Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Hrana pentru puiet de pastrav si pastrav consum


Anunt de participare numarul 101878/09.06.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
REGIA NATIONALA A PADURILOR - ROMSILVA
Adresa postala:  B-dul Magheru nr. 31, sect. 1 prin Directia Silvica Neamt, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  70164, Romania, Punct(e) de contact:  Daniel Vasile Robu, Tel. 021 317 10 05 int 215, Email:  [email protected], Fax:  021 317 10 05 int 229, Adresa internet (URL):  www.rosilva.ro, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Directia Silvica Neamt
Adresa postala:  str. V.A. Urechia nr. 24, Localitatea:  Piatra Neamt, Cod postal:  610100, Romania, Tel. 0233/211.696, Email:  [email protected], Fax:  0233/212.736
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Directia Silvica Neamt
Adresa postala:  str. V.A. Urechia nr. 24, Localitatea:  Piatra Neamt, Cod postal:  610100, Romania, Tel. 0233/211.696, Email:  [email protected], Fax:  0233/212.736
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Directia Silvica Neamt
Adresa postala:  str. V.A. Urechia nr. 24, Localitatea:  Piatra Neamt, Cod postal:  610100, Romania, Tel. 0233/211.696, Email:  [email protected], Fax:  0233/212.736
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Regie autonoma
Activitate (activitati)
Altele: Silvicultura
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Hrana pentru puiet de pastrav si pastrav consum
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Pastravaria Stegioara - Ocolul Silvic Borca si Pastravaria Ceahlau - Ocolul Silvic Ceahlau din Directia Silvica Neamt
Codul NUTS: RO214 - Neamt
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Hrana pentru puiet de pastrav si pastrav consum.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
15711000-5 - Hrana pentru pesti (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
35.260 kg hrana pentru puiet de pastrav si pastrav consum, conform caietului de sarcini
Valoarea estimata fara TVA: 186, 500RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
2.000 lei garantia de participare.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fonduri de productie.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asocierea.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
a.Formular ?Informatii generale?;
b.Formular ?Declaratie privind eligibilitatea?;
c.Formular ?Declaratie privind calitatea de participant la procedura?;
d.Formular ?Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181?;
e.Certificat de atestare fiscala privind achitarea obligatiilor exigibile catre bugetul de stat si catre bugetele asigurarilor sociale de stat (sanatate, pensii, somaj), eliberat de Directia Generala a Finantelor Publice si Controlul Finantelor de Stat cu maxim 30 zile inainte de data deschiderii ofertelor;
f.Certificat privind plata taxelor si impozitelor locale, eliberat de catre primaria locala cu maxim 30 zile inainte de data deschiderii ofertelor
a.Persoane juridice / fizice romane- Certificat constatator emis de catre Oficiul Registrului Comertului sau de catre Camera de Comert si Industrie;
b.Persoane juridice / fizice straine ? documente in traducere legalizata care dovedesc o forma de inregistrare ca persoana fizica sau juridica
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
a.Completare si prezentare formular ?Informatii generale?; ofertantul trebuie sa aiba o cifra medie pe ultimii 3 ani de cel putin 300.000 lei fara T.V.A
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
a.Formular ?Lista principalelor livrari de produse similare furnizate in ultimii 3 ani?;
b.Dovada ca a incheiat (semnat) si indeplinitin ultimii 3 ani cel putin un contract de furnizare de produse similare in valoare de minim150.000 lei, fara T.V.A., formular ?Experienta similara?;
c.copie contract respectiv;d.procesul verbal de receptie la terminarea livrarilor;
e.recomandarea benficiarului;
f.autorizatie pentru livrarea produselor eliberata de catre producator ;
g.aprobare sanitar - veterinara si pentru siguranta alimentelor a activitatii alimentare;
h.documentatie privind testarea hranei in ferme, din care sa rezulte factorul de conversie ? document eliberat de producator;i.Formularul ?Asigurarea tehnica propusa pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de furnizare?, inclusiv pentru asigurarea transportului produselor la subunitatile beneficiare ale Directiei Silvice Neamt;j.Prezentare proiect de contract insusit;
k.Formular ?Acord de subcontractare? - solicitat numai in cazul subcontractarii;
l.Formular ?Declaratie privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti si specializarea acestora? - solicitat numai in cazul subcontractarii,
m.Formular ?Informatii generale? din Sectiunea a III-aFORMULARE, pentru subcontractanti;
n.Formular ?Acord de asociere? - solicitat numai in cazul asocierii;
o.certificat emis de organisme independente care atesta respectarea standardului SR-EN-ISO 9001/2000 sau echivalent, de asigurare a calitatii produselor sau ISO 22000 HACCP sau echivalent, sistem de management al sigurantei alimentului, pentru producator.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 25.06.2010 14:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
28.06.2010 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
Pana la: 27.08.2010
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 30.06.2010 18:00
Locul: www.e-licitatie.ro
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii ofertantilor.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Curtea de Apel Bacau
Adresa postala:  str. Cuza Voda nr. 1, Localitatea:  bacau, Cod postal:  600274, Romania, Email:  [email protected], Fax:  0234/514.275
Organism competent pentru procedurile de mediere
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  str. Stavropoleus nr. 6, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Email:  [email protected], Fax:  021/310.46.42
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Directia Silvica Neamt
Adresa postala:  str. V.A. Urechia nr. 24, Localitatea:  Piatra Neamt, Cod postal:  610100, Romania, Tel. 0233/211.696, Email:  [email protected], Fax:  0233/212.736
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
09.06.2010 17:04
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer