Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Inchiriere de autobasculante cu sofer pentru transport materiale pietroase


Anunt de participare numarul 144717/03.07.2013
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
REGIA NATIONALA A PADURILOR - ROMSILVA RA
Adresa postala: B-dul Magheru nr. 31, sect. 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 70164, Romania, Punct(e) de contact: ADAM CRACIUNESCU, Tel. +40 213171005, Email: [email protected], Fax: +40 213169745, Adresa internet (URL): www.rosilva.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
REGIA NATIONALA A PADURILOR ROMSILVA -Directia Silvica Suceava
Adresa postala: bdul 1 Mai nr.6, Localitatea: Suceava, Cod postal: 720224, Romania, Punct(e) de contact: Birou Investitii, Tel. +40 230217685, In atentia: ing.Atitienei Iulian, Fax: +40 230521783
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
SEAP
Adresa postala: -, Localitatea: -, Cod postal: ., Romania, Punct(e) de contact: -, In atentia: -
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
SEAP
Adresa postala: -, Localitatea: -, Cod postal: ., Romania, Punct(e) de contact: -
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
regie autonoma
Activitate (activitati)
Altele: silvicultura si exploatari forestiere
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Inchiriere de autobasculante cu sofer pentru transport materiale pietroase
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
2 - Servicii de transport terestru, inclusiv serviciile de transport cu vehicule blindate si servicii de curierat, cu exceptia transportului de corespondenta
Locul principal de prestare: subunitatile Directiei Silvice Suceava
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Inchiriere de autobasculente cu sofer pentru transport materiale pietroase
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
60180000-3 - Inchiriere de vehicule de transport de marfuri cu sofer (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
8autobasculante {4 autobasculante pentru SDAF Campulung Moldovenesc (2 autobasculante cu trei punti ? tractine 6x4 si 2 autobasculantecu patru punti ? tractiune minim 8x4) si 4 autobasculante pentru SDAF Brodina (2 autobasculante cu trei punti ? tractiune 6x4 si 2 autobasculantecu patru punti ? tractiune minim 8x4)}., necesare in activitatea de intretinere si reparare a drumurilor forestiere din cadrul Directiei Silvice Suceava}.Valoarea minima a intervalului este de 957.320 lei si reprezinta valoarea estimata a prezentei proceduri (in functie de care se vor elabora si evalua ofertele), iar valoarea maxima de 1.148.784 lei reprezinta valoarea estimata ce contine si valoarea posibilelor suplimentari.
Valoarea estimata fara TVA: intre 957, 320 si 1, 148, 784RON
II.2.2) Optiuni
Da
AC isi POATE suplimenta serviciile conf. art. 122 litera j, din OUG 34/2006.
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Cuantumul garantiei de participare: 19146, 40lei-Garantia de participare pentru fiecare lot - in Anexa B.Echivalenta pentru o garantie de participare depusa in valuta se va face la cursul BNR din data anterioara datei limita de depunere a ofertelor cu 5 zile.Perioada de valabilitate a garantiei de participare este cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei, respectiv este de 90 zile de la termenul limita de primire a ofertelor.Garantia de participare va fi constituitain conformitate cu prevederile art. 86, alin (1) din H.G. nr. 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, numerar la sediul autoritatii contractante contul RNP Romsilva?DS Suceava, bdul.1 mai nr.6 , SUCEAVA, prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emisin conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari in forma prezentata in formularul ?Scrisoare de garantie?.In cazul in care ofertantul opteaza pentru contituirea garantiei de participare prin virament bancar, acesta va vira contravaloarea garantiei in contul RNP Romsilva ?DSSUCEAVA(: Cont: laBRD-Suceava cod IBANRO41BRDE340SV10287103400; cod fiscal RO 1590120).Dovada garantiei de participare se va depune scanata in SEAP, semnata cu semnatura electronica de emitent si se va depune la sediul A.C. in orginal?pana la data limita de depunere a ofertelor. Cuantumul ce se va retine in conditiile art. 2781 din O.U.G. nr. 34/2006- 9573, 2 lei si se raporteaza la valoarea estimata a fiecarui lot in parte, respectiv 1964, 2 lei pt.LOT 1, 2822, 4 lei pt.LOT 2, 1964, 2 lei pt.LOT 3 si 2822, 4 pt.LOT 4. Retinerea garantiei de participare se va face in conformitate cu prevederile legale. Garantia de participare se restituie in conditiile prevazute de art. 88, alin 1, 2, 3 din H.G.nr.925/2006 in contul IBAN declarat in formularul INFORMATII GENERALE sau in situatia prevazuta de art. 88, alin 4) din H.G. nr.925/2006 in contul IBAN declarat de ofertant in CEREREA DE RESTITUIRE A GARANTIEI DE PARTICIPARE Garantia de buna executie in cuantum de 5% .Mod de constituire a garantiei de buna executie a contractului de servicii (conf. art. 90 alin.3 din HG925/2006): retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale;Contractantulare obligatia de a deschide la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent in administarea acestuia un cont de disponibil distinct la dispozitia autoritatii contractante.In acest cont se va depune de catre contractant 0.5 % din pretul contractului (fara TVA).*Contractul se va derula dupa ce furnizorul va face dovada deschiderii contului si a virarii sumei de 0, 5% din valoarea totala a contractului (fara TVA)
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
surse proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta, in conformitate cu prevederile art. 1 din Ordinul nr. 314/2010, emis de A.N.R.M.A.P.? (Formularul F3 din Anexa Formulare) - Declaratie privind eligibilitatea (Formularul 12A din Anexa Formulare); - Declaratie
privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006 (Formularul nr.12B.1 din Anexa Formulare); - Declaratie privind neincadrareain prevederile art. 69^1 din OUG 34/2006; (Formularulnr.12B. 2 din Anexa Formulare). Persoanele cu functie de decizie in cadrul Directiei
Silvice Suceava: Ing..Sorin Ciobanu-director, Ec.Vasile Rusu-director economic, Ing.Valerian Solovastru-director tehnic, Ing.Atitienei Iulian-
birou investitii-drumuri, Jr.Tironeac Aftanasie-sef birou juridic, Ing.Lazar Constantin-responsabil achizitii- Declaratie privind calitatea de participant la procedura (Formularul nr.12C din Anexa Formulare); Pentru persoane juridice/fizice romane -
certificat de atestare fiscala privind impozitele, taxele catre stat precum si contributiile de asigurari sociale de stat, emis de DGFP, care sa
prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. Ofertantii care prezinta certificatul fiscal cu datoriineesalonate sau fara compensari vor fi exclusi din procedura pentru incheierea contractului. In masura in care operatorii economici prezinta
inlesniri la plata de genul esalonarilor sau compensarilor, aprobate de catre organele competente in domeniu aceasta cerinta este
considerata ca fiind indeplinita. Certificat privind plata impozitelor si taxelor locale, eliberat de Primarie (Consiliul Local), din care sa rezulte
indeplinirea obligatiilor scadente la plata in luna anterioara celei in care se depune oferta. Ofertantii care prezinta certificatul cu datorii
neesalonate sau fara compensari vor fi exclusi din procedura pentru incheierea contractului. In masura in care operatorii economici prezinta
inlesniri la plata de genul esalonarilor sau compensarilor, aprobate de catre organele competente in domeniu aceasta cerinta este
considerata ca fiind indeplinita. Certificat de cazier fiscal ? eliberat de Directia Generala a Finantelor Publice si Controlul Finantelor de Stat,
din care sa rezulte ca ofertantul nua savarsit fapte sanctionate de legile financiare, vamale, precum si cele care privesc disciplina financiara.Pentru persoane juridice/fizice straine: declaratie pe proprie raspundere, daca in tara de resedinta nu se elibereaza certificatul de atestare
fiscala solicitat. Persoane juridice/fizice romanePrezentarea acestor documente reprezinta o cerinta minima obligatorie iar lipsa lor va duce la respingerea ofertei ca inacceptabila. Persoane juridice/fizice romane - Certificatul constatator emis de Oficiul Registrului Comertului din care sa rezulte obiectul de
activitate.Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatatot codul emis de ONRC. Persoane juridice/fizice straine - Documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care candidatul/ofertantul este rezident.Copie dupa licenta de transportpentru firma, vizata la zi de catre Autoritatea Rutiera Romana(A.R.R.), care poate fi prezentata in oricare din formele copie legalizata/copie ?conform cu originalul.
Prezentarea acestor documente reprezinta o cerinta minima obligatorie iar lipsa lor va duce larespingerea ofertei ca inacceptabilaOfertantul clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, are obligatia de a prezenta pentru
conformitate documentul in original/copie legalizata, in situatia in care a fost prezentat in forma copie conform cu originalul
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr. 1
Declaratie privind cifra medie gobala de afaceri.Cerinta minima obligatorie: Cifra medie globala anuala de afaceri pe ultimii trei ani (2010, 2011 si 2012) trebuie sa fie cel putin egala cu valoarea estimata a fiecarui lot pentru care participa la licitatie.Valoarea loturilor este prezentata in tabelul de mai jos: Loturi Caracteristici
ATB Total
valoare (lei, fara TVA)
nr. denumire0 1 2 3
1 Campulung Moldovenesc 1 3 punti, tractiune 6x4 196420
2 Campulung Moldovenesc 2 4 punti, tractiune minim 8x4 282240
3 Brodina 1 3 punti, tractiune 6x4 196420
4 Brodina 2 4 punti, tractiune minim 8x4 282240
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Se va completa si prezenta formularul Cifra medie de afacerifORMULARUL B. Se va declara cifra de afaceri pe anii 2010, 2011 si 2012 atat in lei cat si in euro. Pentru echivalenta se vaavea in vedere cursul mediu anual lei/euro comunicat de BCE: 2010:4, 2122 lei/euro 2011:4, 2349 lei/euro 2012:4, 4560 lei/euroCifra de afaceri medie globala pe ultimii 3 ani se va lua in considerare, in functie dedata la care operatorul economic ( care a depus oferta) a fost infiintat sau si-a inceput activitatea comerciala. .Se va prezenta si depune: bilantul contabil al operatorilor economici din care sa rezulte cifra de afacere a anului 2012 (bilantul contabil ).Prezentarea acestor documente reprezinta o cerinta minima obligatorie iar lipsa lor va duce la respingerea ofertei cainacceptabila.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr. 1Lista principalelor prestari de servicii din ultimii 3 ani (calculati pana la data limita de depunere a ofertei ) continand valori, perioade de livrare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati
Cerinta minima obligatorie: Ofertantii trebuie sa faca dovada ca in ultimii 3 ani (calculati pana la data limita de depunere a ofertei) auprestat servicii similare celor solicitate prin documentatia de atribuire.Ofertantii trebuie sa faca dovada prestarii de servicii similare (inchiriere de autobasculante cu sofer pentru transport materiale pietroase), in valoare egala sau mai mare decat valoarea in lei a lotului/loturilor pentru care depune oferta, respectiv: 196.420 pentru lot 1, 282.240 pentru lot 2, 196420 pentru lot 3 si 282.240 pentru lot.4
Cerinta nr. 2Declaratie pe propria raspundere referitoare la autobasculantele de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de prestari servicii.Cerinta minima obligatorie: Ofertantul trebuie sa faca dovada ca dispune de autobasculatele necesare, pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de servicii, inchirieri de vehicule de transport de marfuri cu sofer (transport materiale pietroase).
Cerinta nr. 1
Certificare ISO 9001:2008
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Se vor prezenta si depune : Formularul E din sectiunea Formulare.FormularulE va fi insotitde : certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul privat beneficiar. In cazul in care beneficiarul este un client privat si, din motive obiective, operatorul economic nu are posibilitatea obtinerii unei certificari/confirmari din partea acestuia, demonstrarea prestarilor de servicii se realizeaza printr-o declaratie a operatorului economic.Nota: i. Ofertantul va prezenta documente din care sa rezulte valoarea serviciilor prestate;ii. In situatia in care ofertantul a avut calitatea de subcontractant se va prezenta contractul de subcontractare din care sa reiasa partea de contract pe care a executat-o, precum si valoarea aferenta acesteia;iii. In cazul in care contractul contine clauze de confidentialitate, care impiedica prezentarea lui, ofertantul va prezenta paginile din contract din care sa rezulte partile contractante, obiectul contractului, durata contractului, numarul zilelor de lucru, pretul contractului precum si pagina finala cu semnaturi;Recomandarile / contractele / aferente serviciilor prestate in afara Romaniei se vor prezenta insotite de traducerea autorizata in limba romana.Ofertantii care trebuie sa efectueze conversia altor monede decat Euro vor utiliza ratele de schimb medii anuale stabilite de catre Banca Centrala Europeana (www.ecb.europa.eu) . Pentru anul in curs, transformarea in lei se va face la cursul Bancii Centrale Europene din ziua publicarii anuntului de participare.Prezentarea acestui document reprezinta o cerinta minima obligatorie iar lipsa lui va duce la respingerea ofertei ca inacceptabila.Se va completa si depune: Formularul 12 H din sectiunea FORMULAREPentru fiecare mijloc de transport, declarat in lista din cadrul Formularului 12 H, se va prezenta: - copie dupa cartea de identitate fata ? verso.-Copie conforma a licentei de transport pentru fiecare mijloc de transport declaratin Formularul 12 H.Prezentarea acestor documente reprezinta o cerinta minima obligatorie iar lipsa unuia din acestea va duce la respingerea ofertei ca inacceptabila.Se vor prezenta si depune documente emise de organisme acreditate care confirma Certificarea sistemului de management al calitatii ISO 9001 (sau echivalent) laofertant, cu aplicabilitate la codul CAEN solicitat.Se va prezent Certificatul ISO 9001 sau echivalent, in copie cu mentiune ?Conform cu originalul? semnata si stampilata.Documentele emise in alta limba decat romana trebuie sa fie insotite de traducerea autorizata in limba romana si legalizata la notariat.Prezentarea acestui document reprezinta o cerinta minima obligatorie iar lipsa lui va duce la respingerea ofertei ca inacceptabila.Nota : Este acceptat inclusiv ofertantul care dovedeste ca raportul de audit a fost finalizat si din el reiese ca ofertantul va primi certificarea.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 09.08.2013 00:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
14.08.2013 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 16.08.2013 18:00
Locul: In SEAP
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: nu
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Persoana vatamata poate sesiza C.N.S.C. in termenul prevazut la art.256 indice 2 din OUG nr.34/2006 actualizata
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Biroul Juridic al Directiei Silvice Suceava
Adresa postala: Bdul 1 Mai nr.6, Localitatea: Suceava, Cod postal: 720244, Romania, Tel. +40 230217685, Fax: +40 230521783
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
01.07.2013 17:26
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer