Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Inchiriere autospeciale mixte transport muncitori si marfa pentru activitatea de intretinere curenta a drumurilor nationale din administrarea DRDP Craiova


Anunt de participare numarul 95476/05.03.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMPANIA NATIONALA DE AUTOSTRAZI SI DRUMURI NATIONALE SA
Adresa postala: CALEA SEVERINULUI, NR.17, Localitatea: Craiova, Cod postal: 200768, Romania, Punct(e) de contact: DEPART. ACHIZ PUBLICE, Tel.0251/4008735, In atentia: EC. NEDELCU DELIA, Email: [email protected], Fax: 0251/482231, Adresa internet (URL): www.drdpcv.ro;, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Constructii si amenajari teritoriale
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Inchiriere autospeciale mixte transport muncitori si marfa pentru activitatea de intretinere curenta a drumurilor nationale din administrarea DRDP Craiova
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
2 - Servicii de transport terestru, inclusiv servicii de transport in vehicule blindate, si servicii de curier, exceptand transportul postal
Locul principal de prestare: Districtele si drumurile nationale din administrarea DRDP Craiova
Codul NUTS: RO411 - Dolj
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Inchiriere autospeciale mixte transport muncitori si marfa pentru activitatea de intretinere curenta a drumurilor nationale din administrarea DRDP Craiova
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
60170000-0 - Inchiriere de vehicule de transport de persoane cu sofer (Rev.2)
60180000-3-Inchiriere de vehicule de transport de marfuri cu sofer (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
24 buc, conform caietului de sarcini
Valoarea estimata fara TVA: 2, 254, 689RON
II.2.2) Optiuni
Da
Contractul se derul in f de bugetul de ven si chelt aprobat pentru anul 2010 si 2011
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de participare = 44.000 lei
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul de Stat
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociatie
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Declaratii privind eligibilitatea;
-Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181; -Certificat de atestare fiscala, eliberat de MFP, care sa ateste ca societatea nu are datorii la bugetul consolidat al statului (formular tip eliberat de autoritatile competente din tara in care ofertantul este rezident) si care sa fie in termen de valabilitate la data deschiderii ofertelor - in original sau copie legalizata. - Certificat de atestare fiscala privind impozitele si taxele locale, care sa ateste ca societatea nu are datorii la bugetul local (formular tip eliberat de autoritatile competente din tara in care ofertantul este rezident) si care sa fie in termen de valabilitate la data deschiderii ofertelor - in original sau copie legalizata. - Certificat de atestare privind indeplinirea obligatiile la Fondul de Mediu emis de Administratia Fondului pentru Mediu (valabil la data deschiderii ofertelor) in original sau copie legalizata. - Certificat Constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunal teritorial- emis cu maxim 30 de zile inainte de data deschiderii ofertelor- in original sau copie legalizata;
- Certificatul de Inregistrare Fiscala-in copie; - Licenta de transport - in termen de valabilitate - in copie
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Fisa de informatii generale anexata, cu declararea cifrei medii anuale de afaceri pe ultimii 3 ani (2009, 2008, 2007);
-Bilanturile contabile pe anii 2009, 2008, 2007 vizate si inregistrate de Organele competente, insotite de raportul auditorilor financiari si contabili autorizati, sau cenzori, dupa caz. Bilanturile se vor prezentate in copie, semnate si stampilate de catre ofertanti, pe propria raspundere, pe fiecare pagina cu mentiunea conform cu originalul".- Prezentare scrisoare de bonitate din partea bancii sau a unor societati recunoscute de audit financiar si contabil, precum si orice alte documente legale edificatoare prin care candidatul/ofertantul isi poate dovedi capacitatea economico-financiara- emisa cu cel mult 30 de zile inainte de deschiderea ofertelor, in original sau copie legalizata.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Valoarea minima a cifrei medii de afaceri pe anii 2009, 2008, 2007 solicitata este: 4.500.000 lei, reprezentand 1.093.905, 73 euro, la cursul specificat la punctul V.5 din fisa de date .
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Lista principalelor prestari de servicii similare realizate in ultimii 3 ani (2009, 2008, 2007).Se va completa formularul C2 din sectiunea Formulare;
- Lista contractelor de prestari servicii similare in derulare la data licitatiei (daca exista), precizand urmatoarele informatii: nume beneficiar, obiectul contractului, durata contractului, procentul de realizare a lucrarii la data licitatiei;
- Ofertantul trebuie sa faca dovada ca a incheiat si finalizat in ultimii 3 ani (2009, 2008, 2007) cel putin un contract care a avut ca obiect prestari servicii similare prezentei proceduri, respectiv prestari servicii de inchiriere mijloace de transport.
- Declaratia privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice, Formularul E
- Declaratie care contine informatii privind efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere Formularul F
- ISO 9001:2001 sau echivalent in termen de valabilitate
- ISO 14001:2005 sau echivalent in termen de valabilitate
- OHSAS 18001 sau echivalent in termen de valabilitate
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Pragul minim al experientei similare este de 2.200.000 lei fara TVA, reprezentand 534.798 euro si se realizeaza prin insumarea a maxim 3 (trei) contracte similare. In acest sens, operatorii economici vor prezenta: - copia contractului (elor) prezentat(e) ca experienta similara, semnat(e) si stampilat(e) de catre ofertant, pe propria raspundere, pe fiecare pagina cu mentiunea conform cu originalul»- recomandare din partea beneficiarului, (aferenta contractului (lor)prezentat(e) ca experienta similara) din care sa rezulte modul de indeplinire al contractului, si anume ca ofertantul si-a indeplinit toate obligatiile contractuale.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 16.04.2010 15:30
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
19.04.2010 09:30
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 19.04.2010 10:30
Locul: sediul DRDP Craiova, str. Calea Severinului, nr.17
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisie de evaluare si reprezentantii operatorilor economici
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
Documentatia de atribuire se poate descarca gratuit din sectiunea Documentatie si clarificari.Orice clarificare solicit de operatorii economici dupa intrarea in posesia documentatiei de atribuire se poate obtine numai in scris, prin fax nr. 0251.48.22.31. Op ec interesati sa participe la prezenta procedura de atribuire, vor transmite o scrisoare de intentie cu datele de identificare ale societatii si datele persoanei de contact, in vederea transmiterii eventualelor clarificari. In cazul in care operatorii economici nu transmit aceasta scrisoare, acestia isi asuma pe proprie raspundere riscul de a nu fi informati de autoritatea contractanta de eventualele clarificari la doc. Mentionam ca toate raspunsurile la clarificarile solicitate, cat si alte modificari/completari ale documentatiei de atribuire vor fi publicate pe site-ul www.e-licitatie.ro, in cadrul anuntului de participare, la sectiunea Documentatie si clarificari.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CURTEA DE APEL BUCURESTI
Adresa postala: str. Splaiul Independentei, nr.5, sect.4, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050091, Romania, Tel.0213195180, Email: [email protected], Fax: 0213191688, Adresa internet (URL): www.cabuc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
max 10 zile de la data luarii la cunostiinta despre un act al autoritatii contractante, conform art. 256^2 din cadrul OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Departamentul Juridic din cadrul DRDP Craiova
Adresa postala: Str. Calea Severinului, nr.17, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 200768, Romania, Tel.0251.408.768, Email: [email protected], Fax: 0251/482231, Adresa internet (URL): www.drdpcv.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
04.03.2010 15:27
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer