Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Inchiderea depozitului de deseuri neconform din Ploiesti si construirea statiilor de transfer a deseurilor aferente SMID, jud. Prahova


Anunt de participare numarul 143999/31.05.2013
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
CONSILIUL JUDETEAN PRAHOVA
Adresa postala: b-dul Republicii, nr 2-4, et.4, camera 425, Localitatea: Ploiesti, Cod postal: 100066, Romania, Punct(e) de contact: Directia Absorbtie Fonduri europene, Tel. +40 244514545, In atentia: dlui Marius Constantin Nicolae, Email: [email protected], Fax: +40 244511611, Adresa internet (URL): www.cjph.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Inchiderea depozitului de deseuri neconform din Ploiesti si construirea statiilor de transfer a deseurilor aferente SMID, jud. Prahova
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: Ploiesti, Busteni, Urlati, Draganesti, Valea Doftanei, judetul Prahova
Codul NUTS: RO316 - Prahova
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Lucrarile de constructie pentru inchiderea depozituluidin Ploiesti si cele pentru executia statiilor de transfer a deseurilor in localitatile Busteni, Urlati, Draganesti, Valea Doftanei se vor executa conform caietului de sarcini.Obiect 1.1: INCHIDERE DEPOZIT NECONFORM PLOIESTIDepozitul urban neconform de deseuriPloiesti amplasat in Municipiul Ploiesti pe centura de Est a orasului. Depozitul a fost inaugurat in anul 1950 si se afla in proprietate publica apartinand Primariei Municipiului Ploiesti.
Suprafata depozitului este de circa 31 de ha, impartita in 2 zone, zona noua 5 ha si zona veche 26 de ha, avand in total o capacitate proiectata si depozitata de 2 450 000 de mc.Obiect 1.2: STATIA DE TRANSFER BUSTENI
Statia de Transfer de la Busteni va avea o capacitate de 15.831 to/an, la nivelul anului 2014 si va fi dotata cu platforma stocare temporara si incarcare mecanizata in containere de transport.
Statia de transfer Busteni se afla la o distanta de 85 de km fata de statia de sortare Valenii de Munte, 80 km de depozitul urban conform Boldesti - Scaeni prevazut in zona centrala a judetului si la o distanta de 75 kmfata de statia TMB Ploiesti.
De asemenea statia de transfer Busteni va fi dotata cu un sistem informatic de management integrat al deseurilor, ce va colecta toate informatiile din zonele de arondare si va permite corelarea acestora, crearea de rapoarte de analiza, rapoarte a trendului pentru diversi parametri monitorizati astfel incat sa creeze o imagine globala a intregului sistem.Obiect 1.3: STATIA DE TRANSFER URLATI
Statia de Transfer de la Urlati va avea o capacitate de 14.548 to/an (la nivelul anului 2014) fiind situata la o distanta de 40 de km fata de statia de sortare Valenii de Munte, la 27 km fata de de depozitul urban conform Boldesti ? Scaeni si 25 de km fata de statia TMB Ploiesti
De asemenea statia de transfer Urlati va fi dotata cu un sistem informatic de management integrat al deseurilor, ce va colecta toate informatiile din zonele de arondare si va permite corelarea acestora, crearea de rapoarte de analiza, rapoarte a trendului pentru diversi parametri monitorizati astfel incat sa creeze o imagine globala a intregului sistem.Obiectiv 1.4: STATIE DE TRANSFER DRAGANESTIDotari aferente acestui obiectiv conform sectiunii tehnice a documentatiei.
Obiectiv 1.5: STATIE DE TRANSFER VALEA DOFTANEIDotari aferente acestui obiectiv conform sectiunii tehnice a documentatiei.O descriere completa a lucrarilor, precum si cantitatile aferente acestora, este disponibila in sectiunea tehnica a documentatiei de atribuire.Suma aferenta procentului de diverse si neprevazute, astfel cum acestea au fost definite de proiectant in Devizul General este de 1.945.500, 68 lei si este inclusa in valoarea estimata de la punctul II.2.1.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45000000-7 - Lucrari de constructii (Rev.2)
45112360-6-Lucrari de reabilitare a terenului (Rev.2)
45232470-7-Statie de transfer de deseuri (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Inchidere depozit de deseuri neconform din Ploiesti si executie statii de transfer a deseurilor aferente SMID in jud. Parhova
Valoarea estimata fara TVA: 32, 451, 382.68RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
18 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Ofertantul va constitui o garantie pentru participare in cuantum de 610.000 lei. Garantia de participare se constituie in conformitate cu prevederile art. 86 din HG nr. 925/2006 pentru aprobarea normelor de aplicare a prevederilor referitoare la atribuirea contractelor de achizitie publica din OUG nr. 34/2006 privind atribuirea contractelor de achizitie publica, a contractelor de concesiune de lucrari publice si a contractelor de concesiune de servicii, cu modificarile si completarile ulterioare.Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare: 120 zile.In cazul depunerii de oferte in asociere, garantia de participare trebuie constituita in numele asocierii si sa mentioneze ca acopera in mod solidar toti membrii grupului de operatori economici.Garantia de participare emisa in alta limba decat romana va fi prezentata in original si va fi insotita de traducerea autorizata in limba romana.(Model orientativ Formular nr. 1)In masura in care Consiliul respinge contestatia, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare in raport cuvaloarea estimata a contractului, suma 10610.59 lei, conform art. 2781*) alin. (1), lit. c) din OUG 34/2006.In orice situatie, dovada constituirii garantiei de participare trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor.In cazul in care garantia de participare se va constitui in alta valuta, valoarea garantiei de participare se va determina prin echivalenta leu/alta valuta, la cursul anuntat de B.N.R. cu 5 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor. Cuantumul garantiei de buna executie este de 10% din valoarea fara TVA a contractului.Garantia de buna executie se constituie printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari in conditiile art. 90 alin. (1) din H.G. nr. 925/2006 sau prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturile partiale, in coditiile prevazute la art. 90 alin. (3) din H.G. nr. 925/2006. In acest ultim caz, suma initiala pe care o va depune contractantul in contul deschis la dispozitia autoritatii contractante va fi de 0, 5% din pretul contractului.Modelul orientativ al garantiei de buna executie este prezentat in Formularul nr. 2.Ofertantul declarat castigator are obligatia de a constitui garantia de buna executie a contractului in conditiile de mai sus cel mai tarziu in termen de 15 zile de la data semnarii contractului.Autoritatea contractanta va elibera/restitui garantia de buna executie conform prevederilor art. 91- 92 din H.G. nr. 925/2006.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
FEDR ? 82, 44 %Buget de Stat 16, 56 %, Bugete locale 1%
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare(Model orientativ ? Formular nr.4/si Formular nr.4A)
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art.180 din OUG nr. 34 / 2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337 / 2006, cu modificarile si completarile ulterioare.
Conditie de calificare: Ofertantul nu trebuie safi fost condamnat in ultimii 5 ani, printr-o hotarare definitiva si irevocabila, pentru frauda, coruptie, spalare de bani, activitati criminale.Documente de confirmare :
- Declaratie pe proprie raspundere (completare Formular nr.4 A)2. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din ordonanta
Conditie de calificare : autoritatea contractanta nu va califica ofertantul care inregistreaza datorii la bugetul consolidat precum si la cel local (indiferent de cuantumul acestora) ? documentele prezentate trebuie sa ateste indeplinirea obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. Pentru persoanele juridice romane documentele se prezinta in original, copie legalizata sau copie conforma cu originalul iar pentru persoanele juridice straine documentele se prezinta in original sau copie conforma cu originalul si vor fi insotite de traducere autorizata si legalizata.
Documente de confirmare : - Declaratie pe proprie raspundere (completare Formular nr.4B )
- Certificat constatator privind plata obligatiilor catre bugetul general consolidat de stat eliberat de D.G.F.P. din care sa reiasa faptul ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele/candidaturile catre Bugetul general consolidat sau echivalent; Se va completa de catre ofertant/ofertant asociat. In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente. Daca un grup de operatori economici depune o oferta comuna, aceasta cerinta trebuie indeplinita de fiecare membru al grupului. Ofertele depuse de catre operatorii economici care figureaza cu datorii neachitate catre bugetul de stat consolidat sau catre bugetul local, vor fi respinse.- Certificat privind plata obligatiilor catre bugetul local care sa ateste ca nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele/candidaturile catre bugetul local sau echivalent. Se va completa de catre ofertant/ofertant asociat. In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente. Daca un grup de operatori economici depune o oferta comuna, aceasta cerinta trebuie indeplinita de fiecare membru al grupului. Ofertele depuse de catre operatorii economici care figureaza cu datorii neachitate catre bugetul de stat consolidat sau catre bugetul local, vor fi respinse.Documentele solicitate pentru neincadrarea in prevederile art. 181 lit. a), lit. c1) si lit. d) din O.U.G. nr. 34/2006 sunt solicitate si vor fi depuse si de tertul sustinator, daca este cazul.
3. Declaratie "Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta"
Documente de confirmare:
- Declaratie pe proprie raspundere (completare Formular nr.5 )
4. Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 691
Documente de confirmare: - Declaratie pe proprie raspundere (completare Formular nr.6 )
Pentru aceasta declaratie, persoanele ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire in sensul articolului mentionat sunt urmatoarele: Cosma Mircea - Presedinte Consiliul Judetean Prahova; Danielescu Sebastian - Vicepresedinte; Rebega Constantin Laurentiu - Vicepresedinte; Ionescu Fabioara - Administratorul Public al Judetului Prahova; Pavel Mihail - Secretar al judetului Prahova; Sepsi Daniel- Consilier Judetean; Ciolac Dan - Consilier Judetean; Cord Ovidiu - Consilier Judetean; Cornea Danut Marcel - Consilier Judetean; Costin Zaharia - Consilier Judetean; David Simona - Consilier Judetean; Dobre Adrian Florin - Consilier Judetean; Donache Gheorghe - Consilier Judetean; Dosaru Elena Iuliana - Consilier Judetean; Dragomir Florin Auras - Consilier Judetean; Enescu Rares Dan - Consilier Judetean; Ionescu Radu Cezar Liviu - Consilier Judetean; Ionica Ion - Consilier Judetean; Manta Adrian - Consilier Judetean; Mesca Darius Dumitru - Consilier Judetean; Mitrea Laurentiu Daniel - Consilier Judetean; Moraru Romu - Consilier Judetean; Neaga Gheorghe - Consilier Judetean; Neagoe Dumitru Daniel - Consilier Judetean; Negoi Constantin - Consilier Judetean; Nicolai Marius - Consilier Judetean; Niculescu Georgiana Diana - Consilier Judetean; Nita Catalin Razvan - Consilier Judetean; Oprescu Nicolae - Consilier Judetean; Patrascu Vasile - Consilier Judetean; Pintoiu Toma - Consilier Judetean; Popovici Elisabeta - Consilier Judetean; Sandu Ana - Consilier Judetean; Sfirloaga Ludmila - Consilier Judetean; Tabacu Jenica - Consilier Judetean; Toader Bogdan Andrei - Consilier Judetean; Tudora Dorin - Consilier Judetean; Vasile Viorica - Consilier Judetean; Viter David Andrei - Consilier Judetean; Bratosin Gheorghe - Director Executiv Adjunct - Directia Absorbtie Fonduri Europene; Dovanca Maria - Director Directia Economica;Popescu Elena - Director Executiv Adjunct Directia Economica; Pana Alina Georgiana- Sef serviciu juridic contencios; Nicolae Marius Constantin - Director Executiv Directia Absorbtie Fonduri Europene;Constantinescu Silvia - Director Executiv Adjunct - Directia Absorbtie Fonduri Europene; Nachila Andreea Magdalena - Sef Serviciu - Directia Absorbtie Fonduri Europene; Croitoru Cornelia - Consilier - Directia Absortie Fonduri Europene; Lazar Rodica - Consilier - Directia Absortie Fonduri Europene;Ionescu Carmen - Consilier - Directia Economica, Livia ? Georgeta Pana-Costea - Consilier ? Directia Tehnica; Gabriela Serbanoiu - Consilier - Directia Absortie Fonduri Europene;
Documentele solicitate pentru neincadrarea in prevederile art. 691din O.U.G. nr. 34/2006 sunt solicitate si vor fi depuse si de catre subcontractant si de catre tertul sustinator, daca este cazul.
Nota: In cazul unei asocieri, formularele si/sau documentele solicitate mai sus, vor fi prezentate de catre fiecare membru alasocierii.5) declaratie privind calitatea de participant la procedura
Documente de confirmare:
- Declaratie pe proprie raspundere (completare Formular nr.18 )
- ofertantul nu are dreptul, in cadrul acestei proceduri:
a) sa depuna doua sau mai multe candidaturi/oferte individuale si/sau comune, sub sanctiunea excluderii din competitie a tuturor candidaturilor/ofertelor in cauza;
b) sa depuna oferta individuala/comuna si sa fie nominalizat ca subcontractant in cadrul unei alte oferte, sub sanctiunea excluderii ofertei individuale sau, dupa caz, a celei in care este ofertant asociat.
c) sa depuna oferta individuala/comuna si sa fie nominalizat ca tert sustinator in cadrul unei alte oferte, sub sanctiunea excluderii ofertei individuale sau, dupa caz, a celei in care este ofertant asociat.Nota: -Toate documentele din aceasta sectiune vor fi prezentate in oricare din formele: in original, in copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.-Certificatele fiscale depuse de ofertant vor prezenta situatia datoriilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. In cazul in care ofertantul a incheiat o conventie de esalonare a platilor obligatiilor exigibile de plata a taxelor si impozitelor la bugetul de stat, se vor prezenta toate ordinele de plata doveditoare la zi a acestor esalonari, in original sau copii legalizate.-Cu exceptia impozitelor si taxelor pentru care s-au acordat inlesniri la plata de catre organele competente si in masura in care s-au respectat conditiile impuse la acordarea acestora, autoritatea contractanta va exclude ofertantul/candidatul care inregistreaza datorii la bugetul consolidat precum si la cel local (indiferent de cuantumul acestora) in luna anterioara celei in care se depun ofertele.-Daca un grup de operatori economici depune o oferta comuna, aceasta cerinta trebuie indeplinita de fiecare membru al grupului. Ofertele depuse de catre operatorii economici care figureaza cu datorii neachitate catre bugetul de stat consolidat sau catre bugetul local, vor fi respinse.-Persoanele juridice straine vor prezenta in original sau copie legalizata orice documente edificatoare pentru dovedirea indeplinirii obligatiilor de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat, catre bugetul local si catre bugetul asigurarilor sociale, in conformitate cu cerintele solicitate de autoritatea contractanta, eliberate de autoritatile din tara de origine ( certificate, caziere fiscale sau alte documente echivalente).-In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit operatorul economic, nu se emit documente de tipul celor solicitate sau acestea nu vizeaza toate situatiile cuprinse la art.180 si 181, ofertantul va prezenta in acest sens o declaratie pe proprie raspundere sau dupa caz, o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens. Toate documente solicitate in cadrul acestei sectiuni pentru persoanele fizice/juridice romane se va permite depunerea acestora in oricare din formele original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? iar, pentru persoanele fizice/juridice straine documentele se prezinta in original/ copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? si vor fi insotite de traducerea autorizata in limba romana. Autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a solicita prezentarea acestor documente in original ofertantului ce urmeaza a fi declarat castigator sau, ori de cate ori sunt sesizate elemente de neclaritate cu privire la documentele prezentate.
Cerinta 1. certificat constatatorInformatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate: Pentru persoanele juridice romane documentele se prezinta in original, copie legalizata sau copie conforma cu originalul iar pentru persoanele juridice straine documentele se prezinta in original sau copie conforma cu originalul si vor fi insotite de traducere autorizata si legalizata.
Ofertantul trebuie sa fie legal constituit, sa nu se afle in nicio situatie de anulare a constituirii sale, sa aiba dreptul de a desfasura activitatea respectiva, iar activitatea sa-i fie autorizata de autoritatile competente.Pentru persoanele juridice romaneDocumente de confirmare: -Prezentarea certificatului constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul Teritorial, din care sa rezulte obiectul de activitate al operatorului economic. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC. Informatiile cuprinse in acesta trebuie sa fie reale la data limita de depunere a ofertelor. Se va completa de catre ofertant / ofertant asociat / tert sustinator. In cazul asocierii unui grup de operatori economici in scopul depunerii unei oferte comune, cerintele privind situatia personala a ofertantului si capacitatea de exercitare a activitatii profesionale ( inregistrare ) trebuie sa fie indeplinite de fiecare asociat in parte.Pentru persoanele juridice straine
Documente de confirmare: - Prezentarea dedocumente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, conforme legii tarii de rezidenta a operatorului economic. (se va verifica prin accesareahttp: //ec.europa.eu/markt/ecertis/login.do)- prezentarea Certificatului de Rezidenta Fiscala (evitarea dublei impuneri) sau o declaratie valabile pentru anul calendaristic in curs
Cerinta 2. Certificat de atestare pentru executia lucrarilor de constructii montaj si instalatii montaj eliberat de Ministerul Agriculturii si Dezvoltarii Rurale (sau echivalent) conform Ordin 182 / 2009.Documente de confirmare: Se va prezenta certificatul de atestare sau documentul echivalent, valabil la data limta de depunere a ofertei.
Cerinta 3. Atestat pentru proiectarea si executia de instalatii electrice tip B eliberat de ANRE (sau echivalent) cf. Ordin 24 / 2007.
Documente de confirmare: Se va prezenta certificatul de atestare sau documentul echivalent, valabil la data limita de depunere ofertei.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr. 1
Cifra medie de afaceri globalape ultimii 3 (trei) ani sa fie minim20.000.000 lei;Documente relevante: Bilantul contabil sau extrase de bilant inregistrat la organele competente, raport de audit, dupa caz, sau orice alte documente echivalente. Pentru conversia in RON, daca situatiile financiare sunt intocmite in alta moneda, se va lua in considerare cursul mediu de referinta publicat de Banca Centrala Europeana pentru anul respectiv.
Modalitatea de indeplinire: Declaratie privind cifra de afaceri ( Completare Formular nr.7)In cazul in care candidatul isi demonstreaza situatia economica si financiara invocand si sustinerea acordata de catre o alta persoana (conform art. 186 din OUG 34/2006), atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, completat conform Formular nr. 7A, incheiat in forma autentica, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitie ofertantului resursele financiare invocate.Persoana ce asigura sustinerea financiara nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire conform prevederilor art. 180, art. 181 lit. a), c^1) si d) si art .69^1 din OUG 34/2006, cu toate modificarile si completarile ulterioare, prezentand in acest sens Formularul nr. 7B si Formular 6.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Declaratie privind cifra globala de afaceri ( Completare Formular nr.7).Pentru calculul cifrelor de afaceri exprimate in alta moneda decat euro se va folosi cursul mediu comunicat de catre Banca Nationala a Romaniei pentru anii indicati, respectiv: pentru anul 2012:1 EUR = 4, 4560 lei, 1 USD = 3, 4682 lei; pentru anul 2011:1 EUR = 4, 2379 lei, 1 USD = 3, 0486 lei, pentru anul 2010:1 Eur = 4, 2099 lei, 1 USD = 3, 1779 lei, Pentru operatorii economici nerezidenti, in masura in care publicarea bilanturilor contabile nu este prevazuta de legislatia tarii de origine/tarii in care este stabilit operatorul economic, atunci acesta va prezenta alte documente edificatoare care sa reflecte o imagine fidela a situatiei economice si financiare a operatorului economic. Documentele se vor prezenta insotite de traducerea autorizata si legalizata a acestora in limba romana.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr. 1
a)Prezentarea Listeiprivind principalele lucrari executate in ultimii 5 ani.Modalitatea de indeplinire: (Completare Formular nr.8);b)Prezentarea fisei de experienta similaraOfertantul trebuie sa fi dus la bun sfarsit:
a) in ultimii 5 ani, sa fi executat lucrari care sa fi avut ca obiect:
- Inchiderea cel putin a unui depozit de deseuri;
- Construirea cel putin a unei statii de transfer deseuri;
- Lucrari de amenajare si consolidare terenuri;Modalitatea de indeplinire: Ofertantul va prezenta pentru dovedirea experientei similare urmatoarele:
- completare formular EXP;
- certificari din care sa reiasa beneficiarii, valoarea, perioada si locul executiei lucrarilor precum si daca lucrarile au fost executate in conformitate cu normele profesionale din domeniu si daca au fost duse la bun sfarsit.Capacitatea tehnica si/sau profesionala a operatorului economic poate fi sustinuta in conformitate cu art. 190 alin. (1), (2) si (3) din O.U.G. nr. 34/2007 aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificari si completari ulterioare.In cazul in care candidatulisi demonstreaza capacitatea tehnica si profesionala invocand si sustinerea acordata de catre o alta persoana (conform art. 190 din OUG 34/2006), atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, prin prezentarea unui angajament ferm conformFormular nr. 8Ain forma autentica al persoanei respective, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitie ofertantului resursele tehnice si profesionale invocate si va prelua executia obligatiilor din contract. Persoana ce asigura sustinerea tehnica si profesionala nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire conform prevederilor art. 180, art. 181 lit. a), c^1) si d) si art .69^1 din OUG 34/2006, cu toate modificarile si completarile ulterioare, prezentand in acest sens Formular nr. 8B si Formular nr. 6.
Cerinta nr. 2Ofertantii vor trebui sa demonstreze ca indeplinesc toate cerintele tehnice descrise in caietele de sarcini si sa faca dovada ca dispun (proprietate/chirie/leasing) la nivel minimal urmatoarele:
- Buldozer ? min 1 buc.- Autogreder ? min 1 buc.- Excavator ? min 1 buc.
- Incarcator cu cupa ? min 1 buc.
- Autobasculanta ? min 2 buc.
- Automacara ? min 1 buc.
- Autoplatforma cu brat de ridicare ? min 1 buc.
- Cilindru vibrocompactor ? min 1 buc.
- Autocisterna ? min 1 buc
Modalitatea de indeplinire: Se va completa formularul 17 ?Declaratie privind utilajele, instalatiile, mijloacele de transport, echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari? precum si anexa la Formularul 17.
Ofertantul va prezenta documente care sa demonstreze ca, pentru indeplinirea contractului, dispune de utilajele/echipamentele/mijloacele de transport solicitate.
In situatia in care ofertantul nu detine in proprietate utilajele/echipamentele/ materialele solicitate, acesta va prezenta contracte/precontracte de inchiriere/contract furnizare/precontract de furnizare.
cerinta 3.Ofertantul trebuie sa faca dovada ca dispune pentru perioada de executie a contractului de personalul / resursele umane rezultate a fi necesare pentru indeplinirea contractului conform propunerii tehnice prezentate. Vor fi acoperite minim specialitatile conducere executie lucrari, constructii civile, instalatii fluide si instalatii electrice, responsabil tehnic cu executia, coordonare SSM, asigurarea calitatii, personal de executie.Nota: pentru persoanele de specialitate enumerate mai sus se vor prezenta cv-uri, copii diplome si certificari / atestate.Modalitatea de indeplinire: Se va completa Formularul 16 ?Declara?ie privind nominalizarea personalului propus?. Pentru persoanele de specialitate nominalizate se vor prezenta cv-uri, copii diplome si certificari/atestate (valabile la data limita de depunere a fertelor).
cerinta 4:
Informatii privind asocierea operatorilor economiciForma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul va fi conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.
Se vor prezenta:
- Informatii despre asociere (Formular nr. 3),
- Acordul de asociere (Formular nr. 3A), in originalIn cazul in care acordurile de asociere sunt incheiate in alta limba decat limba romana, se va prezenta copie dupa acorduri si traducere autorizata in limba romana dupa acestea.Modalitatea de indeplinire: Se vor prezenta:
- Informatii despre asociere (Formular nr. 3),
- Acordul de asociere (Formular nr. 3A), in original
In cazul in care acordurile de asociere sunt incheiate in alta limba decat limba romana, se va prezenta copie dupa acorduri si traducere autorizata in limba romana dupa acestea.
Cerinta nr. 5:
Informatii privind partea de contract pe care operatorul economic are, eventual, intentia sa o subcontracteze.In cazul in care autoritatea contractanta solicita, ofertantul are obligatia de a preciza partea/partile din contract pe care urmeaza sa le subcontracteze si datele de recunoastere ale subcontractantilor propusi.
Subcontractantul nu trebuie sa se afle in situatia prevazuta de art. 691 din OUG nr. 34/2006, sub sanctiunea excluderii din procedura de atribuire.Modalitatea de indeplinire: - Se va completa Formularul 13. Fara a i se diminua raspunderea in ceea ce priveste modul de indeplinire a viitorului contract de achizitie publica, conform art. 45 din OUG nr. 34/2006, ofertantul are dreptul de a include in propunerea tehnica posibilitatea de a subcontracta o parte din contractul respectiv.
In cazul in care autoritatea contractanta solicita, ofertantul are obligatia de a preciza partea/partile din contract pe care urmeaza sa le subcontracteze si datele de recunoastere ale subcontractantilor propusi.
Subcontractantul nu trebuie sa se afle in situa?ia prevazuta de art. 691 din OUG nr. 34/2006, sub sanc?iunea excluderii din procedura de atribuire.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala a operatorului economic poate fi sustinuta in conformitate cu art. 190 alin. (1), (2) si (3) din O.U.G. nr. 34/2007 aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificari si completari ulterioare.In cazul in care candidatulisi demonstreaza capacitatea tehnica si profesionala / experienta similara invocand si sustinerea acordata de catre o alta persoana (conform art. 190 din OUG 34/2006), atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, prin prezentarea unui angajament ferm conform Formularelorin forma autentica al persoanei respective, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitie ofertantului resursele tehnice si profesionale invocate si va prelua executia obligatiilor din contract. Persoana ce asigura sustinerea tehnica si profesionala nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire conform prevederilor art. 180, art. 181 lit. a), c^1) si d) si art .69^1 din OUG 34/2006, cu toate modificarile si completarile ulterioare, prezentand in acest sens si Formular nr. 6.
Cerinta nr. 1
Implementarea Standardului de Management al Calitatii in conformitate cu SR EN ISO 9001(sau echivalent)Ofertantul va prezenta un certificat emis de un organism independent care atesta ca acesta are implementat, conform cerintelor ISO 9001, un sistem de management al calitatii in termen de valabilitate la data limita de depunere a ofertelor.
Operatorii economici care nu detin un astfel de certificat sau care nu este in termen de valabilitate vor fi exclusi din procedura.
Nu se accepta situatii in care operatoriisunt in procedura de certificare.Modalitatea de indeplinire: Certificat de implementare a managementului calitatii in conformitate cu SR EN ISO 9001/2008 (sau echivalent)
Cerinta nr. 2:
Implementarea Standardului de Managemet de Mediu in conformitate cu SR EN ISO 14001(sau echivalent)Ofertantul va prezenta un certificat emis de un organism independent care atesta ca acesta are implementat, conform cerintelor ISO 14001, un sistem de management de mediuin termen de valabilitate la data limita de depunere a ofertelor.Operatorii economici care nu detin un astfel de certificat sau care nu este in termen de valabilitate vor fi exclusi din procedura.
Nu se accepta situatii in care operatoriisunt in procedura de certificare
Modalitatea de indeplinire: Certificat de implementare a standardului de management de mediu in conformitate SR EN ISO 14001/2005 (sau echivalent)
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Mod de indeplinire cerinta nr. 1: Modalitatea de indeplinire: (Completare Formular nr.8);
- completare formular EXP;
- certificari din care sa reiasa beneficiarii, valoarea, perioada si locul executiei lucrarilor precum si daca lucrarile au fost executate in conformitate cu normele profesionale din domeniu si daca au fost duse la bun sfarsit.In cazul in care candidatulisi demonstreaza capacitatea tehnica si profesionala invocand si sustinerea acordata de catre o alta persoana (conform art. 190 din OUG 34/2006), atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, prin prezentarea unui angajament ferm conformFormular nr. 8Ain forma autentica al persoanei respective, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitie ofertantului resursele tehnice si profesionale invocate si va prelua executia obligatiilor din contract. Persoana ce asigura sustinerea tehnica si profesionala nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire conform prevederilor art. 180, art. 181 lit. a), c^1) si d) si art .69^1 din OUG 34/2006, cu toate modificarile si completarile ulterioare, prezentand in acest sens Formular nr. 8B si Formular nr. 6.Mod de indeplinire: - Se va completa formularul 17 ?Declaratie privind utilajele, instalatiile, mijloacele de transport, echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari? precum si anexa la Formularul 17.Modalitatea de indeplinire: Se va completa Formularul 16 ?Declara?ie privind nominalizarea personalului propus?. Pentru persoanele de specialitate nominalizate se vor prezenta cv-uri, copii diplome si certificari/atestate (valabile la data limita de depunere a fertelor).Se vor prezenta: - Informatii despre asociere (Formular nr. 3), - Acordul de asociere (Formular nr. 3A), in originalIn cazul in care acordurile de asociere sunt incheiate in alta limba decat limba romana, se va prezenta copie dupa acorduri si traducere autorizata in limba romana dupa acestea.Mod de indeplinire cerinta nr. 6: Se va completa Formularul 13. Fara a i se diminua raspunderea in ceea ce priveste modul de indeplinire a viitorului contract de achizitie publica, conform art. 45 din OUG nr. 34/2006, ofertantul are dreptul de a include in propunerea tehnica posibilitatea de a subcontracta o parte din contractul respectiv.se va completa dupa caz Formularul 6, Formularul 7A, 7B, 8A, 8BfORMULARUL 4A, 4B (lit. a), c^1) si d)Modalitatea de indeplinire a cerintei nr. 1: Certificat de implementare a managementului calitatii in conformitate cu SR EN ISO 9001/2008 (sau echivalent)Modalitatea de indeplinire a cerintei nr. 2: Certificat de implementare a standardului de management de mediu in conformitate SR EN ISO 14001/2005 (sau echivalent)
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 19.07.2013 10:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
23.07.2013 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
120zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 23.07.2013 10:00
Locul: Consiliul Judetean Prahova - Directia Absorbtie Fonduri Europene, etaj IV.
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Operatorii economici prin reprezentantii legali/persoane imputernicite
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): SISTEM DE MANAGEMENT INTEGRAT AL DESEURILOR, Axa prioritara 2, Dom.Major Interventie 1
Tip de finantare: Program / ProiectProgram / Proiect: Programul Operational Sectorial de Mediu - POS Mediu
VI.3) Alte informatii
Daca doua sau mai multe oferte clasate pe primul loc contin acelas pret, autoritatea contractanta va solicita ofertantilor care au ofertat cel mai mic pret o noua propunere financiara in plic inchis, caz in care contractul va fi atribuit ofertantului a carei noua propunere financiara are pretul cel mai scazut.Perioada de notificare a defectelor de 12luni.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
conform art.256 2 (1)litera a) din OUG 34/2006 - 10 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta in conditiile prezentei ORdonante de Urgenta, despre un act al Autoritatii Contractante considerat nelegal.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Consiliul Judetean Prahova - Serviciul Juridic Contencios
Adresa postala: b-dul Republicii, nr. 2-4, ,Localitatea: Ploiesti, Cod postal: 100066, Romania, Tel. +40 244529289, Email: [email protected], Fax: +40 244406700
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
29.05.2013 13:40
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer