Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - ?Imprumut bancar pentru finantarea unor investitii publice de interes local ale Orasului Intorsura Buzaului?


Anunt de participare numarul 139343/04.10.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Orasul Intorsura Buzaului (Consiliul Local - Primaria orasului Intorsura Buzaului)
Adresa postala: Str. Mihai Viteazu, nr 173, orasul Intorsura Buzaului, judetul Covasna, Localitatea: Intorsura Buzaului, Cod postal: 525300, Romania, Punct(e) de contact: Daniel Mihail Ola, Tel. +40 267370337, Email: [email protected], Fax: +40 267370944, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
?Imprumut bancar pentru finantarea unor investitii publice de interes local ale Orasului Intorsura Buzaului?
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
6 - Servicii financiare: (a) Servicii de asigurare (b) Servicii bancare si de investitii
Locul principal de prestare: Judetul Covasna Orasul Intorsura Buzaului
Codul NUTS: RO123 - Covasna
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Contractarea unui imprumut bancar in suma 5.422.320 lei (1.200.000 ? curs de schimb 4, 5186 lei/?) pe o perioada de 20 ani, pentru realizarea investitiilor publice de interes local
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
66113000-5 - Servicii de acordare de credit (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Contractarea unui imprumut bancar in suma 5.422.320 lei (1.200.000 ? curs de schimb 4, 5186 lei/?) pe o perioada de 20 ani, pentru realizarea investitiilor publice de interes local
Valoarea estimata fara TVA: 4, 372, 838.71RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
240 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Cuantumul garantiei de participare este de 66.000 lei. Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare va fi de 12 luni de la data limita de depunere a ofertei.Modul de constituire a garantiei pentru participare: 1.scrisoare de garantie bancara in favoarea autoritatii contractante; in acest caz se va utiliza modelul indicat in Sectiunea Formulare;2.depunerea in numerar la caseria autoritati contractante;3.documente eliberat in conditiile legii de catre o societatea de asigurari;4.virament in contul autoritati contractante nr. RO40TREZ2565006XXX005000In cazul extinderii perioadei de valabilitate a ofertei, perioada de valabilitate a garantiei pentru participare va fi prelungita in mod corespunzator. Cuantumul garantiei de buna executie este de 5% din valoarea contractului. In cazul ofertantilor din categoria Intreprinderilor Mici si Mijlocii (facand dovada in acest sens prin prezentarea documentelor prevazute in Legea nr. 346/2004) garantia de buna executie se constituie in proportie de 50% din cuantumul precizat. 2. Garantia de buna executie a contractului se constituie prin scrisoare de garantie bancara sau de o societate de asigurarii (Formular 22), aceastea constituindu-se in anexa la contract sau prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale . In acest caz contractantul are obligatia de a deschide un cont la dispozitia autoritatii contractante, la Trezoreria Statului, in conformitate cu prevederile HG. 1045/2011. Suma initiala care se depune de catre contractant in contul astfel deschis nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din pretul contractului.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Or. Int. Buz. garanteaza rambursarea creditului si plata dobanzilor astfel Fondul de garantare Sf. Ghe. 80% 2 poiec. cu fin. europeana restul sumei prin veniturile propii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Da
Contractul intra in vigoare numai daca se va obtine avizul favorabil al Comisiei de Autorizare a Imprumuturilor Locale, in conformitate cu prevederile Legii finantelor publice locale nr. 273/2006 actualizata. Incheierea contractului se va realiza OUG 64/2007 actualizata.
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr. 1 Declararea eligibilitati prin Completarea Formularului nr. 12 A din Sectiunea a V-a ? Declaratie privind eligibilitatea;
Cerinta nr. 2 Neincadrarea in prevederile art.181 din O.U.G. 34/2006 prin Completarea Formularului nr. 12 B din Sectiunea a V-a ?
Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 din O.U.G. 34/2006 si
Formularului nr. 12 B1 din Sectiunea a V-a ? Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta
Cerinta nr.3 Neincadrarea in prevederile art.69 indice 1 din O.U.G. 34/2006 prin Formularului nr. 12 D din Sectiunea a V-a ? Declaratie
privind neincadrarea in prevederile art.69 indice 1 din O.U.G. 34/2006Persoanele cu functii de decizie din partea autoritati contractante sint:
1. Platon Stefan - presedinte comisie
2. Gheorghe Cornelia - membru
3. Gaitan Maria Magdalena - membru
4. Chelemen Ana - membru
5. Popica Alin - membru
6. Ola Daniel - secretar
7. Bancila Leca - primar
8. Gheorghe Cornelia - director economic
9. Maria Magdalena gaitan - secretarul primarie
10. Aioanei Teodora - consilier local
11. Bularca Gelu - consilier local
12. Buzea Constantin - consilier local
13. Iagar Constantin - consilier local
14. Iliuta Vasile - consilier local
15. Lunev Mircea Doru - consilier local
16. Modroiu Tiberiu - consilier local
17. Piri Gabriela Ioana - consilier local
18. Nitu Gheorghe - consilier local
19. Popica Aurel - consilier local
20. Preda Mihai - consilier local
21. Radu Neculai - consilier local
22. Todoran Florin Constantin - consilier local
23. Ungurean Gheorghe - consilier local
Cerinta nr. 4 Ofertantul nu va inregistra obligatii exigibile de plata la bugetul consolidat al statului si bugetul asigurarilor sociale, precum si la bugetul local prin prezentarea Certificate de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor fata de:
1. Bugetul de stat (bugetul consolidat, original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul), astfel incat acesta sa reflecte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depune oferta.
2. Bugetul local (original sau copie legalizata, sau copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul), astfel incat acesta sa reflecte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depune oferta.
3. Pentru persoanele straine : document similar emis de organele fiscale abilitate din tarile respective (in original sau copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul si in traducere legalizata), astfel incat acesta sa reflecte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depune oferta. Cerinta nr. 1 Prezentarea de documente care atesta dreptul de a exercita activitatea al carei obiect este aceasta procedura, pentru persoanele rezidente prin prezentarea urmatoarelor documente:
1. Certificat constatator emis de oficiul registrului comertului de pe Langa Tribunalul teritorial (prin care se va dovedi ca are ca activitate domeniul ce face obiectul contractului de servicii din prezenta documentatie). (original sau copie legalizata)
2. Autorizatie de functionare de la BNR3. Ofertantul trebuie sa faca dovada ca este abilitat pentru acordarea de credite in conformitate cu prevederile OUG 99/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
Cerinta nr. 2 Prezentarea de documente care atesta dreptul de a exercita activitatea al carei obiect este aceasta procedura, pentru persoanele nerezidente prin Documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident, precum si un Certificat de Rezidenta Fiscala (evitarea dublei impuneri), valabil pentru anul calendaristic in curs.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr. 1 Prezentarea de informatii generale
Cerinta nr. 2 Prezentarea bilanturilor contabile intocmite pentru exercitiile financiare pe ultimii 3 ani ( 2009, 2010, 2011), vizate si inregistrate de organele competente.
Cerinta nr. 3 Nivelul cifrei globala de afaceri medieanuala pe ultimii trei ani (2009, 2010, 2011) va fi de cel putin 8.500.000 lei.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Se va complecta formularul Lista principalelor prestari in ultimi 3 ani Formular 12 E (minim 1 caz)
Se va complecta un tabel cuprinzand obiectele contractelor valori, perioade de creditare si beneficiari.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
222222
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 15.11.2012 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
21.11.2012 11:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
12luni (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 21.11.2012 12:00
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Persoane autorizate" conf. art.33 alin.2 din HG nr.925/2006
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
Modul de departajare a ofertelor cu preturi egale clasate pe primul loc - Se solicita ofertantilor care au oferit cel mai mic pret o noua propunere financiara in plic inchis. Contractul va fi atribuit ofertantului a carui noua propunere financiara are pretul cel mai scazut.In vederea intocmirii ofertelor va punem la dispozitie urmatoareledocumente: -bugetul local pe anii 2010, 2011 si 2012-contul de executie pe anul 2009, 2010 si 2011-bilantul contabil pe anii 2009, 2010 si 2011Copia acestor documentele pote fi ridicata de la sediul Autoritatii contractante Primaria Orasului Intorsura Buzaului, str. Mihai Viteazu, nr. 173, jud. Covasna.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Primaria Orasului Intorsura Buzaului
Adresa postala: Str. Mihai Viteazu. nr. 173, Localitatea: Intorsura Buzaului, Cod postal: 525300, Romania, Tel. +40 267370337, Email: [email protected], Fax: +40 267370944
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
02.10.2012 12:49
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer