Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Inchiderea depozitelor urbane neconforme in cadrul Proiectului ?Sistem de management integrat al deseurilor in judetul Hunedoara?.


Anunt de participare numarul 142745/29.03.2013
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
CONSILIUL JUDETEAN HUNEDOARA
Adresa postala: Deva, str. 1Decembrie 1918, nr.28, jud.Hunedoara, Localitatea: Deva, Cod postal: 330005, Romania, Punct(e) de contact: VIOREL ROTAR, Tel. +40 0254/213383, Email: [email protected], Fax: +40 0254/230030, Adresa internet (URL): www.cjhunedoara.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Inchiderea depozitelor urbane neconforme in cadrul Proiectului ?Sistem de management integrat al deseurilor in judetul Hunedoara?.
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Proiectare si executare
Locul principal de executare: Aninoasa, Petrila, Lupeni, Hateg, Calan, Hunedoara, Uroi- Rapoltu Mare- judetul Hunedoara
Codul NUTS: RO423 - Hunedoara
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Proiectarea si executia obiectivului Inchiderea depozitelor urbane neconforme in cadrul Proiectului ?Sistem de management integrat al deseurilor in judetul Hunedoara?.
Proiectarea include:
-Intocmire documentatii si obtinerea avizelor/acordurilor si a autorizatiei de construire
-Intocmire proiect tehnic (faza PT, CS, DE)
Executia lucrarilor de inchidere a depozitelor urbane neconforme, include: - Lucrari de retaluzare a depozitelor de deseuri ? inchiderea finala
oReamenajarea masei de deseuri in interiorul zonei de reabilitare
oLucrari de terasamente in corpul depozitului: excavatii si umplerioCompactarea masei de deseuri
oInstalarea straturilorde inchidere finala- Protectia amplasamentului
oConstruirea protectiei impotriva inundatiilor si infrastructura de colectare a apei pluviale
oLucraride monitorizare a mediului
- Remedierea eventualelor defecte aparute in perioada de notificare a defectelor de 12 luni.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45222110-3 - Lucrari de constructii de rampe de deseuri (Rev.2)
45112360-6-Lucrari de reabilitare a terenului (Rev.2)
45233228-3-Lucrari de constructii de acoperiri superficiale (Rev.2)
71322000-1-Servicii de proiectare tehnica pentru constructia de lucrari publice (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Lot 1: Inchiderea depozitului neconform Aninoasa (proiectare si executie)
Lot 2: Inchiderea depozitului neconform Uroi-Rapoltu Mare (proiectare si executie)
Lot 3: Inchiderea depozitului neconform Hateg (proiectare si executie)
Lot 4: Inchiderea depozitului neconform Petrila (proiectare si executie)
Lot 5: Inchiderea depozitului neconform Lupeni (proiectare si executie)
Lot 6: Inchiderea depozitului neconform Calan (proiectare si executie)
Lot 7: Inchiderea depozitului neconform Hunedoara (proiectare si executie)
Valoare estimata totala: 37.526.274 lei fara TVA, din care 1.786.969 lei diverse si neprevazute
Valoarea estimata fara TVA: 37, 526, 274RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
35 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Cuantumul garantiei de participare: Lot 1:51577 lei, Lot 2:51794 lei, Lot 3:78739 lei, Lot 4:105.752 lei, Lot 5:78476 lei, Lot 6:61472 lei, Lot 7:286972 lei; perioada de valabilitate a garantiei de participare va fi cel putin egala cu perioada de valabil a ofertei; modalit de constituire conform prev art. 86 alin.(1) din H.G.R. nr. 925/2006. Echivalenta pentru o garantie de participare depusa in euro se va face la cursul BNR din data anterioara datei limita de depunere a ofertelor cu 5 zile. In cazul situatiilor prevazute la art.278^1 din OUG nr.34/2006 autoritatea contractanta va retine din garantia de participare suma de : Lot 1:6358, 85 lei, Lot 2:6369, 73 lei, Lot 3:7716, 99 .lei, Lot 4:8088, 76 lei, Lot 5:7703, 80 lei, Lot 6:6853, 64 lei, Lot 7:8994, 86 lei. Restituirea garantiei de participare se va face cf prevederilor legale.Cont CJHd: RO56TREZ3665006xxx000123 deschis la Trezoreria municipiului Deva, CF 4374474 Cuantumul garant de buna exec :10 % din pretul contractului fara TVA. Modalitatea de constit in oricare dintre formele de la art. 90 alin. (1)- (3) din HGR nr.925/2006. Totodata, se vor avea in vedere prevederile HGR nr. 1045/2011.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
83, 5 % FEDR prin POS Mediu Axa prioritara 215, 5 % buget de stat1% buget local + 100 % cheltuieli neeligibile
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr. 1- Prezentare Declaratie privind neinc in prev art. 180 din O.U.G. nr. 34/2006 (conform Formular nr.1.)
- prezentare cazier judiciar al operatorului economicIn cazul depunerii unei oferte in asociere, fiecare asociat are obliga?ia de a demonstra indeplinirea cerin?ei.
Fiecare tert sustinator va prezenta declaratia privind neinc in prev art. 180 din O.U.G. nr. 34/2006 Incadrarea in una sau mai multe dintre situatiile prevazute la art.180 atrage excluderea ofertantului din procedura pentru atribuirea contractului.
Cerinta nr.2
-Prezentare Declaratie privind neincadrarea in dispozitiile art.181 din O.U.G. nr. 34/2006 (conform Formular nr. 2)
- Declaratia se va prezenta de fiecare asociat- Fiecare tert sustinator va prezenta Declaratia pe proprie raspundere din care sa rezulte ca nu se afla in situatiile prevazute la art.181 lit.a), c^1) si d) din O.U.G. nr. 34/2006.
Incadrarea in una sau mai multe dintre sit prev la art. 181 atrage excluderea ofertantului din procedura pentru atribuirea contractului.
Cerinta nr.3
- Prezentare Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta, conform Ordinului Pres ANRMAP nr.314/2010 (Formular nr. 3)
Cerinta nr.4
- Prezentare Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din O.U.G. nr. 34/2006 (Formular nr. 4). Declaratia se va prezenta de fiecare asociat, subcontractant, cat si de tertul sustinator.
Avand in vedere Ordinul Presedintelui ANRMAP nr.170/2012, persoanele cu functii de decizie in cadrul CJ Hunedoara sunt: Mircea Ioan Molot- Presedinte, Tiberiu Ioan Balint-Vicepresedinte, Ioan Rus- Vicepresedinte, Dan Stoian- Administrator public, Dana Dan- Secretar al judetului, Daniela Salasan- Director executiv, Gabriela Bindea-Sef serviciu, Viorel Rotar-Sef serviciu, Marius Muntean-Sef serviciu, Antonela Stan-Sef serviciu, Lia Goanta- Sef serviciu, Mariana Birsoan- Sef serviciu, Corui Cristian- consilier tehnic, Popa Florin-consilier achizitii, Consilieri judeteni: Babau Valeriu, Barea Vasile, Cazan Agripina Elena, Botici Ovidiu Laurentiu, Coltescu Marin, Costa Cosmin Cristian, Cristescu Costica, David Adrian Nicolae, Damian Dana, Dobrei Lidia, Gligor Dorin Oliviu, Henti Iulian Cosmin, Hirghidusi Ion, Lazar Danil, Morar Nicolae Simion, Oprisa Ioan Florin, Mutiu Florin, Petrui Ioan Dorin, Plescan Dorina, Prip Ioan, Rudeanu Mihail Nicolae, Socol Ioan Marcel, Stanescu Vetuta, Stoica Raul, Staier Ioan Dumitru, Toma Florian, Turdean Radu Eugen, Tolas Liliana, Ivanus Nicolae, Zvinca Adrian
Incadrarea in una sau mai multe dintre situatiile prevazute la art.69^1 atrage excluderea ofertantului din procedura pentru atribuirea contractului.
Cerinta nr.5
Prezentare certificate de atestare fiscala privind plata taxelor si impozitelor la bugetul general consolidat si la ce local, din care sa reiasa ca ofertantulul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. Certificatele solicitate se vor prezenta in oricare din formele: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Operatorii economici nerezidenti (straini) au dreptul de a prezenta orice documente edificatoare pentru demonstrarea faptului ca si-au platit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat si bugetul local, in conformitate cu cerintele solicitate de autoritatea contractanta, eliberate de autoritatile competente ale tarilor de origine (cum ar fi certificate, caziere fiscale sau alte documente echivalente). Documentele se vor prezenta insotite de traducerea autorizata a acestora in limba romana.
Cerinta nr.6
-Prezentare Declaratie privind calitatea de participant la procedura (Formular nr. 5). Declaratia se va prezenta de fiecare asociat. Prezentare Certificat constatator eliberat de ONRC, in oricare din formele original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, din care sa reiasa ca obiectul de activitate al ofertantului include activitati ce fac obiectul prezentei achizitii publice.
In cazul persoanelor fizice autorizate se va prezenta autorizatia de functionare sau alte documente echivalente din care sa rezulte competenta acestora de a presta serviciile care fac obiectul prezentului contract.
Persoane juridice/fizice straine vor prezenta documente care dovedesc forma de inregistrare si, dupa caz, de atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile din tara in care ofertantul ete stabilit, in limba in care au fost emise, insotite de o traducere autorizata a acestora in limba romana si Certificatul de Rezidenta Fiscala (evitarea dublei impuneri) sau o declaratie valabile pentru anul calendaristic in curs.
Ofertantul clasat pe primul loc va prezenta pentru conformitate, la solicitarea AC, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, documentele mentionate in aceasta sectiune in original/copie legalizata.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr.1 Cifra de afaceri
Media cifrei de afaceri globale pe ultimii 3 ani (2010, 2011, 2012) sa fie cel putin egala cuLot 1:5100000 lei.
Lot 2:5100000 lei
Lot 3:7800000 lei
Lot 4:10500000 lei
Lot 5:7800000 lei
Lot 6:6100000 lei
Lot 7:28600000 lei
Se vor prezenta:
- Fisa de informatii generale
- Bilanturile contabile pe ultimii 3 ani (vizate si inregistrate de organele competente) sau, dupa caz, rapoarte anuale emise de auditori financiari ori societati specializate sau alte documente edificatoare, in masura in care acestea reflecta situatia economica si financiara a ofertantului.
Daca exista operatori economici care nu au obligatia legala de depunere a bilantului pentru 2012 pana la data depunerii ofertelor, se vor lua in considerare alte documente contabile in sustinerea cifrei de afaceri.
In masura in care publicarea bilanturilor contabile nu este prevazuta de legislatia tarii in care este stabilit ofertantul, atunci acesta va prezenta alte documente edificatoare care sa reflecte o imagine fidela a situatiei lui economice si financiare. Documentele se vor prezenta insotite de traducerea autorizata a acestora in limba romana.
Capacitatea economica si financiara a ofertantului poate fi sustinuta, pentru indeplinirea contractului, si de o alta persoana, indiferent de natura relatiilor juridice existente intre ofertant si persoana respectiva. Persoana care asigura sustinerea nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art.180, art.181 lit.a), c^1) si d), respectiv art.69^1 din OUG nr.34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Se va completa Formularul nr.6- Fisa de informatii generalePentru echivalenta se va avea in vedere cursul mediu anual lei/valuta comunicat de BNR pentru fiecare an in parte.In cazul unei asocieri, cerinta minima se demonstreaza prin luarea in considerare a tuturor resurselor asocierii.Formular nr.27- Declaratie angajament de sustinere economica si financiara, incheiat in forma autenticaFormular nr.1 -Declaratie privind neinc in prev art. 180 din O.U.G. nr. 34/2006Formular nr.2- Declaratie privind neincadrarea in dispozitiile art.181 lit.a), c^1) si d) din O.U.G. nr. 34/2006Formular nr.4 -Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din O.U.G. nr. 34/2006
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr.1 Experienta similara
Ofertantul va face dovada indeplinirii cumulative a urmatoarelor:
(a) in ultimii 3 ani, calculati pana la data limita de depunere a ofertelor, a dus la bun sfarsit servicii de proiectare a unor lucrari similare de inchidere depozit de deseuri neconform(b) in ultimii 5 ani, calculati pana la data limita de depunere a ofertelor, a executat si dus la bun sfarsit lucrari similare de inchidere depozit de deseuri neconform cu o suprafata de minim:
Lot 1:0, 80 ha
Lot 2:2, 92 ha
Lot 3:1, 36 ha
Lot 4:4 ha
Lot 5:4, 53 ha
Lot 6:1, 02 ha
Lot 7:5, 28 ha
Pentru indeplinirea cerintei minime solicitate privind experienta similara pe fiecare lot, se accepta fie prezentarea unui singur contract avand ca obiect atat proiectarea cat si executia lucrarilor, fie prezentarea de contracte distincte.Se vor prezenta:
Lista principalelor servicii prestate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de prestare, beneficiari
Lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani
Fisa de informatii privind experienta similara pentru contractele ce se doresc a fi prezentate drept experienta similara, insotit de : - Certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de clientul privat beneficiar pentru confirmarea prestarilor de servicii, care vor contine date referitoare la: beneficiarul contractului, tipul serviciilor/ activitatilor prestate, perioada in care s-a realizat contractul, valoarea contractului.
- Certificari de buna executie a lucrarilor care vor indica beneficiarii, indiferent daca acestia sunt autoritati contractante sau clienti privati, valoarea, perioada si locul executiei lucrarilor si vor preciza daca lucrarile au fost efectuate in conformitate cu normele profesionale din domeniu si daca au fost duse la bun sfarsit.
In situatia in care contractele au fost semnate inainte de perioada de 3/5 ani, AC va lua in considerare serviciile/lucrarile executate si duse la bun sfarsit in perioada solicitata.
Cerinta nr.2Informatii privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care poate dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului
Se vor prezenta:
- Declaratia privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care poate dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului.- documente care atesta detinerea (dotarea proprie/ inchirierea sau alte forme de punere la dispozitie) a utilajelor, echipamentelor tehnice, instalatiilor declarate.
Cerinta nr.3
Informatii referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea personalului de conducere, precum si ale persoanelor responsabile pentru indeplinire contractului de lucrari.
Se va prezenta Lista cu personalul de specialitate propus, Angajamentul ofertantului privind resursele umane.Ofertantul trebuie sa faca dovada ca dispunecel putin de urmatorul personal de specialitate necesar pentru indeplinirea contractului:
3.1.- 1manager proiect/ coordonator proiect-studii universitare, minim 5 ani experienta profesionala generala, implicarea intr-un contract/proiect in calitate de manager (lider de echipa, coordonator).
3.2.- 1 sef echipa proiectare- studii universitare tehnice, minim 5 ani experienta profesionala generala, participare in cel putin un contract de proiectare lucrari similare
3.3.- 1 responsabil tehnic cu executia atestat pe domeniul IX conform Ordinului nr.777/2003 al Ministrului lucrarilor publice, transporturilorsi locuintei sau echivalent3.4.- 1 expert in sudarea geomembranei- participare in minim un contract de lucrari similare, in care a avut atributii in executia lucrarilor de instalare-sudare a geomembranei
3.5.- 1 responsabil pentru asigurarea calitatii, nominalizat prin decizie interna, studii universitare tehnice, participare in cel putin 1 contract de lucrari similare in care sa fi ocupat o pozitie similara
3.6.- 1 coordonator SSM, specializare in domeniul securitatii si sanatatii in munca; minim 5 ani de experienta profesionala generala
Se vor nominaliza persoane diferite pentru fiecare din pozitiile mentionate.
Pentru fiecare expert propus se vor prezenta CV-uri semnate in original si datate, declaratii de disponibilitate semnate in original , precum si urmatoarele documente suport care sa ateste pregatirea si experienta profesionala prezentate in CV:
(a) copii conform cu originalul dupa diplome, adeverinte, autorizatii sau certificate detinute de persoanele respective, necesare pentru dovedirea cerintelor minime;
(b) documente care sa ateste experienta mentionata inCV (se solicita ofertantului clasat pe primul loc).
Cerinta nr.4
Declaratie referitoare la efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani-completare declaratie referitoare la efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani.
Cerinta nr.5
Informatii privind partea din contract pe care ofertantul are intentia sa o subcontracteze. Se solicita datele de identificare ale subcontractantilor.
-completare declaratie privind partea /partile din contract indeplinite de subcontractanti si specializarea acestora
Capacitatea tehnica si profesionala a ofertantului poate fi sustinuta, pentru indeplinirea contractului, si de o alta persoana, indiferent de natura relatiilor juridice existente intre ofertant si persoana respectiva. Persoana care asigura sustinerea nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art.180, art.181 lit.a), c^1) si d), respectiv art.69^1 din OUG nr.34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.
Cerinta nr.1
Ofertantul va prezenta Certificatul privind implementarea si mentinerea unui Sistem de Management al Calitatii, in conformitate cu cerintele specificatiei SR EN ISO 9001 sau echivalent, pentru obiecte de activitate relevante in raport cu obiectul procedurii.
Cerinta nr.2
Ofertantul va prezenta Certificatul privind implementarea si mentinerea unui Sistem de Management de Mediu, in conformitate cu cerintele specificatiei SR EN ISO 14001 sau echivalent, pentru obiecte de activitate relevante in raport cu obiectul procedurii .
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Se va completa Formularul nr.7- Declaratie privind lista principalelor servicii prestate in ultimii 3 ani.Se va completa Formularul nr.8- Declaratie privind lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani.Se va completa Formularul nr.9- Fisa de experienta similara.Operatorii nerezidenti vor prezenta documentele solicitate insotite de traducerea autorizata a acestora in limba romana.In cazul unei asocieri, cerinta minima se demonstreaza prin luarea in considerare a tuturor resurselor asocierii.Prin formularea ?servicii duse la bun sfarsit? se intelege: -servicii receptionate partial-servicii receptionate la sfarsitul prestarii (sfarsitul prestarii nu presupune expirarea perioadei de garantie)Prin formularea ?lucrari executate si duse la bun sfarsit? se intelege: - lucrari receptionate partial care sunt insotite de proces- verbal de receptie partiala, sau- lucrari receptionate insotite de proces-verbal la terminarea lucrarilor, sau- lucrari receptionate insotite de proces-verbal de receptie finala.Se va completa Formularul nr.10- Declaratia privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care poate dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului.Lista de echipamente, utilaje, instalatii prezentata va trebui sa fie corelata cu propria metodologie de executie si propriul program de lucru propuse.Operatorii nerezidenti vor prezenta documentele insotite de traducerea autorizata a acestora in limba romana.In cazulunei asocieri, se vor lua in considerare resursele tuturor membrilor asocierii.Formular nr.11- Lista cu personalul de specialitate propusFormular nr.12- Angajamentul ofertantului privind resursele umaneFormular nr.13- CV-ul personalului de specialitateFormular nr.14- Declaratie de disponibilitateFormular nr. 15- Declaratie referitoare la efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani.Formular nr.16- Declaratie privind partea /partile din contract indeplinite de subcontractanti si specializarea acestora; se vor prezenta datele de identificare ale subcontractantilor.Resursele materiale si umane ale subcontractantilor declarati se vor lua in considerare pentru partea lor de implicare, daca sunt prezentate documente relevante in acest sens.Formular nr.28- Declaratie angajament de sustinere tehnica si profesionala, incheiat in forma autenticaFormular nr.1 -Declaratie privind neinc in prev art. 180 din O.U.G. nr. 34/2006Formular nr.2- Declaratie privind neincadrarea in dispozitiile art.181 lit.a), c^1) si d) din O.U.G. nr. 34/2006Formular nr.4 -Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din O.U.G. nr. 34/2006.In cazul unei asocieri, fiecare asociat va prezenta certificatul ISO 9001 sau echivalent pentru obiectul de activitate relevant in raport cu partea din contract pe care urmeaza sa o execute.Certificatul va fi in termen de valabilitate la data limita pentru depunerea ofertelor si se va prezenta in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte certificatul ISO 14001 sau echivalent pentru obiectul de activitate relevant in raport cu partea din contract pe care urmeaza sa o execute.Certificatul va fi in termen de valabilitate la data limita pentru depunerea ofertelor si se va prezenta in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Da
Anunt de intentie
Numarul anuntului in JO: 2012/S204-335389 din 23.10.2012
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 23.05.2013 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
27.05.2013 14:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
120zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 28.05.2013 10:00
Locul: sediul autoritatii contractante
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor; observatori ai MFP-UCVAP daca este cazul.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): POS Mediu Axa Prioritara 2, Domeniul major de interventie 1 ?Dezvoltarea sistemelor integrate de management al deseurilor si extinderea infrastructurii de management al deseurilor?.
Tip de finantare: Program / ProiectProgram / Proiect: Programul Operational Sectorial de Mediu - POS Mediu
VI.3) Alte informatii
In cazul in care se depun doua sau mai multe oferte cu pret egal si cel mai scazut totodata, autoritatea contractanta va solicita ofertantilor o noua propunere financiara in plic inchis, caz in care contractul va fi atribuit ofertantului a carui noua propunere financiara are pretul cel mai scazut.Pentru vizualizarea documentatiei de atribuire incarcate in SEAP operatorii economici trebuie sa aiba un program necesar vizualizarii fisierelor semnate electronic (acest program fiind disponibil gratuit pe site-urile furnizorilor de semnatura electronica).Durata contractului mentionata la sectiunea II.3 cuprinde perioada de executie a lucrarilor de 23 luni si perioada de notificare a defectelor de 12 luni.Oferta se va prezenta cu realizarea distinctiei pe loturile ofertate, criteriul de atribuire se va aplica pe fiecare lot in parte.Pentru demonstrarea indeplinirii criteriilor de calificare prevazute la cap.III 2, ofertantul are dreptul de a prezenta initial doar o declaratie pe propria raspundere, semnata de reprezentantul sau legal, prin care confirma ca indeplineste cerintele de calificare astfel cum au fost solicitate in documentatia de atribuire. Declaratia va fi insotita de o anexa in care ofertantul va mentiona succint, dar precis, modul concret de indeplinire a respectivelor cerinte. (Formular nr.26)Solicitarile de clarificari se vor transmite la nr. de fax: 0254/226200.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Termenele de exercitare a caii de atac sunt cele prevazute la art. 256^2 din O.U.G. nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulteriare.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul administrare drumuri si achizitii publice
Adresa postala: str.1 Decembrie 1918, nr.28, Localitatea: Deva, Cod postal: 330025, Romania, Tel. +40 254226200, Email: [email protected], Fax: +40 25422620
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
26.03.2013 09:04
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer