Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Inchiriere autospeciale mixte transport muncitori si marfa pentru activitatea de intretinere curenta a drumurilor nationale din administrarea DRDP Craiova


Anunt de participare numarul 125287/30.06.2011
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMPANIA NATIONALA DE AUTOSTRAZI SI DRUMURI NATIONALE SA
Adresa postala:  STRADA BULEVARDUL DINICU GOLESCU NR 38, SECTOR 1, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  010873, Romania, Punct(e) de contact:  AMELIA LUIZA LACATUSU, Tel. 021.315.01.26, Email:  [email protected], Fax:  021.315.01.26, Adresa internet (URL):  www.andnet.ro, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
CNADNR SA - DRDP CRAIOVA
Adresa postala:  str. Calea Severinului, nr.17, Localitatea:  Craiova, Cod postal:  200768, Romania, Punct(e) de contact:  Dep.Achizitii Publice, Tel. 0251.408.735, In atentia:  Delia Nedelcu, Email:  [email protected], Fax:  0251.482.231, Adresa internet (URL):  www.drdpcv.ro
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
CNADNR SA - DRDP CRAIOVA
Adresa postala:  str. Calea Severinului, nr.17, Localitatea:  Craiova, Cod postal:  200768, Romania, Punct(e) de contact:  Dep.Achizitii Publice, Tel. 0251.408.735, In atentia:  Delia Nedelcu, Email:  [email protected], Fax:  0251.482.231, Adresa internet (URL):  www.drdpcv.ro
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
CNADNR SA - DRDP CRAIOVA
Adresa postala:  str. Calea Severinului, nr.17, Localitatea:  Craiova, Cod postal:  200768, Romania, Punct(e) de contact:  Dep.Achizitii Publice, Tel. 0251.408.735, In atentia:  Delia Nedelcu, Email:  [email protected], Fax:  0251.482.231, Adresa internet (URL):  www.drdpcv.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Constructii si amenajari teritoriale
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Inchiriere autospeciale mixte transport muncitori si marfa pentru activitatea de intretinere curenta a drumurilor nationale din administrarea DRDP Craiova
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
2 - Servicii de transport terestru, inclusiv serviciile de transport cu vehicule blindate si serviciile de curierat, cu exceptia transportului de corespondenta
Locul principal de prestare: Districtele din raza de actiune a DRDP Craiova
Codul NUTS: RO411 - Dolj
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Inchiriere autospeciale mixte transport muncitori si marfa pentru activitatea de intretinere curenta a drumurilor nationale din administrarea DRDP Craiova
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
60170000-0 - Inchiriere de vehicule de transport de persoane cu sofer (Rev.2)
60180000-3-Inchiriere de vehicule de transport de marfuri cu sofer (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Inchiriere a 26 buc autospeciale mixte transport muncitori si marfa, Conform solicitarilor din Caietul de sarcini
Valoarea estimata fara TVA: 287, 040RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
2 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantie de participare = 2.900 lei
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Transferuri de la bugetul statului pentru intretinere
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Decl privind neincadr in prev art.180 din cadrul OUG 34/2006 ? Formularul 3; Decl privind neincadr in prev art.181 din cadrul OUG 34/2006 ? Formularul 4; Certificat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor si taxelor locale la 31.05.11 si certificat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale la bugetul general consolidat la 31.05.11 (in original sau copii legalizate sau copii conform cu originalul) valabile la data desch ofertelor; Decl priv capacit de exercitare a activ profesionale ? Formularul 5; Certificat de inregistrare CUI emis de Oficiul Registrului Comertului in copie conforma cu originalul; Certificat constatator emis Oficiul Registrului Comertului care sa ateste faptul ca nu sunt inscrise mentiuni cu privire la aplicarea Legii 85/2006 privind procedura insolventei (in original sau copie legalizata sau copie conform cu originalul);
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Fisa de informatii generale cu declararea cifrei medii anuale de afaceri pe anii 2010, 2009, 2008, semnata de catre reprezentantul legal - Formularul 6; Bilanturile contabile pe ultimii 3 ani (2010, 2009, 2008), inregistrate la organele competente, in conformitate cu prevederile legale in vigoare si insotite de Raportul de Audit aferent fiecarui an.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Media cifrei de afaceri globale a ofertantului pe ultimii (3) trei ani (2008, 2009, 2010.) trebuie sa fie in valoare de minim 574.080 lei.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista principalelor servicii similare prestate in ultimii 3 ani (perioada se va calcula avand in vedere luna in care are loc prezenta procedura);Informatii privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care poate dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de prestari servicii ? Formularul 30; Lista cu personalul implicat in derulaea contractului; Lista cu soferii deserventi;
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Operatorul economic trebuie sa faca dovada ca a prestat sau are in derulare in ultimii 3 ani (perioada se va calcula avand in vedere luna in care are loc prezenta procedura) cel putin un contract de prestari servicii similare cu cel supus prezentei proceduri. Plafonul fizic aferent experientei similare este de minim 287.040 lei fara TVA. Plafonul valoric minim se realizeaza prin cumularea a cel mult 2 (doua) contracte de prestari servicii similare. In acest sens se vor prezenta: -copia contractului (lor) respectiv(e), semnat si stampilat de catre ofertant, pe propria raspundere, pe fiecare pagina cu mentiunea «conform cu originalul»; - certificat privind experienta prestatorului - Formularul 10
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 15.07.2011 15:30
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
18.07.2011 09:30
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 18.07.2011 10:30
Locul: sediul DRDP Craiova
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisiei de evaluare, reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor, reprezentantii UCVAP(daca procedura este verificata cf OUG 30/2006)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
Documentatia de atribuire se afla atasata la prezentul anunt de participare la sectiunea "Documentatie si clarificari". Contractul se va derula in functie de bugetul de venituri si cheltuieli aferent anilor 2011 si respectiv 2012
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CURTEA DE APEL CRAIOVA- Sectia Contencios Administrativ si Fiscal
Adresa postala:  Str. Nicolae Titulescu, nr.2, ,Localitatea:  Craiova, Cod postal:  200188, Romania, Tel. 0251/418568, Fax:  0251/415600
Organism competent pentru procedurile de mediere
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  Str. Stavropoleos nr.6, Sector 3, Localitatea:  Craiova, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 021/310.46.41, Email:  [email protected], Fax:  021/310.46.42, Adresa internet (URL):  www.cnsc.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
5 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta despre un act al autoritatii contractante considerat nelegal, conform art. 256^2 din cadrul OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Departamentul Juridic din cadrul DRDP Craiova
Adresa postala:  str. Calea Severinului, nr.17, Localitatea:  Craiova, Cod postal:  200768, Romania, Tel. 0251/408.768, Email:  [email protected], Fax:  0251/482231, Adresa internet (URL):  www.drdpcv.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
30.06.2011 10:48
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer