Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Inchiriere de echipament de terasament cu operator


Anunt de participare numarul 132948/07.02.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
REGIA NATIONALA A PADURILOR - ROMSILVA
Adresa postala: B-dul Magheru nr. 31, sect. 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 70164, Romania, Punct(e) de contact: Daniel Vasile Robu, Tel. +40 213171005, Email: [email protected], Fax: +40 213169745, Adresa internet (URL): www.rosilva.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Directia Silvica Neamt
Adresa postala: Str.V.A.Urechia, nr.24, Localitatea: Piatra Neamt, Cod postal: 610100, Romania, Punct(e) de contact: Pahoni Florin, Tel. +4 0233211696, Email: [email protected], Fax: +4 0233212736, Adresa internet (URL): www.silvant.ro
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Directia Silvica Neamt
Adresa postala: Str.V.A.Urechia, nr.24, Localitatea: Piatra Neamt, Cod postal: 610100, Romania, Punct(e) de contact: Pahoni Florin, Tel. +4 0233211696, Email: [email protected], Fax: +4 0233212736, Adresa internet (URL): www.silvant.ro
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Directia Silvica Neamt
Adresa postala: Str.V.A.Urechia, nr.24, Localitatea: Piatra Neamt, Cod postal: 610100, Romania, Punct(e) de contact: Pahoni Florin, Tel. +4 0233211696, Email: [email protected], Fax: +4 0233212736, Adresa internet (URL): www.silvant.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Regie autonoma
Activitate (activitati)
Altele: Silvicultura
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Inchiriere de echipament de terasament cu operator
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: Subunitatile Directiei Silvice Neamt
Codul NUTS: RO214 - Neamt
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 24 luni
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Lotul nr.I: utilaje pentru intretinerea drumurilor forestiere - decopertare, imprastiere si nivelare balast, scarificare, freza pentru concasare, mixare, omogenizare, reprofilare, decolmatare si sapare santuri, compactare
Lotul nr.II: concasor cu falci - necesar pentru obtinerea pietrei sparte
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45520000-8 - Inchiriere de echipament de terasament cu operator (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Lotul nr.I: minim - 50 ore; maxim - 750 ore (se considera necesare toate utilajele timp de o ora, urmand ca in functie de starea drumului sa se efectueze doar operatiile necesare, utilizand utilajele corespunzatoare)
Lotul nr.II: minim - 50 ore; maxim - 450 ore
Valoarea estimata fara TVA: intre 71, 250 si 885, 750RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
24 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Cuantumul garantiei de participare ( in acest caz pentru fiecare lot ) este stabilit conform prevederilor art.43^1, alin.2, lit.a din OUG nr.34 / 2006 si este de: Lotul nr.I: 4.392 lei (4.200 lei + 0, 1% din ceea ce depaseste 420.001 lei);Lotul nr.II: 5.490 lei.In masura in care Consiliul respinge contestatia ca nefondata, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare suma de : - Lotul I: 4.392 lei (conf.art.278^1, alin.1, lit.b din OUG nr.34 / 2006 );
- Lotul II: 2.745 lei (conf.art.278^1, alin.1, lit.a din OUG nr.34 / 2006 ).Perioada de valabilitate a garantiei de participare este 60 de zile de la primirea ofertelor. In cazul acordului ? cadru garantia de buna executie se constituie pentru fiecare contract subsecvent. Cuantumul garantiei de buna executie este de 5% din valoarea contractului subsecvent. Constituirea garantiei de buna executie se face printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract. Prevederile art. 86 alin. (2)-(4) din HG 925 / 2006 se aplica in mod corespunzator;prin depunerea la casierie a unor sume in numerar; daca partile convin prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale. In acest caz se vor respecta prevederile HG 1045 / 2011.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fonduri de productie ale directiei silvice.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Completare formulare: Informatii generale;Declaratie privind eligibilitatea;Declaratie privind calitatea de participant la procedura;Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta;Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art.69 ^1din OUG nr.34 / 2006. Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt: ing.Maftei Simion ? director; ing.Gorghiu Mircia ? director tehnic; ec.Matrescu Radu ? director economic; ing.Garbea Ovidiu ? comp. mecanizare; ing.Pahoni Florin ? responsabil achizitii publice; jr.Romaniuc Camelia; jr.Chindea Iulian ? comp.juridic; ec.Pana Doina ? birou financiar ? contabil;Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.181.
Prezentare: Certificat de atestare fiscala privind achitarea obligatiilor exigibile catre bugetul de stat si catre bugetele asigurarilor sociale de stat;Certificat privind plata taxelor si impozitelor locale, eliberat de primaria locala; Prezentare certificat constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului
Persoanele juridice/ fizice straine vor respecta prevederile art.182 din OUG nr.34 / 2006
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cifra medie de afaceri globala pe ultimii trei ani sa fie de cel putin:
Lotul I: 800.000 lei
Lotul II: 400.000 lei
Se va declara cifra de afaceri globala pe ultimii trei ani (2008, 2009, 2010), atat in lei, cat si in euro. Se va lua in calcul cursul mediu anual comunicat de BNR, respectiv: Anul 2008 ? 3, 6827 lei;
Anul 2009 ? 4, 2373 lei;
Anul 2010 ? 4, 2099 lei.
Atunci cand operatorul economic participa la mai multe loturi cifra de afaceri medie globala pe ultimii trei ani trebuie sa fie de minim suma tuturor loturilor la care participa.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Ofertantul trebuie sa faca dovada ca a prestat / executat ( pentru fiecare lot la care participa ) in ultimii trei ani servicii / lucrari ce fac obiectul prezentei proceduri, in valoare de minim:
- Lotul I: 180.000 lei, fara TVA
- Lotul II: 50.000 lei, fara TVA.
Completare formular ?Lista principalelor servicii / lucrari similare prestate / executate in ultimii 3 ani?Completare formular ?Experienta similara?
Informatii privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic.Completare formular ?Declaratie privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de servicii / lucrari?. Se vor anexa pentru utilajele mentionate in formular documente doveditoare
Informatii privind asigurarea cu personal.Completarea formularului ?Asigurarea cu personal?
Informatii privind subcontractarea. Completare formular ?Declaratie privind partea / partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti si specializarea acestora?
Informatii privind asocierea. Completare formular ?Acord de asociere?
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 27.02.2012 10:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
28.02.2012 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 28.02.2012 10:00
Locul: Directia Silvica Neamt, str.V.A.Urechia, nr.24, Piatra Neamt
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii ofertantilor.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
Daca, dupa evaluarea propunerilor financiare, doua sau mai multe oferte contin, in cadrul propunerii financiare acelasi pret, autoritatea contractanta va solicita ofertantilor care au oferit cel mai mic pret, o noua propunere financiara care va fi depusa la o data si o ora stabilita ulterior.Prezenta documentatie este o copie a documentatiei respinse cu nr. 5131.Pentru demonstrarea indeplinirii criteriilor de calificare si selectie ofertantul are dreptul de a prezenta initial doar o declaratie pe propria raspundere ( conform modelului din sectiunea formulare ), semnata si stampilata de reprezentantul sau legal, prin care confirma ca indeplineste cerintele de calificare astfel cum sunt ele solicitate mai jos. Declaratia va fi insotita de o anexa in care ofertantul trebuie sa mentioneze succinct, dar precis, modul concret de indeplinire a cerintelor de calificare si selectie, inclusiv valori (cf.art.11, alin.4 din HG 925 / 2006). Ofertantul care uzeaza de dreptul prevazut mai sus are obligatia de a prezenta / completa certificatele / documentele edificatoare care probeaza / confirma indeplinirea cerintelor de calificare, atunci cand primeste din partea autoritatii contractante o solicitare in acest sens, in termenul prevazut in respectiva solicitare, termen care nu va fi mai mic de 3 zile lucratoare (cf.art.11, alin.5 din HG 925 / 2006).Ofertantul isi asuma raspunderea exclusiva pentru legalitatea si autenticitatea tuturor documentelor prezentate in original, copie legalizata si/sau copie in vederea participarii la procedura. Analizarea documentelor prezentate de ofertanti de catre comisia de evaluare nu angajeaza din partea acesteia nici o raspundere sau obligatie fata de acceptarea acestora ca fiind autentice sau legale si nu inlatura raspunderea exclusiva a ofertantului sub acest aspect.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Directia Silvica Neamt
Adresa postala: Str.V.A.Urechia, nr.24, Localitatea: Piatra Neamt, Cod postal: 610100, Romania, Tel. +40 233/211696, Email: [email protected], Fax: +40 233/212736, Adresa internet (URL): www.silvant.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
06.02.2012 14:12
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer