Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Inlocuire ascensor de persoane si materiale pentru CHE Vidraru- 2 buc


Anunt de participare (utilitati) numarul 52964/20.05.2008
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
HIDROELECTRICA SA
Adresa postala: Str. Constantin Nacu nr.3, Sector 2, Bucuresti prin SUCURSALA HIDROCENTRALE CURTEA DE ARGES, Localitatea: CURTEA DE ARGES, Cod postal: 115300, Romania, Punct(e) de contact: Marin Zlate, Tel.0248507282, Email: [email protected], Fax: 0248507238
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
SUCURSALA HIDROCENTRALE
Adresa postala: B-dul Basarabilor, nr.82, Localitatea: Curtea de Arges, Cod postal: 115300, Romania, Punct(e) de contact: Marin Zlate, Tel.0248507282, Email: [email protected], Fax: 0248507238
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
SUCURSALA HIDROCENTRALE
Adresa postala: B-dul Basarabilor, nr.82, Localitatea: Curtea de Arges, Cod postal: 115300, Romania, Punct(e) de contact: Marin Zlate, Tel.0248507282, Email: [email protected], Fax: 0248507238
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
SUCURSALA HIDROCENTRALE
Adresa postala: B-dul Basarabilor, nr.82, Localitatea: Curtea de Arges, Cod postal: 115300, Romania, Punct(e) de contact: Marin Zlate, Tel.0248507282, Email: [email protected], Fax: 0248507238
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Activitate (activitati)
- Electricitate
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Inlocuire ascensor de persoane si materiale pentru CHE Vidraru- 2 buc
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: CHE Vidraru, Comuna Aref, Judetul Arges
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Scopul contractului este inlocuirea ascensoarelor vechi de la CHE Vidraru cu altele noi, de ultima generatie .
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
29221610-3 - Ascensoare (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Oferta va contine :1. Demontare ascensoare vechi 2 buc
2. Livrare ascensoare noi 2 buc.
3. Montare ascensoare noi- 2 buc.
4. Punere in functiune ascensoare noi 2 buc.
5. Autorizare ISCIR 2 buc.
Valoarea estimata fara TVA: 597, 938RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
120 zile incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantie de participare: 10000 lei, Garantie de buna executie 5% din valoarea contractului, fara TVA. IMM-urile beneficiaza de reducere cu 50%, daca dovedesc ca intra in categoria IMM.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Plata din Surse proprii din Programul de investitii pe anul 2008 si se face cu OP dupa PIF si autorizare ISCIR
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art.44 din OUG 34/2006
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea , Declaratie privind calitatea de participant la procedura, Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute de art.181 din OUG nr. 34/2006, Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat ( bugetul general consolidat) , Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, emis cu maximum 30 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor , in copie legalizata sau original.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Valoarea minimaimpusa pentru cifra medie anuala de afaceri, pe ultimi 3(trei) ani (2005, 2006, 2007)>/= 200.000 euro.
Solvabilitate patrimoniala (capital propriu/total pasiv x 100) > 30%
Lichiditate generala(Active circulante/datorii curente x 100) >100%
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind Lista principalelor livrari de produse in ultimii 3 ani, Dovada certificarii Sistemului de management al calitatii conformISO 9001:2000 sau echivalent la prestator si producator.Operatorul economic va nominaliza cel putin opersoana care are calitatea de responsabiltehnic cu executia , conform R6/2002.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei , fara TVA,
60%
Descriere:
2.
. Consum de energie al motoarelor de antrenare
10%
Descriere:
3.
Termen de livrare, demontare, montare, PIF si autorizare
10%
Descriere:
4.
Grad de protectiepanouri , mai mare decat cel prevazut in caietul de sarcini, respectiv IP 54
5%
Descriere:
5.
Viteza de deplasare cabina mai mare de 0, 7 m/s
5%
Descriere:
6.
Garantia oferita produselor , mai mare decatgarantia solicitata de minimum 24 luni de la PIF.
10%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 11.06.2008 15:00
Documente de plata: DA
Pretul: 100 RON
Conditii si modalitate de plata: Cu numerarsau prin OP in contul RO78RNCB0024010067260001, deschis laBCR Curtea de Arges
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
24.06.2008 11:30
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 24.06.2008 12:00
Locul: Sediul Sucursalei Hidrocentralei Arges din Curtea de Arges, B-dul Basarabilor, nr.82, Judet Arges
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor, prezentand imputernicirea si actul de identitate.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National pentru Solutionare Contestatii
Adresa postala: Strada Stavropoleos, nr.6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.0213104641, Email: [email protected], Fax: 0213104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel
Adresa postala: Strada Victoriei, nr. 22, Localitatea: Pitesti, Cod postal: 11017, Romania, Tel.0248624494, Fax: 0248624494
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Contestatiile se pot transmite in termen de 5 zile de la data cand s-a luat la cunostinte de actul care se doreste a fi contestat
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Oficiul jURIDIC DIN SH CURTEA DE aRGES
Adresa postala: B-dul Basarabilor, nr.82, Localitatea: Curtea de Arges, Cod postal: 115300, Romania, Tel.0248507282, Email: [email protected], Fax: 0248507238
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
20.05.2008 12:21
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer