Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Imprumut bancar pentru finantatrea unor investitii publice de interes local ale Orasului Intorsura Buzaului


Anunt de participare numarul 141486/16.01.2013
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Orasul Intorsura Buzaului (Consiliul Local - Primaria orasului Intorsura Buzaului)
Adresa postala: Str. Mihai Viteazu, nr 173, orasul Intorsura Buzaului, judetul Covasna, Localitatea: Intorsura Buzaului, Cod postal: 525300, Romania, Punct(e) de contact: Daniel Mihail Ola, Tel. +40 267370337, Email: [email protected], Fax: +40 267370944, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Imprumut bancar pentru finantatrea unor investitii publice de interes local ale Orasului Intorsura Buzaului
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
6 - Servicii financiare: (a) Servicii de asigurare (b) Servicii bancare si de investitii
Locul principal de prestare: Orasul Intorsura Buzaului
Codul NUTS: RO123 - Covasna
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Contractarea unui imprumut bancar in suma de 2.062.420 lei pe o perioada 15 ani pentru realizarea investitiilor de interes local
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
66113000-5 - Servicii de acordare de credit (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Contractarea unui imprumut bancar in suma de 2.062.420 lei pe o perioada 15 ani pentru realizarea investitiilor de interes local
Valoarea estimata fara TVA: 1, 663, 241.94RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
180 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Cuantumul garantiei de participare este de 25.000 lei. Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare va fi de 90 zile de la data limita de depunere a ofertei. Modul de constituire a garantiei pentru participare: 1.scrisoare de garantie bancara in favoarea autoritatii contractante; in acest caz se va utiliza modelul indicat in Sectiunea Formulare; 2.depunerea in numerar la caseria autoritati contractante; 3.documente eliberat in conditiile legii de catre o societatea de asigurari; 4.virament in contul autoritati contractante nr. RO40TREZ2565006XXX005000 Trezoreria Sfantu Gheorghe cod fiscal 4404370. In cazul extinderii perioadei de valabilitate a ofertei, perioada de valabilitate a garantiei pentru participare va fi prelungita in mod corespunzator. Cuantumul garantiei de buna executie este de 5% din valoarea contractului. In cazul ofertantilor din categoria Intreprinderilor Mici si Mijlocii (facand dovada in acest sens prin prezentarea documentelor prevazute in Legea nr. 346/2004) garantia de buna executie se constituie in proportie de 50% din cuantumul precizat. 2. Garantia de buna executie a contractului se constituie prin scrisoare de garantie bancara sau de o societate de asigurarii (Formular 22), aceastea constituindu-se in anexa la contract sau prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale . In acest caz contractantul are obligatia de a deschide un cont la dispozitia autoritatii contractante, la Trezoreria Statului, in conformitate cu prevederile HG. 1045/2011. Suma initiala care se depune de catre contractant in contul astfel deschis nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din pretul contractului.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Or. Int. Buz. garanteaza rambursarea creditului si plata dobanzilor astfel Fondul de garantare Sf. Ghe. 80% 2 poiec. cu fin. europeana.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Da
Contractul intra in vigoare numai daca se va obtine avizul favorabil al Comisiei de Autorizare a Imprumuturilor Locale, in conformitate cu prevederile Legii finantelor publice locale nr. 273/2006 actualizata. Incheierea contractului se va realiza OUG 64/2007 actualizata.
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr. 1 Declararea eligibilitati prin Completarea Formularului nr. 12 A din Sectiunea a V-a ? Declaratie privind eligibilitatea;Cerinta nr. 2 Neincadrarea in prevederile art.181 din O.U.G. 34/2006 prin Completarea Formularului nr. 12 B din Sectiunea a V-a ?Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 din O.U.G. 34/2006 siFormularului nr. 12 B1 din Sectiunea a V-a ? Certificat de participare la licitatie cu oferta independentaCerinta nr.3 Neincadrarea in prevederile art.69 indice 1 din O.U.G. 34/2006 prin Formularului nr. 12 D din Sectiunea a V-a ? Declaratieprivind neincadrarea in prevederile art.69 indice 1 din O.U.G. 34/2006Persoanele cu functii de decizie din partea autoritati contractante sint: 1. Bancila Leca Primar - presedinte comisie2Platon Stefan Viceprimar - membru
3. Gheorghe Cornelia director economic - membru4. Gaitan Maria Magdalena secretarul primariei - membru5. Popica Alin - membru6. Ola Daniel - secretar7. Chelemen Ana - director administrativ8. Aioanei Teodora - consilier local9. Bularca Gelu - consilier local10. Buzea Constantin - consilier local11. Iagar Constantin - consilier local12. Iliuta Vasile - consilier local13. Lunev Mircea Doru - consilier local14. Modroiu Tiberiu - consilier local15. Piri Gabriela Ioana - consilier local16. Nitu Gheorghe - consilier local17. Popica Aurel - consilier local18. Preda Mihai - consilier local19. Radu Neculai - consilier local20. Todoran Florin Constantin - consilier local21. Ungurean Gheorghe - consilier localCerinta nr. 4 Ofertantul nu va inregistra obligatii exigibile de plata la bugetul consolidat al statului si bugetul asigurarilor sociale, precum si la bugetul local prin prezentarea Certificate de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor fata de: 1. Bugetul de stat (bugetul consolidat, original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul), astfel incat acesta sa reflecte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depune oferta.2. Bugetul local (original sau copie legalizata, sau copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul), astfel incat acesta sa reflecte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depune oferta.3. Pentru persoanele straine : document similar emis de organele fiscale abilitate din tarile respective (in original sau copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul si in traducere legalizata), astfel incat acesta sa reflecte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depune oferta, se accepta si o declaratie pe propria raspundere sau, daca in tara respectiva nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere, o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.. Cerinta nr. 1 Prezentarea de documente care atesta dreptul de a exercita activitatea al carei obiect este aceasta procedura, pentru persoanele rezidente prin prezentarea urmatoarelor documente: 1. Certificat constatator emis de oficiul registrului comertului de pe Langa Tribunalul teritorial (prin care se va dovedi ca are ca activitate domeniul ce face obiectul contractului de servicii din prezenta documentatie). (original/copie legalizata/copie "conform cu originalul")2. Autorizatie de functionare de la BNR conform Regulamentului BNR nr. 11/2007 modificat prin Regulamentele BNR nr. 1/2009, 4/2009, 15/2009, 17/2009 si 7/2011.
3. Ofertantul trebuie sa faca dovada ca este abilitat de catre BNR pentru acordarea de credite in conformitate cu prevederile OUG 99/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. Pentru persoanele nerezidente prin Documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident, precum si un Certificat de Rezidenta Fiscala (evitarea dublei impuneri), valabil pentru anul calendaristic in curs.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta: Nivelul cifrei globala de afaceri medie anuala din ultimii trei ani ( va fi de cel putin 3.000.000 lei.Se vor prezenta documente justificative in vederea indepliniri acestei cerinte.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Se va complecta formularul Lista principalelor prestari de servicii similare in ultimi 3 ani Formular 12 E (minim 1 caz) Se va complecta un tabel cuprinzand obiectele contractelor valori, perioade de creditare si beneficiari.
Se va prezenta cel putin un certificat/document emis sau contrasemnat de o autoritate ori de catre clientul privat beneficiar
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 28.02.2013 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
06.03.2013 11:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 06.03.2013 12:00
Locul: Primaria orasului Intorsura Buzaului, str, Mihai Viteazu, nr. 173, jud. Covasna, sala de sedinte
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Persoane autorizate" conf. art.33 alin.2 din HG nr.925/2006
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
Modul de departajare a ofertelor cu preturi egale clasate pe primul loc - Se solicita ofertantilor care au oferit cel mai mic pret o noua propunere financiara in plic inchis. Contractul va fi atribuit ofertantului a carui noua propunere financiara are pretul cel mai scazut.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Termenele de exercitare a caii de atac sunt cele prevazute la art. 2562 din OUG 34/2006
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Primaria Orasului Intorsura Buzaului
Adresa postala: Str. Mihai Viteazu, nr. 173, Localitatea: Intorsura Buzaului, Cod postal: 525300, Romania, Tel. +40 267370337, Email: [email protected], Fax: +40 267370944
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
14.01.2013 10:55
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer