACTANTI , STANDARDE DE ASIGURARE A CALITATII
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
INCHEIEREA SI INDEPLINIREA IN ULTIMII 5 ANI A CEL PUTIN 3 CONTRACTE ALE CAROR OBIECTE AU FOST EXECUTAREA DE LUCRARI SIMILARE SI CARE AU AVUT O VALOARE EGALA SAU MAI MARE DE 1000000LEIDOCUMENTE CARE SA ATESTE CONFORMITATEA CU STANDARDELE SI NORMELE DE CALITATE IMPUSE DE UNIUNEA EUROPEANA: ISO 9001, ISO 14001, ISO 18001, SAU DOCUMENTELE ECHIVALENTE.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 15.07.2008 12:00
Documente de plata: DA
Pretul: 150 RON
Conditii si modalitate de plata: PRIN ORDIN DE PLATA RO19TREZ42123650171XXXXX TREZORERIA ILFOV
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
22.07.2008 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
120zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 22.07.2008 12:00
Locul: SCOALA NR 1 GRUIU
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
ORICE OFERTANT ARE DREPTUL SA PARTICIPE LA DESCHIDEREA OFERTELOR
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
consiliul national de solutionare a contestatiilor
Adresa postala: str.stavropoleos nr.6 sector 3, Localitatea: bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.0213104641, Email: [email protected], Fax: 0213104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
CONTESTATIA POATE fi depusa in cel mult 5 zile de la data luarii la cunostinta, in conditiile art67 alin 3 , OUG 94/2007
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
INSPECTORATUL JUDETEAN ILFOV - OFICIUL JURIDIC
Adresa postala: CALEA 13 SEPTEMBRIE NR 209 SECTOR 5, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 050722, Romania, Tel.0213173650, Email: [email protected], Fax: 0213173654, Adresa internet (URL): www.isjilfov.edu.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
09.06.2008 15:46
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer