Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Inlocuire cabluri electrice 220 Kv blocuri Generator-transformator nr. 1,2 si 3 CHE Mariselu.


Anunt de participare (utilitati) numarul 90145/05.11.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
HIDROELECTRICA SA
Adresa postala: Str. Constantin Nacu nr.3, Sector 2, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 020995, Romania, Punct(e) de contact: Serviciul Achizitii, Tel.0213074634, In atentia: Ioan Bulareanu, Email: [email protected], [email protected], Fax: 0213032572, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Activitate (activitati)
- Electricitate
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Inlocuire cabluri electrice 220 Kv blocuri Generator-transformator nr. 1, 2 si 3 CHE Mariselu.
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: SH Cluj, Judetul Cluj
Codul NUTS: RO113 - Cluj
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Se urmareste achizitionarea si inlocuirea cablurilor de 220 Kv, de la blocurile generator-transformator nr. 1, 2 si 3 CHE Mariselu.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
31321300-5 - Cablu de inalta tensiune (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Conform caietului de sarcini.
Valoarea estimata fara TVA: 4, 095, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
26 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantie de participare in cuantum de 80.000 leiGarantie de buna executie in cuantum de 5%din valoarea contractului.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Surse Proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratiile privind eligibilitatea, Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG nr. 34/2006, Declaratia privind calitatea de participant la procedura, Certificat de inregistrare emis de oficiul registrului comertului, din care sa rezulte C.U.I/C.I.F. si J00/00/00,
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
a.)Obligatii contractuale in desfasurare fata de alti beneficiari/clienti (daca exista), Se va prezenta Formularul E din sectiunea III, in original.
b.)Declararea cifrei medii de afaceri pe ultimii 3 ani, Valoarea cifrei de afaceri a operatorului economic pe ultimii trei ani, respectiv pentru2006, 2007, 2008, sa fie mai mare sau egala cu valoarea estimata a contractului multiplicata cu 2 , respectiv 8.190.000 lei (1.950.000 Euro)
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
a.)Declaratie privind lista principalelor furnizari de cabluri (cu inlocuire) similare din punct de vedere al complexitatii, in ultimii 3 ani, aplicabil numai pentru contracte incheiate si indeplinite.Conditie minima : suma valorilor contractului contractelor de furnizare cu inlocuire cabluriprezentate de catre operatorul economic ca dovada a experientei lui similare, sa fie mai mare decat valoarea contractului de furnizare cabluri, respectiv 4.095.000 lei (975.000 Euro).Se va prezentaFormularul H din sectiunea III , in original.
b.)Declaratie privind echipamentele tehnice si specializate de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de furnizare cu inlocuire cabluri.
Se va prezentaFormularul I din sectiunea III , in original;
c.)Informatii referitoare la personalul de specialisti autorizati sa asigure suport tehnic pentru fiecare din etapele achizitiei ce fac obiectul acestei proceduri, mentionate in Caietul de sarcini . Se va prezentaFormularul J din sectiunea III , in original; Se vor prezenta CV-urile si copii de pe orice act doveditor al studiilor de specialitate ale persoanelor din echipa propusa pentru realizarea furnizarii si inlocuirii cablurilor, conform solicitarilor din Caietul de Sarcini.d.)Recomandari din partea altor beneficiari/clienti, aplicabil numai pentru contractesimilare finalizate.Se vor prezenta minim 3 (trei) recomandari, care sa ateste seriozitatea ofertantului in indeplinirea obligatiilor contractuale conform cerintelor din Caietul de sarcini.
Recomandarile trebuie sa fie emise si inregistrate , semnate si stampilate, originale sau legalizate la notar, completate in conformitate cu Formularul L din sectiunea III.
- Documente emise de organisme acreditate, pe care sa fie mentionat termenul de valabilitate si care confirma certificarea sistemului de management al calitatii al prestatorului de servicii, conformSREN ISO 9001/2001, (copie xerox), sau certificate echivalente, emise de organisme stabilite in alte state ale Uniunii Europene.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Conform fisei de date a achizitiei, punctul 3.1 si prevederilor OUG nr. 34/2006
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 21.12.2009 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
22.12.2009 09:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 22.12.2009 11:00
Locul: Sediul autoritatii contractante Bucuresti, strada Constantin Nacu, nr.3, sector 2
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Comisia de evaluare si reprezentantii imputeniciti ai ofertantilor.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionarea a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, Nr 6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030064, Romania, Tel.0323104641, Email: [email protected], Fax: 0213104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Bucuresti
Adresa postala: Str. Splaiul Independentei, nr. 5, sector 4, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050091, Romania, Tel.0213195180, Email: [email protected], Fax: 0213195181
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul Juridic al SC Hidroelectrica SA
Adresa postala: Str. Constantin Nacu, nr.3, Sector 2, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 020995, Romania, Tel.0213032565, Email: [email protected], Fax: 0213032572
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
03.11.2009 13:22
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer