Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - IMPLANTURI CHIRURGICALE CONFORM CAIET DE SARCINI ANEXAT


Anunt de participare (utilitati) numarul 120413/30.04.2011
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Societatea Nationala de Gaze Naturale Romgaz S.A.
Adresa postala:  P-ta C.I.MOTAS NR.4, Localitatea:  Medias, Cod postal:  551130, Romania, Punct(e) de contact:  Serviciu Licitatii, Tel. 0269201940, In atentia:  Bolchis Cecilia, Email:  [email protected], Fax:  0269844184, Adresa internet (URL):  www.romgaz.ro, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
agent economic
Activitate (activitati)
- Prospectare ?i extragere a gazului ?i petrolului
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Foraj 5 sonde
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: Locatiile celor 5 sonde( Tabel 1)
Codul NUTS: RO126 - Sibiu
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Foraj 5 sonde
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45255500-4 - Lucrari de foraj si de explorare (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Foraj 5 sonde
Valoarea estimata fara TVA: 39, 408, 754.92RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
125 zile incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare ? 750.000 RON constituita conform documentatiei de atribuire. Garantia de buna executie - 5 % constituita conform documentatiei de atribuire.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Finantare: surse proprii. Plata facturilor se efectueaza in termen de 30 de zile de la data primirii lor de catre achizitor, cu o perioada de gratie de inca 30 de zile.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratia de eligibilitate. Declaratia privind neincadrarea in prevederile art.181 din OUG 34/2006. Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute de art.69^1 din OUG34/2006. Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta conform Ordinului ANRMAP nr.314/12.10.2010. Ofertantul trebuie sa prezinte certificate fiscale care sa ateste indeplinirea tuturor obligatiilor de plata a taxelor la bugetele locale si a impozitelor la bugetele de stat. Ofertantul va prezenta Certificatul de inregistrare. Declaratie pe proprie raspundere in conformitate cu Legea 346/2004.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Ofertantul va prezenta bilantul contabil la 31.12.2010. Ofertantul trebuie sa aiba o cifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani de min. 75.000.000 RON
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Inf gen, lucr din ultimi 5 ani: contr foraje cu adancimi>3000 m, Recomand, Decl dot specif, : a)certif de expertiz API, eliber de o inst specializ si autoriz, valab cel putin 6 luni, dupa depunerea of;b)Dotari suplim: b1)echip de masur si inreg a sarcinii la carlig, apas pe sapa, vit de rot(min6 param);
b2)pompe noroi-2 buc/instal foraj b3)min 2 site vibrat cu dubla misc;mud cleaner;Separat centrif de it si js viteza;b4) instal de foraj cu action independ;c)lista instal foraj cu tipul instal of; lista cu echip enum la pct. b1-b4;c1)declar priv disponibil la deschid of a 4 instal de for, simultan, echip complet ptr sap simultan a 4 sd;d)declar priv capacit of ca poate asig, ptr 4 instal de foraj, campusul cu c-ditii de cazare, sanitare, etc, in cf cu prev PMSM, incl baraca birouri si cazare pers operat in curtea sd;Autorit contrac isi rezerva dreptul de a verif/audita declar pe proprie raspund de la pct.c1 si d)ale ofert, ptr a constata ca instal de foraj si campus of nu sunt angajate in alte contr.Verif/audit se va derula prin spec ai autorit contrac, in 4 zile din 20 zile de verific a docum. Daca se constata neconf in declar de la pct c1si d), of va fi respinsa ca fiind neconf.e)Contr cu soc agreata de autorit de mediu ptr evac ape rezid, menajf)Contr cu soc agreata de autorit de mediu ptr evac si elimin detrit si fl uzate;g)Autoriz de furniz de la prodsape si fl de for si asigur serv afer.h) Lab atest Gr. II si pers specializ afer;Declar privind pers; Lista pers abil, ptr prim ajutor sau dovada scrisa ca pers care asig aceasta este certif;rezolv prinderi garnitura, accidente si complic.ISO 9001(echiv), ISO 14001(echiv), OH SAS 18001(echiv), atestat ANRM sau echiv, lista cu subcontrac.Pentru eventuale neclaritati rugam consultati doc de atribuire atasata prezentului nunt.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 10.06.2011 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
14.06.2011 10:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 14.06.2011 12:00
Locul: Medias, P-ta.. C-tin. I.Motas, nr. 4, Serv. Licitatii
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Comisia de evaluare a ofertelor si reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  str. Stavropoleos, nr. 6, Sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  010873, Romania, Tel. 0213104641, Fax:  0213104642, Adresa internet (URL):  [email protected]
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Termenul limita pentru depunerea contestatiilor este de 10 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta de catre contestator despre un act al autoritatii contractante pe care acesta il considera nelegal.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
SNGN Romgaz SA
Adresa postala:  P-ta C.I. Motas, nr. 4, Localitatea:  Medias, Cod postal:  551130, Romania, Tel. 0269201940, Fax:  0269844184, Adresa internet (URL):  www.romgaz.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
27.04.2011 15:31
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer