Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Inchiriere scule pentru interventii si reparatii capitale sonde


Anunt de participare (utilitati) numarul 143320/26.04.2013
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Societatea Nationala de Gaze Naturale Romgaz S.A.
Adresa postala: Soseaua Sibiului nr. 5, Localitatea: Medias, Cod postal: 551025, Romania, Punct(e) de contact: Serviciul Contracte, Tel. +40 269805133, In atentia: Popa Elena, Email: [email protected], Fax: +40 269830283, Adresa internet (URL): www.romgaz.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Societate Nationala
Activitate (activitati)
- Prospectare ?i extragere a gazului ?i petrolului
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Inchiriere scule pentru interventii si reparatii capitale sonde
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Inchiriere
Locul principal de livrare: Produsele se ridica de la sediul furnizorului de catre achizitor.
Codul NUTS: RO126 - Sibiu
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 48 luni
Valoarea estimata fara TVA: intre 1, 743, 380 si 12, 000, 000RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: Calendar estimativ de atribuire a contractelor subsecvente: lunar
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitie de scule pentru interventii si reparatii capitale sonde, in functie de necesitatile concrete ale autoritatii contractante, pentru prestareaoperatiilor de interventie si instrumentatie la sondele de gaze naturale catre terti beneficiari de catre Sucursala.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
43612000-6 - Piese pentru utilaje de sonde de extractie (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
1) Cantitatile minime si maxime care se estimeaza ca se vor achizitiona pe durata intregului acord-cadru (48 luni) sunt prevazute pentru fiecare lot in parte in Anexa B loturi.
2) Cantitatiile minime si maxime care se estimeaza ca se vor achizitiona pentru un singur contract subsecvent dintre cele care urmeaza sa fie atribuite pe durata acordului-cadru, pentru fiecare lot in parte, sunt in numar de min. 1 buc. si maxim 8 buc.;
Valoarea estimata fara TVA: intre 1, 743, 380 si 12, 000, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
48 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare se solicita pentru lotul/loturile pentru care se depune oferta. Cuantumul solicitat este prev. in Anexa B ? loturi. Perioada de valabilitate: 90 de zile dela data limita stabilita pentru depunere aofertelor. Mod. de constituire: in conf. cu regl. art. 86, din H.G. 925/2006. Garantia de partip.poate fi constituitasi in alta moneda decat lei, la un curs de reconversie afisat de BNR, la data publicarii anuntului de participare. Daca garantia se constituie prin instrument de garantare emis in conditiile legii de catre o societate bancara sau de catre o societate de asigurari, se va putea utiliza Formularul 11, sau orice alt model agreat de catre institutia emitenta, cu conditia resp. preved. art. 86 alin. (2) ? (4) din H.G. nr. 925/2006. Daca garantia se constituie prin virament bancar, transferul va fi efectuat in contulRO14 RNCB 0231 0195 6886 0001, al autoritatii contractante, deschisla BCR, Sucursala Medias. In cazul ofertantiilor care se regasesc in categ. I.M.M.-urilor, conf. Legii nr. 346/2004 (facand dovada in acest sens pana la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor) garantia se constituie in procent de 50% din cuantumul precizat in documentatia de atribuire. Mod de prezentare ? dovada constituirii garantiei / instrumentul de garantare se prezinta in original.Dovada constituirii garantei de participare trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la data siora stabilita pentru deschiderea ofertelor. Ofertele care nu sunt insotite de garantia de participare in cuantumul, forma si avand perioada de valabilitate solicitata in documentatia de participare vor fi respinse. In cazul depunerii de oferte in asociere, garantia de participare trebuie constituita in numele asocierii si sa mentioneze ca acopera in mod solidar toti membrii grupului de op. economici. Garantia de participare emisa in alta limba decat romana va fi prezentata in original si va fi insotita de traducerea autorizata si legalizata in limba romana. Garantia de buna executie va fi de 7% din valoarea, fara TVA, afiecarui contract subsecvent.Modalitatea de constituire: conform prevederilor art. 90 din H.G. 925/2006.In cazul ofertantilor care se regasesc in categoria I.M.M.-urilor, conform Legii nr. 346/2004 garantia de buna executie se constituie in procent de 50% din suma solicitata.Modalitatea de restituire: in cel mult 14 zile de la plata facturii finale, daca nu au fost ridicate panala acea data pretentii asupra ei.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Surse proprii.Plata facturilor se efectueaza in termen de 30 de zile de la data primirii lor de catre achizitor.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. "Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 180 din OUG nr. 34/2006"Modalitatea de indeplinire: Declaratie pe proprie raspundere semnata de reprezentantul legal (Completare Formular nr.6 ).
Nota: Acest formular trebuie prezentat de ofertant, ofertantul asociatl asociat, tertul sustinator (dupa caz).
2. "Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG nr. 34/2006"
Conditie de calificare : autoritatea contractanta nu vacalifica ofertantul care inregistreaza datorii la bugetul consolidat (indiferent de cuantumul acestora); Certificatul de atestare fiscalacare va fi prezentat trebuie sa ateste indeplinirea obligatiilor scadente in lunaanterioara celei in care se depun ofertele .
Pentru persoanele juridice romane Certificatul de atestare fiscala se prezinta in original, copie legalizata sau copie conforma cu originalul iar pentru persoanele juridice straine documentul se prezinta in original sau copie conforma cu originalul si va fi insotit de traducere autorizata si legalizata.
Modalitatea de indeplinire: Declaratie pe proprie raspundere semnata de reprezentantul legal(Model - Formular nr.7)Nota : Acest formular trebuie prezentat de ofertant, ofertantul asociatasociat, tertul sustinator (dupa caz).
Persoanele juridice straine vor prezenta orice documente edificatoare eliberate de institutiile autorizate ale tarii de origine (certificate de atestare fiscala, caziere judiciare, alte documente echivalente, etc) prin care sa dovedeasca faptul ca si-au indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat .
3.Declaratie ?Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta?Document de confirmare: Declaratie pe proprie raspundere, (completareFormular9).
Nota: Acest formular trebuie prezentat de ofertant, ofertantul asociat, (dupa caz).
4. Declaratie privind conflictul de interese (Art. 69^1)
Modalitatea de indeplinire: Declaratie pe proprie raspundere (completareFormular nr. 8)
Pentru aceasta declaratie, persoanele ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire in sensul articolului mentionatsunt urmatoarele: -Cindrea Corin, Director General SNGN ROMGAZ SA Medias;
-Lucian Barsan, Director Tehnic Achizitii SNGN ROMGAZ S.A. Medias;
-Ispasian Ioan Dinca, Director S.I.R.C.O.S.S.Medias-Gheorghiu Sorin, Directortehnic S.I.R.C.O.S.S. Medias;
-Constantin Totan, Sef Serviciul Tehnic, presedinte comisie de evaluare-Melinescu Angela, Sef Serviciul Contracte, membru comisie de evaluare;
-Popa Elena, Serviciul Contracte, membru comisie de evaluare;
-Nicola Adrian, Sef Serviciul Productie, membru comisie de evaluare;
-Valentin ZAMFIRACHE, Serviciul Controlul costurilor preturi si tarife, membru comisie de evaluare
-Aurica CATANA, Sef Serviciul Protectia Mediului;
-Andrei POPESCU, consilier juridic, Sef Biroul juridic Certificat constatator, emis de ONRCPentru persoanele juridice romane1. Modalitatea de indeplinire: -Prezentarea certificatului constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul Teritorial, din care sa rezulte domeniul de activitate principal/ secundar, codurile CAEN aferente acestora.Informatiile cuprinse in acest document vor fi reale /actuale la data limita de depunere a ofertelor.Pentru persoanele juridice straine
2. Modalitatea de indeplinire: - Prezentarea dedocumente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, conforme legii tarii de rezidenta a operatorului economic. (se va verifica prin accesarea http: //ec.europa.eu/markt/ecertis/login.do)Note: La solicitarea autoritatii contractante, ofertantul clasat pe primul loc va prezenta certificatul constatator in original sau copie legalizata, daca la data limita de depunere a ofertelor a prezentat acest document in copie lizibila ?conform cu originalul?;Pentru persoanele juridice romane documentul se prezinta in original, copie legalizata sau copie conforma cu originalul iar pentru persoanele juridice straine se prezinta in original sau copie conforma cu originalul si vor fi insotite de traducere autorizata si legalizata.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind cifra de afaceri globala pe ultimii 3 ani.
Nu se solicita indeplinirea unui prag valoric pentru indicatorul financiar ?cifra medie de afaceri globala in ultimii 3 (trei) ani?.
Modalitatea de indeplinire
Se va completa Formularul 11 ?Declaratie privind cifra de afaceri?. Pentru calculul echivalentei se va avea in vedere cursul mediu anual lei/valuta, comunicat de BNR pentru fiecare an.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista principalelorproduse furnizate in ultimii 3 ani, din care sa rezulte ca
ofertantul a prestat cel putin un contract avand ca obiect furnizare de scule pentru interventii si reparatii capitale la sonde. Nu se solicita indeplinirea unui prag valoric sau cantitativ al experientei similare in domeniu.
Confirmarea indeplinirii cerintei de calificare referitoare la capacitatea tehnica se face prin :
- Prezentare de certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritatesau de catre clientul privat beneficiar.
Modalitatea de indeplinire
Se va completa Formularul 16, "Lista principalelorproduse furnizate in ultimii 3 ani". Pentru calculul echivalentei se va avea in vedere cursul mediu anual lei/valuta, comunicat de BNR pentru fiecare an.
Informatii privind asocierea
Mai multi operatori economici au dreptul de a se asocia cu scopul de a depune oferta comuna. In acest caz se va prezenta obligatoriu un acord de asociere.
Modalitatea de indeplinire
Se va completa Formularul 13.
Informatii privind sustinerea ferma
In cazul in care ofertantul isi demonstreaza capacitatea tehnica si profesionala invocand si sustinerea acordata de catre o alta persoana, atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, incheiat in forma autentica, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitiaofertantului resursele tehnice si profesionale invocate. Persoana care asigura sustinerea tehnica si profesionala nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art. 180 si ale art. 181 lit. a), c1) si d).
Modalitatea de indeplinire
Se va completa Formularul 12.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
La etapa finala electronica vor participa numai ofertantii a caror oferte au fost declarate admisibile de catre comisia de evaluare si care sunt inregistrati in SEAP, conf. art. 6 alin. (2) din HG 1660/2006.Elementul care va face obiectul procesului repetitiv de ofertare este ?pretul ofertei?. Acesta reprezintapretul de inchiriere total pentru fiecare lot in parte, (calculat pentru cantitatea minima)din Formularul 10A1.Numar runde :1 rundaDurata rundei: 1 ziOfertantii pot vedea cea mai buna oferta de pret: daOfertantii pot vedea numarul de participanti inscrisi la licitatie: daLicitatia se prelungeste automat, in cazul modif. clasamentului : nuSe va utiliza pasul de licitare: nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 10.06.2013 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
11.06.2013 09:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 11.06.2013 10:00
Locul: Sediul SIRCOSS Medias, Soseaua Sibiului, nr. 5, jud. Sibiu.
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Comisia de evaluare a ofertelor si reprezentantii legal imputerniciti ai ofertantiilor.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
Modul de departajare a ofertelor clasate pe primul loc cu preturi egale: In cazul in care se constata ca ofertele clasate pe primul loc au preturi egale, autoritatea contractanta va solicita reofertarea in plic inchis, in vederea departajarii ofertelor.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Persoana vatamata poate sesiza Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor in vederea anularii actului si/sau a recunoasterii dreptului pretins ori a interesului legitim in conditiile art.256^2 din OUG nr.34/2006.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Biroul juridic SIRCOSS
Adresa postala: Soseaua Sibiului, nr. 5, Localitatea: Medias, Cod postal: 551129, Romania, Tel. +40 269805154, Email: [email protected], Fax: +40 269830283
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
24.04.2013 13:42
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer