Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Inlaturare efecte calamitati pe DN 65C km 84+400 84+600


Anunt de participare numarul 41359/14.01.2008
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMPANIA NATIONALA DE AUTOSTRAZI SI DRUMURI NATIONALE SA
Adresa postala: Calea Severinului, nr17, Localitatea: Craiova, Cod postal: 200768, Romania, Punct(e) de contact: Serviciului Achizitii Publice, Tel.0251/408735, In atentia: Delia Nedelcu, Email: [email protected], Fax: 0251/408770, Adresa internet (URL): www.drdpcv.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Constructii si amenajari teritoriale
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Inlaturare efecte calamitati pe DN 65Ckm 84+400 84+600
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: DN 65Ckm 84+400 84+600, jud. Valcea
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Inlaturare efecte calamitati pe DN 65Ckm 84+400 84+600
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45233140-2 - Lucrari de drumuri (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Conform listelor de cantitati din cadrul din cadrul documentatiei de atribuire
Valoarea estimata fara TVA: 712, 131RON
II.2.2) Optiuni
Da
Posibilitatea achizitionarii de lucrari similare conform art 122 lit j) din cadrul OUG 34/2006
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
7 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantie de participare=7.125 lei
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Programul de inlaturare a efectelor calamitatilor BDCE Contract nr.F/P 1524/2005
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociatie
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Declaratii privind eligibilitatea;Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181;Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat, inclusiv cele locale, precum si a contributiei pentru asigurarile sociale de stat (formulare tip eliberate de autoritatile competente din tara in care ofertantul este rezident) si care sa fie in termen de valabilitate la data deschiderii ofertelor (sa fie emis cu cel mult 30 de zile calen-daristice inainte de data deschiderii ofertelor);Certificat constatator emis de oficiul registrului comertului;
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Se va prezenta:
-fisa de informatii generale anexata cu declararea cifrei medii anuale de afaceri pe ultimii 3 ani (2006, 2005, 2004);
-Bilant contabil pe anii 2006, 2005, 2004 vizat si inregistrat la Organele competente;
-Scrisoare de bonitate din partea bancii sau a unor societati recunoscute de audit financiar si contabil, precum si orice alte documente legale edificatoare;
-lichiditate generala- se va calcula la nivelul anului 2006 (pe baza datelor din cadrul bilantului contabil la 31.12.2006)
-solvabilitate patrimoniala- se va calcula la nivelul anului 2006 (pe baza datelor din cadrul bilantului contabil la 31.12.2006)
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Valoarea minima a cifrei medii de afaceri pe anii 2006, 2005, 2004 solicitata este: 1.424.000 lei, reprezentand 397.787, 58 euro , la cursul specificat la punctul V.5;
-lichiditate generala (active circulante/datorii curente x 100)=100%-solvabilitate patrimoniala(capital propriu/total pasiv x 100)=30%;
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Se va prezenta Listaprincipalelor lucrari similare in ultimii 5ani .
Ofertantul trebuie sa faca dovada ca :
1) a incheiat si finalizat in ultimii 5 ani cel putin o lucrare similara cu obiectivul supus licitatiei, respectivexecutie de drumuri , lucrari de asigurari privind scurgerea si evacuarea apelor, drenuri pe taluz si dren longitudinal, zid debleu din gabioane.2) lista contractelor de executie lucrari in derulare la data licitatiei, precizand urmatoarele informatii: nume beneficiar, obiectul contractului, durata contractului, procentul de realizare a lucrarii la data licitatiei
Pentru solicitarile de la alineatul 1 , se va atasa contractul in copie pentru demonstrarea atingerii plafonului valoric, eventuale acte aditionale de modificare a valorii contractului daca exista, proces verbal de receptie la terminarea lucrarilor din care sa rezulte valoarea finala a lucrarilor real executate ( numai pentru alineatul 1 ) si recomandarea din partea beneficiarului / clientului respectiv.-ISO 9001 :2001, ISO 14001 :2005 , OHSAS 180001 sau echivalent;
-Se va prezenta contractul cadru semnat si stampilat in alb de catre ofertant.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Plafonul valoric aferent unei lucrari similare trebuie sa fie cel putin egal cu356.065 lei, fara TVA (prezentand in copieun contract similar), reprezentand 99.465, 05 euro la cursul specificat la punctul V.5;
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 13.02.2008 10:00
Documente de plata: DA
Pretul: 300 RON
Conditii si modalitate de plata: Cval documentatiei se achita la casieria DRDP Craiova, iar valoarea de 300 lei nu contine TVA.
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
14.02.2008 09:30
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 14.02.2008 10:30
Locul: Sediul DRDP Craiova
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisiei de evaluare si reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Curtea de apel -sectia concencios administrativ si fiscal Craiova
Adresa postala: str. Nicolae Titulescu, nr.2, Localitatea: Craiova, Cod postal: 200188, Romania
Organism competent pentru procedurile de mediere
Consiliul national de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos nr. 6, Sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021/3104641, Email: [email protected], Fax: 021/3104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
5 zile
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Biroul Juridic din cadrul DRDP Craiova
Adresa postala: Calea Severinului, nr.17, Localitatea: Craiova, Cod postal: 200768, Romania, Tel.0251/408700, Fax: 0251/482231, Adresa internet (URL): www.drdpcv.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
14.01.2008 09:05
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer