Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Implementarea si managementul proiectului de infiintare al SC Hidroenergetica SA


Anunt de participare (utilitati) numarul 94470/19.02.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
HIDROELECTRICA SA
Adresa postala: Str. Constantin Nacu nr.3, Sector 2, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 020995, Romania, Punct(e) de contact: Serviciul Achizitii, Tel.0213032513, In atentia: Laurean Cetatean, Email: [email protected], Fax: 0213032572, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Activitate (activitati)
- Electricitate
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Implementarea si managementul proiectului de infiintare al SC Hidroenergetica SA
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
11 - Servicii de consultanta pentru afaceri si management si servicii conexe
Locul principal de prestare: Sediul SC Hidroelectrica SA si sediile celorlalte companii care vor intra in componenta SC Hidroenergetica SA
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Se doreste achizitionarea serviciilor privind Implementarea si managementul proiectului de infiintare al SC Hidroenergetica SA
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
79410000-1 - Servicii de consultanta in afaceri si in gestionare (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Conform caietului de sarcini
Valoarea estimata fara TVA: 1, 500, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
2 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantie de participare: 30.000 lei, Garantie de buna executie a contractului 5% din valoarea contractului fara TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Surse Proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
a.) Declaratie privind situatia personala a ofertantului
b.) se solicita confirmarea privind plata taxelor si impozitelor la bugetul general consolidat prin prezentarea formularului tip, eliberat cu max. 30 de zile inainte de data deschiderii ofertelor, de Agentia Nationalade Administrare Fiscala din Ministerul Finantelor Publice, autoritatea competenta din Romania saudocumentul echivalent emis de autoritati competente din tara de origine sau din tara in care ofertantul este stabilitc.) se solicita confirmarea privind plata taxelor si impozitelor catre bugetele locale, prin prezentarea de documente emise de autoritatea administrativa locala
Certificat de inregistrare emis de oficiul registrului comertului, din care sa rezulte C.U.I/C.I.F. si J00/00/00, sau Certificat constatator, Din docmentele prezentate trebuie sa reiasa faptul ca operatorul economic are inscris obiectul de activitate in concordanta cu obiectul contractului ce urmeaza a fi atribuit.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
a.)Obligatii contractuale in desfasurare fata de alti beneficiari/clienti, daca exista.
b. )Declararea cifrei de afaceri pe ultimii 3 ani
Valoarea cifrei de afacerimedie multianuala, a operatorului economic pe ultimii trei ani , respectiv pentru2007, 2008, 2009, sa fie mai mare decat 3.000.000 lei.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
a.)Declaratie privind lista principalelor prestari de servicii similare din punct de vedere al complexitatii, in domeniu, in ultimii 3 ani, aplicabil numai pentru contracte incheiate si indeplinite. Conditie minima : suma valorilor serviciilor prestate prezentate de catre operatorul economic ca dovada a experientei lui similare, sa fie mai mare decat valoarea estimata a serviciilor ce vor fi prestate, respectiv: 1.500.000 lei
b.)Declaratie privind echipamentele tehnice si specializate de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractuluic.)Declaratie privind asigurarea de specialisti autorizati sa asigure suport tehnic pentru fiecare din componentele ce fac obiectul acestei proceduri, mentionate in Caietul de sarcini .Ofertantul trebuie sa asigure o echipa de specialisti adaptata complexitatii proiectului care sa fie acreditati atat la nivel national cat si la nivel international:
-Echipa propusa trebuie sa aiba cel putin 2 membri acreditati de catre ANEVAR-Echipa propusa trebuie sa aiba cel putin 5 membri acreditati de catre Camera Auditorilor Financiari din Romania (CAFR), de catre ACCA sau alte organisme internationale similare.
-Echipa propusa trebuie sa includa cel putin 2 consultanti fiscali, membri ai Camerei Consultantilor Fiscali
Se vor prezenta CV-urile si copii de pe orice act doveditor al studiilor de specialitate ale persoanelor din echipa propusaOfertantul trebuie sa asigure o echipa de specialisti care sa includa:
-Specialisti cu experienta de minim trei proiecte de evaluare in sectorul energetic.
-Specialisti cu experienta de minim cinci proiecte in auditul situatiilor financiare ale unor societati din sectorul energetic.-Specialisti cu experienta in minim trei proiecte similare de fuziune a unor societati comerciale..
d.)Recomandari din partea altor beneficiari/clienti, aplicabil numai pentru contractesimilare finalizate .
Se vor prezenta minim 3 (trei) recomandari,
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 10.03.2010 08:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
10.03.2010 10:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 10.03.2010 11:00
Locul: Sediul Autoritatii contractante
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisiei de evaluare si reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National pentru Solutionarea Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr.6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030064, Romania, Tel.00213104641, Email: [email protected], Fax: 00213104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Bucuresti
Adresa postala: Str. Splaiul Independentei, nr. 5, sector 4, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050091, Romania, Tel.0213195180, Email: [email protected], Fax: 0213195181
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul Juridic al SC Hidroelectrica SA
Adresa postala: Str. Constantin Nacu, Nr. 3, sector 2, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 020995, Romania, Tel.0213032500, Fax: 0213032564, Adresa internet (URL): www.hidroelectrica.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
17.02.2010 13:31
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer