Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Incaltaminte pentru personalul silvic-D.S. Caras-Severin


Anunt de participare numarul 112616/06.12.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
REGIA NATIONALA A PADURILOR - ROMSILVA
Adresa postala:  B-dul Magheru nr. 31, sect. 1, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  70164, Romania, Punct(e) de contact:  Daniel Vasile Robu, Tel. 021 317 10 05 int 215, Email:  [email protected], Fax:  021 317 10 05 int 229, Adresa internet (URL):  www.rosilva.ro, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
DIRECTIA SILVICA CARAS-SEVERIN
Adresa postala:  Str. Petru Maior, Nr. 69 A, Localitatea:  Resita, Cod postal:  320100, Romania, Tel. 0255216533, In atentia:  Mihai Bona, Mocanu Radu, Email:  [email protected], Fax:  0255222645
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Documentatia de atribuire este atasata anuntului de participare si este disponibila la adresa www.e-licitatie.ro
Adresa postala:  www.e-licitatie.ro, Localitatea:  RESITA, Cod postal:  320100, Romania, Punct(e) de contact:  Biroul Paza, Biroul Investitii, Tel. 0732850895, In atentia:  Mihai Bona, Mocanu Radu, Fax:  0255222645
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
DIRECTIA SILVICA CARAS-SEVERIN
Adresa postala:  Str. Petru Maior, Nr. 69 A, Localitatea:  RESITA, Cod postal:  320100, Romania, Punct(e) de contact:  Secretariatul Unitatii, Tel. 0732850895, In atentia:  Mocanu Radu, Fax:  0255222645
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
REGIE AUTONOMA
Activitate (activitati)
Altele: SILVICULTURA SI EXPLOATARI FORESTIERE
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Incaltaminte pentru personalul silvic-D.S. Caras-Severin
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Sediul Directiei Silvice Caras-Severin si al subunitatilor acesteia
Codul NUTS: RO422 - Caras-Severin
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitia consta in furnizarea a 608 perechi de incaltaminte pentru personalul silvic al D.S. Caras-Severin, conform descrierii din caietul de sarcini
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
18813300-4 - Incaltaminte de oras (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
608 perechi, conform descrierii din Caietul de sarcini
Valoarea estimata fara TVA: 107, 270RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
30 zile incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Se solicita garantie de participare in cuantum de 2000 de lei
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Surse proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Se permite asocierea
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- certificat de atestare fiscala, valabil la data deschiderii ofertelor, din care sa reiasa faptul ca ofertantul nu are datorii la bugetul de stat;
- certificat de atestare fiscala privind platataxelor si impozitelor labugetele localede pe raza unitatii administrativ teritoriale unde isi are sediul operatorul economic;
- certificat constatator emis de oficiul registrului comertului, valabil la data deschiderii ofertei, din care sa rezulte ca nu sunt facute mentiuni cu privire la Legea 85/2006 privind insolventa si capacitatea de plata si domeniul de activitate este conform cu cerintele documentatiei de atribuire;
- certificat de inregistrare emis de oficiul registrului comertului;
- declaratie pe propria raspundere precum ca ofertantul nu se afla in una din situatiile prevazute la art.180 si art.181 din OUG 34/2006, formulare din Sectiunea III: Formulare.
- declaratie pe propria raspundera ca ofertantul nu se incadreaza la prevederile art. 69^1 din O.U.G. 34/2006, formular din Sectiunea III: Formulare.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- FormularulInformatii generale cu declararea cifrei de afaceri pe ultimii 3 ani;
- situatii financiare la 31.12.2009, inregistrate si vizate de autoritatea competenta;
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Se solicita un nivel minim al mediei cifrei de afaceri pe ultimii 3 ani de 200000 lei.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Certificate care sa teste conformitatea produselor ofertate, care sa corespunda cu cerintele din caietul de sarcini;
- Formularul ?Declaratie privind lista principalelor livrari de produse similare in ultimii 3 ani? din Sectiunea III: Formulare si Lista principalelor livrari de produse similare in ultimii 3 ani -anexa La Formular, din care sa reiasa faptul ca ofertantul a indeplinit minimun contract de furnizare de produse similare in valoare de minim 100000 de lei;
-Recomandari de la alti beneficiari (minim 3);
-Autorizatie pentru livrarea produselor, in cazul in care furnizorul nu este producator;
-Declaratie referitoare la echipamentele tehnice si la masurile aplicate in vederea asigurarii calitatii;
-Lista cu personalul angajatcu contract de munca, pe specialitati, vizat de I.T.M;
-Formularul , ,Declaratie privind efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere? din Sectiunea III: Formulare;
-Document privind certificarea managementului calitatii (ISO 9001 sau echivalent), emis de un organism independent, valabil la data deschiderii ofertelor;
mostre ale produselor realizate conform caietului de sarcini, astfel:
- pantofi personal birou barbati marimea 43- pantofi personal teren barbati marimea 43
- pantofi personal birou femei marimea 38
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Un contract de furnizare de produse similare de minim 100000 lei in ultimii 3 ani.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 22.12.2010 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
23.12.2010 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
30zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 23.12.2010 14:00
Locul: Directia Silvica Caras-Severin, Str. Petru Maior, Nr. 69 A, Resita, Jud. Caras-Severin
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
Contractul este finantat din surse proprii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Tribunalul Judetean Caras-Severin
Adresa postala:  Str. Horea. nr. 2-4, Localitatea:  Resita, Cod postal:  320061, Romania, Tel. 0255212800, Email:  [email protected], Fax:  0255211554
Organism competent pentru procedurile de mediere
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  Str. Stavropoleos, Nr. 6, Sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  0300084, Romania, Tel. 0213104641, Email:  [email protected], Fax:  0213104642
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Directia Silvica Caras-Severin
Adresa postala:  Str. Petru Maior, Nr. 69 A, Localitatea:  Resita, Cod postal:  320100, Romania, Tel. 0255216533, Fax:  0255222645
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
06.12.2010 16:25
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer