Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - IMPLEMENTAREA UNUI SISTEM TIC DE INTEROPERABILITATE


Anunt de participare numarul 93448/27.01.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
ORASUL EFORIE (CONSILIUL LOCAL EFORIE)
Adresa postala: STRADA PROGRESULUI NR. 1, Localitatea: Eforie Sud, Cod postal: 905360, Romania, Punct(e) de contact: Cecilia Cretu, Tel.0241/748633, In atentia: Cecilia Cretu, Email: [email protected], [email protected], Fax: 0241/748979, Adresa internet (URL): [email protected], Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
IMPLEMENTAREA UNUI SISTEM TIC DE INTEROPERABILITATE
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Primaria Orasului Eforie str.Progresului, nr.1, localitatea Eforie Sud, cod 905360, Judet Constanta, Romania
Codul NUTS: RO223 - Constanta
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
IMPLEMENTAREA UNUI SISTEM TIC DE INTEROPERABILITATE pentru proiectul "Cresterea interoperabilitatii sistemelor informatice in cadrul Primariei Orasului Eforie
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
48000000-8 - Pachete software si sisteme informatice (Rev.2)
72000000-5-Servicii IT: consultanta, dezvoltare de software, internet si asistenta (Rev.2)
72100000-6-Servicii de consultanta pentru hardware (Rev.2)
72413000-8-Servicii de proiectare de site-uri WWW (World Wide Web) (Rev.2)
80500000-9-Servicii de formare (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
IMPLEMENTAREA UNUI SISTEM TIC DE INTEROPERABILITATE pentru proiectul "Cresterea interoperabilitatii sistemelor informatice in cadrul Primariei Orasului Eforie
Valoarea estimata fara TVA: 1, 840, 640RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
10 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de participare 2000 lei (se accepta orice instrument de garantare). Garantia de buna executie 8% din val ctr.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
finantare nerambursabila in baza contractului de finantare nr.163/322/08/12/2009 incheiat cu Ministerul Comunicatiilor si Societatii Informationale. bugetul de stat, bugetul local
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Mai multi operatori economici au dreptul de a se asocia cu scopul de a depune candidatura sau oferta comuna
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratii privind eligibilitateaDeclaratie privind calitatea de participant la procedura
Certificat constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului sau echivalent din care sa rezulte numele complet, sediul, persoanele autorizate/administratori; si codul/codurile CAEN aferente domeniului de activitate necesar pentru livrarea bunurilorsi prestarea serviciilor care fac obiectul licitatieiCertificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea isi are sediul social privind plata obligatiilor la bugetul de stat sau echivalent. Certificatul trebuie sa fie valabil la data deschiderii ofertelor.Certificat privind plata impozitelor si taxelor locale, valabil la data deschiderii ofertelor.Cazier judiciar pentru administrator(i) asa cum sunt mentionati in Certificatul Constatator precum si pentru persoana imputernicita (unde este cazul) ce semneaza declaratia referitoare la art.180 si art.181, respectiv Declaratie privind eligibilitatea.Cazier judiciar al companiei (pentru statele unde e aplicabil).
Se potprezenta si orice alte acte doveditoare (certificate) echivalente in conditiile art.182 din OUG nr.34/2006 modificata si completata
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii generale
Bilanturile contabile aferente exercitiilor financiare 2006, 2007, 2008, vizate si inregistrate de organele competente in conditiile art. 185 din OUG nr.34/2006, modificata si completata. Pentru ofertantii nerezidenti, in cazul in care pentru exercitiul financiar 2008 bilantul si anexele nu au fost inregistrate de organele competente, ofertantul va prezenta bilantul contabil, anexele la acesta si balanta de verificare contabila intocmita la 31.12.2008, insotite de raportul auditorilor financiari si contabili autorizati, sau de cenzorii societatii dupa caz, din care sa rezulte conformitatea, sub toate aspectele semnificative, a valorilor reprezentand activele circulante, datoriile curente si veniturile din exploatare reflectate in acestea.
Media profitului net al ofertantului (operator economic sau membrii asocierii de operatori economici impreuna) pe ultimii 3 ani (2006, 2007, 2008) trebuie sa fie pozitiva.
Media Cifrei de afaceri a ofertantului (operator economic sau membrii asocierii de operatori economici impreuna) pe ultimii 3 ani (2006, 2007 si 2008)trebuie sa fie mai mare de 2.000.000 RON.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lider de proiect; Administrator baza de date Consultant Senior pentru implementarea solutieide portal, Consultant Senior pentru administrarea serverului de aplicatii, Administrator infrastructura, cu experienta mentionata in documentatia anexata prezentului anunt.
Ofertantul trebuie sa dispuna de capabilitati pentru acordarea serviciilor de helpdesk / asistenta tehnica si suport clienti.
Ofertantul va face dovada finalizarii in ultimii 3 ani a minim 1 contract de prestari servicii cu o durata de minim 10 luni, al carui obiect a constat in migrarea de date si aplicatii sau integrarea aplicatiilor si care include o aplicatie pentru business intelligence si care sa fi avut in componenta un numar minim de 5 experti cheie.
Ofertantul va face dovada finalizarii in ultimii 3 ani a minim 1 contract, de livrare si instalare de infrastructura hardware de tip RISC sau CISC si stocare, in care participatia ofertantului pe zona specifica RISC sau CISC si stocare sa fie de minim 100000 de Euro fara TVA
Ofertantul va face dovada finalizarii in ultimii 3 ani a minim 3 contracte, la care participatia cumulata a ofertantului este de minim 200000 Euro fara TVA, contracte ce au presupus livrarea de echipamente hardware, dezvoltarea de aplicatii (analiza, design, dezvoltare si integrare) si instruire
Ofertantul va face dovada finalizarii in ultimii 3 ani a minim 2 contracte pe o componeta de portal, si minim un contract care include o componeta de business inteligence.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
55%
Descriere: Componenta financiara
2.
tehnice
45%
Descriere: conform tabelului de punctaj
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 02.03.2010 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
10.03.2010 12:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 10.03.2010 14:00
Locul: Primaria Orasului Eforie str. Progresului nr.1 Loc. Eforie Sud Jud. Constanta
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Comisia de evaluare a ofertelor, reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor, reprezentantii UCVAP
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Proiectul este finantat din fonduri structurale europene FEDR POS CCE 2007-2013, Axa Prioritara 3, Domeniul major de interventie 2, Operatiunea 2 Implementarea de sisteme TIC in scopul cresterii interoperabilitatii sistemelor informatice si asigurarii conexiunii broadband, acolo unde este necesar.
VI.3) Alte informatii
Sursa de finantare: Programul FEDR - Programul Operational SectorialCresterea Competitivitatii EconomiceBugetul de StatBugetul Local
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala: STR. Stavropoleos, nr. 6, sect 3, ,Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.0213104641, Fax: 0213104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
TRIBUNALUL CONSTANTA (SECTIA CONTENCIOS ADMINISTRATIV SI FISCAL)
Adresa postala: str. Traian nr.23, Localitatea: Constanta, Cod postal: 900743, Romania, Tel.0241551345, Email: [email protected], Fax: 0241619628
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Contestatie in cel mult 10 zile de la data luarii la cunostinta de catre contestator despre un act al autoritatii contractante pe care il considera nelegal
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
ORASUL EFORIE (BIROUL JURIDIC)
Adresa postala: str. Progresului nr. 1, Localitatea: Eforie Sud, Cod postal: 905360, Romania, Tel.0241748633, Fax: 0241748979, Adresa internet (URL): [email protected]
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
25.01.2010 14:40
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer