Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Imbunatatirea accesului la reteaua rutiera europeana de transport TEN T7 in judetul Calarasi, prin reabilitarea si modernizarea DJ 201 B, km 19+000 - km 39+950, pe traseul limita judet Ialomita Valea Argovei si DJ 303, km 26+294 - km 48+278 pe t


Anunt de participare numarul 92165/22.12.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Consiliul Judetean Calarasi
Adresa postala: Str 1Decembrie 1918, nr1, Localitatea: Calarasi, Cod postal: 910019, Romania, Punct(e) de contact: Gabriel Dima, Tel.0242311302, Email: [email protected], Fax: 0242331609, Adresa internet (URL): www.calarasi.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
Altele: administratie publica
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Imbunatatirea accesului la reteaua rutiera europeana de transport TEN T7 in judetul Calarasi, prin reabilitarea si modernizarea DJ 201 B, km 19+000 - km 39+950, pe traseul limita judet Ialomita Valea Argovei si DJ 303, km 26+294 - km 48+278 pe traseul Valea Argovei Manastirea
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: DJ 201 B, km 19+000 - km 39+950 si DJ 303, km 26+294 - km 48+278
Codul NUTS: RO312 - Calarasi
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Imbunatatirea accesului la reteaua rutiera europeana de transport TEN T7 in judetul Calarasi, prin reabilitarea si modernizarea DJ 201 B, km 19+000 - km 39+950, pe traseul limita judet Ialomita Valea Argovei si DJ 303, km 26+294 - km 48+278 pe traseul Valea Argovei Manastirea
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45233000-9 - Lucrari de constructii, de fundatie si de imbracare a autostrazilor si a drumurilor (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
conform caietului de sarcini
Valoarea estimata fara TVA: 37, 135, 362RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
24 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
garantia de participare 500.000 lei
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
fonduri din buget propriu + fonduri FEDR + buget national
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asocierea se va legaliza la notariat in cazul castigarii licitatiei
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Formular 12A-declaratie privind eligibilitateaFormular 12B-declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art 181 din OUG34/2006Certificat fiscal privind plata taxelor si impozitelor la bugetul general consolidat - Agentia Nationala de Administrare Fiscala.Certificat fiscal privind plata taxelor si impozitelor la bugetul local.Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Camera de Comert si IndustrieCertificat unic de inregistrare emis de Oficiul National al Registrului Comertului
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
bilant contabil la 31.12.2008 vizat si inregistrat de organele competenteFisa informatii generale - cifra de afaceri medie anuala pe ultimii 3 ani sa fie de 40.000.000 leiIndicatorul de lichiditate generala (active circulante/datorii curente x 100) trebuie sa fie de minim 100%
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta obligatorie: - ofertantul are ca obiect de activitate - lucrari de constructii a drumurilor si autostrazilor.
experienta similara
Lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani - Formular 12 F1) Se solicita experienta in realizarea cu succes in ultimii 5 ani a unui contract de modernizare sau reabilitare sistem rutierin valoare de minim37.000.000 lei fara TVA.2) Se vor prezenta cel putin inca 2 recomandari cu calificativ FOARTE BINE, sau BINEpentru modernizare/ reabilitare sistem rutier.
- asigurarea calitatii SR EN ISO 9001/2001 sau ISO 9001/2008- asigurarea respectarii protectiei mediului CERTIFICAT ISO 14001- securitatea muncii OHSAS 18001/2004Resurse tehnice - Formular 12HDotarea minima necesara:
1) Statie de asfalt cu o capacitate de minim 150 t/h minim 1 buc.
2) Statia de betoanecu o capacitate de minim 50 mc/h la o distanta rutiera de maximum 50 km de punctele mediane ale celor doua tronsoane de drum ( DJ 201 B, km 19+000 - km 39+950 si DJ 303, km 26+294 - km 48+278)- minim 1 buc.
3) Vibrofinisor pentru asternerea asfaltului latime minim 3 m -minim 2 buc4) Echipament pentru sapaturi (excavator pe senile, autogreder, buldozer si incarcator)
- excavator pe senile minim 3 buc
- autovehicul cu senile (buldozer) minim 2 buc
- incarcator minim 6 buc- autogreder minim 3 buc
5) Cilindru compactor pentru imbracaminte rutiera(masa proprie peste 12 tone) minim 6 buc
6) Cilindru compactor pentru imbracaminte rutiera (masa proprie 6 12 tone) minim 6 buc
7) Autocisterna apa (capacitate 5 10 mc) minim 6 buc
8) Autobetoniere ( 5 9 mc) 6 buc
9) Autogudronator pentru emulsie- minim 3 buc
10) Autobasculante- minim 30 buc
autobasculantele trebuie sa aiba sarcina utila de minim 16 tone
11) Perie mecanica- minim 3 buc
12) Masina de marcat- minim 1 buc
13) Autospecializata pentru transport materiale minim 3 buc
14) Autospecializata transport persoane 1 buc
15) masina de frezat beton asfaltic minim 2 buc.
16) masina de frezat beton de cimentsau excavator tip PIKON minim 1 buc.17) Laborator de categoria II, autorizat minim 1 bucata.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Resurse umane - Formular 12 IDotarea minima cu personal de specialitate: - 1 director de proiect;
- 3 ingineri (subingineri) absolventi ai facultatii Cai Ferate, Drumuri si Poduri, vechime minim 5 ani, din care 1 inginer sef si 2 ingineri coordonatori sectoare;
- 2 sefi santier absolventi al facultatii Cai Ferate, Drumuri si Poduri vechime minim 10 ani-1 RTE atestat Ministerul Dezvoltarii Regionale si Locuintei, vechime minim 5 ani in domeniul drumuri-1 responsabil CQ atestat Inspectoratul de Stat in Constructii, in domeniul drumuri-1 responsabil AQ de catre organisme autorizate de certificare in domeniul calitatii, in domeniul drumuri.- 1 responsabil Protectia Muncii atestat conform legislatiei in vigoare;
- 1 sef statie betoane, autorizat Inspectoratul de Stat in Constructii;
- 1 sef statie asfalt, autorizat Inspectoratul de Stat in Constructii;
- 1 sef laborator, autorizat Inspectoratul de Stat in Constructii.Personalul de specialitate - director de proiect, inginer sef, sefi santier, ingineri coordonatori sectoare , trebuie sa fie angajati cu contract de munca cu norma intreaga.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
30%
Descriere: Componenta financiara
2.
punctaj tehnic
70%
Descriere: Pt=S. Cond+Proc.Tehn.+Manag.tr.+Gr. Exec
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Da
Anunt de intentie
Numarul anuntului in JO: 2009/S15-020920 din 23.01.2009
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 15.01.2010 09:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
15.01.2010 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 18.01.2010 11:00
Locul: consiliul judetean calarasi
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
iputerniciti ai ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): fonduri FEDR - POR 2007-2013 Axa prioritara 2 domeniul 2.1
VI.3) Alte informatii
Documentatia de atribuire cuprinde: a) Sectiunea I Caietul de sarcini; b) Sectiunea II - Fisa de date a achizitiei; c) Sectiunea III Clauze contractuale obligatorii (model de contract de lucrari); d) Sectiunea IV Formulare si modele;
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
cnsc
Adresa postala: str stavorpoleos nr.6 sect 3, Localitatea: bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.0213104641, Fax: 0213104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
curtea de apel bucuresti
Adresa postala: str. splaiul independentei nr.5, Localitatea: bucuresti, Cod postal: 050091, Romania, Tel.0213195183, Fax: 02123195181, Adresa internet (URL): www.cabuc.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
conform OUG 34/2006 art 256^2, 10 (zece) zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta despre un act al autoritatii contractante considerat nelegal.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
consiliul judetean calarasi
Adresa postala: str. 1 decembrie 1918 nr.1, Localitatea: calarasi, Cod postal: 910019, Romania, Tel.0242311301, Email: [email protected], Fax: 0242331609, Adresa internet (URL): www.calarasi.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
10.12.2009 14:29
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer