Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Inchiriere autospeciale mixte transport muncitori si marfa pentru activitatea de intretinere curenta a drumurilor


Anunt de participare numarul 43052/13.02.2008
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMPANIA NATIONALA DE AUTOSTRAZI SI DRUMURI NATIONALE SA
Adresa postala: CALEA SEVERINULUI, NR 17, Localitatea: Craiova, Cod postal: 200768, Romania, Punct(e) de contact: Serviciul Achizitii Publice, Tel.0251408735, In atentia: Delia Nedelcu, Email: [email protected], Fax: 0251408770, Adresa internet (URL): www.drdpcv.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro;www.ted.europa.eu
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Constructii si amenajari teritoriale
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Inchiriere autospeciale mixte transport muncitori si marfa pentru activitatea de intretinere curenta a drumurilor
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
2 - Servicii de transport terestru, inclusiv servicii de transport in vehicule blindate, si servicii de curier, exceptand transportul postal
Locul principal de prestare: Bazele 1-25 din cadrul DRDP Craiova
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Inchiriere autospeciale mixte transport muncitori si marfa pentru activitatea de intretinere curenta a drumurilor
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
60117000-1 - Inchiriere de vehicule de transport de persoane cu sofer (Rev.1)
60129000-8-Inchiriere de vehicule de transport de marfuri cu sofer (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
1 buc autospeciala/lot (baza)
Valoarea estimata fara TVA: 2, 560, 428RON
II.2.2) Optiuni
Da
Posibilitatea achizitionarii de servicii suplimentare conf. art.6 alin.3 din cadrul HG 925/2006.
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
Incepand de la 01.05.2008 pana la 31.12.2008
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantie de participare = 1.000 lei/lot
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul de stat
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociatie
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratii privind eligibilitatea ;Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 ;Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatii-lor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat si a contributiei pentru asigurarile sociale de stat, precum si cele locale;Certificat constatator emis de ofi-ciul registrului comertului;Certificat de inmatriculare;Documentul prin care operatorul economic poate presta astfel de servicii (Licenta da transport si de executie in termen de valabilitate;
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-fisa de informatii generale anexata cu declararea cifrei medii anuale de afaceri pe ultimii 3 ani (2006, 2005, 2004)-Bilant contabil pe anul 2006 vizat si inregistrat la Organele competente
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista principalelor prestari de serviciisimilare prestate in ultimii 3 ani;Ofertantul trebuie sa faca dovada ca a incheiat si finalizat in ultimi 3 ani cel putin 2 contracte de prestari servicii similare transport persoane si marfa.De asemenea se vor prezenta copiiledupa cele 2 contracte, precum si recomandari din partea beneficiarilor , cu precizarea calificativului bine sau foarte bine.
In cazul in care ofertantul a prestat servicii pentru DRDP Craiova, acesta va prezenta recomandare din partea DRDP Craiova cu precizarea calificativului bine sau foarte bine;Informatii privind utilajele, instalatiile, echipa-mentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de servicii; prezentare anexa nr.4 din cadrul documentatiei de atribuire;Se solicita completarea formularului F cu efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere;Se va prezenta lista cu conducatorii auto, precum si copie dupa permisul de conducere;Declaratie pe propria raspundere privind respectarea legislatiei de securitate si sanatate in munca, in vigoa-re. Informatii detaliate privind aceste reglementeri se pot obtine la Ministerul Muncii Familiei si Egalitatii de Sanse;Se va prezenta contractul cadru semnat in alb de catre ofertant.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Da
Anunt de intentie
Numarul anuntului in JO: 2008/S18-022790 din 26.01.2008
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 26.03.2008 10:00
Documente de plata: DA
Pretul: 50 RON
Conditii si modalitate de plata: Cval documentatiei se achita la casieria DRDP Craiova, valoarea de 50 lei este fara TVA.
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
27.03.2008 09:30
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 27.03.2008 10:30
Locul: Sediul DRDR CRAIOVA
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisiei de evaluare si reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
Valoarea estimata totala, precum si pe fiecare lot in parte, s-a determinat avandu-se in vedere 12 luni.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Curtea de apel -sectia concencios administrativ si fiscal Craiova
Adresa postala: str. Nicolae Titulescu, nr.2, Localitatea: Craiova, Cod postal: 200188, Romania
Organism competent pentru procedurile de mediere
Consiliul national de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos nr. 6, Sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021/3104641, Email: [email protected], Fax: 021/3104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
10 zile
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Biroul Juridic din cadrul DRDP Craiova
Adresa postala: Calea Severinului, nr.17, Localitatea: Craiova, Cod postal: 200768, Romania, Tel.0251/408700, Fax: 0251/482231, Adresa internet (URL): www.drdpcv.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
08.02.2008 14:25
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer