Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Inchiderea depozitelor de deseuri urbane neconforme (Harsova, Cernavoda, Techirghiol, Murfatlar si Medgidia)


Anunt de participare numarul 144218/12.06.2013
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
JUDETUL CONSTANTA
Adresa postala: BD.TOMIS 51, Localitatea: Constanta, Cod postal: 900725, Romania, Punct(e) de contact: MIHAELA LUNGU, Tel. +40 241708413, Email: [email protected], Fax: +40 241488411, Adresa internet (URL): www.cjc.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Inchiderea depozitelor de deseuri urbane neconforme (Harsova, Cernavoda, Techirghiol, Murfatlar si Medgidia)
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: Judetul Constanta, Localitatile Harsova, Cernavoda, Techirghiol, Murfatlar si Medgidia
Codul NUTS: RO223 - Constanta
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Prezentul contract presupune inchiderea urmatoarelor depozite de deseuri urbane neconforme:
Obiect 1: INCHIDERE DEPOZIT NECONFORM MURFATLAR (BASARABI)
Depozitul urban neconform Murfatlar ocupa o suprafata totala de 3, 91 hectare si functioneaza din anul 1976 sub administrarea Primariei Basarabi. Dupa inchiderea acestuia, in urma relocarii deseurilor, suprafata acestuia va fi de 2, 40 ha cu un volum de deseu estimat la 99.700 m3.
Obiect 2: INCHIDERE DEPOZIT NECONFORM TECHIRGHIOL
Depozitul urban neconform Techirghiol ocupa o suprafata totala de 2, 00 hectare si functioneaza din anul 1960 sub administrarea Primariei Techirghiol. Dupa inchiderea acestuia, in urma relocarii deseurilor, suprafata acestuia va fi de 1, 66 ha cu un volum de deseu estimat la 61.729 m3.
Obiect 3: INCHIDERE DEPOZIT NECONFORM MEDGIDIA
Depozitul urban neconform Medgidia ocupa o suprafata totala de 3, 34 hectare. Dupa inchiderea acestuia, in urma relocarii deseurilor, suprafata acestuia va fi de 2, 23 ha cu un volum de deseu estimat la 117.835 m3.
Obiect 4: INCHIDERE DEPOZIT NECONFORMCERNAVODA
Depozitul urban neconform Cernavoda ocupa o suprafata totala de 1, 50 hectare si functioneaza din anul 1976 sub administrarea Primariei Cernavoda. Dupa inchiderea acestuia, in urma relocarii deseurilor, suprafata acestuia va fi de 0, 98 ha cu un volum de deseu estimat la 34.870 m3.
Obiect 5: INCHIDERE DEPOZIT NECONFORM HARSOVA
Depozitul urban neconform Harsova ocupa o suprafata totala de 2, 32 hectare si functioneaza din anul 1987 sub administrarea Primariei Harsova. Dupa inchiderea acestuia, in urma relocarii deseurilor, suprafata acestuia va fi de 1, 64 ha cu un volum de deseu estimat la 61.921 m3.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45262640-9 - Lucrari de ameliorare a mediului (Rev.2)
45112360-6-Lucrari de reabilitare a terenului (Rev.2)
45233228-3-Lucrari de constructii de acoperiri superficiale (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Obiect 1: INCHIDERE DEPOZIT NECONFORM MURFATLAR (BASARABI)
Depozitul urban neconform Murfatlar ocupa o suprafata totala de 3, 91 hectare si functioneaza din anul 1976 sub administrarea Primariei Basarabi. Dupa inchiderea acestuia, in urma relocarii deseurilor, suprafata acestuia va fi de 2, 40 ha cu un volum de deseu estimat la 99.700 m3.
Obiect 2: INCHIDERE DEPOZIT NECONFORM TECHIRGHIOL
Depozitul urban neconform Techirghiol ocupa o suprafata totala de 2, 00 hectare si functioneaza din anul 1960 sub administrarea Primariei Techirghiol. Dupa inchiderea acestuia, in urma relocarii deseurilor, suprafata acestuia va fi de 1, 66 ha cu un volum de deseu estimat la 61.729 m3.
Obiect 3: INCHIDERE DEPOZIT NECONFORM MEDGIDIA
Depozitul urban neconform Medgidia ocupa o suprafata totala de 3, 34 hectare. Dupa inchiderea acestuia, in urma relocarii deseurilor, suprafata acestuia va fi de 2, 23 ha cu un volum de deseu estimat la 117.835 m3.
Obiect 4: INCHIDERE DEPOZIT NECONFORMCERNAVODA
Depozitul urban neconform Cernavoda ocupa o suprafata totala de 1, 50 hectare si functioneaza din anul 1976 sub administrarea Primariei Cernavoda. Dupa inchiderea acestuia, in urma relocarii deseurilor, suprafata acestuia va fi de 0, 98 ha cu un volum de deseu estimat la 34.870 m3.
Obiect 5: INCHIDERE DEPOZIT NECONFORM HARSOVA
Depozitul urban neconform Harsova ocupa o suprafata totala de 2, 32 hectare si functioneaza din anul 1987 sub administrarea Primariei Harsova. Dupa inchiderea acestuia, in urma relocarii deseurilor, suprafata acestuia va fi de 1, 64 ha cu un volum de deseu estimat la 61.921 m3.
Valoarea estimata a contractului de achizitie publica de lucrari, a fost calculata avandu-se in vedere prevederile din devizul general aferent acestui obiectiv de investitie, respectiv: 2.3 Alimentare cu energie electrica 237.495, 26
4.1. Constructii si instalatii 29.698.775, 80
4.3. Utilaje si echipamente tehnologice cu montaj 3.079.320, 34 lei
5.1. Organizare de santier 483.148, 48 lei
5.3 Cheltuieli diverse si neprevazute 1.882.474, 37 lei;
Total: 35.381.214, 25 lei fara TVA
Valoarea estimata fara TVA: 35, 381, 214.25RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
15 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
GP se solicita in cuantum de 600.000 lei. Pentru GP constituita in alta mondeda decat leu, se va calcula la cursul leu/valuta comunicat de BNR din data data publicarii anuntului de participare. GP se va constitui prin virament bancar in contul nr. RO08TREZ2315006XXX000433 deschis la Trezoreria Municipiului Constanta sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori o societate de asigurari, cf. cu art. 86 alin.(1) din HG nr.925/2006. In conditiile in care un grup de operatori economici depune o oferta comuna, asociatii beneficiaza de prevederile Legii nr. 346/2004 , in conditiile in care fiecare membru al asocierii respecta conditiile de incadrare in prevederile legii anterior mentionate. Ofertele care nu sunt insotite de dovada constituirii garantiei pentru participare in cuantumul si forma precizate vor fi respinse ca inacceptabile. Nota: In cazul unei contestatii si Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor respinge contestatia inaintata de ofertant ca nefondata, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare in raport cu valoarea estimata a contractului, respectandu-se prevederile art. 278^1 alin. (1) lit. c) din OUG nr 34/2006 , respectiv 11.098, 12 lei . GP se va returna de catre autoritatea contractanta conform prevederilor art. 88 din H.G. 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare: 90 zile .In cazul depunerii de oferte in asociere, garantia de participare trebuie constituita in numele asocierii si sa mentioneze ca acopera in mod solidar toti membrii grupului de operatori economici. GP emisa in alta limba decat romana va fi prezentata in original si va fi insotita de traducerea autorizata in limba romana.(Formular nr. 1) Cuantumul garantiei de buna executie este de 10% din valoarea fara TVA a contractului fara TVA si se constituie conform art. 90 din HG 925/2006.Constituire: prin instrument de garantare conform art. 90 alin. (1) din HG 925/2006 sau prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale. Constit. prin retineri succesive din situatiile de plata, atunci garantia de buna executie se va constitui dupa cum urmeaza: contractantul are obligatia de a deschide un cont la dispozitia autoritatii contractante, conform prevederilor HG nr. 1045/2011. Returnarea garantiei de buna executie se va face conform art. 92din H.G. 925/2006. In cazul ofertantilor care se regasesc in categoria IMM cf Legii nr. 346/2004 (facand dovada in acest sens) garantia de buna executie se constituie in procent de 50% din cuantumul precizat in documentatia de atribuire. Ofertantul declarat castigator are obligatia de a constitui garantia de buna executie a contractului in conditiile de mai sus cel mai tarziu intermen de 15 zile de la data semnarii contractului. (Formular nr.2)
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Proiect finantat din Fonduri europene prin Programul Operational Sectorial MediuFondul European de Dezvoltare Regionala, buget de stat si local
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea preved art. 180 din OUG 34-2006, conform Formularului 4 Sectiunea III Formulare.2. Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art.181 din OUG 34/2006 actualiz., completata conform Formularului 4 din Sectiunea Formulare;declaratia privind neincadrarea in prevederile art. 181 lit. a), lit. c)^1 si lit. d) din O.U.G. nr. 34/2006 va fi prezentata si de tert sustinator, daca este cazul.3.Pentru persoane juridice/fizice romane: prezentare Certificat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor de plata la bugetul consolidat al statului, emis de Agentia Nationala de Administrare Fiscala - Directia Generala a Finantelor Publice Teritoriale de pe raza careia societatea ofertanta are sediul social si Certificat de atestare fiscala eliberat de Compartimentul Impozite si Taxe Locale de pe raza careia societatea ofertanta are sediul social, privind plata impozitelor si taxelor locale la bugetul local.Dovada achitarii taxelor se va face prin prezentarea formularelor tip emise de organismele competente care sa ateste plata obligatiilor exigibile de plata, in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Documentele se depun in cadrul ofertei in oricare dintre formele: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?;pentru persoane juridice/fizice straine: prezentare certificate eliberate de institutiile autorizate ale tarii de origine prin care sa dovedeasca faptul ca si-a indeplinit obligatiile exigibile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat si bugetul local, in conformitate cu legislatia interna a statului in care sunt stabiliti ofertantii.Documentele vor fi prezentate in limba de origine - in original/ copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, insotite de o traducerea autorizata a acestora si legalizata in limba romana.Documentele trebuie sa ateste indeplinirea obligatiilor exigibile de plata lunii anterioare celei in care se depun ofertele.Nota: In situatia in care din documentele solicitate reiese ca ofertantul se afla intr-una din stuatiile prevazute de art. 181 din OUG 34/2006, acesta va fi exclus de la procedura pentru atribuirea contractului.4.Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, completata conform Formularului 5 din Sectiunea Formulare.Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii: Constantinescu Nicusor Daniel, Darie Cristian, Dragomir Nicolae Cristinel, Belu Mariana, Titimeaua Ionut, Taicutu Felicia, Rancichi Sebastian Florin, Vasile Carmen-Florentina, Cenusa Titi, Vornicu Elena, Lungu Mihaela, Mihaiesi Gabriela, Boaca Mihaela, Blacioti Georgeta, Comanici Carmen, Badila Eduard Gabriel, Marin Raluca Alina, Tanasa Getuta, Simion Lucian, Pedestru Carmen Adriana Luminita, Ragalie Danut, Nache Ioan Mihai.Consilieri judeteni: Albu Ioan, Anghel Panait, Bedivan Dumitru, Carp Doina-Eufrosina, Crusoveanu Marian, Constantin Florian, Dumitrache Ion, Florea Dumitru, Fronescu Nicolae-Stelian, Fintina Ionut, Gavrila Florin-Tudor, Gheorghe Corina, Ioana Elena, Magiru Maria, Marin Laurentiu-Marius, Mascas Alexandru-Gabriel, Marcus Ioan, Mandila Gheorghe, Memis Baiazid, Mihaesi Gheorghe, Mocianu Sorin, Munteanu Petrica, Osman Fedbi, Panait Cornel, Peride Niculae, Prodan Ecaterina, Radu Ion, Slabu Gheorghe, Silaghi Eugen, Sponte Adrian-Doru, Teodorescu Atanasie, Tutuianu Marius-Horia, Ulmeanu Ciprian-George.Nota: Declaratia trebuie completata de catre Ofertant/Candidat/Ofertant asociat/Subcontractant/Tert sustinator.5.Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta conform Ordin ANRMAP nr. 314/2010, conform Formularului 6 din Sectiunea Formulare.6.Declaratie privind calitatea de participant conform Formularului 7 din Sectiunea Formulare. In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa indeplineasca aceasta cerinta. In cazul in care oferta este depusa de un grup de operatori economici, atunci oferta comuna trebuie sa cuprinda un acord preliminar de asociere.Pentru asocierese vor depune Informatii despre asociere si Acord preliminar de asociere cf. Formular 3 si Formular 3 A, Sectiunea Formulare Toate documente solicitate in cadrul acestei sectiuni pentru persoanele fizice/juridice romane se va permite depunerea acestora in oricare din formele original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? iar, pentru persoanele fizice/juridice straine documentele se prezinta in original/ copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? si vor fi insotite de traducerea autorizata in limba romana. Autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a solicita prezentarea acestor documente in original ofertantului ce urmeaza a fi declarat castigator sau, ori de cate ori sunt sesizate elemente de neclaritate cu privire la documentele prezentate.
Cerinta 1. certificat constatatorInformatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate: Pentru persoanele juridice romane documentele se prezinta in original, copie legalizata sau copie conforma cu originalul iar pentru persoanele juridice straine documentele se prezinta in original sau copie conforma cu originalul si vor fi insotite de traducere autorizata si legalizata.
Ofertantul trebuie sa fie legal constituit, sa nu se afle in nicio situatie de anulare a constituirii sale, sa aiba dreptul de a desfasura activitatea respectiva, iar activitatea sa-i fie autorizata de autoritatile competente.
Pentru persoanele juridice romaneDocumente de confirmare: - Prezentarea certificatului constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul Teritorial, din care sa rezulte obiectul de activitate al operatorului economic. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC. Informatiile cuprinse in acesta trebuie sa fie reale la data limita de depunere a ofertelor. Se va completa de catre ofertant / ofertant asociat / tert sustinator. In cazul asocierii unui grup de operatori economici in scopul depunerii unei oferte comune, cerintele privind situatia personala a ofertantului si capacitatea de exercitare a activitatii profesionale ( inregistrare ) trebuie sa fie indeplinite de fiecare asociat in parte.
Pentru persoanele juridice straine
Documente de confirmare:
- Prezentarea de documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, conforme legii tarii de rezidenta a operatorului economic. (se va verifica prin accesarea http: //ec.europa.eu/markt/ecertis/login.do)
- prezentarea Certificatului de Rezidenta Fiscala (evitarea dublei impuneri) sau o declaratie valabile pentru anul calendaristic in curs.
Cerinta 2
Atestat pentru proiectarea si executia de instalatii electrice tip B eliberat de ANRE (sau echivalent) cf. Ordin 24 / 2007.
Documente de confirmare: Se va prezenta certificatul de atestare sau documentul echivalent, valabil la data limita de depunere ofertei.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Bilanturile contabile aferente ultimilor 3 ani (2010, 2011, 2012, vizate si inregistrate la organele competente, in copie cu mentiunea ?conform cu originalul?, stampilate si semnate de ofertant.Pentru operatorii economici nerezidenti, in masura in care publicarea bilanturilor contabile nu este prevazuta de legislatia tarii de origine/tarii in care este stabilit operatorul economic, atunci acesta va prezenta alte documente edificatoare care sa
reflecte o imagine fidela a situatiei economice si financiare a operatorului economic. Documentele se vor prezenta insotite de traducerea autorizata si legalizata a acestora in limba romana.
Media cifrei de afaceri globale pentru ultimii 3 ani sa fie de minim 70.000.000 lei. Pentru echivalentul in lei al valorilor exprimate in alta valuta se va lua in considerare in considerare cursul mediu de referinta publicat de Banca Centrala Europeana pentru anul respectiv.
Ofertantul trebuie sa demonstreze la momentul semnarii contractului, va avea acces la sau are disponibile resurse reale, negrevate de datorii, linii de credit confirmate de banci ori alte mijloace financiare suficiente pentru a realiza cash-flow de executie a prezentului contract pentru o valoare de minimum 12.500.000 lei, pentru o perioada de 6 luni.
In cazul in care ofertantul isi demonstreaza situatia economica si financiara invocand si sustinerea acordata de catre o alta persoana (conform art. 186 din OUG 34/2006), atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, completat conform Formular nr. 8A, incheiat in forma autentica, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitie ofertantului resursele financiare invocate.Persoana ce asigura sustinerea financiara nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire conform prevederilor art. 180, art. 181 lit. a), c^1) si d) si art .69^1 din OUG 34/2006, cu toate modificarile si completarile ulterioare, prezentand in acest sens Formularul nr. 8B, Formularul nr. 5 si Formularul nr.4 (art. 180, art. 181 lit. a), c^1) si d).
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Prezentare documente solicitateInformatii generale conform Formular 8 din Sectiunea FormulareScrisoare din partea bancilor/societati finantatoare ca detine acces la finantare in suma 12.500.000 lei si pentru o perioada de 6 luni destinata acestui contract.Formular nr. 8A, Formularul nr. 8B, Formularul nr. 5 si Formularul nr.4 (art. 180, art. 181 lit. a), c^1) si d) ) din Sectiunea Formulare
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista a principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani, continand valori, perioade de executie, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati. Numarul de ani solicitati in vederea demonstrarii experinetei similare se va calcula prin raportare la data limita de depunere a ofertelor.
Experienta similara: Ofertantul trebuie sa fi executat / dus la bun sfarsit in ultimii 5 ani un contract avand ca obiect lucrari similare (de inchidere depozit/depozite neconforme a carui/ caror suprafata minima sa fie de cel putin 8.90 ha.Prin formularea ?lucrari executate/duse la bun sfarsit? se intelege:
?lucrari receptionate partial care sunt insotite de proces verbal de receptie partiala; sau
?lucrari receptionate insotite de proces-verbal la terminarea lucrarilor; sau
?lucrari receptionate insotite de proces-verbal de receptie finala
Ofertantul va prezenta pentru dovedirea experientei similare urmatoarele:
- fisa de experienta similara, certificari de buna executie din care sa rezulte experienta asa cum a fost solicitata, care sa indice beneficiarii, valoarea, perioada si locul executiei lucrarilor precum si daca lucrarile au fost executate in conformitate cu normele profesionale din domeniu si daca au fost duse la bun sfarsit.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala a operatorului economic poate fi sustinuta in conformitate cu art. 190 alin. (1), (2) si (3) din O.U.G. nr. 34/2006 aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificari si completari ulterioare.In cazul in care ofertantul isi demonstreaza capacitatea tehnica si profesionala invocand si sustinerea acordata de catre o alta persoana (conform art. 190 din OUG 34/2006), atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, prin prezentarea unui angajament ferm conform Formular nr. 9Ain forma autentica al persoanei respective, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitie ofertantului resursele tehnice si profesionale invocate si va prelua executia obligatiilor din contract. Persoana ce asigura sustinerea tehnica si profesionala nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire conform prevederilor art. 180, art. 181 lit. a), c^1) si d) si art .69^1 din OUG 34/2006, cu toate modificarile si completarile ulterioare, prezentand in acest sens Formular nr. 9B, Formular nr. 5 si Formularul nr.4 (art. 180, art. 181 lit. a), c^1) si d) ).
Informatii referitoare la personalul/organismul tehnic de specialitate de care dispune sau al carui angajament de participare a fost obtinut de catre candidat/ofertant, in special pentru asigurarea controlului calitatii. Personal cheie minim necesar: a) Manager de Proiect /Responsabil de contract / Sef santier /Coordonator de lucrare/ Team LeaderCerinte:
-diploma de Manager de Proiect emisa de o entitate acreditata conform prevederilor legale;
-experienta profesionala specifica in calitate de Manager de Proiect/Responsabil de contract / sef santier /Coordonator de lucrare/ Team Leaderpentru cel putin unproiect
-implicarea intr-un contract cu obiect similar actualului contract
Responsabil RTEpe domeniul constructii civileCerinte:
atestat profesional eliberat de institutiile abilitate, in valabilitate la data limita de depunere a ofertelor, in urmatoarele domenii:
- imbunatatiri funciare;
- constructii hidrotehnice
- constructii civile si industriale;
- drumuriNota: Pentru aceasta cerinta poate fi propus un singur expert RTE care indeplineste cerintele sau pot fi propusi maxim 4 experti RTE care cumulativ sa indeplineasca cerinta minima solicitata.
- 5(cinci) specialisti in montaj materiale geosinteticeexperienta specifica: minim un proiect finalizat avand obiect similar procedurii (inchidere depozit neconform/depozite neconforme sau impermeabilizare depozite de deseuri conforme)
Inginer instalalatii electrice atestat ANRE minim grad IIB pentru executie lucrari, valabil la data limita a depunerii ofertelor.
Expertii propusi pentru indeplinirea contractului pot fi angajati cu contract de munca ai operatorului economic care i-a propus, pot prezenta angajamente de participare-cf. prev. art. 188 alin.3 lit. b) din OUG 34/2006 sau pot fi persoane fizice autorizate angajate de acesta prin contract de prestari servicii pentru acest proiect.
Informatii referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea persoanelor responsabile pentru executia lucrarilor, cerinte: CV-uri care vor include informatii referitoare la experienta anterioara, incluzand detalii referitoare la proiectele realizate, perioadele , pozitia detinuta in cadrul echipei actuale, numele angajatorului, atributiile , numele si datele de contact ale persoanelor care pot confirma experienta similara. CV-urie vor fi insotite de toate documentele, diplome studii, certificatele, atestatele necesare dovedirii pregatirii profesionale conform rolului acordat in echipa. Nota: Persoanele nominalizate ca roluri cheie nu vor putea fi schimbate pe intreaga perioada a derularii contractului, cu exceptia situatiei in care persoana nominalizata inceteaza sa mai fie angajat al organizatiei Ofertantului.In cazul in care, membrii echipei propuse pentruindeplinirea contractului nu sunt angajati ai operatorului economic, acestia vor prezenta o declaratie de disponibilitate.
Declaratie referitoare la utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care poate dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari.
Informatii privind partea din contract pe care operatorul economic are eventual, intentia sa o subcontracteze.
Subcontractantul nu trebuie sa se afle in situatia prevazuta de art. 691 din OUG nr. 34/2006, sub sanctiunea excluderii din procedura de atribuire.
Implementarea Standardului de Management al Calitatii in conformitate cu SR EN ISO 9001 sau echivalent: Ofertantul va prezenta un certificat emis de un organism independent care atesta ca acesta are implementat, conform ISO 9001, un sistem de management al calitatii pentru activitatile care fac obiectul contractului ce urmeaza a fi atribuit.Se vor accepta si ofertanti care dovedesc ca raportul de audit a fost finalizat si din el reiese ca ofertantul va primi certificarea.Copie document, cu mentiunea "conform cu originalul".
Implementarea Standardului de Management de Mediu in conformitate cu SR EN ISO 14001 sau echivalent: Ofertantul va prezenta un certificat emis de un organism independent care atesta ca acesta are implementat, conform ISO 14001, un sistem de management de mediupentru activitati care fac obiectul contractului ce urmeaza a fi atribuit.
Se vor accepta si ofertanti care dovedesc ca raportul de audit a fost finalizat si din el reiese ca ofertantul va primi certificarea.Copie document, cu mentiunea "conform cu originalul".
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Prezentare Formular 9 si Anexa din Sectiunea III FormulareFisa de experienta similara, conform Formularului 10 din Sectiunea III Formulare .Documente solicitateAngajament ferm, conform Formular nr. 9ADeclaratie tert sustinator tehnic, conform Formular 9B, Formular nr. 5 si Formularul nr.4 referit. art. 180, art. 181 lit. a), c^1) si d) , din OUG 34/2006Lista personal responsabil cu executia contractului , conform Formularului 11 din Sectiunea III Formulare.Formularul 11 din Sectiunea III Formulare.Declaratie conform Formularului 11 din Sectiunea III Formulare.Declaratie conform Formularului 11 din Sectiunea III Formulare.Documente solicitate, CV conform Formularului 11A din Sectiunea III Formulare.Declaratie disponibilitate conform Formular 11B.Declaratie conform Formular 12 din Sectiunea FormulareDeclaratie conform Formular 17 din Sectiunea Formulare. Declaratie conform Formular 5 din Sectiunea Formulare.Documentul solicitat.Documentul solicitat.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 22.07.2013 14:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
30.07.2013 11:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 30.07.2013 12:00
Locul: Consiliul Judetean Constanta, Bd. Tomis nr. 51, Constanta, judetul Constanta, Romania
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Programului Operational Sectorial Mediu - Axa prioritara 2 ? ?Dezvoltarea sistemelor de management integrat al deseurilor si reabilitarea siturilor istorice contaminate?, Domeniul Major de Interventie 1 ? ?Dezvoltarea sistemelor integrate de management al deseurilor si extinderea infrastructurii de management al deseurilor?.
Tip de finantare: Program / ProiectProgram / Proiect: Programul Operational Sectorial de Mediu - POS Mediu
VI.3) Alte informatii
In cazul in care urmare a evaluarii ofertelor, vor fi mai multe oferte clasate pe primul loc cu preturi egale, se va solicita ofertantilor o noua propunere financiara in plic inchis, iar oferta care va avea pretul cel mai scazut se va clasa pe primul loc.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
10 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta, in conditiile OUG 34/2006, despre un act al autoritatii contractante considerat nelegal, cf art. 256^2 din OUG 34/2006
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul Achizitii, Consiliul Judetean Constanta
Adresa postala: Bd.Tomis nr.51, Localitatea: Constanta, Cod postal: 900725, Romania, Tel. +40 241488413, Email: [email protected], Fax: +40 241488411, Adresa internet (URL): www.cjc.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
07.06.2013 11:01
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer